Jump to content

Fórum

  1. Fórum

    1. Pravidla fóra

      Sekce s globálními a jinými pravidly.

      7
      příspěvků
    2. Co by se tu mělo změnit

      Něco je špatně nebo se vám to nelíbí? Napište nám to sem.

      5 155
      příspěvků
    3. Nahlášení chyb/Návrhy změn

      Něco není v pořádku s novým designem? Máte návrh na změnu nečeho? Neváhejte zde napsat!

      15
      příspěvků
    4. Všechno možné

      Vše, co se nedá zařadit jinam.

      63 485
      příspěvků
  2. Pawn

    1. Pomoc

      Potřebujete poradit nebo máte problém s kódem?

      92 475
      příspěvků
    2. Návody

      Sekce návodů na jazyk pawn, SA:MP funkce a různé knihovny.

      13 930
      příspěvků
    3. Mapy a editor map

      Diskuze k mapám uživatelů a k editoru map, návody.

      9 136
      příspěvků
    4. Scripty

      Prezentace připravovaných i hotových scriptů a jejich kritika.

      20 691
      příspěvků
    5. Prezentace módů

      Prezentace připravovaných i hotových módů.

      19 391
      příspěvků
    6. Hledám pawnera/mappera   (1 231 přesměrování na odkaz)

      Hledáte-li pawnera nebo mappera, klikněte na tuto sekci.

    7. SA-MP   (202 přesměrování na odkaz)

  3. Programování a grafika

    1. Vývoj webových stránek a aplikací

      Tato sekce zastřešuje všechna témata týkající se vývoje statických i dynamických webových stránek. Dále je dělena na frontend a backend.

      9 009
      příspěvků
    2. Vývoj desktopových a jiných aplikací

      Do této sekce lze přispívat se vším, co nelze zařadit do webů – mobilní a počítačové aplikace, hry, programy na Arduino atd. Běžné jazyky: C/C++, Java, C#, Python apod.

      4 885
      příspěvků
    3. Grafika a webdesign

      Diskuze o 2D/3D grafice a webdesignu.

      8 860
      příspěvků
      • No posts here yet
    4. Hledám programátora/skriptera

      Hledáte programátora? Pište do této sekce.

      104
      příspěvků
  4. Hry a herní tématika

    1. MTA

      Vše o scriptovacím jazyku Lua

      1 483
      příspěvků
    2. 2 488
      příspěvků
    3. 5 644
      příspěvků
    4. Obrázky a videa z her

      Místo pro obrázky a videa z her.

      10 512
      příspěvků
    5. Herní hostingy

      Místo pro prezentace herních hostingů.

      1 352
      příspěvků
    6. Prezentace herních klanů

      Máte svůj klan či portál a chcete jej představit veřejnosti? Zde máte možnost tak učinit.

      2 228
      příspěvků
    7. Prezentace herních serverů

      Zde mohou majitelé (popř. kdokoliv jiný) prezentovat svůj server.

      3 267
      příspěvků
  5. Ostatní

    1. Hardware a software

      Sekce pro vše, co se týká hardwaru a softwaru - počítače, smartphony, tablety, operační systémy, aplikace atd.

      8 479
      příspěvků
    2. Hledám/nabízím

      Pokud něco hledáte nebo něco nabízíte, směřujte své příspěvky výhradně sem.

      20 895
      příspěvků
    3. Koš

      Archiv starých a přebytečných témat.

      15 799
      příspěvků
  • Změny statusů

  • Příspěvky

    • Zdravím, No. Přecejen. Reconnect lze udělat pomocí RCON příkazů. Konkrétně se jedná o banip a unbanip. Zatím.
    • Jo tak. Chápu, díky za vysvětlení.
    • Čo je to pointer Využitia sú rôzne a pointery sa nachádzajú všade. Asi najznámejší ukazovateľ je "CIP" - current instruction pointer na architektúre x86. Všeobecne sa mu hovorí program counter. Na čo slúži? Jednoducho keď sa vykonáva kód, musíš vedieť ktorú inštrukciu vykonávaš.. A adresa tejto inštrukcie je vždy uložená na špeciálnom mieste - CIP. CIP sa zvyšuje prípadne upravuje s tokom programu. Napríklad pred volaním funkcie v Pawn je adresa nasledujúcej vykonávanej inštrukcie uložená do RAM. Do CIP sa vloží adresa na začiatok volanej (novej) funkcie. Po návrate z nej sa obnoví pôvodný CIP a pokračuje sa vo volajúcej (starej) funkcii. Pointer v Pawn Pawn bol navrhnutý tak, aby neobsahoval pointre, pretože pre neskúsených programátorov predstavujú riziko (ak uložíš dáta na miesto kam nemôžeš, jednoducho ti crashne appka). Napriek tomu na pointery môžeš naraziť. Väčšina významnejších kódov ich priamo používa (viaceré z knižnice y_ysi). Využívajú sa aj tu: new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); // tato funkcia nevracia returnom hodnotu, ale ulozi hodnoty do premennych x, y, z GetPlayerPos() prevezme adresy (resp. referencie), nie hodnoty a upraví to, čo je na daných adresách.
      Ak by si chcel urobiť niečo podobné (použiť referencie (referencie pracujú ako pointery) a prebrať adresy premenných namiesto hodnôt), môžeš definovať referencie pomocou '&': stock GetPlayerPosEx(playerid, &Float:x, &Float:y, &Float:z) { // vsimni si znak '&' x = y = z = 0; return; } Pokročilejšie využitia pointerov v Pawn už moc nemajú pre tvorcu módu význam a vyžadujú hlbšie znalosti nízkoúrovňových programovacích jazykov.
    • Chybu jsem nasel a opravil  už to háže ihned do hry omlouvam se za rušení  když přemyšlím tak dokážu i nemožné   Prosim Lock 
  • Recent Awards

    • Nahraný první obrázek

    • První příspěvek

    • Ověřený uživatel

    • Ověřený uživatel

    • Ověřený uživatel

  • Kdo je online? (Celý seznam)

  • Statistiky souborů

    • Souborů
      37
    • Komentářů
      170
    • Hodnocení
      58

    Nejnovější soubor
    Od Ewwe

    8    1

  • Blog Entries

  • Statistiky

    • Celkem témat
      32 538
    • Celkem příspěvků
      320 638
×