Jump to content
Prosíme všetkých užívateľov, ktorý sa chcú opätovne pripojiť na discord aby znovu spárovali svoje účty kliknutím na "Discord" v navigácií a pripojili sa na server Read more... ×

ffredyk

Uživatel
  • Příspěvků

    3 096
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    6

ffredyk last won the day on Květen 3

ffredyk had the most liked content!

Reputace

56 Jethro

About ffredyk

  • Moto
    Über Bagr!
  • Narozeniny 25.4.1994

Kontaktní údaje

  • Web
    http://ffredyk.cz
  • Skype
    ffredyk

Návštěvníci

1 100 profile views
  1. Nevím, přijdeš mi tvými řádky hrozně ublíženej. Nechápu, dle čeho soudíš mé výsledky. Nevím, dle čeho soudíš, že ze sebe dělám profíka, je to tím, že se snažím vytvořit smysluplný koncept, nebo tím, že hájím svou kompetenci? Btw: logo je opravdu to nejdůležitější v prezentaci čehokoliv. Nevím proč to nedokážeš stále pochopit. Věci pro zábavu nedělá člověk na zakázku.
  2. Nejdříve ze všeho mi dovol se zasmát tvým argumentům, že to tu řešíme pro lajky a reputace.. Jestli žiješ v domnění, že po několika letech sem přijdu se životním cílem nasbírat nejvíc lajků a reputací, tak je mi tě líto. Ohledně serverů a hostingu. Je to koncept, nápad, idea, která se nemá realizovat okamžitě, třeba i vůbec. Nicméně, prioritu konceptu jsem nastínil už v prvním příspěvku. Logo se řeší, protože je špatný, já nejsem grafik abych logo vytvářel, tak alespoň podotknu, že stojí za ho*no a to mi vytknout nemůžeš. Spíš by jsi se měl chytnout za rypák, přestat se tu ohánět argumenty typu, že starý logo bylo taky na ho*no, fórum je stejně mrtvý atd. Jestli jsi si ještě nevšiml, tak plno lidí tu má zájem fórum zachránit a že předmětem oné záchrany je i kvalita tvé práce a podrejpnutí tvého ega, je holt jen tvůj problém, kterému jsi mohl předejít, kdyby jsi tenkrát udělal pořádný logo, nebo se na to vysral. Evidentně máš pocit, že jsi profík, když si za to necháš platit. Já osobně jsem se styděl, když jsem logo od tebe ukazoval profíkům, kteří se věnovali grafice a reklamě naší herny. A ještě víc jsem se styděl, že jsem to byl já, kdo tě doporučoval jako dobrýho grafika, který nám udělá hezké logo. To bylo před rokem. Pokud ti natolik ubližuje, že se tu řeší tvoje práce, tak holt sklop uši a přestaň tu bránit tu sračku co se tyčí na vrcholu fóra. Já mám fakt sto chutí se teď sejít s grafickým studiem a zaplatit jim, aby ti ukázali jak se má dělat logo pro programátorské herní fórum. Tvoji práci bych označil pomalu jako zlodějnu, vzhledem k tomu jak se prezentuješ a jak dlouho v branži existuješ.
  3. Máš pravdu, ale i nemáš. Komunita se rozdělí jen v případě, že by hlasování dopadlo např. na 74% a v tom případě už je na rozhodnutí pověřené osoby, zda-li změnu provede nebo. Runescape má limit 75% pevný a neměnný, dokonce už u nich proběhlo hlasování s nějakými 74,8% pokud se nemýlím, a neschválili ho. V případě hlasování 50-50 je ovšem rozdělení komunity v obou případech a radši bych hledal jiné řešení než o kterých se hlasovalo.
  4. Hlasování o logu bylo rozporuplné. Nechci teď nijak shazovat tvá rozhodnutí, či postavení, ale rozumný leader by se spíš rozhodl pro neúspěch ankety, protože z tohoto výsledku hrozí rozdělení komunity. Např. Runescape má opravdu perfektní systém hlasování o developmentu hry. Vývojáři nabídnou hráčům hlasování o tom co do hry mají přidat, změnit či odstranit. Pokud hlasování neskončí alespoň s 75% pozitivních hlasů, není úspěšné, protože by hrozilo rozdělení komunity, znechucení hry velkému počtu hráčů atd. Více info zde. Já nabízím serverové zázemí a klidně se i pustím do gamemódu.
  5. V tom máš pravdu, nicméně tento GM nemusí mít na starosti jeden člověk neustále jde jen o to postavit ucelený a funkční základ, který se potom bude rozšiřovat formou open source contributingu. Plus k tomu nabízet nováčkům sandboxové prostředí pro jejich filterscripty pod moderátorským dohledem. Jde o to aby to jelo cestou komunity, ne jednoho člověka, pawno.cz by mělo dodat jen prostor a možnost. Věřím, že máš více zkušeností, přeci jen do tohoto odvětví zase tolik nevidím. Dám ti za pravdu, že to asi nemá smysl. Jen mi to připadalo jako dobrá myšlenka. Každopádně cena by nemusela být vysoká, např. 20,- Kč za 100 slotů by vůbec nemuselo znít špatně (opravdu nevím kolik se ceny pohybují v tomto sektoru), s tím že člověk dostane balíček server - návody (spíše rozuměj dokumentace) - databázi hotových scriptů (výtvory zde na fóru) plus možnost podpory s řešením problémů od všech členů fóra. Je to něco, co jiné hostingy nenabízejí, proto mi to přišlo jako nový vítr na trhu. Když vyloučím, že by LV musel platit dedikáč, který by jel u mě a časem by se pořídil zálohový dedikáč, který by také mohl jet u mě, tak to jsou náklady mínus energie, připojení a jeden dedikovaný server. Technicky bych se postaral já. Každopádně jsem to nemyslel jako okamžitý výtvor, byl to spíš plán na delší trať poté co se vyřeší ostatní důležitější neduhy fóra.
  6. Víš, že se ta firma jmenuje Apple, že ano? Absolutně stejné jako pawno.cz a figurka (anglicky Pawn) a programovací jazyk Pawn Moje myšlenka je trochu rozšířenější, šlo by o to udržovat jednotný GM, který prostě ze základu složí někdo zkušenější. Nováčci by si mohli nahrávat modulárně svoje FilterScripty, které by se poté na serveru spouštěly, tím by si mohli zdarma zkoušet svoje výtvory a předvádět je ostatním. Celý GM se dá postavit modulárně, ale rozebírat to je na celý samostatný topic. Mě doma sedí dedikáč na 1Gbps lince, využívám ho jen jako seedbox, klidně věnuji jeho výkon tomuto účelu Vytvářením RMS a LMS systémů se zabývám poslední půlrok, proto si myslím, že tvorba administrace serverové správy nebude zase takový problém. Navíc jsem se snažil nastínit nějaký základní hosting, ne vymazlenou hovadinu, která má na všechno tlačítko. Jsme fórum o programování a měli bychom naše návštěvníky naučit i jak zacházet s linuxem a serverem jako takovým. Ne jim ukázat tlačítka a vypustit je na dětské hřiště. Máš pravdu, že vzdálení členové a slováci jsou v nevýhodě. Nicméně vícedenní workshopy potřebujou financování. Jelikož se fórum nebylo schopno ve větším počtu sejít ani na pivko, pochybuju, že by se našlo dost lidí ochotných zaplatit např. 200,- aby mohli přijet na 3 dny brainstormovat do hospody
  7. Mně se nelíbilo ani LV logo stejně tak jako tohle. Já nevím, ale 5 čar ve čtverci se zaoblenými rohy mi opravdu z hlediska prezentace nic nepředá. A už vůbec v tom nevidím jakékoliv spojení s Pawn, Pawno, programováním, hrami, GTA. Vidím v tom jen nařízlou pružinu na modrém pozadí. Je to defakto úplně to samý jako LV logo, jen jsi přidal jednu čáru navíc a celý jinak poskládal. Na originální loga s figurkou nikdo neštěkal, protože vytvářely symbolitu vůči fóru. Ty se představuješ jako grafický designér, ale takoví lidi už musí vědět, že logo je úplně to první, co působí na potencionální zájemce/klientelu/návštěvníky. A jestli dle tvého názoru je opravdu 5 čar to nejlepší co se jim dá prezentovat, tak nechápu co v branži ještě děláš. Loga s figurkou spojovala název fóra s jazykem Pawn (a moc práce jim to nedalo, vždyť jsme na pawno.cz) a díky jednoduchému prvku figurky se lehce vrývalo do paměti. Neříkám, že by tu prostě absolutně totálně a jedině mělo být logo s prvkem figurky, ale podotýkám, že figurka byla s tímto fórem nejlépe spojená a toto spojení krásně ladilo s názvem i s tématem. Co se týče potencionálního nového loga, nevím proč by to nemohla být figurka (stále neříkám, že přes figurku nejede vlak), i když se fórum odebírá jiným směrem. Pawno.cz bude vždy evokovat jazyk Pawn, toho se už nikdy nezbaví - maximálně byť by změnilo název a doménu. A figurka není vůbec spojená se SAMP ani GTA. A jako významný prvek loga mi stále přijde originální (vůči konkurenčním portálům o programování). Logotyp je kapitola sama o sobě. Řekněme, že to není ještě taková šílenost jako logo samotné. Může to i fungovat, ale podle mého (velice subjektivního, neprofesionálního a laického) názoru je to trochu rušivý element. Mně jako návštěvníkovi to do obsahu zbytku stránky prostě nesedí, ale není to úplně něco co by trhalo oči. Ale říkám, do tohoto zas tolik nevidím, můj názor se může brát jen jako oko zaměřené demografie. Změny a budoucnost Lukášovi Valentovi a později i vEndovi jsem odeslal kostru navrženého konceptu. Jelikož se mi LV přestal ozývat, usuzuji, že koncept kluci uchytili a vezmou v potaz mé myšlenky. Rád bych jim více přiblížil a předal nasbírané zkušenosti z mnoha projektů, které jsem měl na starosti a ve kterých jsme řešili obdobné problémy. Rád bych, aby si tu nikdo nedělal nějaký obrázek trojského koně. Já jsem se nepřišel hádat, ničit komunitu ani rozvracet týmy, já chci pomoci zvednout toto fórum zpátky na úroveň, kterou si zaslouží. A potřeboval jsem mírně ostré metody k tomu, abych zjistil, jak to tady vůbec je. Omlouvám se tímto zdejšímu moderátorskému týmu. Přesvědčili jste mě o tom, že se tu opravdu nekopete do zádelí a snažíte se jít pokroku naproti. Jmenovitě se omlouvám hlavně Luciferovi, kterému jsem mírně křivdil. Co se týče mého konceptu. Nevím do jaké míry by ho chtěli kluci naplnit, nedostal jsem žádnou odezvu. Rád bych se zapojil a pomohl jakýmkoliv způsobem, jakékoliv oblasti, kterou jsem popsal v konceptu. Mohu nabídnout i finanční pomoc, profesionální grafickou práci od mých kontaktů i celá psaná školení o marketingu (která jsou dostupná jen za poplatek). Koncept Koncept jsem originálně založil na trellu jako holou kostru myšlenek. Některé analýzy jsem netrefil, jiné ani do trella nenapsal. Proto trello úplně obejdu a sepíšu veškeré sepsané i nesepsané myšlenky rovnou sem do jednoho celku. Nové směry Je potřeba začít se věnovat novým titulům GTA. Možná bych ze začátku přeskočil GTAIV, jelikož hráčská základna se nikdy nedostane vysoko. GTAV má solidnější budoucnost, již existují multiplayerové modifikace a probíhá dokonce merge dvou hlavních. Pokud je potřeba na to sepsat nějakej malej content, rád něco sepíšu. Když už jsme v herní tématice programování - bylo by vhodné věnovat se i developmentu her. Je to dokonce odvětví, kterému se česká scéna moc nevěnuje. Česká Unity 3D fóra neexistují a pokud ano, tak o nich nikdo neví. Přitom stále roste zájem čechů se Unity 3D věnovat. To samé platí i o Unreal Enginu. Já jsem schopný sepsat nějaké návody pro Unity, jelikož je to můj koníček, mám na kontě nespočet miniher a 3 mobilní tituly. Nevím jak se to zde má s webovým vývojem, jak si na tom stojí PHP, ASP.NET, Java(script) atd. Vím že něco takového tu už v minulosti bylo a víceméně fungovalo. Jak se to má nyní moc netuším, ale možná by stálo za to tyto sekce probudit. Jako potencionální dvířka k novým diskuzím se mi zdá modding jiných herních titulů. To by ale chtělo, aby si vzal na starosti někdo, kdo má nějaký zájem o modding obecně. Sociální sítě Co jsem pochytil, je fakt, že sociální sítě jsou naprosto mrtvé. Je třeba vybrat správce sociálních sítí, který bude pravidelně šířit odkazy na zajímavá témata, šířit povědomí o fóru a starat se o odezvu. Bylo by dobré zaplatit si malou reklamu. Třeba budget 30Kč na den. Přivede to nové lidi a možná i profíky, které potřebujeme. Pokud LV nechce investovat, já mu s tím finančně klidně pomůžu. Herní servery Již od dob chytráka jsem měl plán na revoluční herní server. Nikdy jsem neměl dost podpory k tomu ho zrealizovat. Nejde ani o výborný Gamemód ani o perfektní rovnováhu Filterscriptů. Jde o myšlenku open source živého projektu. Celý Gamemód by mohl být vyvíjen celou komunitou např. na githubu. Jednou týdně by se dělal merge a nahrávalo by se to na herní server. Samozřejmě by byla potřeba nějaká moderátorská síla k ukočírování pull-requestů, ale to je to nejmenší. Nikdo tu nikdy nevzal v potaz, že CS 1.6, CSS, CSGO servery si konkurují kvalitou jejich módů. Jsme ku*va na fóru o pawnu, proč doprdele nemáme vlastní servery? Já si myslím, že pokud by se myšlenka open source serveru převedla i na tyto hry, mohli bychom nasbírat vážná čísla hráčů, kteří začnou dřív nebo později být aktivní i zde na fóru. Nejlepší způsob jak si zauzlovat hráče je přes hru. Samozřejmě bychom mohli provozovat servery i v jiných hrách, napadne mě např. Garry's mod, TF2, atd. i mimo Valve tituly. I zde bych byl ochotný zainvestovat výpočetní výkon, pokud LV nebude chtít financovat. Je také možnost vytvořit nějaké VIP systémy mimo open source řešení, které tyto servery zafinancují. Hosting Je to plán na dlouhou trať, ale plno lidí si zde shání klientelu pro své VPS/herní hostingy. Proč toho nevyužít a nenabízet hosting vlastní? Trochu to zvedne budget na ostatní oblasti. Marketing Je potřeba trochu zainvestovat do reklamy a dostat Pawno.cz do povědomí potencionálních návštěvníků. Pokud si já představím, že bych pawno neznal a vyskočil by někde na mě zajímavý banner s textem PAWNO.cz asi by to mou pozornost na chvíli upoutalo. Chtělo by to využít tento marketingový potenciál k nalákání nových lidí. Komunitní akce Těch pokusů zde již bylo příliš mnoho. Jednou se zde málem pronajala celá hospoda na LAN párty a nakonec se zjistilo že by přišli 4 lidi. Je třeba s tím kluci začít něco dělat. V naší době jsme nebyli plnoletí, nyní jsme. Vlaky, autobusy nás z místa A na místo B dostanou. Já vám nabízím HTC Vive virtuální realitu, ale musíte dorazit na místo setkání. Pokud si to nikdo nechce vzít na starost, tak já klidně vyberu místo, datum a čas kdy se sejdeme, dáme dvě pivka, zahrajem si VR a půjdem zase domu Obsah Co se týče kategorizace a rozvržení obsahu. Nevím jak je na tom tento systém, ale phpBB mělo možnost vnořovat sekce do sekcí a do dalších sekcí. Využijte toho pro "uklizení" hlavní stránky. Na hlavní stránce je kvantum informací a nelze se v tom dobře orientovat. Udělejte sekci Pawn v té GTASA, GTAIV, GTAV atd. Toto převeďte pro všechny sekce. Nejlepší výsledek by bylo, kdyby na hlavní stránce zůstalo tak 5 - 7 sekcí maximálně.
  8. ffredyk

    ostatní Kalcor vs Y_Less

    Viz. i
  9. ffredyk

    ostatní Kalcor vs Y_Less

    Na čí straně stojíte a proč? Jde o "válku" mezi autorem SA:MP a dlouholetým členem týmu. Ja bych rád znal vaše názory ohledně těchto dvou stran.
  10. ffredyk

    ostatní Kalcor nici sa-mp?

    Ztráta času to podle mě není. Právěže naopak, jelikož se komunita drží ještě po takový době a na tak mrtvém vývoji to smysl má a Y_Less to ví. MTA se nechytá z jednoho prostýho důvodu - je to custom multiplayer engine. SA:MP je nadstavba jádra, MTA je jiné jádro. Když si zahraješ MTA tak u většiny serverů budeš stahovat několik GB custom modelů a dalších hoven, toho se chtěl Kalcor vždy vyvarovat a Y_Less půjde stejným směrem. Další nevýhodou MTAčka je Lua, sice je to řádově výkonější a "lepší" jazyk než Pawn, jenže Pawn je zase jednodušší na pochopení, snadnější pro čtení a s přímočarým přístupem. MTA má jedinou obrovskou výhodu a tím je client-side scripting. MTA teď dokonce nabídlo Y_Lessovi merge jeho open.mp s MTA, zatím dostali neutrální odpověď, že si tuhle nabídku musí interně rozebrat.. Jestli na to Y_Less kejvne, tak se open.mp nejspíš neuchytí (MTA už zkoušelo implementovat Pawn parser, dokonce úspěšně, ale nikoho to nezajímalo a přestali se o to dál starat).
  11. ffredyk

    ostatní Kalcor nici sa-mp?

    Kluci, co bráníte Kalcora, sundejte si růžové brýle a uvědomte si, že Kalcor už několik let SA:MP pouze udržuje při životě jako dojnou krávu pro hostedtab.com a game-mp.com. Jen inkasuje peníze a dle Y_Lessova slov, jsou peníze to jediné co ho na SA:MP ještě zajímá. Dle interních informací, (tedy alespoň informace které tvrdí Y_Lessova strana) Kalcor nemá žádný zájem SA:MP dále vyvíjet a očekává že během jednoho až dvou let komunita zemře. Y_Less se před nukleárním vyústěním tohoto konfliktu pokoušel Kalcora přemluvit k tomu, aby projekt alespoň prodal / přenechal někomu jinému, kdo bude mít zájem SA:MP dále rozvíjet, a nemyslel tím přímo sebe. Kalcor zareagoval tím, že chtěl předvést nějaký plán, který Y_Less předvedl a plán to byl vcelku solidní, férový a rozumný. Pro Kalcora toto ovšem žádný plán nebyl. Kalcor věří, že nikdo jiný není schopný dodat SA:MPu nové velké funkce (major features) a ani nevěří, že ještě nějaké potřeba jsou. Myslí si, že celá SA:MP komunita si ani NEZASLOUŽÍ nové funkce a updaty. A jen proto, že je jediný kdo má přístup ke zdrojovému kódu SERVERU si myslí, že jen on může diktovat co se bude (nebo spíš nebude) dít dál s celým SA:MP. Ovšem, že Kalcor může dělat co se mu zlíbí, neznamená to ale ovšem, že by měl schválně zabíjet celý projekt nebo těžit na práci tisíce jiných lidí. Já sám jsem SA:MP opustil jen proto, že mě přestalo neustále vymýšlet nové možnosti jak zneužít dosavadní funkce SA:MP k neobjeveným věcem a čekat neskutečné množství dní na jednu novou fýčuru, kterou MTA v té době už měla klidně i přes 2 roky. Jednou za dva-tři měsíce otvírám SA:MP fóra a hledám co se změnilo - jestli vůbec něco. Hádejte na co jsem většinou narážel.. Skoro nulová aktivita ze strany Kalcora. Když už jsem viděl verzi 0.3.7 a zabušilo srdíčko, po pár minutách zkoumání novinek naskočil "meh" efekt. To samé když oznámil 0.3.8 a rozdělil SA:MP na dvě hřiště verzí DL.. Kalcorovi prostě hrabe, jeblo mu v kouli, z mozku má asi z piva kostku, neboť si neumím jinak vysvětlit, proč člověk, který stvoří a udrží takovou dobu takový skvělý projekt nyní necítí žádnou hrdost za své dílo a radši ho zničí, utopí a zaškrtí, než aby předal žezlo a jako náš zlatý chytrák, který nás opustil tím správným způsobem (zlatá garda ví o čem - o kom - mluvím), byl pyšný na to, čeho byl kdysi součástí a co vytvořil. Co se týče open.mp jde o ambiciózní projekt, ale jako programátor s bohatými zkušenostmi mohu prozradit jeden hlavní problém - zpětná kompatibilita se SA:MP bez jakéhokoliv zdrojového kódu SA:MP (Y_Less odmítá použít i cokoliv z leaknutého source codu) je běh na dlouhou trať a co trvalo Kalcorovi několik let (a věřím tomu, že prvních pár verzí byl Kalcor nasazený nadšeně do vývoje!) oni chtějí znovu stvořit za několik měsíců. A vzhledem k tomu, že dle jejich informací vývoj probíhá "pod pokličkou" malou chvilku, si nemyslím, pokud tedy mají alespoň know-how o tom jak probíhá reverse engineering a patching source kódu san andreaska, že se první použitelné verze dočkáme ještě tento rok. Bohužel dle, toho jak teplá půda se vcelku kolem této kauzy stále drží, bych si možná i vsadil na to, že Kalcorovi hrábne úplně, shodí fóra, master listy, weby, schrábne poslední prachy z Hosted master listů a většina scény přemigruje na všechny ostatní platformy (MTA, GTAIV, GTAV) dřív než open.mp stačí vůbec podniknout první kroky k záchraně SA:MP. Nevidím ovšem do pozadí celého vývoje open.mp. Je možné že využívají jiný network engine, zaběhlé metody světa crackerů a hackerů a další vymoženosti dneška. Žijeme přece jen v době skoro 15 let po vydání první verze SA:MP a dnes se dá plno věcí dělat efektivněji a jednodušeji. Ale napsat 15 let vývoje za pár měsíců je přeci jen overkill, to musí uznat všichni.
  12. ffredyk

    pomoc Jak upravit RZE

    AMX je zkompilovaný kód scriptovacího jazyka Pawn, který není tak lehce pro uživatele čitelný jako Pawn. AMX neobsahuje názvy proměnných, ani názvy funkcí, ale jen odkazy na registry v relativním místě paměti. Když DeAMX zkouší přeložit zkompilovaný kód, řídí se pouze algoritmem, který jeho autor sestrojil na základě experimenty s kompilerem Pawn, tudíž DeAMX hledá známé struktury a kusy kódu, které již zná. Vzhledem k tomu, že není DeAMX sofistikovaný, ale spíše velmi nespolehlivý a nepropracovaný nástroj, nedokáže se vyhnout instrukcím, které ho zanesou do jámy, ze které se nevyhrabe, neví jak instrukce přeložit zpátky do Pawn, zacyklí se do nekončící smyčky a je ještě pár dalších fíglů, jak ho zmást. 80% kódu, který z DeAMX vzejde se nedá znovu zkompilovat. Jde spíš o něco, co se tváří jako Pawn, ale synteticky jím není, je to jen opakující se vzorec přeložených kusů kódu do formy, která je alespoň trochu čitelná lidmi.
  13. Well, shit happens

  14. Tak já vás taky všechny zdravím, jelikož tu padlo i mé jméno (tedy vlastně nick), tak mně to potěšilo ale i mi to zvedlo mandle (JÁ ŽE JSEM KONTROVERZNÍ?!). Nicméně bych vám rád napsal i já něco k tomu jak to tu vypadalo za dob mého působení. Nebyl jsem tu úplně od začátku a popravdě už ani nevím jak dlouho fórum fungovalo, než jsem ho objevil, ale komunita v té době byla neskutečně silná a přátelská. Pawn jsem se učil díky návodům zde od chytráka, později z wiki.sa-mp.com (už nevím jestli .com .net, či bůhví co) a experimentováním s kusy kódu, který jsem dokázal postavit. Po zhruba roce zkušeností s Pawn jsem tak nějak objevil talent na programování a defakto jsem začal programovat v C#, PHP, JS, Java, SQF, okrajově C++ jen díky SAMPu, pawno.cz a jazyku Pawn především. Takže bych rád chytrákovi poděkoval za rozvrácení mé cesty životem, která se odklonila na nejšílenější horskou dráhu, která mě neskutečně baví. Ty časy, kdy jsem na fóru strávil až 5 hodin denně si živě pamatuji ještě dnes a jedním z důvodů, proč jsem na pawno.cz přestal chodit je také fakt, že ty časy jsou už nenávratně pryč. Začalo to odchodem chytráka a skončilo na funflow.eu, který založil om3n asi z recese vůči směru, kterým se pawno.cz vydalo. Vedlejšími efekty mojí závislosti na pawnu.cz bylo mnoho videí stále dostupných na YT, (evidentně) stále populární wiki.ffredyk.cz, nespočet filterscriptů a nedodělaných gamemódů (snad jen jeden GM jsem dodělal za svoji "pawn kariéru"), kupa návodů, které jsem stavěl i několik dní. A pawno.cz mě neučilo jen programování, ale také psychologii, když chtěl člověk vypadat jako profík a bylo mu 15, nebylo to zrovna lehké . Za zmínku stojí i nespočet vyvolaných hádek, nespočet pokusů o svržení snad i stovky členů, manipulování s moderátory, ale později i s adminy a vůbec, z hodného chlapce se ze mě stala zákeřná svině, která šla po krku všemu co si opovážilo na ni otevřít tlamu. A jestli to čte DooM, tak ať mi políbí prdel, furt je to vocas a nemám ho rád. :D TL;DR: Děkuji chytrákovi za enormní zacloumání cestou mého života, nostalgický výlev nestojí za zmínku, páč ani nikoho nezajímá (bodeť v tématu o vzniku pawno.cz) a zdravím po několika letech všechny, co si mě ještě pamatují
  15. ffredyk

    ostatní Platformer game

    Jestli chceš, můžeš to dát na Google Play pod můj účet
×