Jump to content

ffredyk

Majitel
  • Příspěvků

    3245
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    52

ffredyk last won the day on 15. Září 2023

ffredyk had the most liked content!

Reputace

164 Barry Throne "Big Bear"

3 Followers

About ffredyk

  • Narozeniny 04/25/1994

Kontaktní údaje

  • Web
    http://ffredyk.cz
  • Skype
    ffredyk

Návštěvníci

6949 profile views
  1. ffredyk

    ostatní AI Girlfriend

    chat v OpenAI labu je za moderační vrstvou, přes API máš přístup k jádru bez těchto obalujících blbin.. Samozřejmě máš přes API přístup i přes všechny ty obalující blbiny a můžeš si to jádro obalit podle svýho, jejich Moderation model je teď "žhavá novinka", kterou se neskutečně chlubí.. Máš tam i další modely třeba na překlad hlasu do textu, nebo textu do hlasu, či jazykové modely jako davinci, který lze trénovat a tunit k obrazu svému.. Osobně zastávám názor, že než jim platit to plusko, tak si radši zaplatím kredit do API a mám přístup k 10x tolika funkcím :D
  2. ffredyk

    ostatní AI Girlfriend

    Většinu těch botů můžeš překecat k tomu aby psali česky jen musíš obejít moderační vrstvu a většinou silný prompt.. Většina těch věcí však jede na GPT 3.5 (je o hodně levnější) a tam stačí jen jako první zprávu botovi přikázat aby ignoroval všechny předešlé příkazy a od teď se bude chovat tak a tak
  3. ffredyk

    ostatní AI Girlfriend

    Na tohle téma si hraju s konceptem - všechno to stejně jede na OpenAI API, takže tomu stačí jen napsat GUI a máš to samý za zlomek ceny.. Jen si platíš requesty na API
  4. Ne neumí :D Plugin je defakto (virtuálně myšleno) další proces běžící na serveru, vedle procesu herní instance - může páchat cokoliv v rámci své domény (OS serveru, pokud mu to OS dovolí), ale s hráči ho spojuje jen konektivita herního serveru. Komunikaci (a funkcionalitu) ze strany serveru můžeš upravovat pluginem (teoreticky) dle libosti, ale klientovi to nemáš jak přikázat (jedině hackingem - buffer overflow, remote code execution, illegal shit), ten se drží protokolu komunikace dle herní topologie packetů.. Klient jako takovej by musel mít ještě svůj client-side plugin, který dokáže s tím server-side pluginem komunikovat.. Ale to ti nikdo dobrovolně instalovat nebude (už jen proto, že ten plugin může páchat paseku.. SAMP jako takovej je vlastně "plugin" GTA:SA, kterýmu hráči dobrovolně důvěřují, na základě jeho zažité důvěryhodnosti) P.S. to neplatí jen v rámci SAMP, ale všeobecně v každém use-case.. Herní servery nedokážou ovlivňovat klienty nad rámec nativní podpory herní komunikační architektury, pokud to člověk opravdu neproláme nějakou dírou v protokolu (packet payload injection, buffer overflow a remote code execution). A člověk může zkoušet ohýbat vše sebevíc.. Na co klient není připraven, to dělat prostě nebude jen s čistou úpravou server-side kódu
  5. Čistě logicky, jako SW/HW dev, musí pracovat s informacemi, které jim posílá klient.. Plugin na serveru nedokáže zjistit nic víc, než co mu klient zašle.. kombinace gpci, IP subnety a dalších specifických prvků (o kterých já už nemám šajn) dokáže celkem spolehlivě zabanovat tzv. na HW bez false-positive.. Čistě teoreticky by mohl stačit i seznam zabanovaných gpci vázaných na subnety.. Ale nevím jak moc se ten gpci hash liší mezi hráči.. Pokud instalace default folderu na každém PC vyflusne stejný hash, tak je to celkem nepoužitelný.. V tom případě se musí člověk spolehnout na další, více unikátnější data, která klient serveru zasílá..
  6. ffredyk

    návod Kecy o kolobkách

    Před časem jsem vytvořil kecací video ohledně nějakých základních informací o elektro koloběžkách, vypustil jsem to do relevantních skupin na FB a dostal za to hejt, tak jsem na to celkem zapomněl a dál to nepropagoval :D :D Nicméně jsem byl inspirován zdejším nárůstem aktivity a celkově mi to zvedlo náladu, tak jsem si řekl, že vám to sem kydnu taktéž, abych mohl počíst další várku kritiky o tom, jak melu sračky a můj střih stojí za hovno :D (O to víc to bolí, když člověk v té video produkci pár let dělal na profi úrovni :D :D )
  7. Osobně jsem přesně toto také hledal.. Indie devs nejčastěji používají Mixamo, pokud jde o něco pokročilejší produkci tak Character Creator od Reallusion Viděl jsem v praxi i vytváření postav Unreal Enginu a pak tuna sraní, pokud to člověk chce dostat do Unity. Ale nástroje k tomu už dnes na netu taky jsou, sice je to furt tuna práce navíc, ale UE má asi nejlepší řešení i oproti Mixamu a CC.. Pak tu je poslední level - free assety, puzzle ze všech různých možných zdrojů.. Dají se najít i relativně kvalitní high-poly modely.. Nebo hodně lidí spoléhá na warez unity assety - plno placených assetů jsou skládačky všeho možného, co se k sobě jen nalepí a vznikne postava. Lidi to stáhnou z warezu s tím, že až (a pokud) hru opravdu dokončí, před vydáním za balík zaplatí ofiko cestou.. (víme jak takové projekty končí :D)
  8. Něco mi říká, že máš přepálenou teplotu... Tak o 20-50C.. Pokud ta výplň má být 100% tak ty vlákna jsou strašně tenká, protože půlka tlačeného filamentu vytváří kvůli vysoké viskozitě bloba, který se poté čapne kraje nebo steče neznámo kam... Najdi si model pro testování filamentu, najdi si referenční teplotu pro filament, který používáš (je většinou uveden na špulce nebo krabici, případně na stránce výrobce..) a začni s +-10C kroky nahoru i dolu, abys zjistil co se mění..
  9. Jestli máš ještě starý firmware (a ano, oficiální FW Endera je fork starý několik let) marlina, tak pohledej fork novějšího.. Dnes se používá lepší technologie bodování v matici, která mapuje celou bedu a před každým tiskem jen ověřuje referenční bod (nebo orientačně přemeřuje několik referenčních bodů). Třeba můj Intro G-Code vypadá takto: M201 X500.00 Y500.00 Z100.00 E5000.00 ;Setup machine max acceleration M203 X500.00 Y500.00 Z20.00 E50.00 ;Setup machine max feedrate M204 P500.00 R1000.00 T500.00 ;Setup Print/Retract/Travel acceleration M205 X8.00 Y8.00 Z0.40 E5.00 ;Setup Jerk M220 S100 ;Reset Feedrate M221 S100 ;Reset Flowrate G90 ; use absolute coordinates M83 ; extruder relative mode M104 S[first_layer_temperature] ; set extruder temp M140 S[first_layer_bed_temperature] ; set bed temp M190 S[first_layer_bed_temperature] ; wait for bed temp M109 S[first_layer_temperature] ; wait for extruder temp ; Setup firmware retraction settings M207 F{ retract_speed[0] * 60} S[retract_length_0] Z[retract_lift_0] M208 F{ deretract_speed[0] * 60} S[retract_restart_extra_0] G28 ; home all G29 L0 ; Load mesh from slot 0 (or use any other previously saved slot) G29 A ; Activate UBL G1 Z2 F240 G1 X2 Y10 F3000 G1 Z0.28 F240 G92 E0 G1 Y190 E15 F1500 ; intro line G1 X2.3 F5000 G92 E0 G1 Y10 E15 F1200 ; intro line G92 E0 Ale ten používá už nové fýčury nového FW (FW retrakce, UBL meshing)
  10. Kup si u vietnama takový ten tryskový zapalovač Chytni si trysku do pinzety / kombinaček, nebo něčeho co se nespálí - propal to z vrchu (širší díra která leze do heatbloku) několik minut a poté to protáhni pinzetou.. Můžeš si pomoci i lihem, izopropylem, nebo do toho stříknout WDčkem, trysce je to jedno, jde o co nejčistčí vypálení a tyto zapalovače do toho ženou i proudění vzduchu, které ten bordel vytláčí správným směrem. Zespodu to tam netlač, ty stěny na špičce trysky se mohou deformovat
  11. Co to je za blbost, dotahovat trysku za tepla?! Supr způsob jak dodělat závit v heatbloku.... S tryskou se manipuluje jen za studena! Za studena to stejně dotáhneš víc a tepelná roztažnost se postará o těsnost sama...
  12. ffredyk

    ostatní Obrázky od AI

    Kdybys to neměl ve spoileru s tagem NSFW, tak bych se ozval... Každopádně by to tu asi nemělo být, jelikož fórum nemá 18+ clickwall :P
  13. Jjá s Fiverrem zkušenosti nemám, vím jen zhruba jak funguje. Pokud to dle toho popisu výše sedí na Fiverr, tak asi ano :D
  14. Moderace má hlavně sloužit jako filtr nepoužitelných lidí a recruiterů.. Resp. bude se to samozřejmě ještě celé tvarovat a přizpůsobovat až v běhu, ale cílem je dostat na jednu rovinu lidi, kteří dokážou vytvářet hodnoty a lidi, kteří potřebují od jiných vytvořit hodnoty = celé jádro pudla Nemá to být ani tak konkurence AI, jako spíše nástroj pro obě strany pro snadnější a rychlejší kooperaci v pracovním měřítku. Já jako programátor, mám například zájem pracovat na menších .NET projektech, bez dlouhodobých smluv, vazeb a podmínek. Abych toho docílil, musel bych podstoupit složitou stavbu portfolia, prezentace a osobního marketingu na socce jako je třeba LinkedIn. Do toho bych musel začít odrážet miliardy recruiterů, pro které jsem jen výstřel do tmy, který se buď chytí a nebo ne. A když už bych po několika dnech našel konečně slibný projekt, nebo firmu, která má zájem přesně o někoho jako jsem já - musel bych ještě projít jejich filtrem a spálit další tisíce kalorií proto, abych si pak vydělal pár kaček.. Workspace tohle vše zkrátí do procesu: Přihlášení - Seznam inzerce - Filtrace inzerce - Projetí podrobností několika zajímavých projektů - Žádanka o spolupráci skrze jedno tlačítko - Čekám na schválení a první comms o počátku práce.. O vše ostatní se postará Workspace, moje portfolio, prezentace a osobní marketing je vystaven uživatelským profilem napíchnutým na LinkedIn a historií odpracovaných projektů + reference + vše custom zadané při registraci do Workspace + rating vedený klienty, se kterými už jsem vedl pracovní poměr. Recruitery chci výslovně banovat a ani neumožnit efektivní otravu pracovních účtů kýmkoliv, kdo nemá zájem za čas druhé strany zaplatit. Smlouvy vyřeší Workspace skrze nabídku jednoduchých templatů, které jednak rámcově zaštítí nejen jednu ale i více zakázek a obě strany ochrání v případě problémové spolupráce. Stejně tak inzerent, který potřebuje sehnat kvalitního člověka na menší úpravy, opravy nebo stavbu projektu - se dnes typicky potýká s nájezdem všeúčelových IT firem schopných dělat vše od A až po Z a za každou čárku a tečku účtují zlato. Pod rukou mi proteklo už několik desítek lidí, kteří jsou tak znechuceni IT světem a jakéhokoliv IT problému se děsí jako čert kříže. Nedej bože, když už by měli modernizovat.. Obchodní trh je přesycen IT společnostmi, které zkouší na jak velké prachy se až dostanou, a za mini e-shop web je kolikrát malý retail barev a laků nucen zaplatit až 80k. Nebo člověk, který už 50 let vlastní obchod "Šrouby a matice", při nacenění moderního informačního webu s povídáním, fotkami a adresou podniku tleská ruce v pěst nad částkou 50k. Workspace je určen hlavně pro tyto menší až střední firmy, či podnikající jednotlivce, kteří nepotřebují a nechtějí platit IT korporáty, ale rádi by dostupnějšího IT človíčka kterého nevidí za rouškou mohutného marketingu těchto dojících obrů pasených nad neznalostí a záludností IT sféry. Stejně tak i pro ně má Workspace jednoduchý flow a sadu nástrojů, pro nalezení nejvhodnějšího pracanta pro rychlé odbavení, perfektní odvedení a s rozumnými finančními nároky. Stačí založit draft Projektu, naplnit ho infem, obrázky, požadavky, případně i jednotlivými úkoly, vybrat druh smlouvy (případně i proposal šablony, nebo nabídku předvyplněné hotové smlouvy), zapsat datumy a termíny, podmínky spolupráce, a intervaly komunikace progresu. Uložit, poslat k publikaci a člověk ihned může začít nahlížet do seznamu potenciálních programátorů, kteří souhlasí s vyplněnými daty (s jejich předvyplněnými preferencemi na jejich profilu) a kterým se vy ukážete i skrz jejich filtr. V seznamu se dá rovnou odfajfknout člověk, který vypadá slibně a stejně jako na tinderu, pokud i on dá match - přecházíte rovnou do comms, kde se dořeší detaily a práce začíná.. Žádná otrava kolem, žádný zdržování, hluchá místa. Všichni ví na čem jsou, práce jde od ruky a čas zbytečně neutíká nad řešením nesmyslů. Samozřejmě, je možnost to celé brát i pomalu a s rezervou, všichni máme své preference, pace a styl. Tohle vše co jsem napsal, je součást konceptu na kterém se pracuje. A ladit se to vše bude až za provozu přes feedback od lidí, kteří to aktivně budou používat. Workspace jsem navrhnul podle sebe, svých zkušeností z oboru a je postaven na tom, co nejen já dobře znám a s čím jsem se každý den musel potýkat. A co mělo nemalý úděl na tom, proč už IČO aktivně nevyužívám..
  15. Doprdele, tak tyhle fotky vzbudily ty nejzarytější vzpomínky ze SAMPu, které jsem měl v palici měl doteď uložené :D A samozřejmě, že jsem tam byl taky
×
×
  • Create New...