Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Admin

ffredyk

Majitel
  • Příspěvků

    3 096
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    7

ffredyk last won the day on Duben 27

ffredyk had the most liked content!

Reputace

47 Dwaine

About ffredyk

  • Moto
    Über Bagr!
  • Narozeniny 25.4.1994

Kontaktní údaje

  • Web
    http://ffredyk.cz
  • Skype
    ffredyk

Návštěvníci

1 058 profile views
  1. Ta ochrana kolem spawnu byla myšlena jako zóna 1000x1000 obsahující město s "pozemky" s residencí, které by bylo dostupné hráčům. Detaily lze vždy upravit :) pokud vás napadá něco jiného a zajímavého, tak pojďte diskutovat :D
  2. ffredyk

    PayPal Platby

    Mrkni na https://github.com/paypal/PayPal-PHP-SDK
  3. ffredyk

    PayPal Platby

    Nevyužíváš API v1? Ve v2 už by to mělo přijít jako response na vytvoření payment requestu okamžitě a nečekáš na callback od paypalu
  4. Co se týče minecraftu: Napadlo mě udělat něco jako 2B2T, ale CZ/SK variantu s tím, že prvních tisíc bloků kolem spawnu by bylo v protekci a starali by se o to vybraní buildeři :)
  5. Původní 4chan thread: https://boards.4channel.org/v/thread/504555958 Reddit thread: Původní spekulace tvrdily, že za leakem stojí VNN (Tyler McVicker) - není to pravda, dle jeho prohlášení:
  6. Všichni hráči Source her (CS:GO, CSS, TF2, Garry's mod apod) jsou nyní varováni komunitou. Byl leaknut celý zdrojový kód her TF2 a CS:GO. Haceři už teď našli v kódu díry a vynalezli způsob spuštění Remote Code Injection, kterým vám mohou nainstalovat do PC viry, ukrást účet na Steamu, smazat itemy v inventáři a další.. V NEJBLIŽŠÍCH DALŠÍCH DNECH NESPOUŠTĚJTE ŽÁDNÉ SOURCE HRY! HROZÍ RIZIKO NAPADENÍ! Zdroje: https://steamcommunity.com/app/440/discussions/0/2270320616957466159/
  7. Praktický každý programovací jazyk má nějaký vizuální výsledek
  8. Priority jsou nastavené tak, jak jsou za sebou poskládané cíle v topicu Pawno 2.0 Nicméně, již teď nám nic nebrání tomu, udělat si průzkum v komunitě, abychom věděli o jaké servery by mohl vůbec být zájem. Na všem důležitém se pracuje, změny nastanou již brzy, o to se vůbec není třeba bát Časově nám herní servery vycházejí tak na polovinu příštího měsíce. Na začátku května možná stihneme dokončit první dva cíle (Nový vzhled, nový směr). Do poloviny května už snad budeme mít jasno v tom, jaké herní servery se tu objeví
  9. Vzhledem k chystající se restrukturalizaci tohoto fóra bych rád znal i názory těch hlavních, tedy vás, členů tohoto fóra. Nýbrž i vzhledem k tomu, že finální koncept a plán je navržen, chtěl bych poznat i vaše nápady a návrhy, ohledně změn na tomto projektu. Dlouhou dobu tu pokrok stagnoval a fórum prostě existovalo bez cíle a cesty. Bývalému majiteli Lukášovi jsem svůj koncept zjednodušeně přednesl a neměl k němu výhrady. Teď se chci zeptat vás, komunito, jaký máte názor na změnu směru a celkového konceptu a jakým způsobem si myslíte, že by se dalo fórum popohnat a probudit. Nový vzhled Fórum oblékneme do nového kabátku, vyměníme zastaralé a nevzhledné prvky za moderní styl a funkčnost. Celkově chci vybudovat nový nádech fóra co půjde ruku v ruce s rokem 2020. Nový směr Všichni víme že SA:MP (pokud ještě není mrtvé) dlouhou dobu upadá. Kalcor odmítá tuto modifikaci dále rozvíjet a noví hráči na tak starou platformu už prostě jen tak nepřijdou. Na druhou stranu - multiplayer v GTA V je v rozletu a rád bych oslovil hráče a moddery z tohoto světa, aby se přidali do našich řad - spolu i s dalšími hrami. Také bych rád trochu otevřel dveře nehernímu codingu, jako vývoj v .NET, Java nebo napřiklad i hernímu vývoji v Unity a UE. Redeklarace pojmu Pawner Vzhledem k tomu že se jazyk Pawn využívá jak pro vývoj tak modding velmi vzácně, rád bych redefinoval tento pojem jako označení plnohodnotného člena tohoto fóra. Pawno.cz již mnoho let není jen jazyk Pawn, ale hlavně komunita skvělých programátorů a počítačových nadšenců. Pojďme si přiřadit označení, které nám patří! Rozšíření pole působnosti Jeden z prvních sektorů na které bych rád zacílil jsou hráči. Bez hráčů bychom neměli zpětnou odezvu k výtvorům, nad kterými strávíme desítky hodin ani důvod proč bychom to dělali. Pojďme jim nabídnout herní servery, na kterých nabídneme práci těch nejlepších z nejlepších a vytvořme si ještě silnější pouto jako komunita, která má co nabídnout. Soutěže a PR Vzhledem k nestabilní návštěvnosti a aktivitě bych rád motivoval zdejší osazenstvo k větší aktivitě na fóru. Je mi jasné že současný stav fóra a nedávný přešlap ve formě rollbacku působí velkou demoralizací, nicméně pojďme tomu věnovat ještě trochu své energie a zachovejme tu bohatou historii a pevné základy tohoto fóra tím, že ho opět probudíme k životu a naplníme ho aktivními členy. K celému konceptu se váže více či méně dalších menších návrhů, které se stanou či nestanou skutečností, nejsou tak razantní nebo výrazné. Tudíž bych zde chtěl dát prostor i vám, ostatním členům tohoto fóra. Abyste vyjádřili své návrhy a nápady, které si myslíte že se sluší do nového konceptu zapojit. Věřím a doufám, že se nám podaří tomuto projektu vnuknout druhý dech a znovu jej probudit k životu. Vytvořit z něj znovu místo, na kterém se rádi sejdou lidé různých znalostí a zkušeností ke společné interakci. A vězte, že na projektu Pawno 2.0 už se tvrdě pracuje
  10. Zdravím vás přátelé, poslední týden jsme jednali společně s @lvalenta o prodeji fóra. Tímto bychom rádi oznámili, že prodej je úspěšně zakončený a já tímto oznámením přebírám vlastnictví fóra. Chtěl bych zároveň poděkovat Lukášovi za zachování fóra a této komunity v podobném stavu jako mu ji předal chytrák a nevytvořil z toho žádný komerční produkt zaměřený na výdělek Každopádně, rád bych toto fórum znovu probudil a vytáhl na výsluní stejně jako za dob rozkvětu GTA:SA a s tímto budu potřebovat nejen pomoc admin týmu, ale i vás jako komunity. Určitě nehodlám měnit původní jádro fóra a komunity, ale každopádně budeme muset provést mírnou restrukturalizaci a dodat fóru nový dech a směr. Doufám, že společně fórum opět probudíme a posuneme ho směrem, který jej opět zařadí mezi špičkové komunity nejen programátorského, ale i herního světa.
  11. ffredyk

    pomoc Jak upravit RZE

    AMX je zkompilovaný kód scriptovacího jazyka Pawn, který není tak lehce pro uživatele čitelný jako Pawn. AMX neobsahuje názvy proměnných, ani názvy funkcí, ale jen odkazy na registry v relativním místě paměti. Když DeAMX zkouší přeložit zkompilovaný kód, řídí se pouze algoritmem, který jeho autor sestrojil na základě experimenty s kompilerem Pawn, tudíž DeAMX hledá známé struktury a kusy kódu, které již zná. Vzhledem k tomu, že není DeAMX sofistikovaný, ale spíše velmi nespolehlivý a nepropracovaný nástroj, nedokáže se vyhnout instrukcím, které ho zanesou do jámy, ze které se nevyhrabe, neví jak instrukce přeložit zpátky do Pawn, zacyklí se do nekončící smyčky a je ještě pár dalších fíglů, jak ho zmást. 80% kódu, který z DeAMX vzejde se nedá znovu zkompilovat. Jde spíš o něco, co se tváří jako Pawn, ale synteticky jím není, je to jen opakující se vzorec přeložených kusů kódu do formy, která je alespoň trochu čitelná lidmi.
  12. Well, shit happens

  13. Tak já vás taky všechny zdravím, jelikož tu padlo i mé jméno (tedy vlastně nick), tak mně to potěšilo ale i mi to zvedlo mandle (JÁ ŽE JSEM KONTROVERZNÍ?!). Nicméně bych vám rád napsal i já něco k tomu jak to tu vypadalo za dob mého působení. Nebyl jsem tu úplně od začátku a popravdě už ani nevím jak dlouho fórum fungovalo, než jsem ho objevil, ale komunita v té době byla neskutečně silná a přátelská. Pawn jsem se učil díky návodům zde od chytráka, později z wiki.sa-mp.com (už nevím jestli .com .net, či bůhví co) a experimentováním s kusy kódu, který jsem dokázal postavit. Po zhruba roce zkušeností s Pawn jsem tak nějak objevil talent na programování a defakto jsem začal programovat v C#, PHP, JS, Java, SQF, okrajově C++ jen díky SAMPu, pawno.cz a jazyku Pawn především. Takže bych rád chytrákovi poděkoval za rozvrácení mé cesty životem, která se odklonila na nejšílenější horskou dráhu, která mě neskutečně baví. Ty časy, kdy jsem na fóru strávil až 5 hodin denně si živě pamatuji ještě dnes a jedním z důvodů, proč jsem na pawno.cz přestal chodit je také fakt, že ty časy jsou už nenávratně pryč. Začalo to odchodem chytráka a skončilo na funflow.eu, který založil om3n asi z recese vůči směru, kterým se pawno.cz vydalo. Vedlejšími efekty mojí závislosti na pawnu.cz bylo mnoho videí stále dostupných na YT, (evidentně) stále populární wiki.ffredyk.cz, nespočet filterscriptů a nedodělaných gamemódů (snad jen jeden GM jsem dodělal za svoji "pawn kariéru"), kupa návodů, které jsem stavěl i několik dní. A pawno.cz mě neučilo jen programování, ale také psychologii, když chtěl člověk vypadat jako profík a bylo mu 15, nebylo to zrovna lehké . Za zmínku stojí i nespočet vyvolaných hádek, nespočet pokusů o svržení snad i stovky členů, manipulování s moderátory, ale později i s adminy a vůbec, z hodného chlapce se ze mě stala zákeřná svině, která šla po krku všemu co si opovážilo na ni otevřít tlamu. A jestli to čte DooM, tak ať mi políbí prdel, furt je to vocas a nemám ho rád. :D TL;DR: Děkuji chytrákovi za enormní zacloumání cestou mého života, nostalgický výlev nestojí za zmínku, páč ani nikoho nezajímá (bodeť v tématu o vzniku pawno.cz) a zdravím po několika letech všechny, co si mě ještě pamatují
  14. Jestli chceš, můžeš to dát na Google Play pod můj účet
×
×
  • Create New...