Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Admin

ffredyk

Majitel
  • Příspěvků

    3 173
  • Registrován

  • Vítězných dnů

    27
  • Bodů

    84,374 [ Donate ]

Site Owner

Toto je majitel portálu Pawno.cz

ffredyk last won the day on 19. Únor

ffredyk had the most liked content!

Reputace

109 Marc Wayne "B-Dup"

3 Followers

About ffredyk

  • Moto
    Über Bagr!
  • Narozeniny 25.4.1994

Kontaktní údaje

  • Web
    http://ffredyk.cz
  • Skype
    ffredyk

Návštěvníci

2 565 profile views
  1. Napiš oranžovým stránkám email s dotazem na využití karet pro neziskovou stránku s tím, že nabídneš jako revanš umístění banneru
  2. https://oranzovestranky.cz/mariasky.php Další zdroj
  3. https://theses.cz/id/5wjlyq/401573 V tomto najdeš všechny
  4. https://vector.me/search/uno-card Tady určitě najdeš celou sadu
  5. néééééééééééééééééééééé toptrendingcz intro néééééééééééééééééé
  6. Nepřehřívá se ti něco? Může to být i nestabilita hardwaru kvůli teplotám
  7. Zkus to spustit v safe-mode, není to Win10 takže už nevím jak se to páchalo na starších verzích, to budeš muset vygooglit podle toho co tam jede za widle
  8. To jsou jen výmluvy. Na netu najdeš tisíce různých řešení, ať už on-site, SaaS nebo free služby. Spadá do nich i to Trello. Já nabízím malým podnikům základní organizační CRM za 3k měsíčně a nemusí se vůbec o nic starat. A že mnohdy to ani není efektivnější? Ano v případě kdy podnik o 3 zaměstnancích pořídí korporát-level CRM dimenzované pro 1000+ lidí, tehdy bychom mohli říct, že je takové řešení "neefektivní" a overkill. Draze to taky určitě nevyjde - Trello je zdarma, Asana je za celkem levnou korunu, JIRA je dle cenově zatížená dle nároků.
  9. Co se týče osnovy na meetingy, vždy jsme si to psali do poznámek v kalendáři. Měli jsme páteční porady v cyklu každý týden, jen si každý dopsal do popisku bodík, co chce probrat. Případně jako základní držák informací jsme ze začátku použili Trello. Trello je na poznámky v malém měřítku opravdu suprovej nástroj. Tedy, pokud jde jen o osnovu meetingu - popis v kalendáři. Pokud je cílem organizovanější evidence informací a stará se o to jen pár lidí (jeden, dva, snad i možná tři) s tím, že by do toho klidně mohli ostatní nahlížet, volil bych Trello. Pokud se jedná o situaci, kdy je cílem udržet jeden typ softwaru (tedy v tomto případě office suite), tak na to asi odpověď neznám, office využívám jen k základní práci s dokumenty a tabulkami. Každopádně předpokládám, že např. Microsoft Teams by nějaké takové funkce měl nabízet také.
  10. ffredyk

    pomoc time

    Aneb celej problém byl v tutom:
  11. Za prvé, řešit toto excelem je naprostá chujovina, drzost vůči IT a šílenost, kterou si dovolí jen management, kterej nemá šajnu o pojmu efektivita. Dojdi za vedením a dokopej je k zřízení nějakého CRM, který se o toto postará - ušetří to nervy tobě, ostatním zaměstnancům i vedení. Za druhé, tohle je strašně ošemetná otázka. Excel není navrženej k evidenci informací podnětným způsobem - sharepoint flow je navíc strašná zrůdnost. Z kontextu nedokážu přesně určit v čem je problém, ale napadá mě problém s duplicitou - jestli se příkaz náhodou nesnaží založit duplicitní listy. Nevím jak předáváš informaci o unikátnosti úkolu - tedy nějaký identifier a nevím jak se flow chová k duplicitním příkazům. Jednoduše řečeno, nevím jak ti poradit, protože nedokážu z informací, které jsi uvedl odvodit možný zdroj problému. Pokud chceš, tak se ti na to můžu mrknout soukromě (abys něco neleaknul), případně si přepracuj dataset na placeholder hodnoty a postni to sem, abychom se mohli mrknout na celou logiku.
  12. Jen dodám, pokud autům nerozumíte, VŽDY SI S SEBOU VEMTE NĚKOHO KDO ANO! I kdyby jste mu měli zaplatit ty 2 dvě hodiny pracovního času.. Já jsem takhle zachránil už 2 rodinné vozy a několik vozů po kamaráčoftech. Lepší dát mechanikovi toho litra za to, že se na to auto podívá, než to pak vozit po reklamacích a servisech, že to nefunguje.. Z osobní zkušenosti na nás zkoušeli: Šachování s pneu: Slíbili plechy, dodali bez plechů a ještě sjetý odpad Slíbili obě sady (letní, zimní) a dodali dvě sjetých letních Slíbili v době rezervace auto přezout na nové pneu v ceně - alu (původně slíbené k vozu) zaměnili za plechy Obecně prezentují vozy na krásných alu kolech, poté dodají na plechovkách Automaty: Největší risk z autobazaru. Hodně poruchové a dá se opravit tak "aby to ještě chvíli drželo" U starších aut (sub 2015) jsou to nespolehlivé sračky, u kterých je naprosto jisté, že se rozsypou Neskutečně drahej servis Skryté vady: Většinou podvozek, vyběhané ložiska, tlumiče, pružiny, silent-bloky Dvakrát i problém s řízením (nedolité servo a neseřízená geometrie) Elektronika: Snad cokoliv co mechanicky pracuje Zadní stěrač Klakson Ostřikovače Vnitřní osvětlení Audio Alarm Asistenti "Skryté" (neaktivní / nekritické) chyby v jednotkách (na STK pak píčují) Baterie před úmrtím (většinou je cejtit na startech - kór v zimě) Výfuk Kolikrát je zavařený jen tak prc-prc aby to nehučelo, ale po týdnu aktivní jízdy se to rozpadne a udělá to ještě větší díru - vždy to nechat bazar vytáhnout na zvedáku a projet celou rouru od motoru až po konec, sváry jsou vždy vidět.. U nafty je snad pravidlo, že filtr pevnejch částic je na sračky (průser u STK) Klimatizace Většinou naplněná jen tak na ovanutí při zkušební jízdě - dlouho nevydrží 60% šance, že nefunguje vůbec Nejčastější problémy: Nedostatek chladiva (cca 1000,- Kč), vadný kompresor (cca 2000-5000,- Kč), netěsné vedení/ventil (od 500,- do 10 000,- Kč dle toho v čem je problém a co to je za auto), vyjetá spojka ložiska nebo vpičisenzor (cca 1000,- Kč) Audio Kolikrát jsou vyřvané repráky Motor Je kolikrát zeblitý od oleje - stačí otevřít kapotu. Pokud je olej rozlitej "kolem hlavy" motoru, značí to netěsnost velkého těsnění mezi hlavou a blokem motoru - servis "generálka" klepe na dveře a to je (podle auta) i klidně na 30k Zeblitý může být i zespod - jen mechanik dokáže spolehlivě určit, zda zdrojem můžou být "prsa" motoru - ozubené soukolí, které přenáší mechanické síly motoru až na spojku a převodovku. Taky celkem drahej servis. Zeblitá může být i převodovka (není až tak obvyklý případ), to většinou značí špatný stav celé převodovky - servisy se kolikrát nevyplatí a rovnou se kupuje nová (nebo jiná jetá z vraku) Zeblitý může být i spoj mezi převodovkou a motorem (tam je kolikrát hodně blbě vidět) - může značit problém s převodovkou nebo spojkou a nebo taky nic Brzdy U všech kotoučových brzd se lze mrknout na přibližnou tloušťku obložení (a tedy přibližně určit životnost brzd) U všech kotoučových brzd se také lze mrknout na stav kotouče (zvlnění, tloušťka, praskliny) U bubnových brzd bývají malá okénka z vnitřní strany kola (lze najít, když je vůz na zvedáku), kolikrát je to zarezlý bordelem, nacpaný hlínou, nebo ani nejsou - u bubnů není jednoduchý odhadnout stav brzd. Většinou při konci životnosti hůř brzdí a vržou (pískají), či vydávají zvuk podobný sunutí plechu po plechu. Lze se často setkat s vyběhanou (povolenou) ruční brzdou (většinou lze jen dotáhnout napnutí lanka na páce) Rady jak co nejvíc zkontrolovat vůz: Už při zkušební jízdě tomu dejte napít a nejlépe to vzít na nerovný povrch - tankodrom (díky tomu se vyklepe a projeví jakákoliv fušeřina) Nechat autobazar, ať provede STK - s končící STK nekupovat (leda tak s 50% slevou normální bazarové ceny - jinak se fakt nevyplatí) Kopnout mírně do rámů kol - pokud se viditelně pohnou tak je celkem hazard s tím jezdit.. (přední se mohou trochu natočit, nicméně jen v ose zatáčení) Pohoupat rukama rohy auta (slyšitelná rez pružin a další defekty podvozku - kolikrát to i zabouchá, když je to na velkej servis) Nejlepší je kupovat auta v zimě, víte jak se chovají v nejhorších podmínkách Když najdete vadu, autobazar může zkoušet zlevňovat cenu - NEBRAT - nechte je ať si to vyservisují sami, nesmí to auto prodat se skrytou vadou, pokud je na ni někdo upozornil (vy). Pokud začnou cukat, říct sbohem - těch bazarů je tuna. Vždy je lepší jim to auto nechat, než se s nima hádat - snaží se prodat cokoliv a pokud si nenajdete problém sami, tak vám ho na stůl nepředloží. ČTĚTĚ VŠECHNY PAPÍRY, KTERÉ DOSTANETE NA STŮL - ségře se snažili prodat auto s původní cenou 50k - na splátky za celkem 120k !!! Markeťák to položil na stůl beze slova a čekal, že to podškrábnem bez přečtení (a málem mu to i vyšlo, četla to ségra, matka a až já jako třetí jsem si toho všimnul) - plivajíc oheň jsme se hlasitým způsobem odebrali z pozemku bazaru. Projeďte si servisní knížku - kolikrát v ní může být i napsáno, zda je vůz po nehodě a po jakém druhu (a rozsahu) nehody. A jako ta největší rada: Kupujte spíše od fyzických osob - je to levnější, většinou vám i převypráví servisní a jízdní historii auta a pokud si sami navrhnete kupní smlouvu (na netu volně stažitelná předloha), můžete do ní zanést takové ochrany, na které vám bazar nikdy nepřistoupí. Při předání Zkontrolovat VŠECHNY věcí navíc, které byly slíbeny hned NA MÍSTĚ. (ať se tváří jak chtějí) Zkontrolovat VŠECHNY smlouvy / podepsané papíry - přečíst i ta nejmenší písmenka, oni mají času dost. Zkontrolovat náplně vozidla (brzdovou, servo, olej, chladič <- serou na to a kromě oleje není pravidlem mít na hladinky senzory - nedostatek dokurvuje motor)
  13. Podobný návrh jsem měl před rokem (snad i 2, ještě za Valentovi vlády) jako komunitní server pawno.cz, který by byl udržován a celá jeho codebase by fungovala přes Git. Moc velké ovace to nesklidilo a nikdy se to nezrealizovalo, nicméně rád se podívám, pokud se něco takového uchytí
×
×
  • Create New...