Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Admin

ffredyk

Majitel
  • Příspěvků

    3 201
  • Registrován

  • Vítězných dnů

    32
  • Bodů

    85,511 [ Donate ]

Site Owner

Toto je majitel portálu Pawno.cz

ffredyk last won the day on 23. Květen

ffredyk had the most liked content!

Reputace

129 Emmet

3 Followers

About ffredyk

  • Moto
    Über Bagr!
  • Narozeniny 25.4.1994

Kontaktní údaje

  • Web
    http://ffredyk.cz
  • Skype
    ffredyk

Návštěvníci

3 677 profile views
  1. ve firemním prostředí to nenahodíš, na to jsou group policy a sledovače
  2. Náš CrowdStrike projíždí celou návštěvní historii všech uživatelů (100k+) a řadí neznámé weby do fronty k validaci, hodnocení a případné filtraci.. U vás ve firmě se dle tohoto stalo něco podobného :D Máte v politice zakázaný weby s hrami, někdo projížděl frontu neznámých a zařadil hryprodva.cz jako Online and Other Games, kterou nemáte povolenou.. Pomůže jen anonymizér, případně redirectová subdoména (musel by nastavit jenkings). Nebo to dělej jako já, udělej si doma remote na RDP, VNC nebo já nejnověji používám Parsec, abych mohl vzdáleně i hrát hry
  3. Zdravím vás přátelé, Rok se s rokem sešel a já se znovu začínám angažovat ve zdejším dění. Nebyl jsem zase delší dobu aktivní, protože se nám narodilo mimčo a půl roku jsme zařizovali svatbu Do toho práce, práce a další práce. Začínám se postupně vracet zase zpátky do vlastního běhu a snad již brzy budu mít zase prostor pro osobní projekty. V hlavě se mi probudila myšlenka, kterou byste vy jako uživatelé konečně mohli ocenit a která by vás mohla motivovat k další aktivitě na fóru. Nicméně tentokrát, kromě interní diskuze (která ještě ani pořádně neproběhla), se chci obrátit s návrhem i na vás jako uživatele, chci znát váš názor a vaše případné připomínky. Měsíční prize-pool jako odměna za vytváření vláken a aktivitu na fóru Ve zkratce - měsíční opakující se soutěž o nejlepší a nejkvalitnější vlákno na fóru. Později bychom mohli toto rozšířit i na příspěvky samotné. Pravidla pro kvalifikaci k zhodnocení: Vlákno mladší 1 měsíce (resp. vlákna budou hodnocena měsíčně, pokud v daný měsíc vytvoření vlákno nevyhraje výběr, další měsíc se již neúčastní) Vlákno musí mít více než ?x hodnocení / reputace Vlákno musí řešit zajímavé téma relevantní vůči fóru (resp. filtrace vtipálků, kteří by s tím chtěli vymr*at a psát rádoby vtipné články o ničem) Vlákno musí mít obsahovou hodnotu, jejíž konzumace zabere alespoň 3 minuty (aneb snaha o vyhnutí se odfláknutých mikronávodů apod.) Vlákno musí mít textový obsah - v případě odkazu na video materiál, musí mít vlákno alespoň zkrácenou verzi kompletního obsahu videa Návod nesmí být zkopírován ani převzat z jiných výukových zdrojů (na kontrolu existuje veřejný AI search engine, schopný dohledat podobný textový obsah na internetu - copyleaks, plag.cz apod..) Prize-pool bych ze začátku hodil na částku 500,- Kč - vím že pro zdejší profíky to není moc, ale vemte prosím v potaz, že fórum nevydělává ani korunu měsíčně, veškeré finance co do toho cpu jdou z mojí kapsy a na pozadí probíhá ještě financování reklamy a dalších jednorázových plateb, které jsou občas potřeba. A chtěl bych vidět, kdo z vás by do toho ty prachy chtěl několik let rvát bez vidiny jakéhokoliv výdělku, či návratu investice Dle vašeho feedbacku, bych navrhoval i rozdělení poolu pro helpery - helper měsíce by dostal alespoň dvě kilča za jeho aktivitu v help sekci - pro návody by tedy zbylo tři sta. Je to taková symbolická částka, poděkování za aktivitu. Napište mi, prosím, i vaše návrhy k tomuto řešení - jde o snahu vzbudit větší zájem pro psaní návodů a nabídnout novým uživatelům moderní čtení
  4. https://pawno.cz/index.php?/membersshop/ here Tak nějak nikdo nemá čas, ani chuť, překopávat ten systém pro použitelné účely :/ Figurky nikdo nechtěl, já přestal mít čas je tisknout a obsah, kteří ti dva vytvořili, hraničil se spamem .. :D Prozatím se tedy experimentuje s externími nástroji množení aktivity, a pomalými kroky postupuje dál
  5. Jinak na této adrese: https://rosettacode.org/wiki/Pi můžete nalézt implementace výpočtu do dalších 50+ jazyků (i já z něho čerpal pro ten svůj v C#)
  6. Zajímavé téma.. Poté co se mi horko-těžko povedlo zprovoznit tvůj example, jsem zjistil, že tomu vůbec nerozumím :D Začal jsem tedy s vlastní implementací v C#, jednak protože má Java šílený overhead a druhak jsem to chtěl pochopit alespoň ze základu. Po zkouškách různých iteračních algoritmů, jsem přišel na to, že v C# asi úplně nebude jednoduchý a rozumný pracovat s velkými čísli v iteračních algoritmech (.NET má sice vlastní implementaci BigIntegeru, ale relativně stupidní). Hledal jsem tedy jiné řešení a to ve formě spigotu (https://en.wikipedia.org/wiki/Pi#Spigot_algorithms), který by generoval číslice nezávisle na minulém výsledku, nezasíral by paměť, nepracoval s velkými daty a jen prostě flusal číslici za číslicí. Samozřejmě, já jako antimatematik, jsem nebyl absolutně schopen napsat dle vizuálu algoritmu na wiki, funkční kód. A taky jsem byl línej. Tak jsem hledal existující implementace v C# a po bandě iteračních algoritmů jsem konečně našel jeden, který vypadal, že by mohl být spigotový. Nemám sice absolutně šajn o tom, jak ten výpočet probíhá, ale funguje. Zkusím dále ještě rozebrat tu vykuchanou funkci a roznést ji po jádrech, uvidíme kam se s mojí (ne)znalostí matematiky až dostanu. C# snippet je dostupný zde: https://gist.github.com/ffredyk/bfbee1e0c9e682349c6b4a119b2dea55 EDIT: Po bližším zkoumání toho kusu kódu, který mi počítá Pi, si myslím, že se jedná o nějaký hybrid mezi iteračním a spigot řešením. Tedy, že pracuje na iterační logice, ale flusá výsledky po jednotlivých čislicích
  7. Tak se poděl o zkušenost a řekni co jsi napáchal a proč ti to nejde ne? :D
  8. Hele kurde, co takhle si ho vytvořit sám a případně se podělit? :D Nemám kapacitu každýmu dělat custom build :D
  9. Releasnul jsem binárky, pro snadnější použití i pro uživatele, kteří si to nechtějí kompilovat a nastovat sami https://github.com/ffredyk/NewsTicker/releases Je to release i s configem s API klíčem na twitter (já ho nevyužiju pro nic jiného a je zbytečně složité to zakládat běžným uživatelům) V configu jsou zaneseny i nějaké zdroje - v průběhu týdne implementuju další. V plánu mám taky android appku, která využije stejný codebase - nestíhám, mám ještě další zakázky, takže až výhledově.
  10. Dnes ráno jsem nahodil twitter hashtag #ukraine Twitter to má tak napiču udělaný, že je potřeba API key.. asi ho dodám do aplikace, mně je stejně k ničemu
  11. Zdravím vás přátelé, Jelikož a protože dnes nastala významná situace, která se dotkne celé Evropy, je potřeba udržet si chladnou hlavu. Já osobně od rána sleduji veškeré dění z 10 různých zdrojů a filtruji myšlenkově co potřebuji a buduji si celkový obraz toho co se děje a jak se mě to dotkne. Není však úplně možné ověřovat, konzumovat a vyhledávat každou důležitou (či zajímavou) informaci manuálně celý den - vytvořil jsem si tedy malý nástroj, který mi konzum těchto informací o dost zlehčuje. Chtěl bych vás tímto oslovit, pokud máte schopnosti a chuť, pojďte se podílet na vývoji a zkusme společně vytvořit nástroj široce využitelný nejen pro nás programátory, ale i ostatní uživatele internetu. Nástroj bych chtěl rozvinout do obsáhlejšího formátu v několika řešeních (konzole, GUI a jako službu RSS běžící na VPS). V tuto chvíli mi prozatím dokáže číst jen RSS feedy, ale plánuji do toho narvat i twitter api a web crawlera. Pokud máte další nápady, chcete pomoci s kódem, nebo něco jiného - zapojte se na GitHubu do vývoje - jsem pro každou srandu. Tímto příspěvkem chci vyjádřit i podporu Ukrajinským občanům a vztyčit prostředníček vládě jak ruské, ukrajinské tak i americké a celé evropské unii, protože nikdo nebyl schopný ani ochotný situaci za každou cenu deeskalovat a vyhnout se této absurdně zbytečné válce. Odkaz na repo: https://github.com/ffredyk/NewsTicker Vytvořeno v .NET 5.0 (C# 8.0) IDE: Visual Studio 2019
  12. Animovat tvar masky, která to skrývá? Případně přes nějaký effect udělat rotující clipping
  13. A to já mám zase právě tu kůži a nemůžu si ji vynachválit.. Samozřejmě, že síťovina není vůbec špatná volba, ale ani s tou kůží nemám problém Já jsem člověk na židli pohyblivý, takže neustále měním pózy a nedá se říct, že bych se kdy na tom spotil. Naopak, právě proto, že je to kůže, tak to podle mě lépe snáší ty moje neustálé přesuny. Co mám za židli ti přesně nepovím, protože to sám nevím - kupovali jsme ji myslím v Asku nebo Jysku, kde jsme ji rovnou i vyzkoušeli.
  14. Rovnou za sebe říkám, že na židli se nevyplatí šetřit. 4 levné jsem rozlámal do půl roka a pokud se na tom dalo dále sedět, tak do roka jsem to zadkem rozškubal. Stávající paráda už drží přes tři roky - sice za pořádnej peníz, ale když si to člověk rozpočítá, je to levnější než co půl roku nová levná židle.
  15. On to do těch čipů zanáší už výrobce - jde o OEM edice, respektive kompy, které už se prodávají s předinstalovanou licencí. Tyto mají právě v ROM zapsané i product klíče.
×
×
  • Create New...