Jump to content

Žebříček


Populární obsah

Showing content with the highest reputation since 23.3.2018 in all areas

  1. 4 points
    Ahoj všetci! Poslednou novinkou na našom serveri je nový systém mobilu. Dúfam, že sa vám bude páčiť.
  2. 2 points
    ,, V Skratke " Web ? Webnode a čo tým chceš akurát docieliť, to si radčšej sprav wordpress a zadarmo doménu k tomu od endory, a stále je to lepšie ako webnode alebo si kúpiť doménu s webhostingom domenu kúpiš za 7 € a 12 € za hosting na 12 mesiacov u Wedosu či neviem koľko to vychádza. 0/10 Názov ? To si robíš srandu s názvom ExtremPařba fakt sa presadíš, ľudia si robíte srandu, že takéto názvy vytvárate, si myslíte, že keď dáte serveru meno ,, ( EXTREM, MEGA, ULTRA, DUPER, OMEGA, a čo ja viem čo ešte..)Pařba " tak budete považovaný za niečo lepšie ako SuperPařba ? pech ... A ešte k tomu GameMode názov má Realnz Zivot 10 tak ako niekde sú už hranice, ale ty si tie hranice už ako prekročil trošku viac, ako pre kusol by som ešte dajako ten názov ale aspoň po sebe chyby by si si mohol opraviť keď to už má prezentovať server. 0/10 Prezentácia Servera ? Ako povedal Smexy, prvé je si spraviť mienku o servery a ak vás upúta tak pozrieť čo je také na servery čo by ma bavilo... Ale toto ? Však to je prezentácia servera na úrovni šiestaka na základnej škole. A čo mi povedal Ten tvoj skvelý admin na servery tak že vraj máš 18+ 1/10 - Za snahu vôbec niečo napísať GameMode ? ParadiseWorld, nič nové pod slnkom akurát si zmazal /credits pokiaľ viem tak to tam bolo kto vytvoril gamemode som čakal, že tam prepíšeš autora tak preto ma to zaujímalo :? 6/10 - len za to, že Honza spravil niečo pekného tých 5 ale nepatrí tebe
  3. 2 points
    Ahojte kamaráti! Posledne je to tu opäť dead! Čo takto dať nejaký pawno sraz, keď jednoducho viacerí budeme online a budeme si písať v chate! Každý si musí k tomu vypiť samozrejme aspoň 1 pivko, veď detajly podmienok môžeme doriešiť neskôr. Bol by záujem o takúto kalbu?
  4. 2 points
    Actory Obtížnost: 2/5 Osnova Úvod K čemu jsou Actory užitečné? Veškeré funkce actorů se stručným popisem a parametry Vytvoření actoru (code) Závěr 1. Úvod Zdravím, koukal jsem, že tu chybí návod na práci s Actory. Není to nic obtížného, ale pro nováčky určitě užitečná věc. Actor je z angličtiny, znamená to Herec. Tato funkce byla přidána až do SAMP 0.3.7 2. K čemu jsou actory užitečné? Actor je postava, která se nijak nepohybuje, narozdíl o NPC. Vypadají jako normální postavy hráčů. Mají klasické skiny (ID skinů) a hlavně nezabírají slot pro hráče. Ale mají i svoji chybu, pokud je actor v interiéru a hráč ním projde tak propadne v zemi. K čemu je použiji? Jako první mě napadá nějaká nabídka úkolu hráči, kdy se hráči zobrazí dialog. Nebo nějaký Dm, kdy tohoto actora musí trefit.. 3. Veškeré funkce actorů se stručným popisem a parametry CreateActor - vytvoří actora DestroyActor - zničí actora IsActorStreamedIn - zjistí, zda-li je actor viditelný pro hráče SetActorVirtualWorld - nastaví virtual world acotra GetActorVirtualWorld - zjistí virtual world acotra ApplyActorAnimation - nastaví animaci ClearActorAnimations - ukončí animaci SetActorPos - nastaví pozici actora GetActorPos - zjistí pozici actora SetActorFacingAngle - nastaví rotaci actora - projeví se až po novém zobrazení actora GetActorFacingAngle - zjistí rotaci actora SetActorHealth - nastaví životy actora GetActorHealth - zjistí životy actora SetActorInvulnerable - ztranitelnost / nezranitelnost actora IsActorInvulnerable - zjistí zranitelnost actora IsValidActor - zjistí platnost ID acotra GetActorPoolSize - zjistí nejvyšší ID actora vytvořeného na serveru Při práci s actory využíváme hlavně následující paramery actorid - ID actora modelid - ID skinu actora (ID skinů) Float:X/Y/Z/Rotation - souřadnice X, Y, Z & Rotace 4. Vytvoření actoru (code) Nejprve musíme uložit souřadnice na serveru. Buďto pomoci /save nebo /rs. Cesta k souborům: C:\Users\Uživatel\Documents\GTA San Andreas User Files\SAMP Pokud jste užili /save: savedpositions.txt Pokud /rs: rawpositions.txt Nyní se rozhodnete, kdy chcete vytvořit actora. Dejme tomu že OnGameModeInit. new Ukazka1, Ukazka2; //abychom věděli ID actora pro další použití (...) public OnGameModeInit() { Ukazka1 = CreateActor(4, 1234.1541,4321.1054,41.0150,31.1753); //(skin, X,Y,Z, ROTACE) Ukazka2 = CreateActor(5, 41.0150,1234.1541,4321.1054,74.0468 ); //(skin, X,Y,Z, ROTACE) SetActorHealth(Ukazka1, 50); //ID actora, životy SetActorVirtualWorld(Ukazka2, 452); //ID actora, virtual world } Nyní nám actory stojí. Jeden ve VW 0 (global) s 50 životy a druhý ve VW 452 se 100 životy. Nyní si s actory můžete hrát do haleluja. Animace jsou úplně stejné jako u hráčů, až na to, že zeměníte playerid za actor ID a funkce se jmenuje do názvu funkce dáte actor. 5. Závěr Myslím, že na základní práci a actory toto bohatě stačí, pokud by někdo chtěl vědět něco víc, doporučuji použít oficiální téma na SA-MP fóru (KLIK) nebo si najít jednotlivé funkce na SAMP wiki, ovšem většina těch funkcí je celkem jasná..
  5. 2 points
    Keďže ku dňu 1.04.2018 mne a pár ďalším členom fóra bol udelený post "Zástupca hlavného moderátora", je čas vykonať nejaké zmeny. Tu je môj návrh zmien, ktoré by mohli prejsť (a byť schválené) radou ZHM. 1.) Vytvoriť z tímu ZHM plnohonotný tím administrátorov a) (Voliteľné) Odstrániť vEnda 2.) Pridať novú sekciu na porno, samozrejme, v slobodnej zemi sa každý môže vyjadriť a teda by nemala byť táto sekcia nijako obsahovo kontrolovaná 3.) Vrámci zachovania/zvýšenia dynamiky tohoto fóra, každý novo-registrovaný môže počas prvých 24 hodín zaviesť na fórum nejakú zmenu; nikto z moderátorov/administrátorov mu nemôže odporovať 4.) Zvýšiť aktivitu v chate auto-banom ak používateľ neprispieva do chatu aspoň 2x za týždeň Píšte ďalšie návrhy, tie budú prebrané vrámci ZHM a prípadne pridané na fórum. Ďakujem za pozornosť.
  6. 1 point
    Hunterov úvod do bezpečnej komunikácie Pokračovanie môjho návodu Hunterov úvod do bezpečnosti. Tentokrát sa zameriavam na bezpečnú komunikáciu cez internet. V tomto zozname som vybral len aplikácie, ktoré stoja za zváženie a majú rôzne výhody a nevýhody. Aplikácie, ktoré sú podobné alebo horšie ako uvedené som nespomínal, keďže nieje dôvod ich používať. 1. E-Mail 1.1 Proton mail Protonmail je email zameraný na bezpečnosť. Používa sa pomocou prehliadača alebo mobilnej aplikácie. Výhody: + Skoro každý má e-mail + E2E Šifrovanie, takže ani protonmail nemôže vidieť vaše správy + Hostované vo švajčiarsku, kde právo na súkromie je zakotvené v ústave Nevýhody: - Bezpečnosť v prehliadači je pochybná v porovnaní s aplikácoiu - Ak ten, s kým komunikujete nepoužíva proton mail, tak je šifrovanie zložitejšie a menej bezpečné. 1.2 Enigmail Enigmail je rozšírenie pre Mozilla Thunderbird. Umožnuje šifrovanie mailov pomocou GPG. Výhody: + Skoro každý má e-mail + Funguje s každým providerom e-mailu. + GPG je staré a dobre otestované Nevýhody: - GPG je veľmi zložité na správne použitie, ľahko spravíte kritickú chybu, ktorá znehodnotí vašu bezpečnosť 2. IM s telefónnym číslom 2.1 Signal Signal je aplikácia podobná whatsapp. Používa silné E2E šifrovanie pomocou Signal protokolu, takže provider nevidí obsah vašich správ. Signal neukladá metadáta, jedine čo sa ukladá je: dátum registrácie, dátum posledného prihlásenia. Výhody: + Podobné whatsapp, jednoduché na použitie. + E2E Šifrovanie, takže ani Signal nemôže vidieť vaše správy + Neukladá metadáta Nevýhody: - Hostované v USA, kde ochrana súkromia je porovnateľná s diktatúrami. - Vyžaduje telefónne číslo, ktoré každý, komu napíšete uvidí. 3. IM bez telefónneho čísla 3.1 XMPP XMPP je otvorený federovaný protokol. To že je otvorený znamená, že existuje viacero rôznych aplikácií, ktoré môžu komunikovať jedna s druhou. To že je federovaný znamená, že si môžete vybrať providera alebo hostovať uzol samy rovnako ako u emailu. Osobne používam Gajim ako PC klient, Conversations ako android klienta a dismail.de ako providera. Výhody: + Federovaný, umožnuje si vybrať providera s dobrým súkromím alebo hostovať vlastný server + Umožnuje E2E šifrovanie pomocou rozšírenie, používa variantu Signal protokolu zvanú OMEMO Nevýhody: - Veľmi zložitý na použitie - Klienti majú často nízku kvalitu - OMEMO je len rozšírenie, navyše ho veľa klientov nepodporuje - Neviem nájsť švajčiarsky server 3.2 Wire Wire je aplikácia, ktorá je zadarmo pre súkromné účely a platená pre komerčné použitie. Výhody: + Jasný plán speňaženia, profesionálny prístup + E2E šifrovanie, takže Wire nemôže čítať vaše správy + Jednoduchý na použitie Nevýhody: - Naposledy keď som testoval zabugovaný - Komerčná firma pravdepodobne nebude riskovať svoj biznis proti súdnym príkazom, možná spolupráca s vládou 4. Decentralizované IM 4.1 Tox Tox je decentralizovaná aplikácia, takže žiadna jedna firma nemôže sledovať vašu aktivitu a je velmi zložité Tox zavrieť, podobne ako Torrenty. Tox je otvorený a má viacero klientov podobne ako XMPP. Výhody: + Decentralizovaný + Viac klientov, používam qTox a zdá sa, že má dobrú kvalitu + Samozrejme E2E šifrovanie (v decentralizovanom systéme je nutné). Nevýhody: - Nemôžete posielať správy offline používateľom, keďže neexistuje server, ktorý by ich uchovával - Užívateľa musíte pridať pomocou pseudo-náhodného textu a nie zapamätateľného užívateľského mena. 5. YOLO kategória 5.1 Deamonsaw Deamonsaw je aplikácia, ktorá využíva sociálnu kryptografiu a každý môže hostovať vlastný server. Server neukladá žiadne informácie. Výhody: + Extrémna bezpečnosť a súkromie + Celkom pekná aplikácia Nevýhody: - Najnovšia verzia nieje open-source - Socialna kryptografia je otravná - Neukladá správy, takže keď ste offline sa vám stratia - Žiadny rozumný človek by niečo takéto nikdy nepoužíval 6. Sociálne siete 6.1 Mastodon Mastodon je federovaná sociálna sieť podobná twitteru. Výhody: + Veľmi pekná stránka, možno krajšia ako twitter + Federovaná, takže sa môžete sami rozhodnúť, komu zveríte svoje dáta + Môžeťe svoje dáta stiahnuť a nahrať na iný uzol, ak zmeníte názor Nevýhody: - Ako sociálna sieť nemá E2E šifrovanie, takže musíte veriť uzlom a neposielať citlivé údaje - Chvíľu trvá si zvyknúť na štýl stránky, ktorý je veľmi odlišný od twitteru. 6.2 Diaspora* Diaspora* je federovaná sociálna sieť, ktorá chce konkurovať Facebooku. Myšlienka je síce pekná, ale zatiaľ to nieje konkurencieschopné. Výhody: + Celkom jednoduchý systém podobný Google+ + Federovaná, takže sa môžete sami rozhodnúť, komu zveríte svoje dáta + Môžeťe svoje dáta stiahnuť a nahrať na iný uzol, ak zmeníte názor Nevýhody: - Ako sociálna sieť nemá E2E šifrovanie, takže musíte veriť uzlom a neposielať citlivé údaje - Nemá skupiny, ktoré sú dôležitou súčasťou FB - Celkovo pomerne nedokončená sociálna sieť, čo sa funkcií týka 7. Doplnkové 7.1 Privatebin Privatebin je služba podobná pastebinu, avšak umožňuje E2E symetrické šifrovanie (zamknutie na heslo). Môžete hostovať vlastný server, alebo použiť verejný. Okrem bežného zdieľania je taktiež vďaka funkcii vymazania po prvom prečítaní vhodný na zdieľanie informácií vo verejnom prostredí. Napríklad ak by som chcel v chate na pawno.cz niekomu dať svoj email (a neexistovali by súkromné správy), stačilo by ho vložiť do pastu a nastaviť na jedno prečítanie. Potom ho poslať do pawno chatu. Ten komu som ho chcel poslať by si ho prečítal a ak by niekdo neskôr prišiel a chcel ho získať, už by bol smazaný. Výhody: + E2E šifrovanie, heslo + kľúč v linku + Jednoduché hostovanie vlastného serveru aj na free hostingoch. + Umožňuje vymazať paste po prvom prečítaní a zároveň nastaviť dobu vypršania. + Šifruje E2E aj keď nezadáte heslo, heslo je automaticky vložené do linku. Nevýhody: Nevidím žiadne 7.2 Ghostbin Ghostbin je služba podobná pastebinu a privatebinu. Umožňuje E2E symetrické šifrovanie (zamknutie na heslo). Má krajšie formátovanie kódu ako privatebin, avšak horšiu bezpečnosť. Výhody: + E2E šifrovanie + Pekná prodpora pre rôzne programovacie jazyky. Nevýhody: Nevidím žiadne 8. Čo tu chýba V tomto návode chýba služba na zdieľanie súborov. Počul som dobré veci o OnionShare a zaujímavo vyzerá aj Magic Wormhole. Nič menej keďže som tieto aplikácie osobne neskúšal, netrúfam si ich tu odporúčať alebo hodnotiť. Taktiež tu chýba cloudové riešenie. Ja osobne momentálne preferujem Nextcloud, ale taktiež ho nemám dostatočne dlho na to, aby som hodnotil. Zaujal ma aj Seafile. Podobné je owncloud. Možno aj Least Authority S4 a spideroak.
  7. 1 point
    Keby niekto nevedel čo sú to metadáta:
  8. 1 point
    Co kdybychom místo srazu v chatu, udělali sraz na nějakém SA-MP serveru? Někdo by přichystal nějaký basic party mode. Co vy na to?
  9. 1 point
    dá sa to aj v SA-MP: Map Contruction. S Ctrl pooznačuješ všetky objekty a šípkami presunieš.
  10. 1 point
    Na MTA map editor som našiel niečo takéto: http://mta.dzek.eu/mmove/
  11. 1 point
    Vždyť je to ParadiseWorld
  12. 1 point
    /////DEFINE,NEW,KKCINY/////// #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT #endif #include <zcmd> #pragma tabsize 0 #define color_dgreen 0x12900BBF #define color_lred 0xFF0000AA #define color_lgreen 0x00FF00AA #define DIALOG_ROZVOZ 6 #pragma tabsize 0 new RozvozJOB[256]; /////PUBLIC ATD///// public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_ROZVOZ) { if(response) { if(listitem == 0) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1638.3129,983.1676,10.8203,10); SendClientMessage(playerid, color_dgreen, "[ JOB ] Choď naložiť potraviny do skladu."); } if(listitem == 1) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 2191.8591,-2251.1094,13.5247,10); SendClientMessage(playerid, color_dgreen, "[ JOB ] Choď naložiť potraviny do skladu."); } if(listitem == 2) { SetPlayerCheckpoint(playerid, -1726.3578,-123.0685,3.5489,10); SendClientMessage(playerid, color_dgreen, "[ JOB ] Choď naložiť potraviny do skladu."); } } } return 0; } //////KOD//////// CMD:startjob(playerid, params[]) { //////////Rozvoz Potravin///////// if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 456) { RozvozJOB[playerid] = 1; new str[100]; strcat(str, "Mesto - {66ff33}Las Venturas(LV)"); strcat(str, "\nMesto - {66ff33}Los Santos(LS)"); strcat(str, "\nMesto - {66ff33}San Fierro(SF)"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ROZVOZ, DIALOG_STYLE_LIST, "{66ff33}Rozvoz potravin:", str, "Potvrdit", "Zrusit"); } return 1; }
  13. 1 point
    Tak ako som tak pozeral, zistil som tvoj problém.. Hore si mal správny kód, preto ti to zobrazilo, a teraz nie.. Model ID vozidla, a ID vozidla je rozdiel.. Model ID je to čo zadávaš do CreateVehicle, ID vozidla je od 0 po max počet vozidiel ktoré môžeš vytvoriť.. Ty porovnávaš ID s 432, lenže v /dl ked si pozrieš, môžeš tam mať "ID: 0".. Ty musíš porovnať Model ID s 432.. Ten kód čo ti Smexy poslal, vymaž.. Okopíruj si svoj čo si písal hore, zprídaj do zátvorky za príkazom "params[]" a pôjde ti to.. Kebyže existujú "-1" reakcie, tak by som mu ju na tvojom mieste dal.. Uplne ta zmiatol, a neopravil, ale zničil ti kód..
  14. 1 point
    CMD:startjob(playerid, params[]) { if(GetPlayerVehicleID(playerid) == 456) { RozvozJOB[playerid] = 1; new str[100]; strcat(str, "Mesto - {66ff33}Las Venturas(LV)"); strcat(str, "\nMesto - {66ff33}Los Santos(LS)"); strcat(str, "\nMesto - {66ff33}San Fierro(SF)"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ROZVOZ, DIALOG_STYLE_LIST, "{66ff33}Rozvoz potravin:", str, "Potvrdit", "Zrusit"); } else ShowPlayerDialog(playerid, 1651, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "...", "...", "Potvrdit", "Zrusit"); return 1; } Zobrazí ti ten msgbox ?
  15. 1 point
    Existuje teď nějaká oblíbená hra nebo hry pro kterou/které se vyplatí udělat server/y?
  16. 1 point
    Tak preco si ju neopravia a hosting znovu nespustia?
  17. 1 point
    To je ako škrabať si hlavu na pravej strane ľavou rukou ponad hlavu. Mizéria mať postavený mód tak, že dáta ukladá do súborov. Pre manipuláciu s dátami je omnoho lepšie SQL. Pokiaľ chceš mať aj web a na ňom pracovať s dátami, tak na to je najlepšie MySQL. Nie je to potom také obmedzujúce, aby si to musel "ojebávať" cez HTTP request.
  18. 1 point
    No já Skype nemám, nebo spíše jen ne nainstalované a nemám to v plánu. Jestli nechceš posílat kód veřejně, můžeš mi to poslat do SZ.
  19. 1 point
    Radím ti pozrieť si ich jednotlivo kvôli tomu, aby si ich mohol porovnať... Záleží na tom aké máš dáta, ako vyzerá tvoj mód atď... Ak by si povedal "urob to v SQL" a "urob to v y_ini" tak dostatočnou úpravou módu/ostatných kritérií sa dá dosiahnuť rovnaká rýchlosť... Ale to my nechceme, my chceme opak - k našim požiadavkám zvoliť správny systém. Preto nemá zmysel pre "všeobecný prípad" porovnávať sql a y_ini, napríklad.
  20. 1 point
    pouzi embedding code podla toho aku klavesu chces. vyber obsah zo stlpcov (jedneho z nich) a pouzi ten kod v texte textdrawu. klavesy si cekuj tunak: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Keys napr chces aby mohol mu to vypisalo ze ma pouzit klavesu na skok tak bude text textdrawu "Pouzij klavesu ~k~~PED_JUMPING~ "
  21. 1 point
    Vidím že už jste smazali okopírovane pravidla ze SFB-RP tak třeba si vymyslite něco vlastního žejo. :-D
  22. 1 point
    No myslím že ani nie... 0.3.8 bolo zrušené (vývoj) a premenované na verziu 0.3 DL a nechce sa mi moc veriť že sa novšej verzie dočkáme skôr ako za pár rokov
  23. 1 point
    Pri vytvorení foto na smartphone sa do foto ukladajú aj rôzne metadáta, okrem dátumu a času aj UID zariadenia a GPS lokácia zachytenia fotografie. Pri odoslani takejto fotky cez e-mail, pripadne cez facebook messenger, um, určite tie dáta korporácie nezneužijú. Exif scrambler je vcelku pohodlná appka na android, ktorá tieto metadata odstraňuje. Na wiki o exif formáte sa dočítate aj o tom ako chlapíka vystopovala (a zatkla) polícia na Guatemale, pretože ho odfotil reportér, uverejnil tú foto a z danej fotky vytiahli metadata. Exif scrambler je dostupný aj v alternatívnom app-store - f-droid.
  24. 1 point
    Co se tyce vytvoreni databaze mysql tak preferuju mysql workbench. Je to dost user friendly, a kdyz dela clovek slozitejsi databazi, kde ma maji tabulky napr cizi klice. Tak se to v tom dobre orientuje. A hlavne ti to vygeneruje sql prikazy na vytvoreni te databaze s tabulkama a jen to v php my adminovi nahrajes. Ale nez clovek zacne s databazi, tak by jsi mel nejdrive nacist, kdy je dobre ji pouzivat atp... Databaze ma super rychle vyhledavaji a join tabulek sorteni atp.... Ale na zapis je to furt pomale. Takze pouzivat s rozumem. (Kdyz vidim ty pripady, ktery si do ty DB cpou uplne vsechno). Ono se to pouziva hodne na webech, kde te rychlost tak moc netrapi. Ale kdyz to pak pluginem pustis na sa-mp co jede na jednom vlakne Ja spis preferuju HTTP requesty a nakomunikaci s databazi, a tu databzi pustim na jinym vlakne, nebo nejlepe na jinym stroji
  25. 1 point
    Pridaj Salt!!! Uplne najlepsie by bolo vobec nepouzivat Whirlpool plugin, ale pouzit funkciu SHA256_PassHash(), ktora je vstavana priamo v samp a bere salt ako parameter. Hash bez saltu nieje vobec bezpecny [1, 2]. Taktiez vdaka tomu nebudes musiet pouzivat dalsi plugin.
  26. 1 point
    Web: 0/10 Featury modu: 0/10 Popis modu: 0/10 -- Celkove hodnotenie: 0/10
  27. 1 point
    Zdravím, Co konkrétně za nějaký postup považuješ? Všechen "postup", jež bys mohl zde dostat za rady může být naprosto zbytečný. Proč? Protože pokud chceš tvořit originální GM a ne nějakou napodobeninu Reálné Země, budeš tam tvořit mnoho věcí, jež nás ani nemusí napadnout. Přesto ale nějakým takovým základem je Registrační systém. Ve většině případů se bez něj neobejdeš. Pak si vytvoř nějaké Administrátorské příkazy. Nemusí být nijak složité, jen aby Administrátor dokázal pracovat se serverem, stejně jich budeš moct dodělat, kolik jen chceš. Pak bys měl začít tvořit samotný příběh tvého GM. Pokud chceš třeba vytvořit GM o rybaření, tak si pomalu připravíš funkci na samotné rybaření, pak třeba nakupování prutů a mnoho dalších věcí. Doufám, že něco málo jsi z toho pochytil. Zatím.
  28. 1 point
    Patrně se vám již stalo, že jste otevřeli soubor, aniž byste ho poté zase zavřeli, či jste zapomněli smazat výsledek dotazu SQLite apod. Možná z vyšších programovacích jazyků znáte příkaz using či try-with-resources a litujete, že něco takového není i v Pawnu. To ale může být! #define using(new%9\32;%0:%1=%2) for(new %0@guard:guard@%1=(%0@guard:%2),%0:%1=(%0:guard@%1);_:%1!=cellmin;_:%1=cellmin) Stačí tento řádek, abyste hned mohli vesele začít používat using na libovolné výrazy, jakmile dodefinujete destruktor. Je pravděpodobné, že jste o destruktorech ještě neslyšeli, poněvadž v dokumentaci o nich není ani zmínka, ale principiálně se jedná o něco podobného, jako je automatické mazání proměnných v C++. Pokud má určitý tag definován destruktor, zavolá se tento v momentě, kdy je ukončen blok obsahující proměnnou s tímto tagem. Jednoduchý destruktor příkazu using pro tag File: vypadá takto: stock operator~(File@guard:arr[], count) { for(new i = 0; i < count; i++) { if(_:arr[i] != 0) fclose(File:arr[i]); } } Destruktor dostane jako parametr pole všech hodnot, které opustily blok, a jeho velikost. Tento destruktor se tedy zavolá vždy, pokud proměnná s tagem File@guard: (to je jen název) opustí blok. Makro using zařídí, že taková proměnná bude existovat vždy, když se takový blok otevře, a destruktor se zavolá při každém vyskočení z bloku. Např. příkaz using(new File:f = fopen("file", io_read)) se přetransformuje na toto: for(new File@guard:guard@f = File@guard:fopen("file", io_read), File:f = File:guard@f; _:f != cellmin; _:f = cellmin) Toto zneužívá sémantiku cyklu for k tomu, aby spustilo nějaký kód na začátku a na konci bloku. Napřed se vytvoří dvě proměnné - guard@f a f. První obsahuje vrácenou hodnotu, druhá její kopii. Hodnota cellmin je použita jako ukončovací; na konci bloku je nastavena a v dalším průchodu ukončí cyklus. Mohl bych použít klasický for s jednoprvkovým intervalem, ale tohle mi přijde elegantnější. Teď k té důležité části: jakmile řízení opustí cyklus, proměnná guard@f zmizí a tedy se spustí její destruktor, který zavře soubor. Zbývá otázka - k čemu destruktor? Pokud mohu vyvolat kód na konci bloku, proč smazání nedám tam? Proto: using(new File:f = fopen("f", io_read)) { return; } Bez destruktorů by se soubor nikdy nezavřel, protože řízení opustí funkci ještě před ukončením cyklu. Naopak destruktor je vyvolán i v případě, kdy se cyklus opouští násilně, tedy příkazem break, return nebo exit (ale ne goto a sleep). Díky tomuto se chová using tak, jak by měl.
  29. 1 point
    Podľa nových pravidiel nie je povinnosť v prípade vyriešenia HELP problému zakliknúť správne riešenie. Navrhujem pridať do pravidiel (hoc je to asi nevynútiteľné, ale aspoň aby to tam bolo..), že pri vyriešení musí zakladateľ topicu označiť správnu odpoveď. Aby aspoň ten čo mu pomohol niečo z toho mal.
  30. 1 point
    Zda-li jsou tu jěště někteří kteří hráli na vg, určitě ví nebo si na některé hráče vzpomene :)
  31. 1 point
    Předem , chci upozornit , že se jedná o přepis návodu z jiného zdroje.Na konci návodu bude uveden odkaz na originální téma. Předem chci upozornit že Atom je vhodný zejména pro ty co pracují na nějakém větším projektu. Pro sváteční pawnery je to zbytečné. Obtížnost : Prvně je nutné nainstalovat službu choco. Otevřete příkazový řádek jako správce Vložte následující kód: @powershell -NoProfile -ExecutionPolicy unrestricted -Command "iex ((new-object net.webclient).DownloadString('https://chocolatey.org/install.ps1'))" && SET PATH=%PATH%;%ALLUSERSPROFILE%\chocolatey\bin Za pár sekund ( stahují se knihovny z netu takže záleží na vašem připojení ) se choco nainstaluje. Dále je tedy nutné nainstalovat služby git a npm. K tomu použijeme choco. choco install git choco install npm Nyní stáhneme Atom. Úprava Atomu Nevíte jak instalovat package do Atomu ? Scrollněte až uplně dolů... Prvně doporučuji package jménem keyboard-localization. A to přesně ten jaký vidíte na obrázku. Dále nějaký zvýraznovač syntaxe. Za sebe doporučuji language-pawn od Larcenyho Nyní chceme také kompilovat. Balíček build Ten bude potřeba nastavit. Je důležité ve složce ze které bude kompilovat vytvořit soubor .atom-build.json s následujícím kódem { "cmd": "pawncc.exe", "args": [ "{FILE_ACTIVE}", "-i{PROJECT_PATH}", "-D{PROJECT_PATH}/[VYSLEDEK]", "-r{PROJECT_PATH}\\DOCS\\{FILE_ACTIVE_NAME_BASE}.xhtml", "-;+", "-(+", "-d0 -O1" ], "sh": false, "cwd": "[CESTA K PAWNCC.exe]", "env": { } } V mém případě obsah souboru vypadá takto { "cmd": "pawncc.exe", "args": [ "{FILE_ACTIVE}", "-i{PROJECT_PATH}", "-D{PROJECT_PATH}/gamemodes", "-r{PROJECT_PATH}\\DOCS\\{FILE_ACTIVE_NAME_BASE}.xhtml", "-;+", "-(+", "-d0 -O1" ], "sh": false, "cwd": "C://Program Files (x86)/pawno", "env": { } } Poté už stačí jen si otevřít Keymap ( v menu ) a připsat následující 'atom-text-editor': 'f5':'build:trigger' Dále doporučuji nainstalovat modul simple-drag-drop-text Tento modul vám v podstatě ušetří klávesové zkratky k přesouvání textu v lokálním souboru jak můžete vidět v gifu Dále je to na vás jesli budete chtít minimapu soubrou nebo icony souborů či nějakého color pickera. Já osobně minimapu používám máte tak pěkný přehled zhruba kde co je. Atom je skvělý zvlášt pokud pracujete a svou práci poté "uploadujete" na Github díky své integraci Githubu a gitu obecně ( no ještě aby ne když je to jejich produkt ) Atom je vám schopný ukazovat změny, nové soubory a podobně v souladu s aktualními changes. Instalace packagů do Atomu Stačí kliknout v atomu na File > Settings poté na Install a následně do inputu napsat jméno balíčku ( jsou v textu zvýrazněná ), kontrolujte podle screenů také vývojáře at máte přesně to stejné. Původní téma http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=550355
  32. 1 point
    Tohle se hodí pro začátečníky, kteří ještě neví, jak co funguje. Tohle jsou základní vysvětlivky základních událostí s parametry a návratovými hodnotami i s poznámkami. Vše je převzaté z samp-wiki Stačí vytvořit nový projekt v pawnu, vše smažete a zkopírujete následující kód: Pokud by byly nějaké nesrovnalosti (něco se mi překládalo špatně a všechny události nemám odzkoušené), tak mi napište soukromou zprávu nebo sem do tématu. Děkuji, Mort. Informační návod - Návod označen jako platný Ten to návod byl označen jako platný.Návod může být kdykoli označen jako nevhodný či neplatný
  33. 0 points
    Zdravím, udělal sem server z pěkným a úhledným GameModem. Povolání Celkem povolání na serveru je 31 povolání kde se můžete zaměstan. pridane povolání tam jsou : Rybář Exekutor Bezpečnostní služba Strojvudce dopravní policista letecká zachranka Jinak vše je pri starem Tuning aut. Na serveru si můžete vytunit auto podle jiného systému. standartní tuning např : transfenders -- weels archiv angels . zůstává, ale pred každou tunírnou je 3D text kde stačí zatroubit a ukáže se vám dialog z tuningem Na auto si můžete přidat :: Neony , Text , Barvu , kola apod.... JE TO SPIŽE TAKOVÁ MALIČKOST. Ukoly NA serveru pokad se budete nudit, jsou různé ukoly, které můžete plnit Příkaz -- /ukoly za ukoly dostanete určitou částku a ukoly zpočívají tím že vás provedou serverem Nastavení Na server sem do GameModu zabudovat /nastaveni ato umožnuje si nastavit : Textdrawy Tachometr Chat Spawnutí Jestli budete platit kreditkou jnebo ne A plno dalších nastavení... IP : svr1.remesite.com:7825 Web : extremparba-eu8.webnode.cz Client : 0.3.7
  34. 0 points
    Dobrý den, pawním si gamemdoe , a chci udělat pravidla. ale pokad dám \n pravidlo a takhle za sebou asi několikrát tak mi to ukáže errory. prosím po radu jak to mam udělat aby to bylo bez erroru. cvhtěl bych to udělat jako na SuperPařbě nejak takto abych to mohl udělat Děkuji za radu předem.
  35. 0 points
    Pretože nie každý je schopný ísť 700km tam a naspäť za deň, resp. platiť za ubytko kvôli jednému pivku s bandou autistov. Bude to iné v tom, že si možno pokecám s luďmi, s ktorými by som si inak nepokecal... Vyzerá že víkend vyhráva tak asi sobotu nejak večer/podvečer. A ak tu nikto nebude, možeme si vzdy pisat aspon my 2 na facebooku. xD
  36. 0 points
    CMD:startjob(playerid) Môže to byť aj týmto.. Kedže tam nevidím nejaký define, ktorý to automaticky zapíše tak to zmeň na CMD:startjob(playerid, params[]) Mne sa to tiež dosť krát stávalo.. Ako vidím, tak to je FS, zapíš ho ako prvý.. Každý FS ktorý má dialogy musí byť zapísaný ako prvý. EDIT:// Pardon, tá "editovaná" (zničená) verzia má príkaz iba s playerid, bez params.. Preto ti to nejde, a vždy za názvom príkazu musí byť v zátvorke "playerid, params[]", aj hore si to mal zle.
  37. 0 points
    když lidi chtějí, tak se sejdou... https://ctrlv.cz/VcEm (Lukáš Valenta, Já, Petr Hnátek*) - potrefená husa https://ctrlv.cz/ClSj (Já a ffredyk) - Chomutov https://ctrlv.cz/oPM6 (Já, Isigar, Punkevník/Kazlik, Bloodman**, Grubb) - Punkevní jeskyně na Moravě * = Aktuálně je to Fakerko_ * = Aktuálně je to Asakura Yoh
  38. 0 points
    Nemusíš no, protože mamka...
  39. 0 points
    detajly detajly detajly detajly detajly
  40. 0 points
    UP - Pawner scamer. Ponuky posielajte emailom, alebo na skype
  41. 0 points
    Já, jakožto jeden ze zástupců hlavního moderátora navrhuji: 1) obnovit měsíční soutěže o hmotné ceny -mp3, USB, powerbanky, spinnery 2) permanentně zabanovat každého, kdo nevydal svůj plánovaný filterscript/gamemode po uplynutí více než půl roku od prezentace (Lukasz, vEnd, Polis a mnoho dalších ) 3) Jmenovat rEfa jako zástupce zástupců hlavního moderátora
  42. 0 points
  43. 0 points
    Dobrý deň, dnešným dňom by som rád oznámil novú funkciu na tomto fóre, vzhľadom na to, že aj hlavní moderátori (ja a vEnd) sú iba ľudia, rozhodli sme sa že bude dobré ak budeme mať zástupcov, ktorý nás v prípade neprítomnosti zastúpia. Vybrali sme 4 kandidátov na túto rolu, ktorý boli schválený a prijatý konaním, ktoré prebehlo medzi mnou a vendom. Gratulujeme nasledujúcim kandidátom k získaniu postu: Mivčo, Woody, Tanga, Bloodman (Asakura Yoh). Ak budete mať nejaké otázky neváhajte im napísať kľudne aj miesto nás. Ďakujeme za prečítanie, - Spy (Lucifer Mornigstar), vEnd.
  44. 0 points
    Omlouvám se, ale chyba byla na straně Hlavního Administrátora, nevím proč to udělal, ale byl na to upozorněn a pravidla smazána.
  45. 0 points
    Reserved.. WEB LV:RP
  46. 0 points
    Omlouvám se, ale bohužel WEB ani topic není dodělaný tudíž zatím prosím nehodnotit.
  47. 0 points
×