Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Žebříček


Populární obsah

Showing content with the highest reputation since 17.3.2021 in all areas

  1. 3 points
    Já bych to udělal jinak, protože máš dvě podmínky pokud ale nemáš jinak. // Někdo napsal do chatu: public OnPlayerText(playerid, text[]) { /* playerid = ID toho hráče, co napsal do chatu, text[] = Text toho hráče co napsal do chatu */ // Jestliže má vip: if (HaveVIP(playerid) == 1) { // <--- Zde máš svoje "pokud" // Tak mu formátujeme zprávu, že jde o VIP hráče: format(STR, sizeof(STR), "[ VIP Hráč ] {%06x}%s | %d |: {FFFFFF}%s", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, PlayerName(playerid), playerid,string); } //V případě ale, že ho nemá: else { // <--- Zde máš svoje "jinak" // Tak se formátuje obyčejná zpráva: format(STR, sizeof(STR), "[ Hráč ] {%06x}%s | %d |: {FFFFFF}%s", GetPlayerColor(playerid) >>> 8,PlayerName(playerid), playerid, string); } // Tak či tak, se jedna ze formátovaných zpráv všem na serveru napíše: SendClientMessageToAll(0xA9C4E400, STR); return 0; }
  2. 3 points
    Po delší době přichází větší aktualizace, kde projíždím úplně stejnou trasu jak v prvním příspěvku, ovšem rozšířeno o křižovatky, terén a pár objektů
  3. 3 points
    static void Visit(Visitor visitor) { var animal = new List<Animal>(); var cat = new List<Cat>(); dynamic vis = visitor; vis.Visit(animal); vis.Visit(cat); }
  4. 2 points
    Jen tak dál!
  5. 2 points
    Vypadá to jako skvělá mapa! Dobrá práce!
  6. 2 points
    Momentálne tam má viditeľný array index out of bounds na riadkoch: format(string, 256, "%s %s dal hráčovi %s VIP %s na %d dní !", GetAdminRank(playerid),PlayerName(playerid),PlayerName(id),viptarif,strval(params[days])); DOF2_SetInt(UserPath(id),"VIP_Days", strval(params[days])); (napríklad ak zadám príkaz /setvip 0 3 99, strval(params[99]) určite nespraví nič dobré) Ak by sa držal doporučenia pracovať iba so sscanf, tento problém by odstránil a vedeli by sme, či pády spôsobovalo toto, alebo niečo iné.
  7. 2 points
    Tím pádem nám řekni, proč to píšeš sem a ještě zde dáváš ke stažení to, s čím ty nejsi spokojen? Chtěl ses snad pochlubit svoji debilitou, že ses nechal napálit? Jak už jsem řekl, můžeš si za to sám, věděl jsi, do čeho jdeš. Pokud Janik nemá rozum, tak by ho měli mít ti ostatní kolem něj, ale jak je vidno, tak ty ho nemáš také. Tím bych toto téma uzavřel.
  8. 2 points
    Ohledně zabanování janíka nebo jak se jmenuje. Aktuálně je to tvoje slovo proti jeho. Pokud poskytneš nezpochybnitelné důkazy o tom že byla nějaká dohoda, kterou nedodržel resp do které šel s umyslem podvést tak není problém ho zabanovat.
  9. 2 points
    Na úvod bych řekl, že si za to můžeš sám, to je stejný příklad, jako když se řekne dětem, aby neolizovali namrzlé zábradlí. Stejně jdou a začnou ho olizovat. Další věc je ta, že pokud sis od něj něco koupil a pak si chtěl vrátit peníze, tak je jedno od koho to je nebo jaká je to sračka, ale kde bereš to právo to šířit dál? Na závěr, mlíčko si ve školní kantýně nekoupí. Nevím kolik ti je, ale školy jsou zavřené.
  10. 2 points
    Jako myslim ze toto mereni je docela naprd. Daleko rychleji pisu kdyz text vymyslim, nez kdyz ho opisuju a jeste k tomu v anglictine, kde musim davat vetsi pozor, jaka pismenka tam jsou. Za me to neni moc dobry merici test...
  11. 1 point
    Nazdar, práve som testoval na localhoste (Windows) a na fakahede (casa1, Linux) tento kód: V súbore server_chatlog_utf8.txt boli na obidvoch strojoch niektoré znaky zapísané nesprávne, ale v súbore server_chatlog_eascii.txt bolo na obidvoch strojoch všetko zapísané správne. Skús to možno tiež spustiť u seba a daj vedieť, aký si dostal výsledok. Ako píše Delete, skús výsledné súbory aj stiahnuť a pozrieť v inom editore.
  12. 1 point
    Jde vidět, že to cpeš do zdrojáku od PW a nevíš co to dělá. ForMaxPlayer je definice cyklu for, který projede všechny hráče na serveru a to je kravina. ForMaxPlayer u PW používal například pro to aby administrátoři viděli příkazy co hráči píšou, PMka a podobně. Takže cyklus zahoď a postupuj podle návodu od @Scydo
  13. 1 point
    Ještě dodám, že i pokud to chceš z nějakého důvodu přes SendClientMessage tak i tak, jak to máš ty se to zbytečně formátuje při každém průchou cyklu public OnPlayerText(playerid, text[]) { if(HaveVIP(playerid) == 1) { format(STR, sizeof(STR), "{A9C4E4}[ VIP Hráč ] {%06x}%s | %d |: {FFFFFF}%s",(GetPlayerColor(playerid) >>> 8),PlayerName(playerid),playerid,text); } else if(HaveVIP(playerid) == 0) { format(STR, sizeof(STR), "{A9C4E4}[ Hráč ] {%06x}%s | %d |: {FFFFFF}%s",(GetPlayerColor(playerid) >>> 8),PlayerName(playerid),playerid,text) } ForMaxPlayers(i) { SendClientMessage(i,-1,STR); } return 0; }
  14. 1 point
    Chápu pokud to posíláš přes SendClientMessage, tak ano, jinak by to mělo stačit takto public OnPlayerText(playerid, text[]) { if(HaveVIP(playerid) == 1) { format(STR, sizeof(STR), "{A9C4E4}[ VIP Hráč ] {%06x}%s | %d |: {FFFFFF}%s",(GetPlayerColor(playerid) >>> 8),PlayerName(playerid),playerid,text); } else if(HaveVIP(playerid) == 0) { format(STR, sizeof(STR), "{A9C4E4}[ Hráč ] {%06x}%s | %d |: {FFFFFF}%s",(GetPlayerColor(playerid) >>> 8),PlayerName(playerid),playerid,text) } SendClientMessageToAll(-1,STR); return 0; }
  15. 1 point
    A není to zbytečný?
  16. 1 point
    C# je dobrý v tom, že má na všechno připravené classy, použij https://docs.microsoft.com/cs-cz/dotnet/api/system.numerics.vector2?view=net-5.0 pro lepší přehled.
  17. 1 point
    Taktiez si mozes vygenerovat pole X,Y; speed; wait time a na kazdom bode cakat nahodny cas a presuvat sa na dalsi bod nahodnou rychlostou
  18. 1 point
    Vygeneruj si list nahodnych suradnic X,Y a potom ich interpoluj spline interpolaciou https://www.codeproject.com/Articles/560163/Csharp-Cubic-Spline-Interpolation https://en.wikipedia.org/wiki/Spline_(mathematics)
  19. 1 point
    Udělej si dvourozměrný vektor s velikostí třeba na hodnotu rychlosti a ten pak náhodně rotuj o pár stupňů. Pak jen vektor přičteš k pozici a v další iteraci ten stejný vektor znovu zrotuješ.
  20. 1 point
    Ahoj, před nějakou dobou jsem se rozhodl spustit pár online her v prohlížeči. Hodně lidí mi psalo, že jim chybí hraní klasických her pro dva, které od ukončení podpory flashe přestaly fungovat, a tak jsem jim zkusil vyhovět. Zatím jsem zprovoznil Piškvorky, Pexeso, a hlavně nejžádanější - Slovní fotbal. Původně to bylo jen pro těch pár lidí z mého okolí, ale nakonec jsem to spustil veřejně. Pokud se rozhodnete nějakou z her vyzkoušet, určitě budu rád za jakoukoliv zpětnou vazbu, ať už nahlášení chyb, návrhů na zlepšení, případně návrhů na nové hry,které byste si rádi zahráli. Také budu rád za jakékoliv sdílení mezi další lidi. Link na stránky : https://hryprodva.cz/
  21. 1 point
    Dávam do pohybu mapku s garažmi, domčekmi a skladom v jednom // OnGameModeInit CreateObject(7020, 1248.7002, -1616.9004, 9.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (vgnhseing112) (1) CreateObject(7020, 1192.5996, -1616.9004, 9.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (vgnhseing112) (2) CreateObject(7020, 1248.7002, -1651.5, 9.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (vgnhseing112) (3) CreateObject(7020, 1192.5996, -1651.5, 9.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (vgnhseing112) (4) CreateObject(7020, 1248.7002, -1686.2002, 9.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (vgnhseing112) (5) CreateObject(7020, 1192.5996, -1686.2002, 9.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (vgnhseing112) (7) CreateObject(7020, 1248.7002, -1702.2998, 9.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (vgnhseing112) (8) CreateObject(7020, 1192.7002, -1702.2998, 9.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (vgnhseing112) (9) CreateObject(7020, 1194.7, -1621.2, 9.6, 0.0, 0.0, 90.0, 100); // object (vgnhseing112) (10) CreateObject(7020, 1191.5, -1684.8, 9.6, 0.0, 0.0, 90.0, 100); // object (vgnhseing112) (11) CreateObject(7020, 1193.3, -1642.5, 9.6, 0.0, 0.0, 90.0, 100); // object (vgnhseing112) (12) CreateObject(8651, 1175.3, -1701.8, 13.6, 0.0, 0.0, 90.0, 100); // object (shbbyhswall07_lvs) (1) CreateObject(8651, 1195.4, -1702.0, 13.6, 0.0, 0.0, 270.25, 100); // object (shbbyhswall07_lvs) (2) CreateObject(8651, 1160.4, -1687.4, 13.6, 0.0, 0.0, 0.25, 100); // object (shbbyhswall07_lvs) (3) CreateObject(8651, 1160.33, -1657.4, 13.6, 0.0, 0.0, 180.0, 100); // object (shbbyhswall07_lvs) (4) CreateObject(8651, 1160.5, -1627.9, 13.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (shbbyhswall07_lvs) (5) CreateObject(8651, 1160.5, -1597.9, 13.6, 0.0, 0.0, 180.0, 100); // object (shbbyhswall07_lvs) (6) CreateObject(8651, 1175.0, -1582.7002, 13.6, 0.0, 0.0, 269.995, 100); // object (shbbyhswall07_lvs) (7) CreateObject(8651, 1205.0, -1582.7, 13.6, 0.0, 0.0, 89.995, 100); // object (shbbyhswall07_lvs) (8) CreateObject(8651, 1234.5, -1582.5, 13.6, 0.0, 0.0, 270.495, 100); // object (shbbyhswall07_lvs) (9) CreateObject(8651, 1264.3, -1582.4, 13.6, 0.0, 0.0, 90.0, 100); // object (shbbyhswall07_lvs) (10) CreateObject(8651, 1272.3, -1582.6, 13.6, 0.0, 0.0, 270.0, 100); // object (shbbyhswall07_lvs) (12) CreateObject(8651, 1287.2, -1626.3, 13.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (shbbyhswall07_lvs) (13) CreateObject(8651, 1287.0, -1685.7, 13.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (shbbyhswall07_lvs) (14) CreateObject(8651, 1287.0, -1655.7, 13.6, 0.0, 0.0, 180.0, 100); // object (shbbyhswall07_lvs) (15) CreateObject(8651, 1287.1, -1596.9, 13.6, 0.0, 0.0, 180.5, 100); // object (shbbyhswall07_lvs) (16) CreateObject(8651, 1256.6, -1701.7, 13.6, 0.0, 0.0, 90.0, 100); // object (shbbyhswall07_lvs) (17) CreateObject(8651, 1272.3, -1701.9, 13.6, 0.0, 0.0, 270.25, 100); // object (shbbyhswall07_lvs) (18) CreateObject(714, 1286.2, -1700.8, 12.5, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (veg_bevtree2) (1) CreateObject(714, 1286.1, -1582.8, 12.5, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (veg_bevtree2) (2) CreateObject(714, 1160.8, -1582.9, 12.0, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (veg_bevtree2) (3) CreateObject(714, 1160.7, -1701.2, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (veg_bevtree2) (4) CreateObject(5848, 1169.2, -1676.7, 18.1, 0.0, 0.0, 80.75, 100); // object (mainblk_LAwN) (1) CreateObject(17543, 1277.7, -1679.2, 15.0, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (gangshops5_LAe2) (1) CreateObject(17543, 1277.7, -1640.9, 15.0, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (gangshops5_LAe2) (2) CreateObject(17543, 1277.7, -1602.7, 15.0, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (gangshops5_LAe2) (3) CreateObject(3624, 1175.3, -1599.1, 16.7, 0.0, 0.0, 180.0, 100); // object (nwwarhus) (1) CreateObject(3624, 1175.2, -1627.1, 17.2, 0.0, 0.0, 180.0, 100); // object (nwwarhus) (2) CreateObject(1116, 1200.75684, -1681.17676, 12.02068, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (fbb_lr_slv2) (1) CreateObject(5020, 1269.4, -1587.2, 14.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (mul_LAS) (1) CreateObject(5020, 1269.3, -1594.9, 14.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (mul_LAS) (2) CreateObject(5020, 1269.4, -1603.0, 14.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (mul_LAS) (3) CreateObject(5020, 1269.4, -1610.5, 14.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (mul_LAS) (4) CreateObject(5020, 1269.4, -1617.9, 14.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (mul_LAS) (5) CreateObject(5020, 1269.4, -1625.8, 14.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (mul_LAS) (6) CreateObject(5020, 1269.3, -1633.2, 14.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (mul_LAS) (7) CreateObject(5020, 1269.4, -1640.9, 14.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (mul_LAS) (8) CreateObject(5020, 1269.4, -1648.5, 14.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (mul_LAS) (9) CreateObject(5020, 1269.4, -1655.7, 14.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (mul_LAS) (10) CreateObject(5020, 1269.4, -1663.9, 14.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (mul_LAS) (11) CreateObject(5020, 1269.3, -1672.0, 14.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (mul_LAS) (12) CreateObject(5020, 1269.4, -1679.2, 14.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (mul_LAS) (13) CreateObject(5020, 1269.4, -1687.0, 14.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (mul_LAS) (14) CreateObject(5020, 1269.4, -1694.2, 14.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (mul_LAS) (15) CreateObject(8640, 1225.8, -1699.9, 18.4, 0.0, 0.0, 270.0, 100); // object (chnatwnmll02_lvs) (1) CreateObject(3311, 1241.2, -1594.9, 15.49, 0.0, 0.0, 90.0, 100); // object (sw_woodhaus01a) (1) CreateObject(3307, 1240.4, -1619.2, 14.0, 0.0, 0.0, 359.995, 100); // object (swburbhaus01) (1) CreateObject(3317, 1235.0, -1644.8, 15.9, 0.0, 0.0, 90.0, 100); // object (sw_bigburb_01) (1) CreateObject(17033, 1221.4, -1625.2, 12.6, 0.0, 0.0, 52.0, 100); // object (cunt_rockgp2_15) (1) CreateObject(17033, 1220.8, -1610.5, 12.6, 0.0, 0.0, 51.998, 100); // object (cunt_rockgp2_15) (2) CreateObject(17033, 1220.8, -1596.3, 12.6, 0.0, 0.0, 51.998, 100); // object (cunt_rockgp2_15) (3) CreateObject(17033, 1220.9, -1597.1, 12.6, 0.0, 0.0, 237.998, 100); // object (cunt_rockgp2_15) (4) CreateObject(17033, 1221.2, -1589.9, 12.6, 0.0, 0.0, 228.0, 100); // object (cunt_rockgp2_15) (5) CreateObject(714, 1215.1, -1657.2, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (veg_bevtree2) (6) CreateObject(703, 1231.2, -1621.4, 13.7, 0.0, 0.0, 58.0, 100); // object (sm_veg_tree7_big) (1) CreateObject(673, 1248.6, -1635.7, 12.5, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (sm_bevhiltree) (1) CreateObject(846, 1250.4, -1625.1, 13.5, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (DEAD_TREE_18) (1) CreateObject(717, 1252.1, -1596.0, 12.5, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (sm_bevhiltreepv) (1) CreateObject(1364, 1193.8, -1675.8, 13.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (CJ_BUSH_PROP) (1) CreateObject(1364, 1199.9, -1675.7, 13.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (CJ_BUSH_PROP) (2) CreateObject(1364, 1193.4, -1690.2, 13.3, 0.0, 0.0, 180.0, 100); // object (CJ_BUSH_PROP) (3) CreateObject(1364, 1199.6, -1690.2, 13.3, 0.0, 0.0, 179.995, 100); // object (CJ_BUSH_PROP) (4) CreateObject(1364, 1192.0, -1678.6, 13.3, 0.0, 0.0, 85.995, 100); // object (CJ_BUSH_PROP) (5) CreateObject(1597, 1196.5, -1682.7, 15.2, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (cntrlrsac1) (2) CreateObject(4003, 1176.7, -1674.4, 20.7, 0.0, 0.0, 272.0, 100); // object (LAcityhallTrans_LAn) (1) CreateObject(3862, 1222.3, -1660.3, 13.7, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (marketstall02_SFXRF) (1) CreateObject(3861, 1227.0, -1660.4, 13.7, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (marketstall01_SFXRF) (1) CreateObject(3860, 1231.0, -1660.3, 13.7, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (marketstall04_SFXRF) (1) CreateObject(3863, 1235.4, -1660.3, 13.7, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (marketstall03_SFXRF) (1) CreateObject(3862, 1239.7, -1660.3, 13.7, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (marketstall02_SFXRF) (2) CreateObject(3861, 1244.1, -1660.3, 13.7, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (marketstall01_SFXRF) (2) CreateObject(3860, 1248.1, -1660.3, 13.7, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (marketstall04_SFXRF) (2) CreateObject(1209, 1209.6, -1701.1, 12.6, 0.0, 0.0, 180.0, 100); // object (vendmach) (1) CreateObject(956, 1208.2, -1701.1, 13.0, 0.0, 0.0, 180.0, 100); // object (CJ_EXT_CANDY) (1) CreateObject(955, 1206.8, -1701.1, 13.0, 0.0, 0.0, 180.0, 100); // object (CJ_EXT_SPRUNK) (1) CreateObject(3035, 1259.8, -1584.0, 13.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (tmp_bin) (1) CreateObject(3035, 1262.3, -1583.8, 13.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (tmp_bin) (2) CreateObject(1439, 1264.4, -1583.3, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (DYN_DUMPSTER_1) (1) CreateObject(1409, 1253.1, -1592.6, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (CJ_Dump1_LOW) (1) CreateObject(1409, 1253.3, -1616.2, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (CJ_Dump1_LOW) (2) CreateObject(1409, 1253.1, -1642.3, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (CJ_Dump1_LOW) (3) CreateObject(1372, 1252.9, -1657.8, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (CJ_Dump2_LOW) (1) CreateObject(1370, 1250.9, -1657.5, 13.1, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (CJ_FLAME_Drum) (1) CreateObject(1358, 1163.3, -1650.3, 13.8, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (CJ_SKIP_Rubbish) (1) CreateObject(1365, 1163.7, -1646.7, 13.7, 0.0, 0.0, 180.0, 100); // object (CJ_BIG_SKIP1) (1) CreateObject(1359, 1201.5, -1688.3, 13.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (CJ_BIN1) (1) CreateObject(1359, 1191.6, -1688.9, 13.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (CJ_BIN1) (2) CreateObject(1359, 1197.1, -1676.3, 13.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (CJ_BIN1) (3) CreateObject(1300, 1202.8, -1676.0, 12.9, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (bin1) (1) CreateObject(12957, 1215.0, -1585.6, 13.4, 0.0, 0.0, 300.0, 100); // object (sw_pickupwreck01) (1) CreateObject(1264, 1264.9, -1583.1, 13.9, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (BlackBag1) (1) CreateObject(1264, 1253.1, -1593.2, 13.0, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (BlackBag1) (2) CreateObject(1558, 1253.3, -1617.5, 13.2, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (CJ_CARDBRD_PICKUP) (1) CreateObject(1558, 1253.2, -1618.6, 13.2, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (CJ_CARDBRD_PICKUP) (2) CreateObject(1329, 1268.9, -1659.7, 13.0, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (BinNt13_LA) (1) CreateObject(1265, 1268.7, -1659.8, 13.9, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (BlackBag2) (1) CreateObject(1437, 1268.6, -1606.3, 12.0, 0.0, 0.0, 274.0, 100); // object (DYN_LADDER_2) (1) CreateObject(8572, 1277.7, -1699.1, 14.8, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (vgsSstairs02_lvs) (1) CreateObject(3065, 1227.6, -1661.2, 15.0, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (BBALL_col) (1) CreateObject(1218, 1281.7, -1700.8, 13.1, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (barrel1) (1) CreateObject(6965, 1230.3, -1677.9, 16.19, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (venefountain02) (1) CreateObject(1650, 1221.2, -1661.6, 13.7, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (petrolcanm) (1) CreateObject(1582, 1222.2, -1661.7, 13.5, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (pizzabox) (1) CreateObject(1344, 1265.4, -1700.8, 13.4, 0.0, 0.0, 182.0, 100); // object (CJ_Dumpster2) (1) CreateObject(1349, 1268.0, -1700.8, 13.1, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (CJ_SHTROLLY) (1) CreateObject(2858, 1234.6, -1660.8, 13.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (gb_kitchtakeway03) (1) CreateObject(2857, 1236.0, -1660.9, 13.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (gb_kitchtakeway02) (1) CreateObject(2861, 1247.1, -1660.9, 13.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (gb_foodwrap03) (1) CreateObject(3460, 1255.4, -1602.6, 16.8, 0.0, 0.0, 276.0, 100); // object (vegaslampost) (1) CreateObject(3460, 1255.1, -1647.5, 16.4, 0.0, 0.0, 270.0, 100); // object (vegaslampost) (2) CreateObject(1478, 1247.2, -1594.1, 13.7, 0.0, 0.0, 96.0, 100); // object (DYN_post_box) (1) CreateObject(1478, 1249.0, -1615.6, 14.0, 0.0, 0.0, 90.0, 100); // object (DYN_post_box) (2) CreateObject(1478, 1249.1, -1642.7, 13.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (DYN_post_box) (3) CreateObject(1346, 1178.2, -1656.4, 13.9, 0.0, 0.0, 90.0, 100); // object (CJ_PHONE_KIOSK2) (1) CreateObject(1257, 1244.9, -1706.3, 13.7, 0.0, 0.0, 90.0, 100); // object (bustopm) (1) CreateObject(1232, 1238.0, -1669.8, 15.2, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (Streetlamp1) (1) CreateObject(1232, 1235.9, -1687.1, 15.2, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (Streetlamp1) (2) CreateObject(1232, 1190.8, -1675.6, 15.2, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (Streetlamp1) (3) CreateObject(1232, 1203.0, -1674.8, 15.2, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (Streetlamp1) (4) CreateObject(1232, 1202.0, -1691.0, 15.2, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (Streetlamp1) (5) CreateObject(1232, 1190.8, -1690.5, 15.2, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (Streetlamp1) (6) CreateObject(1232, 1221.9, -1684.7, 15.2, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (Streetlamp1) (7) CreateObject(1232, 1222.4, -1671.0, 15.2, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (Streetlamp1) (8) CreateObject(1216, 1268.8, -1637.0, 13.3, 0.0, 0.0, 270.0, 100); // object (phonebooth1) (1) CreateObject(1529, 1269.3, -1655.9, 14.4, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (tag_temple) (1) CreateObject(1528, 1269.2, -1634.5, 14.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (tag_seville) (1) CreateObject(1526, 1269.3, -1619.6, 14.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (tag_rifa) (1) CreateObject(1525, 1269.3, -1604.4, 14.8, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (tag_kilo) (1) CreateObject(1490, 1269.3, -1588.6, 14.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (tag_01) (1) CreateObject(1529, 1269.2, -1673.5, 14.4, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (tag_temple) (2) CreateObject(1531, 1269.3, -1688.4, 14.5, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (tag_azteca) (1) CreateObject(820, 1203.0, -1681.6, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (genVEG_tallgrass04) (1) CreateObject(820, 1202.8, -1684.7, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (genVEG_tallgrass04) (2) CreateObject(820, 1202.4, -1688.4, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (genVEG_tallgrass04) (3) CreateObject(820, 1203.2, -1691.0, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (genVEG_tallgrass04) (4) CreateObject(820, 1200.8, -1692.7, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (genVEG_tallgrass04) (5) CreateObject(820, 1199.0, -1692.8, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (genVEG_tallgrass04) (6) CreateObject(820, 1196.4, -1692.7, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (genVEG_tallgrass04) (7) CreateObject(820, 1193.7, -1692.4, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (genVEG_tallgrass04) (8) CreateObject(820, 1190.9, -1692.2, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (genVEG_tallgrass04) (9) CreateObject(820, 1190.0, -1690.8, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (genVEG_tallgrass04) (10) CreateObject(820, 1189.8, -1688.5, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (genVEG_tallgrass04) (11) CreateObject(820, 1189.7, -1686.0, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (genVEG_tallgrass04) (12) CreateObject(820, 1189.7, -1682.8, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (genVEG_tallgrass04) (13) CreateObject(820, 1189.5, -1680.3, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (genVEG_tallgrass04) (14) CreateObject(820, 1189.8, -1677.5, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (genVEG_tallgrass04) (15) CreateObject(820, 1190.0, -1674.9, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (genVEG_tallgrass04) (16) CreateObject(820, 1191.1, -1672.7, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (genVEG_tallgrass04) (17) CreateObject(820, 1193.7, -1672.4, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (genVEG_tallgrass04) (18) CreateObject(820, 1195.7, -1672.4, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (genVEG_tallgrass04) (19) CreateObject(820, 1198.3, -1672.2, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (genVEG_tallgrass04) (20) CreateObject(820, 1201.4, -1672.4, 12.6, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (genVEG_tallgrass04) (21) CreateObject(638, 1230.5, -1688.3, 13.3, 0.0, 0.0, 270.25, 100); // object (kb_planter_bush) (1) CreateObject(2816, 1239.8, -1661.4, 14.9, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (gb_bedmags01) (1) CreateObject(1692, 1167.6, -1685.4, 21.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (roofstuff18) (1) CreateObject(1692, 1168.3, -1663.0, 21.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (roofstuff18) (2) CreateObject(1764, 1166.6, -1651.6, 12.6, 0.0, 2.0, 138.0, 100); // object (LOW_COUCH_2) (1) CreateObject(947, 1215.4, -1639.7, 14.8, 0.0, 0.0, 92.0, 100); // object (bskballhub_lax01) (1) CreateObject(946, 1215.4, -1648.4, 14.8, 0.0, 0.0, 90.0, 100); // object (bskball_lax) (1) CreateObject(1337, 1189.6, -1589.5, 13.2, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (BinNt07_LA) (3) CreateObject(8292, 1161.1, -1627.2, 15.8, 0.0, 0.0, 145.0, 100); // object (vgsbboardsigns01) (1) CreateObject(8132, 1278.3, -1626.2, 19.1, 0.0, 0.0, 102.0, 100); // object (vgschurch03_lvs) (1) CreateObject(1320, 1259.3, -1707.1, 14.0, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (ws_roadwarning_05) (1) CreateObject(1321, 1198.6, -1717.4, 14.0, 0.0, 0.0, 180.0, 100); // object (ws_roadwarning_01) (1) CreateObject(3577, 1183.5, -1641.8, 13.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (DockCrates1_LA) (1) CreateObject(3576, 1190.7, -1613.0, 14.1, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (DockCrates2_LA) (1) CreateObject(3013, 1214.2, -1586.0, 14.3, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (cr_ammobox) (1) CreateObject(939, 1185.1, -1609.1, 15.0, 0.0, 0.0, 0.0, 100); // object (CJ_DF_UNIT) (1) CreateObject(3805, 1177.1, -1639.7, 15.9, 0.0, 0.0, 270.0, 100); // object (sfxref_aircon12) (1) CreateObject(3805, 1178.3, -1586.6, 15.5, 0.0, 0.0, 92.0, 100); // object (sfxref_aircon12) (2) CreateObject(3864, 1201.7, -1584.7, 18.7, 0.0, 0.0, 90.0, 100); // object (WS_floodlight) (1) // OnPlayerConnect RemoveBuildingForPlayer(playerid, 6102, 1226.9531, -1656.1562, 24.77344, 86.006805); // removeWorldObject (gaz4_LAW) (1) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 6103, 1223.7188, -1616.3203, 19.11719, 74.586517); // removeWorldObject (gaz5_LAW) (1) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 6150, 1170.0781, -1668.5625, 18.92188, 42.64986); // removeWorldObject (gaz7_LAW) (1) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 6106, 1226.9531, -1656.1562, 24.77344, 86.006805); // removeWorldObject (gaz4_LAW_Model) (1) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 6105, 1223.7188, -1616.3203, 19.11719, 74.586517); // removeWorldObject (gaz5_LAW_Model) (1) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 6149, 1170.0781, -1668.5625, 18.92188, 42.64986); // removeWorldObject (gaz7_LAW_Model) (1) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 626, 1259.0443, -1659.8805, 13.4234, 4.4661112); // removeWorldObject (veg_palmkb2) (1) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 626, 1267.8875, -1660.0698, 13.72715, 4.4661112); // removeWorldObject (veg_palmkb2) (2) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 626, 1268.0284, -1643.661, 13.27167, 4.4661112); // removeWorldObject (veg_palmkb2) (3) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 626, 1258.9354, -1643.6602, 13.34154, 4.4661112); // removeWorldObject (veg_palmkb2) (4) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 626, 1256.0734, -1640.7438, 27.18755, 4.4661112); // removeWorldObject (veg_palmkb2) (5) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1203.6406, -1674.4844, 12.01563, 22.657042); // removeWorldObject (veg_palm04) (1) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 626, 1256.0956, -1633.1426, 27.05246, 4.4661112); // removeWorldObject (veg_palmkb2) (6) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 626, 1244.2032, -1632.7775, 27.25051, 4.4661112); // removeWorldObject (veg_palmkb2) (7) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 626, 1243.7789, -1640.8799, 27.17464, 4.4661112); // removeWorldObject (veg_palmkb2) (8) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 626, 1231.7169, -1633.1057, 27.12648, 4.4661112); // removeWorldObject (veg_palmkb2) (9) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 626, 1231.7594, -1640.5911, 27.0972, 4.4661112); // removeWorldObject (veg_palmkb2) (10) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 626, 1282.9918, -1640.389, 27.29802, 4.4661112); // removeWorldObject (veg_palmkb2) (11) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 626, 1267.7302, -1675.2073, 13.8332, 4.4661112); // removeWorldObject (veg_palmkb2) (12) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 626, 1259.0139, -1675.2545, 13.45974, 4.4661112); // removeWorldObject (veg_palmkb2) (13) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 626, 1219.2848, -1640.8744, 26.75341, 4.4661112); // removeWorldObject (veg_palmkb2) (14) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 626, 1211.7611, -1633.3069, 26.82372, 4.4661112); // removeWorldObject (veg_palmkb2) (15) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 626, 1219.3662, -1633.1477, 26.81094, 4.4661112); // removeWorldObject (veg_palmkb2) (16) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 626, 1208.5122, -1665.1339, 13.61457, 4.4661112); // removeWorldObject (veg_palmkb2) (17) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1281, 1198.3, -1666.4253, 13.3592, 4.4663153); // removeWorldObject (parktable1) (1) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1281, 1195.7626, -1661.4191, 13.3592, 4.4663153); // removeWorldObject (parktable1) (2) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1280, 1201.2375, -1655.7745, 13.54374, 3.6262574); // removeWorldObject (parkbench1) (1) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1280, 1188.5004, -1655.8947, 13.19971, 3.6262574); // removeWorldObject (parkbench1) (2) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1281, 1188.3464, -1660.7059, 13.3592, 4.4663153); // removeWorldObject (parktable1) (3) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1281, 1190.2802, -1667.3289, 13.3592, 4.4663153); // removeWorldObject (parktable1) (4) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 626, 1181.754, -1665.2653, 13.6754, 4.4661112); // removeWorldObject (veg_palmkb2) (18) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 626, 1282.6016, -1619.2609, 27.0683, 4.4661112); // removeWorldObject (veg_palmkb2) (19) RemoveBuildingForPlayer(playerid, 626, 1282.6066, -1628.4341, 27.02431, 4.4661112); // removeWorldObject (veg_palmkb2) (20)
  22. 1 point
    Přesně tak! V jednoduchosti je síla.
  23. 1 point
    Netrollím. Ze screenů to vypadá decentně (žádná šílenost)
  24. 1 point
    Mohl by ses tím živit! Jen tak dál!
  25. 1 point
    Wow! Skvělá práce! Něco takového se hodí snad na každý server, který to myslí vážně
  26. 1 point
    Nostalgie. Úplně z toho čpí rok 2009.
  27. 1 point
    Zdravím Pawno.cz Byl jsem okraden uživatelem Janík opět se předvedl jako hloupé děcko. Snažil se mi prodat House System který údajně pawnil on sám [ BTW peníze mi vrátil ne úplně ještě dlužný 24 Kč ale ať se s nimi pomazlí a koupí si za to mlíčka ve školí kantýně ] Zpět k věci. Chtěl bych ukázat House System který udělal on sám používá se mysql. Já osobně si myslím že to stáhnul a opět podvodné akce jak známe. Link ke stažení : Nope PS: Mivčo tady máš tu sračku :D Chci slyšet vaše názory na toto. BTW na to mi psal Janík že nechce na pawno.cz Být za blbce. Měli bychom varovat před Janíkem aby nevznikali další podvody u jiných uživatelů. Prý nejsem jediný.
  28. 1 point
    Nebo pouzit crashdetect, na test server idealni nastroj
  29. 1 point
    a dost. Volam tvojim rodicom a tvojmu triednemu. A screeny toho, co tu pises rozposlem vsetkym tvojim spoluziakom, rodine a pribuznym. Nech vidia, co za debila maju doma.
  30. 1 point
    Tak toto sa len tak nevidí 😂.
  31. 1 point
    No však ale mne to už prekaža nech davaju už pokoja božieho lebo to nieje normálne ja zato môžem že numere sa nevie správat a nevie nič robit mal sa to naučit a ne robit debiloti
  32. 1 point
    nejsem autor nelžu script jsem stahol oprávil bugy + erorry pridál pár veci navic hodil do SK proč bych mnel lhát autor zadaný nebyl když jsem stahovál takže tak nevim kdo je autor scriptu
  33. 1 point
    Tak hlavne sa tu nikto s janikom nebavi a vseci si z neho robia iba srandu.
  34. 1 point
    dáš pozor na podvodníka a že souhlasíš s mým příspěvke Dobře dám si pozor a souhlasím stím takže si dávejte pozor
  35. 1 point
    Každý ho tady zná a myslím že ty osobně si na něj kolikrát reagoval .. divím se že sis od něj něco kupoval když on jediný co umí je přepsat credit... Když jsem tady kolikrát psal proč ho někdo neblokne dostal jsem jen výsměch ale holt vedení pawna už je úplně o něčem jiném. Každopádně housesystemu máš po netu ranec fakt asi nebyl důvod do něčeho takového jít.
  36. 1 point
    tak jasne, ber to skorej ako hru nez ako nieco, na com by extra zalezalo :D Ale tak, ak si tym zrychlim pisanie celkovo a naucim sa pisat vsetkymi desiatimi, tak preco neobetovat 10-20 min denne pocas jedneho mesiaca a nesledovat, ci mi to pomaha alebo nie :D Ja mam najvacsi problem so slovami through a which :D
  37. 1 point
    Na první pokus 76 wps při 89 % acc a druhý 90 wps při 96 % acc. Ale jak píše @ATomas, je to nic moc. Tohle není ani tak měření psaní rychlosti jako spíše jak dobře umíš psát aj. slova, jelikož během psaní jsem se několikrát sekl, například místo "t" jsem v rychlosti psal "d" nebo některá i vynechával, protože jsem psal, jak to čtu, např. "first", čteme "frst" takže tam člověk "vynechá" to i a zároveň ho i nenapíše.
  38. 1 point
  39. 1 point
    můj tip je stáhnou si toto: https://openhardwaremonitor.org/ mělo by to umět logovat hw, teplotu a jiné. Dle toho, když se koukneš zpětně, taj zjistíš, jaké hodnoty tam byly při bsod a na základě toho můžeš dál odvozovat. Pokud máš k dispozici jiný disk, vyměň disk jako první. Respektive, uplně první věc bych reinstaloval widle
  40. 0 points
    Dobře, takže tedy takhle: if(HaveVIP(playerid) == 1) { format(STR, sizeof(STR), "{A9C4E4}[ VIP Hráč ] {%06x}%s | %d |: {FFFFFF}%s",(GetPlayerColor(playerid) >>> 8),PlayerName(playerid),playerid,string); } else if(HaveVIP(playerid) == 0) { format(STR, sizeof(STR), "{A9C4E4}[ Hráč ] {%06x}%s | %d |: {FFFFFF}%s",(GetPlayerColor(playerid) >>> 8),PlayerName(playerid),playerid,string) }
  41. 0 points
    playerid?
  42. 0 points
    Není, jinak bych to tam nedával.. jsou různé důvody, např. Cheaty, hacky apod - jak víte, tak s0beit jde pouze na 0.3.7, a R2 - nikoliv na R4 ten s0beit nepoběží ( ozkoušené, vlastní zkušenosti ) ...
  43. 0 points
    som sa pomýlil o písmeno chcel som R a nie RC ale prečo mod nepodukuješ na R4 ale na R2 a od pudí pýtaš aby mali R4...
  44. 0 points
    nechcem byť zlý ale to čo si urobil to je na dve veci.. nikto si nebude davit iní klient kvôli tebe aj tak to máš na nič... produkuješ od ludí aby mali 0.3.7-RC4 ale sám server beží na 0.3.7-RC2 aj by som sa tam pozrel na server ale kvoli totuto si nebudem klient meniť
  45. 0 points
    Pri compile to nehádže žiadne errory ani warningy, ale keď zadám príkaz, tak auto začne spomaľovať, a po chvíli sa úplne zastaví.
  46. 0 points
    Počkej :D to bych zvládl i já stáhnout přepsat a je to :D ty pawnit neumíš a ani se to neučíš stále přepisuješ cizí věci a vydáváš za své údajně včera si to znovu udělal ale dotyčný nebyl blbý jako já a údajně tě poslal do prdele Ty A s kým si zahrávám ? seš snad právník ? nebo nějaká úřední osoba či hacker ?
  47. 0 points
    Takže klídek tady. Jsem velice rád že jste si všichni vypustili emoce. Je vidět že jste to dlouho neudělali, nikdo. Pawno.cz není soud, ale diskusní fórum. Já a ani nikdo jiný z vedení tady nikoho nesoudíme (Až tedy na výjimky, že jo @Mivčo ), nerozhodujeme co je správné a co není a rozhodně netrestáme za něco, co jste si prováděli mimo Pawno.cz. V diskusi klidně pokračujte, ale zkuste se zamyslet, zda příspěvek do diskuse má informativní charakter, zda má hlavu a patu. Můžete pokračovat. Díky
  48. 0 points
    To zní jako začátek nějaké telenovely, bude i pokračování?
  49. 0 points
    Reagoval jsem na něj jenže jsem uvěřil tomu že se změnil. Prý umí pawnit a chystá WTLS GM tak jsem zvědavý zda to tak bude na jeho serveru :D Jinak ouhlasím stebou že Janík by se měl bloknout. PS: Pak mě napadal že pokud uvidí ten House System u mě tak to bude řešit s pravníkem :D
  50. 0 points
    wtf, to pises jednou rukou? :D Ja tam mel nejakych 92 wpm
×
×
  • Create New...