Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Veškerá aktivita

Tento obsah se sám aktualizuje     

  1. Za poslední hodinu
  2. Včera
  3. Last week
  4. https://www.burgershot.gg/showthread.php?tid=174 <<< plnohodnotny map editor /thelp > vehicles = prikazy na pracu s autami...Ked v Menu vyberes jeden prikaz, do chatu ti to napise jeho funkciu jeden prikaz v /thelp nieje(neviem preco) ale funguje a to /text (ked mas selectnuty objekt). Pomocou tohto prikazu mozes upravovat text na objekte(SetObjectMaterialText), najcastejsie pouzivane objekty su 19475-19483(neviditelne objekty bez kolizie) a 2659+- skvela vec je aj /avmirror prikazy vo videu su trochu ine, pretoze je to trochu iny editor ale v principe ten isty Ukazka toho co sa da pomocou tohto editoru vytvorit, bez zbytocnej namahy a nervov:
  5. Najlepšie je umiestniť vozidlo na poziciu 0,0,0 a primiestnovať tie objekty, na konkr auto a potom si len pozrieť tie pozície akú majú a attachnut ich na auto, iný spôsob ani nepoznám.
  6. Dobré ráno chci se zeptat všude hledám i na YouTube link na Attach Object kde bych přímo ve hře umístil object nebo radlici na vozidlo a pak hodil na server, ale marně nemůžu nic najít. Chci se zeptat lze nějak upevnit object v map editorů?. Díky Můj Discord: Lukynek#3457
  7. Chápu správně, že hledáš něco jako marketplace co má wordpress, ale pro php fusion? Jestli jo, tak hledej na ofiko stránkách https://www.php-fusion.co.uk/infusions/marketplace/ Jestli ne, tak popiš více co hledáš. Předem doporučuji, vykašli se na php fusion. Ušetříš si nervy.
  8. Od té doby, co jsi prolomil systém, tak se dělá zabezpečení. Najala se AntiBloodman Security s.r.o., které dělá speciální AntiHack proti BloodmanPointHack systému.
  9. a kolko MC serverov si myslis, ze sa hostuje na jednom stroji? Ked je to single core appka, tak min. 1 server na 1 thread, ale napr. fakaheda je znama oversellingom, takze kludne aj viac. Hostuju 1400 MC serverov. Ak by si mal na servery 2x8C = 32 threadov, to by znamenalo, ze by museli mat 43 fyzickych strojov iba na MC hosting. Ak mas nejake preukazatelne benchmarky, tak ich kludne posli. Ale bavime sa o hostovani MC serverov, nie performance single MC serveru na jednom stroji.
  10. Aj napr fakaheda sa spolieha na i7/i9 ostatné servery distribuje po ryzenoch, ale keby vidíš ake razantne Rozdiely robí xeon oproti intel core na mc serveroch tak by si tvrdil niečo iné, to, že sa to neoplatí, nuž čo narobíš keď potrebuješ výkon, a 30 serverov na jednom procesor určite nebude mať ak hej uvidí pokles tps, každý na servery
  11. Dobrý večer, potřeboval bych pomoct s modifikací. Najdu někde odkaz na stáhnutí, abych si potom mohl přidávat a upravovat věci. Popřípadě stránku, kde bych si stáhl pluginy.
  12. predpokladam, ze mu tam nebezi 1 minecraft server na 1 procesore. To ze je MC single core appka je fajn, ale ked ich tam mas 30, tak sa dokazu rozdistribuovat po vsetkych jadrach nezavisle na sebe. Nevyhoda i7/i9 je nizka zivotnost pri maximalnom zatazeni, mala cache oproti Xeonu a hlavne absencia ECC.
  13. Hip

    pomoc Môj PC - PROBLEM

    můj tip je stáhnou si toto: https://openhardwaremonitor.org/ mělo by to umět logovat hw, teplotu a jiné. Dle toho, když se koukneš zpětně, taj zjistíš, jaké hodnoty tam byly při bsod a na základě toho můžeš dál odvozovat. Pokud máš k dispozici jiný disk, vyměň disk jako první. Respektive, uplně první věc bych reinstaloval widle
  14. Predstav si, keďže minecraft servery nepodporujú multi-threading tak celý ticking servera beží iba na tom jednom a preto je good mať i7/i9. Jedine čo tam beží na inom jadre je chat a idk čo ešte...
  15. néééééééééééééééééééééé toptrendingcz intro néééééééééééééééééé
  16. Ja sa moc v Pc nevyznám napríklad včera po neakých 15 minútach čo som začal nahrávať video to skočilo a dnes som to robil tiež a po 3 hodinách nič takže si to robí ako chce v blízkosti bedni mám radiátor neviem či to má neaký vplyv na to
  17. To bych asi tolik neřešil, jsou appky na server (staré co umí jen 1 core), pro které se dělají profi i7/i9 sestavy aby to hezky běželo. Ikdyž to srovnáš, tak i7 běží kolikrát lépe než Xeon, vždy samozřejmě záleží na appkách co ti tam běží.
  18. edit: vyreseno dekuji moc, bylo to spatnym pouzitim parametru ve funkci strcmp
  19. Nooo... Web takovej podprůměr. Řekněme, že jako náhodný člověk co vleze na web, tak ho nezaujme/nenajde o co se jedná, ale ok. Cílený záměr se tam najde. Způsob kreditů je takovej divnej, ale dá se. Považujme to za featuru, co může zaujmou. Nepochopil jsem způsob platby, to jako na jeden účet vedený v Česku u KB se posílají jak CZK tak EUR platby? Když už tedy přijímáte i paypal, proč se dá platit jen eurama, zrovna na paypalu se dají udělat všechny účtu i czk. No a finále: Fakt si říkáte o průser z hlediska nakládání s osobníma údajema, obchodníma podmínkama a daněním. Zpracováváte všechny údaje z registrace - vše je povinné. Nemáte nikde zásady ochrany osobních údajů, nemáte nikde obchodní podmínky (což není takový problém) a nemáte nikde fakturační údaje. Doporučuji doplnit, jinak si můžete zadělat na malér.
  20. SERVERUJ MINECRAFT HOSTING BUKKIT • SPIGOT • VANILLA Sme minecraft server hosting. Ponúkame vám najlepší výkon servera za nízke ceny. NAŠE SERVERY SÚ HOSTOVANÉ NA VÝKONNÝCH STROJOCH Každý stroj sa skladá z: CPU - Intel Core i9-9900K - 5GHz (1x) RAM - 128GB SSD - 2TB Cena servera začína od 2€ s 512MB RAM a neobmedzenými slotmi. PREČO SI VYBRAŤ NÁS? Používame výkonné stroje so stabilným pripojením Prehľadná a jednoduchá administrácia s rozsiahlymi možnosťami Pre platby na server používame kreditný systém, prostredníctvom ktorého môžete platiť efektívnejšie Naša podpora je vám k dispozícii kedykoľvek 24/7 Ak Vás zaujal hosting Serveruj, navštívte našu webovú lokalitu www.serveruj.eu a vytvorte si už teraz svoj vlastný server. Pre novinky a aktualizácie nás sledujte na našom instagrame @serveruj.eu
  21. Takže, jestliže to správně chápu, tak nejdříve zjistíš pozice hráče a podle toho do nějakého řetězce vkládáš jméno té pozice? Takže vlastně zjišťuješ dvě informace, zónu a jméno zóny? Nicméně, já bych doporučoval zkrátka si udělat dvě funkce a to jestliže je v jakékoliv zóně a pak jestliže je v té dané zóně: bool IsPlayerInAnyZone(playerid) { // ... return true; } bool IsPlayerInZone(playerid, zonename[]) { // ... return true; } Proč? Za 1. určitě dynamika. V případě, že bys přidával další zóny, nemusíš pak porovnávat každé jméno zóny individuálně... for (new i = 0; i < sizeof(ZonyMiniher); i++) { if (...) } A za 2. mnohem víc jsi tím zjednodušíš práci, protože pak už jen porovnáš jestliže je v zóně, nebo ne, a jestli jo, tak v jaké: if (IsPlayerInAnyZone(playerid)) { if (IsPlayerInZone(playerid, "City Hall")) { SendClientMessage(playerid, MAGENTA, "Nacházíš se v bezpečné / povolené zóně."); } else { SendClientMessage(playerid, MAGENTA, "Vrať se do bezpečné zóny!"); } } Pokud jde o "nefunkční" komparaci, tak ono taky tam můžou být neviditelné znaky třeba další řádek, nebo tabování, které neuvidíš. Nebo, někde během formátování přidáváš něco navíc. Zkoušel si printovat i celý průběh formátování slovo po slově, řetězec po řetězci? Je možné, že některé funkce(například strlen()) se svojí unikátní návratovou hodnotou vrací jiné údaje a proto se nemusí shodovat.
  22. Zdravím, z nějakého důvodu mi nefunguje funkce strcmp i přesto, že na základě informací zjištěných na wikipedii dělám všechno korektně. Mám vytvořené detekování zón: new ZonyMiniher[][Zona] = { {"Queens", {-2533.00,458.40,0.00,-2329.30,578.30,200.00}}, {"Kings", {-2994.40,-811.20,0.00,-2178.60,-430.20,200.00}}, {"City Hall", {-2324.90,-2584.20,-6.10,-1964.20,-2212.10,200.00}} }; Následně zjišťuji hráčovu pozici a porovnávám definované souřadnice abych zjistil, ve které zóně se nachází. Výsledek formátuji do stringu RealZone. Minihra se odehrává v San Fierru, konkrétně ve dvou zónách, které jsou vedle sebe - Queens a Kings. Hráčům chci nechat volný pohyb ale ty, kteří přejdou do nepovolené zóny, chci potrestat. Mám tedy vytvořenou funkci, kde používám již zmíněné strcmp: if(strcmp(RealZone, "Queens", true) == -1 || strcmp(RealZone, "Kings", true) == -1) SendClientMessage(playerid, MAGENTA, "Vrať se do bezpečné zóny!"); else SendClientMessage(playerid, MAGENTA, "Nacházíš se v bezpečné / povolené zóně."); Zóny si pro jistotu i zobrazuji pomocí TextDrawu abych zjistil, zda se string RealZone na základě porovnávání formátuje korektně - formátuje se korektně. Problém však spočívá v tom, že ať už jsem v zónách Queens či Kings nebo v zakázané zóně City Hall, za každým dostávám hlášení Vrať se do bezpečné zóny! Tedy to vypadá tak, že za každým je výsledek porovnávání -1 (to znamená, že nějaký znak se neshoduje). Já se ptám, jak je to možné? Ještě jsem si pro jistotu string RealZone i printoval do konzole, zda tam není někde chyba v znaménku no ne, vypadá to, že je všechno napsáno správně. Řeším to už s přestávkami nějaký ten pátek a původně jsem se chtěl zakládání podobných témat vyhnout, protože je to poměrně banální chyba, no kdyby se našel někdo, kdo by mi pomohl tuto záhadu rozlousknout, tak bych byl velmi rád. Za veškeré rady předem děkuji.
  23. Ahoj. Už pomalu rok vytvářím sérii vtipných failů a momentů ze hry Warzone, kterou hraju společně s kamarádem. Jedná se o naše zážitky - nikoliv o sestřih videí z internetu. Před pár dny jsem vydal možná poslední díl z této série. Budu rád za reakce, případně se můžete podívat i na všechny ostatní 4 díly
  24. Takže to vlastně odpovídá té druhé konfiguraci. Díky za odpověď.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...