Jump to content
Prosíme všetkých užívateľov, ktorý sa chcú opätovne pripojiť na discord aby znovu spárovali svoje účty kliknutím na "Discord" v navigácií a pripojili sa na server Read more... ×

ATomas

Ověřený uživatel
  • Příspěvků

    2 850
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    53

ATomas last won the day on Listopad 5

ATomas had the most liked content!

Reputace

245 Madd Dog

About ATomas

  • Moto
    RZE for life, SP for ever !
  • Narozeniny 14.6.2008

Návštěvníci

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jestli umis sehnat novy auto za 100 000Kč tak mi posli odkaz to chci videt
  2. ATomas

    gamemode Reálná Země 8.0.3 by OceT

    Proc nekdo ztraci cas predelavanim 8 let stare verze gamemodu? Neni lepsi si proste to udelat podle sebe a podle dnesnich zvyklosti a moznosti? Nebo zapnout hru na nejnovejsi verzi ?
  3. ATomas

    ostatní # Čo ak by [ ... ]

    Nemas zac:D doporucuji precist bibli. Vidim ze ta te pobavi asi vic nez ja
  4. ATomas

    pomoc SSH příkaz.

    Tak sbin to urcite bude umet. SIce asi ne pomoci cisla radku to delal naposledy fortran:D Spis ze najdes jako obsah (ten radek) a prepises ho jinym obsahem. Mozna by na vice pomohl nejaky konkretni priklad
  5. ATomas

    pomoc Zmízení postav,aut

    Kazdopadne by bylo dobre prekontrolovat v server.cfg onfoot_rate* int 30 Yes No The time in milliseconds a client should update the server with new data while on foot. incar_rate int 30 Yes No The time in milliseconds a client should update the server with new data while in a vehicle. weapon_rate int 30 Yes No The time in milliseconds a client should update the server with new data while firing a weapon. stream_distance* float 200.0 No No The distance on the X,Y plane players will stream in server entities. The maximum is 400.0 and the minimum is 50.0. Higher values makes players see server entities at a greater distance, but requires more client processing and potentially more bandwidth. stream_rate* int 1000 No No The time in milliseconds before the streaming in of server entities is retested for each player. The maximum is 5000 and the minimum is 500. Lower values increases server processing as it has to recheck streaming conditions more frequently for each player. https://wiki.sa-mp.com/wiki/Server.cfg
  6. ATomas

    ostatní # Čo ak by [ ... ]

    Stejne jako by nikdy nebyla inkvizice kde krestani zabijeli ve jmenu boha. To samy kolonizace ameriky a vnucovani krestanstvi. Dle meho nazoru nabozenstvi muselo vzniknout, aby si lide mohli vysvetlit deni veci, ktere sami neumeli nijak vysvetlit. Tak to udelal proste buh. A nebo bohove je jen nejaka civilizace tu kdysi byla a uz mozna neni (jo zeru assassinovky :D) A nebo je buh jen proramator naseho sveta a vsichni zijeme v jednom velkem metrixu. A nebo je to singleplayer a vse okolo je jensimulace. Protoze pokud mas pochopit pojmy jako ze neexistuje cas ani prostor. Tak jak to ma clovek chapat kdyz v tom zije cely zivot. Ale kdyz to zacnes srovnat s myslenkou jak funguje PC ktery umi jen 0 a 1 a neumi cas ani prostor. Tak to tak trochu i zacne davat smysl To samy jako ty nedokazes vstoupit do toho PC a muzes tam vlizt jen jako "simulace". Mozna vysvetleni sestoupeni boha na zem? Ani nezacal lidem vysvetlovat jak funguji 0 a 1 Mozna jen potreboval nakalibrovat neurovonou sit predkladanim spravnych vzoru Uz mlcim....
  7. ATomas

    pomoc Modulo na floatoch

    Modulo na desetinych cislech neni definovano z dobreho duvodu. /* forbidden operations */ forward operator%(Float:oper1, Float:oper2); forward operator%(Float:oper1, oper2); forward operator%(oper1, Float:oper2); Lze si operator napsat sam, i kdyz neelegantne ale asi jedine se spravnym vysledkem (tedy bez zaokrouhleni) stock Float:operator%(Float:x,Float:y) { new Float:r = x; while(r) { if(r >= y) r -= y else return r; } return r; }
  8. ATomas

    video [Mapa 0.3.DL] Ostrovy

    Děkuji všem za komenty. Tak zas tolik random to neni. I když chápu že z videa se to tak zdát může, protože tam není cíleno na detail. Úmyslně. To je účelné. A to proto aby měli hráči důvod se na ty ostrovy podívat na živo a projet si je. Ono když všechno ukážu ve videu tak proc by se pak někdo chtěl podívat naživo:) Ano maják uprostřed ostrovů běžně nebývá. Ovšem já jsem ho tam potřeboval z určitých důvodů. Až výjde RZE10 tak se dozvíš proč:) Ano ostrovy mod realistické nejsou. Ovšem stále jsou více realistické než originální mapa SA. Nejdřív jsem se při modelování na realističnost zaměřoval hodně. Ale pak jsem zjistil že mi to zabírá tolik času, že hold budu muset upřednostlit rychlost. I přes to stavba trvala půl roku. Ono stejně ta realističnost v GTA nikdy moc nebyla a nikdo to těm hráčům zas tolik nevadilo Před nějakým časem jsem delal stream z m odelování jednoho z ostrovů. Tak se můžes podívat jak jsem to stavěl.
  9. Zdravím, od listopadu do května jsem modeloval 12 ostrovu v blenderu. Používal jsem budovy ze hry ovšem terén silnice a mosty jsem modeloval sám. Zde je video jak to celé vypadá. Video je pojato relaxačně a dobrou podkladovou hudbou. Enjoy.
  10. ATomas

    video Jachta v SA-MP

    To jsou taky zakony schvalnosti Si tu jachtu vytahuju z origo hry. A za par dni to udela nekdo taky http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=654660 Kazdopadne mam pro jachtu jine vyuziti. A co treba vytahnout jachtu z EFLC? Pokousel ses? Ja za tim ne ale asi na to mrknu.
  11. ATomas

    pomoc Systém smrti

    OnPlayerTakeDamage se vola az po ziskanem pozkozeni hrace. Tedy pokud ma hp 5 a ubere mu to 9 tak proste zemre a neudelas s tim nic. Jedine kde by jsi to mohltrochu korigovat je OnPlayerWeaponShot, kde pomoci return 0 zablokujes damage. Tento callback se ovsem vola jen pri "kulkovych zbrani", tedy ti to nepokryje pripady granatu, bazuky, zbrani na blizko a molotovu ci plamenometu.
  12. ATomas

    pomoc Pomoc s pickupy

    Rada je jednoducha. Presun mapu tak aby splnovala posminky a na ni vytvor pickupy.
  13. ATomas

    pomoc Pomoc pri semestrálnom zadaní C++

    To ze se to jmenuje quicksort jeste neznemena ze musi byt vzdy rychlejsi nez algoritmy jine Tridici algoritmy maji c++ knihovny. Ovsem myslim ze zadanim prace je mysleno ze ten algoritmus mas napsat sam a nepouzivam ten z knihovny Neco podobneho jsme museli psat kdysi v prvaku. Takhle stranka ti urcite pomuze. Je tam druhu stridicich algoritmu a i hotove kody (i v C++ lze to tam prepinat) https://www.algoritmy.net/article/10/Quicksort
  14. ATomas

    pomoc Registrace?

    Pro vyhledavani ve slozce lze pouzit HTTP dotaz. Pomoci PHP to lze pak vyresit a odeslat serveru vysledek dotazu.
  15. ATomas

    návod MySQL Registrácia [****]

    Tak to me hodne zajima jak to udelal Protoze moje pokusy o vytvoreni threadu u sa-mp vzdy selhaly Koukam do zdrojaku toho pluginu, a ja tam ten thread proste nevidim, kde tam je ?
×