Jump to content

ATomas

Ověřený uživatel
  • Příspěvků

    2 905
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    64

ATomas last won the day on Prosinec 21 2019

ATomas had the most liked content!

Reputace

267 Madd Dog

About ATomas

  • Moto
    RZE for life, SP for ever !
  • Narozeniny 14.6.2008

Návštěvníci

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ne ze by to resilo problem ale format(Benzina[aukce_benzinka[id]][BenzinaOwner], MAX_PLAYER_NAME, "%s",Jmeno(aukce_kupuj[playerid])); --> GetPlayerName(aukce_kupuj[playerid],Benzina[aukce_benzinka[id]][BenzinaOwner],MAX_PLAYER_NAME); Jinak na prvni pohled tam chybu nevidim, zkousel jsi print(Benzina[aukce_benzinka[id]][BenzinaOwner]) jestli to opravdu neni nastavene a nehledas chybu nekde kde neni (napr ze se ti to jen nekde nezobrazuje, ale v promene to je ?)
  2. ATomas

    pomoc Pomoc Warning (1)

    Mas tu promenou definovanou nejak takto? new Float:Vzdalenost[MAX_PLAYERS];
  3. Jsem si dovolil takovou mensi upravu pro fajnsmekry (nic proti autorovi, ciste pro ty co maji pawno jako konicek ) #include <a_samp> #define DIALOG_RADIO_SYSTEM 600 new Radia[][][] = {//{"Nazev radia","link"} - pridani noveho - predpoklad na prvnim miste vypnuti radia! {"{FF0000}Vypnout Rádio",""}, {"- Evropa2 CZ","http://icecast3.play.cz/evropa2-128.mp3.m3u"}, {"- Europa2 SK","http://ice2.europa2.sk/fm-europa2sk-128"}, {"- Impuls CZ","http://icecast5.play.cz/impuls128.mp3.m3u"}, {"- Fajn Rádio CZ","http://ice.abradio.cz:8000/fajn128.mp3"}, {"- Fun Rádio SK","http://stream.funradio.sk:8000/fun128.mp3"}, {"- Rádio Expres SK","http://82.248.7.162:8000/128.mp3"}, {"- Frekvence 1 CZ\n","http://icecast4.play.cz:8000/frekvence1-128.mp3"} }; new RadioString[sizeof(Radia)*sizeof(Radia[])];//who cares... mame dost RAM pameti :) main() { //prvni inicializace - predpoklad statickeho radioveho listu for(new i;i<sizeof(Radia);i++) { format(RadioString,sizeof(RadioString),"%s\n%s",RadioString,Radia[i][0]); } } public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) { if(strcmp("/radio",cmdtext,true) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_RADIO_SYSTEM,DIALOG_STYLE_LIST,"- Rádio Stanice",RadioString,"Potvrdit","Závřít");//protoze jsme v inicializaci vytvortili list radii staci zobrazit return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_RADIO_SYSTEM) { if(response) { PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); if(listitem == 0) StopAudioStreamForPlayer(playerid); else PlayAudioStreamForPlayer(playerid,Radia[listitem][1]);//neni potreba nic doplnovat, vse je nahore v "new Radia" } } return 1; }
  4. Ja tu nesouperim. Uznavam cizi praci, jen chci porovnat, nic vic
  5. Jo screenry by byly fajn, by me zajimalo jak jsi to pojal ty. Aspon bych mohl porovnat s mym hokejem
  6. Z kodu co jsi nam poslal ti nedokazeme nic poradit, protoze mu chybeji dulezite casti. Ale kazdopadne bych zkusil crashdetect, ten dokaze hodne problemu objasnit. Popripade do kazdeho ShowPlayerDialog dat print. Tim zaprve zjistis, jestli se to vubec zavolalo a zadruhe co se d otoho dialogu posila (NULL hodnota neotevre dialog). Dale spis takove logicke zamysleni Kdyz se ti neobjevu vubec dialog, jak vis ze v nem neni vypsany region? Spis takova logicka myslenka, ale hadam ze to bylo myslene jinak nez je to napsane.
  7. Ja na to pouzivam takovou metodu. Nejdriv nez sednu k PC a zacnu neco kodit tak si nejdriv rozmyslim co (clovek jak jede v aute tak tam je dost casu na takovehle vymysleni :D). Nejde tak ani o to jestli co clovek domysli, ono je spis lepsi to nedomyslet a zacit neco kodit. Problemy se objevi az potom, ktere clovek stejne nepredpovi. Kdyz clovek nevi jak dal odejit a zase nad tim premyslet. Pak se vratit. Taky pouzivama metodu "dvojiho kodovani". TJ ze nejdriv naposu kod "hlavne aby tofungovalo" a az poto mresim optimalizaci kodu (a hlavne narocnosti). Tahle metoda se mi docela osvedcila a dost zvysila vykonost meho kodovani. Kde zvladnu kodit samp dalsi mp a jeste k tomu webovky v praci 😄 Sice nevim jestli je to primo odpoved na tvuj dotaz. Ale jen jsem mel blbou potrebu napsat koment 😄
  8. stock Dum_PickUpPickup(playerid,pickupid) { print("stock byl zavolan"); for(new i;i<MAX_Dum+1;i++) { if(pickupid == PickupDum[ i ]) { return 1; } } return 0; } Podle me ti to nenapise do logu "stock byl zavolan" //edit netusim proc se ten prispevek rozdelil na 2, prosim o slouceni.
  9. Stock ti hodnotu urcite vraci, proble mvidim v tom ze ho spis nevolat. To lze zjistit npriklad timto zpusobem
  10. Sakta tahle hra je dobra. Jen jediny co bych vytkl jso ury random zbrane pri spawnu. T oten dane jlevel dela nahodne tezkej. nekdy se spawnu a po prvnic hdverich je puska nekdy kulemt a nekdy kladivo a nepratel maji taky nahodne zbrane (aspon mi to tak pripada), takze je to spis o testi ja kse to spawne abych to dal. Ale jinak ta tematika a 80s se mi sakra libi!
  11. ATomas

    pomoc Xdd nic nevim

    Protoze to mas rozbity
  12. Pokud to mas ty ve hre, melo by se tito zobrazovat na jakemkoli serveru a rozhodne by mel pomoct reinstall. Zkousel ses na ten server pripojit z jineho pc ale se stejnym nickem? Hadam ze by se tito zase zobrazilo. Tohle vypada ze ti ten textdraw posila ze strany serveru. Vypada to ze to jen zobrazilo hlasku v textdrawu ktery uz existuje a server ho pouziva pro info hlasky. Ona to taky nemusi byt vec pawna ale treba nejakeho pluginu. V pluginu muze byt chyba nebo treba umyslna dira pomoci ktere tohoto lze dosahnout. Jeden z duvodu proc si radeji plugin napisu sam nez abych ho stahl od nekoho:) Ono taky jde udelat ze proste posles packetu ze tvuj client ma neco udelat (coz dela bezne server), a nekdo ti ji tam poslal aby si tvuj client myslel ze je to ze serveru. Ale to by se ti rozhodne neobjevovalo i po odpojeni a pripojeni. Takze tipuju na 95% je to neco nastrane serveru. Taky je tu moznost ze ti majitel proste keca a nastavil ti to tam 😄 Coz se mi jevi jako nejpravdepodobnejsi. (netusim kdo je majitel, takze ciste nestranny nazor).
  13. V OnPlayerDisconnect ti GetPlayerIP vraci 255.255.255.255. Je potřeba si IP uložit v době připojení (OnPlayerConnect) To znamená že leží na zemi a nemůže nic dělat?
  14. Tutorial peknej, ale mam navrh na zlepsovak na tu error msg 😄 #define SendErrorMessage(%0,%1) SendClientMessage(%0,0xFF000000,"[ ! ] {FFFFFF} "%1) Pak stačí použít: SendErrorMessage(playerid,"Něco je špatně"); A compilator se ti už postará o to, aby to začínalo tím [ ! ]
  15. Dalsi tip. Pokud v nejakem callbacku (ve fs pred tim tvym) je nekde "return 0;" (dobre ne vzdy, ale hodne casto), tak to znamena ze to zablokuje spusteni nasledujich fs. Napriklad velmi obvykla chyba v OnPlayerConnect (return 0) ve fsdebug.amx, ktera blokuje volani v dalsich fs
×
×
  • Create New...