Jump to content
Prosíme všetkých užívateľov, ktorý sa chcú opätovne pripojiť na discord aby znovu spárovali svoje účty kliknutím na "Discord" v navigácií a pripojili sa na server Read more... ×

Mivčo

Uživatel
  • Příspěvků

    1 896
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    16

Mivčo last won the day on Prosinec 18 2017

Mivčo had the most liked content!

Reputace

83 The Truth

About Mivčo

  • Moto
    Najväčší okamžik života je úspech
  • Narozeniny 1.3.1996

Kontaktní údaje

  • Skype
    mivco.
  • Steam
    hejsokoly1

Portfolio

  • Pastebin
    https://pastebin.com/u/TYUI

Návštěvníci

4 274 profile views
  1. Mivčo

    pomoc Pickupy

    #include <a_samp> #include <zcmd> #define DETROID_01 7000 #define DETROID_02 7001 #define DETROID_03 7002 #define DETROID_04 7003 #define DETROID_05 7004 #define DETROID_06 7005 #define DETROID_07 7006 #define DETROID_08 7007 #define DETROID_09 7008 #define DETROID_010 7009 #define DETROID_011 7010 #define DIALOG_KONEC 100000 new A1; // proměnná pro samotný pickup new A2; // proměnná pro samotný pickup new A3; // proměnná pro samotný pickup new A4; // proměnná pro samotný pickup new A5; // proměnná pro samotný pickup new A6; // proměnná pro samotný pickup new A7; // proměnná pro samotný pickup new A8; // proměnná pro samotný pickup new A9; // proměnná pro samotný pickup new A10; // proměnná pro samotný pickup new A11; // proměnná pro samotný pickup /* //----------- Kara --------------------- new B1; // proměnná pro samotný pickup new B2; // proměnná pro samotný pickup new C1; // proměnná pro samotný pickup new C2; // proměnná pro samotný pickup new C3; // proměnná pro samotný pickup*/ public OnFilterScriptInit() { A1 = CreatePickup(1239, 3, -691.4322,942.1066,13.6328, -1); A2 = CreatePickup(1239, 5, -688.1116,933.2662,13.6328, -1); A3 = CreatePickup(1239, 5, -691.2428,934.7834,13.6328, -1); A4 = CreatePickup(1239, 5, -685.1758,941.5618,13.6328, -1); A5 = CreatePickup(1239, 5, -684.3553,935.6627,13.6328, -1); A6 = CreatePickup(1239, 5, -703.7735,934.6043,12.3887, -1); A7 = CreatePickup(1239, 5, -687.3998,963.1133,12.1410, -1); A8 = CreatePickup(1239, 5, -727.5679,922.3934,12.2256, -1); A9 = CreatePickup(1239, 5, -778.8712,912.1949,10.8336, -1); A10 = CreatePickup(1239, 5, -708.5088,946.4140,12.4681, -1); A11 = CreatePickup(1318, 5, -703.6065,947.6760,12.3930, -1); /*//----------- Kara --------------------- B1 = CreatePickup(1239, 5, 85.6136,-165.4044,2.5938, -1); B2 = CreatePickup(1318, 5, 99.1590,-164.7460,2.5859, -1); C1 = CreatePickup(1239, 5, 2032.8167,-1745.0828,13.5469, -1); C2 = CreatePickup(1239, 5, 1830.5588,-1837.8014,13.5781, -1); C3 = CreatePickup(1318, 5, 1802.5157,-1861.7495,13.5771, -1);*/ return true; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid == A1) { new string2[2500]; strcat(string2,"Tomas: Tak co už si našel něco v těch dokumentech ? je to taky horda papíru.\n"); strcat(string2,"Detroid: Ano pane jen oskenuji tu hordu papíru a něco se snad najde. Přeci nějaké ty doklady zde musí být.\n"); strcat(string2,"Tomas: Hele něco ti spadlo ze stolu při tom skenování haha\n"); strcat(string2,"Detroid: Je tu občanský Průkaz. Mohlo by nám to pomoc. Jméno: Henk Příjmení: Brown\n"); strcat(string2,"Tomas: Pojď sem je tu technický průkaz od auta. Zeleno Bílí bullet a majitel je ten Henk Brown.\n"); strcat(string2,"Detroid: To nám musí pomoc a stačit k našemu případu. Porozhlédnu se tu ještě.\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_01, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Dokumenty",string2, "Závřít", ""); DestroyPickup(A1); A2 = CreatePickup(1239, 5, -688.1116,933.2662,13.6328, -1); } if(pickupid == A2) { new string2[2500]; strcat(string2,"Tomas: Vypadá to že Henk je pytlák. Podle toho jelena na té zdi by to odpovídalo.\n"); strcat(string2,"Detroid: Jsou tu kapky krve na zemi ten jelen tu nemůže být dlouho. Krev je ještě čerstvá.\n"); strcat(string2,"Tomas: Hele možná je pytlák ale co když tu nebydlí sám.\n"); strcat(string2,"Detroid: Zamítnuto. tento dům je psaný na něj a Henk nemá přátelé. Každý se ho údajně bojí. A s tyranem nikdo nic mít nechce.\n"); strcat(string2,"Tomas: Jojo asi máš pravdu.\n"); strcat(string2,"Detroid: Porozhlédneme se tu ještě.\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_02, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Jelen",string2, "Závřít", ""); DestroyPickup(A2); A3 = CreatePickup(1239, 5, -691.2428,934.7834,13.6328, -1); } if(pickupid == A3) { new string2[2500]; strcat(string2,"Tomas: Koukni se na ty obrazy, je tu loď která asi patří tomu pytlákovi.\n"); strcat(string2,"Detroid: Vydržte pane. Skenuji seriové číslo loďě na obrázku.\n"); strcat(string2,"Tomas: Kurňa já tě nemít tak bych asi skenoval prdelí.\n"); strcat(string2,"Detroid: Loď patří pytlácké rodině. Tato loď patří Henkovi ale loď byla vypůjčena a zakoupena v docích.\n"); strcat(string2,"Tomas: Tak tam pojedeme ne ?\n"); strcat(string2,"Detroid: Porozhlédneme se tu ještě. Ale později tam přijedem.\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_03, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Obrazy",string2, "Závřít", ""); DestroyPickup(A3); A4 = CreatePickup(1239, 5, -685.1758,941.5618,13.6328, -1); } if(pickupid == A4) { new string2[2500]; strcat(string2,"Tomas: Je tu krev.\n"); strcat(string2,"Detroid: Krev bude určitě od toho jelena.\n"); strcat(string2,"Tomas: Kdo by pitval jelena na pohovce ?\n"); strcat(string2,"Detroid: Tenhle křupan. Krev patří té jelení krvi.\n"); strcat(string2,"Tomas: Ach fůj já si chtěl sednout.\n"); strcat(string2,"Detroid: Porozhlédneme se tu ještě.\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_04, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Pohovka",string2, "Závřít", ""); DestroyPickup(A4); A5 = CreatePickup(1239, 5, -684.3553,935.6627,13.6328, -1); } if(pickupid == A5) { new string2[2500]; strcat(string2,"Kazeta: Henku vydíš toho jelena ? střel ho a vypíchni mu oči.\n"); strcat(string2,"[ Výstřel ]\n"); strcat(string2,"ku*va dávej bacha támhle je nějaká ženská střílej střílej střílej. !!\n"); strcat(string2,"[ Výstřel ]\n"); strcat(string2,"Zdrhej !!!\n"); strcat(string2,"Detroid: Pojďme se kouknout do toho lesa kde se střílelo.\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_05, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Kazeta",string2, "Závřít", ""); DestroyPickup(A5); A6 = CreatePickup(1239, 5, -703.7735,934.6043,12.3887, -1); } if(pickupid == A6) { new string2[2500]; strcat(string2,"Detroid: Pane našel sem střelnou zbraň. Jedná se o Typ: RF55 Sniper Rife\n"); strcat(string2,"Tomas: Počkej vyfotím ji.\n"); strcat(string2,"Detroid: Museli střílet na toho jelena odsuď do toho lesíka menšího no ani ne lesík spíže mezi stromy.\n"); strcat(string2,"Tomas: Hahaha že by detroidi měli i smysl pro humor ?\n"); strcat(string2,"Detroid: Zajisté pane.\n"); strcat(string2,"Detroid: Pojďme prozkoumat tu oblast mezi stromy.\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_06, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Střelná Zbraň",string2, "Závřít", ""); DestroyPickup(A6); A7 = CreatePickup(1239, 5, -687.3998,963.1133,12.1410, -1); } if(pickupid == A7) { new string2[2500]; strcat(string2,"Detroid: Pane to je to auto co bylo v technickém průkazu.\n"); strcat(string2,"Tomas: Ty vole to je ale kára.\n"); strcat(string2,"Detroid: Mrzí vás že tam nebyli klíčky od auta ?\n"); strcat(string2,"Tomas: Hahaha že by detroidi měli i smysl pro humor ?\n"); strcat(string2,"Detroid: Zajisté pane.\n"); strcat(string2,"Detroid: Pojďme pokračovat dále v pátrání.\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_07, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Auto",string2, "Závřít", ""); DestroyPickup(A7); A8 = CreatePickup(1239, 5, -727.5679,922.3934,12.2256, -1); } if(pickupid == A8) { new string2[2500]; strcat(string2,"Detroid: Koukněte se na ten plot. Jsou tu střelné rány od té pušky.\n"); strcat(string2,"Tomas: No vydíš to teď máme jasný důkaz že opravdu stříleli na jeleny pytláci zasraný.\n"); strcat(string2,"Detroid: Ale i tak měli by sme se tam jít podívat.\n"); strcat(string2,"Tomas: No jo furt tak jdeme.\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_08, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Střely v plotě",string2, "Závřít", ""); DestroyPickup(A8); A9 = CreatePickup(1239, 5, -778.8712,912.1949,10.8336, -1); } if(pickupid == A9) { new string2[2500]; strcat(string2,"Detroid: Pane je tu mrtvý člověk. Chlapského pohlaví.\n"); strcat(string2,"Tomas: A kde je tá ženská ? to ej potom záhada.\n"); strcat(string2,"Detroid: Možná jak stříleli tak zastřelili tu osobu a tá žena panikařila a utekla.\n"); strcat(string2,"Tomas: Měli by sme jet do toho doku.\n"); strcat(string2,"Detroid: Souhlasím. Možná tam najdeme odpověď.\n"); strcat(string2,"Tomas: Jo a nevíš kde ten dok je ?\n"); strcat(string2,"Detroid: Vidím u té osoby papír. Prosim přečtěte si to.\n"); strcat(string2,"Tomas: [ Chtějí nás odvest na trajekt u Jizzy Klubu. ] Hele tak ne do doku ale na trajekt.\n"); strcat(string2,"Detroid: Souhlasím. Možná tam najdeme odpověď.\n"); strcat(string2,"Tomas: Radši bych poslal jednu posádku do doku San Fierro a my dva by sme šli na trajekt.\n"); strcat(string2,"Detroid: Souhlasím.\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_09, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Zastřelená osoba",string2, "Závřít", ""); DestroyPickup(A9); A10 = CreatePickup(1239, 5, -708.5088,946.4140,12.4681, -1); } if(pickupid == A10) { new string2[2500]; strcat(string2,"Detroid: Pojďme nastoupíme do auta a pojedeme pane.\n"); strcat(string2,"Tomas: Řídím ale.\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_010, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Doměnka",string2, "Závřít", ""); DestroyPickup(A10); A11 = CreatePickup(1318, 5, -703.6065,947.6760,12.3930, -1); } if(pickupid == A11) { ShowPlayerDialog(playerid,DETROID_011,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Konec příběhu","Pokud ste oblast pořádně prošli a nikde nejsou Ikony, poté máte na vybranou.\nPro pokračování napište /pokracovat\nPokud si nejste jistí že ste neprošli vše pořádně závřete tento dialog.\n{FF0000}[ ! ]{FFFFFF}ROZMYSLETE SI TO PROSÍM POKUD NEPOSBÍRÁTE VŠECHNY IKONY NEOBDRŽÍTE ŽÁDNOU ODMĚNU.","Závřít",""); SetPlayerPos(playerid,85.6136,-165.4044,2.5938); DestroyPickup(A11); } //----------------------------------------------- Příběh Kary ----------------------------------------------------------------------------------------- /* if(pickupid == B1) { new string2[2500]; strcat(string2,"Opravář: Dobrý den pane pojďte se kouknout.\n"); strcat(string2,"Todd: Dobře pojďme.\n"); strcat(string2,"Opravář: Byla v opravdu vážném stavu byla úplně jak kdyby ji někdo hodil do lisu. A co se ji vlastně stalo ?\n"); strcat(string2,"Todd: Ehmmm... Autonehoda\n"); strcat(string2,"Opravář: Tomu věřím. Museli sme ji celou resetovala le je úplně jak nová a opravená.\n"); strcat(string2,"Todd: Děkuju moc\n"); strcat(string2,"Opravář: Emm.. Máte nějaké jméno pro ni ?\n"); strcat(string2,"Todd: Ano ano mám dcerka ho vymyslela.\n"); strcat(string2,"Opravář: Dobře. Model K-800 zapamatuj si své nové jmnéno.\n"); strcat(string2,"Todd: Kara\n"); strcat(string2,"Kara: Jmenuji se Kara\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_PRVNI, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Opravna Detroidu",string2, "Závřít", ""); SetPlayerPos(playerid,85.6136,-165.4044,2.5938); SetPlayerSkin(playerid,172); } if(pickupid == B2) { SetPlayerSkin(playerid,25); SetPlayerPos(playerid,2039.4072,-1759.6248,13.5469); } if(pickupid == C1) { new string2[2500]; strcat(string2,"Carl: Markusi vyzvedni prosím balíček v obchodě 96C 2.4.7\n"); strcat(string2,"Marcus: Ano\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_PRVNI, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Balík",string2, "Závřít", ""); } if(pickupid == C2) { new string2[2500]; strcat(string2,"Linka dočastně uzávřena\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_PRVNI, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Jízdní řád",string2, "Závřít", ""); } if(pickupid == C3) { new string2[2500]; strcat(string2,"Opravář: Dobrý den pane pojďte se kouknout.\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_PRVNI, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Opravna Detroidu",string2, "Závřít", ""); }*/ return true; }
  2. Daj sem veci boha.... a spravím ti to za 5 min
  3. Mivčo

    script Just Firm System [0 %] - NA PŘÁNÍ

    Však klasika Bavíme sa o Firme nie o obchody 1. Hráč si zakúpy priestor kde si ho môže následne upraviť nwn napr. Pridá si kancelárske veci a tak 2. Úpravy si tržby aké ceny a tak na hodinu nastaviť napr 100 odohratých hodín bude dávať 1000$ na hodinu a potom keď bude mať 200h odohratých tak 5000$ a tak ďalej 3. Ak to bude nejaký pozemok kde si človek správý firmu tak napr môže roznášať tovar do určitých miest a tak ďalej a proste blah blah blah Ďakujem
  4. Mivčo

    pomoc Gang

    Však mám to ID Gangu 1 grove a tak alebo cez Job to spraviť rozmýšľam tak sa stým musím nejako pohrať a keď nič z toho tak kašlem na to
  5. Mivčo

    pomoc Gang

    Ok, srandista
  6. Mivčo

    pomoc Gang

  7. Mivčo

    pomoc Gang

    Potrebujem pomôcť... spravil som si stock aby mi ukazovalo tuto vetu. Grove Gang zaútočil na územie Ballas Gang Lenže po mojom stocku mi ukazuje toto : Ballas Gang zaútočil na územie Ballas Gang alebo keď som za vagos tam idem bojovať do územia grove tak mi ukáže toto: Vagos Gang zaútočil na územie Vagos Gang Code: AKo to vyriešiť?
  8. Xogos chcelo by to celý diel
  9. Mivčo

    návrh Rep+

    ale no stačí dať jednoducho kappa
  10. Mivčo

    pomoc Beh

    Ten warling tam si to oprav na toto AddPlayerClass(1, -2078.4617, 1420.5941, 9.6288, 359.2988, 46, 1, 16, 1, 24, 7);
  11. Jedine keby mala WIN XP tam to je tak že musíš bezpečné odpojiť ale a išlo to aj bez toho
  12. Mivčo

    pomoc Stahování s webu

    Keď chceš tak ti Deamxovana rze8 dám kľudne do funkčného kódu... Len mi daj týždeň.... Takže ozvi sa mi o 3 mesiace
  13. Mivčo

    pomoc help

    Máš to zle spravené spravil by som ti to ale som na mobile
  14. Mivčo

    nabízím Kompletní ochrana pro SA:MP servery

    Nie.. ďakujem mám svoje
  15. Mivčo

    pomoc GameMode

    www.forum.sa-mp.com tu nájdeš všetko čo chceš
×