Jump to content

Fórum

  1. Obecné

    1. Všeobecné

      Sekce, jež sdružuje podsekce týkající se fóra.

      387
      témat
      5.8k
      příspěvků
    2. Všechno možné

      Sekce, kam lze vkládat vše, co nelze zařadit jinam.

      5.5k
      témat
      64.5k
      příspěvků
  2. Programování

    1. Poradna

      Podkategorie, jež sdružuje žádosti o pomoc.

      13.3k
      témat
      100k
      příspěvků
    2. Návody

      Podkategorie, jež sdružuje návody a tipy/triky.

      1.1k
      témat
      16.7k
      příspěvků
    3. Tvorba

      Podkategorie, jež sdružuje témata prezentující vlastní tvorbu.

      3.4k
      témat
      51.4k
      příspěvků
    4. Hledám programátora

      Hledáte programátora? Pište do této sekce.

      105
      témat
      532
      příspěvků
  3. Herní oblast

    1. Poradna

      Podkategorie, jež sdružuje žádosti o pomoc.

      6
      témat
      20
      příspěvků
    2. Jak na to?

      Podkategorie, jež sdružuje návody a tipy/triky.

      4
      témat
      13
      příspěvků
    3. Herní kontext

      Podkategorie, v níž jsou témata týkající se her.

      17
      témat
      161
      příspěvků
    4. Herní zážitky

      Podkategorie, kde lze sdílet zážitky z her.

      4
      témat
      17
      příspěvků
    5. Komunita

      Podkategorie, v níž lze prezentovat herní klany, hostingy a jiné projekty.

      314
      témat
      3.8k
      příspěvků
  4. Grafika

    1. Poradna

      Podkategorie, jež sdružuje žádosti o pomoc.

      291
      témat
      3.1k
      příspěvků
    2. Návody

      Podkategorie, jež sdružuje návody a tipy/triky.

      • Zatím bez příspěvků
    3. Tvorba

      Podkategorie, jež sdružuje témata prezentující vlastní tvorbu.

      305
      témat
      5.7k
      příspěvků
  5. Ostatní

    1. Hardware a software

      Sekce týkající se hardwaru a softwaru – počítače, mobily, tablety, operační systémy, aplikace atd.

      1k
      témat
      8.7k
      příspěvků
    2. Hledám/nabízím

      Sekce, ve které můžete zveřejňovat nabídky a poptávky.

      2.9k
      témat
      21.5k
      příspěvků
    3. Archiv

      Archiv starých a již nezařaditelných témat.

      1.1k
      témat
      15.8k
      příspěvků
    4. 3D Tisk

      3D tiskárny, printing a vše okolo plasto-tvorbě. 

      1
      téma
      19
      příspěvků
  • Reklama

  • Kdo je online? (Celý seznam)

    • There are no registered users currently online
  • Dnes mají narozeniny

    1. Emppu
      Emppu
      (25 let)
  • Změny statusů

  • Příspěvky

    • Diky za info, psal jsem to naslepo tak jsem se bal nejake chybicky
    • Ďakujem vyskúšal som a chybu som našiel nenačítalo mi dáta preto lebo som mal v načítavani dát -     INI_Int(" pZbran2naboje ",PlayerInfo[playerid][pZbran2naboje]); ale do dát som ukladal len Zbrane2 atd..                 INI_WriteInt(File, "Zbran2", 0);                 INI_WriteInt(File, "Zbran2naboje", 0); ...  do budúcna určite dobrá vec na zistenie problému, dakujem
    • Je na čase skúsiť si ladenie programu (debugging). V Pawn sa to rieši vypisovaním správ do konzole (print, printf) / chatu (SendClientMessageToAll). V tvojom prípade chceme overiť nasledovné: 1. Načítajú sa dáta po pripojení správne? 2. Neresetujú sa dáta náhodou v OnPlayerSpawn? 3. Volá sa GivePlayerWeapon v OnPlayerSpawn so správnymi dátami? Poďme overiť bod 1... do LoadUser_data hneď za riadok INI_Int("pZbran2naboje",PlayerInfo[playerid][pZbran2naboje]); vlož výpis načítaných dát. Napríklad: print("Výpis načítaných zbraní:") printf("zbran0: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran0]); printf("zbran0naboje: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran0naboje]); printf("zbran1: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran1]); printf("zbran1naboje: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran1naboje]); printf("zbran2: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran2]); printf("zbran2naboje: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran2naboje]); Potom sa v hre prihlás a v server logu by si mal uvidieť, aké dáta sa načítali. Ak tam uvidíš správne dáta, musíš patrať ďalej... Bod 2... V OnPlayerSpawn skontroluj, či sa ti náhodou zbrane neresetujú if(Deathreset[playerid] == 1) { PlayerInfo[playerid][pZbran0] = 0; PlayerInfo[playerid][pZbran0naboje] = 0; PlayerInfo[playerid][pZbran1] = 0; PlayerInfo[playerid][pZbran1naboje] = 0; PlayerInfo[playerid][pZbran2] = 0; PlayerInfo[playerid][pZbran2naboje] = 0; print("Reset hráčových zbraní"); // do server logu SendClientMessageToAll(-1, "Reset hráčových zbraní"); // alebo priamo v hre do chatu, aby si to hneď videl } Keď sa spawneš a uvidíš v chate "Reset hráčových zbraní" bez toho, že by predtým zomrel, tak vieš, že je chyba v tejto časti kódu. Bod 3... V OnPlayerSpawn tesne pred tým, ako hráčovi givneš zbrane, znova skontroluj hodnoty pZbran0, pZbran0naboje, ... print("Výpis zbraní pred givnutím:") printf("zbran0: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran0]); printf("zbran0naboje: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran0naboje]); printf("zbran1: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran1]); printf("zbran1naboje: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran1naboje]); printf("zbran2: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran2]); printf("zbran2naboje: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran2naboje]); Skontroluj, či to vypíše správne dáta do konzole (server logu).
    • new Deathreset[MAX_PLAYERS];     Deathreset[playerid] = 1;  // toto mam len v onplayerdeath Ale skúsal som odstraniť ten Deathreset a vyskúšat to bez neho ale zbrane mi to stale nedá 
    • Aká je funkcia toho Deathresetu? Nebolo by jednoduchšie nastaviť pZbran0, pZbran0naboje, pZbran1, ... na 0 priamo v OnPlayerDeath a v OnPlayerSpawn to potom už neriešiť? Myslím, že vtedy by si Deathreset vôbec nepotreboval. Ukáž ešte prosím všetky miesta, kde pracuješ s Deathreset.
  • Nejlepší reputace

  • Statistiky

    • Celkem témat
      33.2k
    • Celkem příspěvků
      325k
  • Pupulární tagy

×
×
  • Create New...