Jump to content

vEnd

Vedoucí senior moderátor
  • Příspěvků

    883
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    80

vEnd last won the day on Říjen 4

vEnd had the most liked content!

Reputace

331 Madd Dog

2 Followers

About vEnd

  • Moto
    Gold I - vysloužilý člen

Návštěvníci

3 716 profile views
  1. Zdravím, po dvou dlouhých týdnech (no jo, teď můžete říct FINALLY) jsme dokončili velkou aktualizaci fóra. Níže je stručně uvedeno, k jakým změnám došlo. Nová struktura fóra Struktura fóra byla kompletně předělána. Nyní má každá kategorie sekci Diskuze, kam lze zařadit témata, jež nelze přidat do jiných, specifičtějších sekcí. Dále má také každá sekce vlastní podsekce Pomoc, Návody a Prezentace tvorby. Pawn bylo oficiálně zařazeno pod hry (GTA:SA), abychom tím uvolnili prostor i dalším hrám (GTA V). Kluby a Partner Pawno.cz Přibyl nový plugin - kluby. Uživatelé mohou zakládat kluby, přidávat obsah v rámci klubu a samozřejmě zvát členy. Podrobnosti zveřejníme dodatečně. Partner Pawno.cz je nový status pro ty, jež s naším fórem uzavřeli partnerství. Blogy jsou pryč Kvůli minimálnímu využití jsme také odstranili blogy. Kdo by si chtěl přečíst můj blog o sušenkách, mohu mu kdykoli zaslat kopii. Bezpečnostní aktualizace Samozřejmě proběhly bezpečnostní aktualizace, které zabraly většinu času. Pro vás poměrně nezajímavá informace, pro nás kritická. Nové moderátorské hodnosti Došlo ke změnám u moderátorských hodností. Nyní budou celkem tři stupně - Junior moderátor, Senior moderátor a Vedoucí senior moderátor. Lišit se budou v pravomocech a rozsahu sekcí/kategorií, které budou spravovat. Více podrobností uveřejníme v budoucnu. A tak dále, a tak dále... A to je ve stručnosti to podstatné, přátelé. Během dalších týdnů budeme ještě přidávat pár novinek a upravovat pár stávajících funkcí, nicméně vše již proběhne za běhu v online režimu.
  2. V Pawn se pole indexuje od nuly, takže když MAX_Dum máš 20, znamená to, že indexy budou 0 až 19. Proto tam to +1 být nesmí.
  3. Tím, že k MAX_Dum přičteš ještě 1, dojde k přetečení pole, proto ti to nic nevrací, a tudíž ani nevypisuje. Místo i<MAX_Dum+1 tam dej jen i<MAX_Dum.
  4. Něco ti musím nechat. Číst si tvá témata je vždycky nejlepším typografickým zážitkem. 😀 Sekce Porovnání nemá chybu. Z popisu skript gud.
  5. HP to určitě nemyslel vážně, jen si dělal srandu. Nech to už být tak, jak to bylo, a radši se zaměř na něco dalšího. 😄
  6. To mi nepřijde jako vylepšené. Tím sdružováním casů dole snižuješ počet řádků na úkor čitelnosti a přehlednosti. Totéž ty funkce v returnech. Předtím mi to přišlo lepší.
  7. Taky z toho mám smíšené pocity (radost z další série, ale smutek z toho, že je poslední), ale třeba to alespoň pořádně rozjedou co se počtu dílů týče.
  8. Našel jsem ti ještě jeden úsek kódu, který můžeš vylepšit: new modelid = 0; switch (listitem) { case 0: modelid = 18647; case 1: modelid = 18648; case 2: modelid = 18649; case 3: modelid = 18650; case 4: modelid = 18651; case 5: modelid = 18652; } Lze přepsat na: new modelid = 18647 + listitem; Možná z toho uděláme soutěž, že kdo najde víc vylepšení.
  9. Máš důkaz, kterým bys to tvrzení podložil? Zatím jsem si od tebe přečetl jen několik urážejících příspěvků s nulovou vypovídací hodnotou. Nerad ti to říkám, ale tvé vystupování na mě (a pravděpodobně i na ostatní) začíná působit tak, že jsi jenom ubožák, co má zjevně něco proti Entersovi a snaží se jej očernit v každém tématu, které založil.
  10. Jen tak dál, ještě chvíli a ovládneš sekci Ke stažení. 👍
  11. Díky, že jsi mi potvrdil to, co jsem napsal.
  12. Když už jsme tedy u těch zbytečností, tak tři věci: Vážně tam musíš mít "if(sscanf(params, "s", params))"? Params je sám o sobě řetězec, proč na něj ještě násilně hnát sscanf? Stačí zkontrolovat jeho délku, tak poznáš, zda byl, či nebyl zadán. Souhlasím s tebou, co se týče těch zkratek (SCM). Mě na druhou stranu dráždí, když někdo konstanty dává do kulatých závorek, aniž by to mělo nějaký význam – v tomto případě narážím na "(true)" a "(false)". Tento kód: TogglePlayerControllable(playerid, false); AFK[playerid] = (true); Tam je zbytečně dvakrát, celý obsah podmínky by šel pěkně zkrátit na: TogglePlayerControllable(playerid, false); AFK[playerid] = true; if(strlen(params) == 0) va_SendClientMessageToAll(-1, "{808080}Hráč %s odišiel od PC.", Nick(playerid)); else va_SendClientMessageToAll(-1, "{808080}Hráč %s odišiel od PC. [ Dôvod: %s ]", Nick(playerid), params); Další by teď mohli namítnout, že "strlen(params) == 0" se dá zkrátit na "!strlen(params)" a měli by pravdu. A takhle by to mohlo jít dál a dál. Co tím chci říct je, že každý je zvyklý na svůj styl zápisu, takže jestli mu vyhovuje zkracovat SendClientMessage na SCM, ať to dělá. Na závěr ještě poslední poznámka – nejedná se o návod, nýbrž o skript.
  13. vEnd

    pomoc OnDialogResponse

    Pokud nám nedodáš kód, nemůžete ti pomoct. Dodej kód k OnDialogResponse a také k příkazům setadmin a premium. A prosím, obojí do spoileru.
  14. vEnd

    pomoc Pomoc

    Špatná sekce, žádosti o pomoc se vkládají do sekce Pomoc.
  15. Opravdu je to tím? Vzpomínám si, že před vydáním čtyřek dávali The Sims 2 zdarma, a to se všemi DLC. Nevzpomínám si ale, že by někdy uveřejnili trojku, a ta je tu až také pěkně dlouho. Možná jsem to jen prošvihl, ale myslím si, že na tom, co řekl @D4n09, něco bude.
×
×
  • Create New...