Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guru

Scydo

Obsahový guru
  • Příspěvků

    866
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    82
  • Bodů

    68 [ Donate ]

Obsahový guru!

Tento uživatel aktivně přispívá svým obsahem do fóra. Startuje živé diskuze a přináší zajímavá témata!

Scydo last won the day on 6. Srpen

Scydo had the most liked content!

Reputace

396 Madd Dog

About Scydo

  • Moto
    Precision German engineering
  • Narozeniny 1.1.1872

Kontaktní údaje

  • Web
    http://www.google.cz

Návštěvníci

10 463 profile views
  1. Vám všem, musím přiznat, že klobouk dolu, že si cokoliv naplánujete, a skutečně to dodržíte. U mě je to přesný impulsivní opak. Vždy, když začnu s plánováním, například, že si něco ušetřím, tak to vydrží stěží pár dní, než mě zaujme nově zlevněná hra. A je mi jedno, že dopředu vím, že jí budu hrát tak 3 dny a pak už jí nikdy nezapnu, prostě impulsivní rozhodnutí a celé plánování k ničemu. Stejně to mám i kariéře, ve spoření nebo klidně i příprava na nějaké zvyšování účtů a poplatků. Vydrží to jenom chvilku, a pak jdu od toho. Hádám, že to bude nejspíš mým dojmem, že cokoliv náhodného, nového bude zajímavé, zábavné, vzrušující... Když mezitím, když vím, že při šetření pár tisíc po celý měsíc, k tomu s doprovodem málem vyhladovění k smrti, si prostě koupím novou lepší židli... není v tom zábava, žádná spontánnost, je to nuda. Ale opět, obdivuji všechny, co si za tím stojí, a skutečně i splní. Hodně štěstí
  2. Scydo

    pomoc Lokace

    Problém ale je, že OnFilterScriptInit() se ti vyvolá pouze jakmile se spustí FS(jestliže je to během restartu serveru, tak to ani nebude nikdo během toho na serveru )... To znamená, že nikomu dalšímu se ten textdraw nezobrazí. Takže, buď použí nějakou fci, která se často opakuje nebo se často stává, například OnPlayerUpdate... a nebo zkus použít můj nápad a vyvolat si jednosekundovou funkci, která se bude opakovat do skončení serveru: new OSecTimer; public OnFilterScriptInit() { OSecTimer = SetTimer("OnOneSecTimer", 1000, false); return 1; } public OnFilterScriptExit() { KillTimer(OSecTimer); // <--- !!!! return 1; } forward OnOneSecTimer(); public OnOneSecTimer() { OSecTimer = SetTimer("OnOneSecTimer", 1000, false); return 1; } Pak je to už snadné. Protože probíhá každou vteřinu tak můžeš i všechno zjistit každou vteřinou: forward OnOneSecTimer(); public OnOneSecTimer() { for(new i = 0, j = GetPlayerPoolSize(); i <= j; i++) { if (IsPlayerInRangeOfPoint(i, 5.0, x_pozice, y_pozice, z_pozice) { // Jestliže je někde v okolí: // (Rádius 5 je docela dost, i když se to nezdá) TextDrawShowForPlayer(i, LokaceTD); } } OSecTimer = SetTimer("OnOneSecTimer", 1000, false); return 1; }
  3. Sscanf vidí int jako "dobrovolné" takže o tom žádná, že tam je někde chyba. Tím to určitě není. Pak mě ještě napadá možnost, že protože float už není, tak je možné, že tvoje číslo si sscanf dosadil do I. Zadával jsi celé číslo 100 a nebo i desetinnou tečkou 100.0 ? Pak můžeš ještě f zaměnit za i, takže budeš zadávat čísla a pak hp jen konvertuješ na float pro funkci.
  4. Nebo, můžeš použít velké specifikátory a tak jim hodit nějakou defaultní hodnotu, jestliže jí nenajde. Pak si za defaltní hodnotu dosadit nějaké nemožné ID (buď maximální a nebo -1) a to brát jako ID toho hráče: command(hp, playerid, params[]) { new id, Float:hp; if (sscanf(params, "I(-1)f", id, hp)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Použití: /hp <ID> <MNOŽSTVÍ> nebo /hp <MNOŽSTVÍ>"); if (id == -1) SetPlayerHealth(playerid, hp); else SetPlayerHealth(id, hp); return 1; }
  5. Nom... Lze pouze dodat Hodně štěstí.
  6. Já bych to udělal jinak, protože máš dvě podmínky pokud ale nemáš jinak. // Někdo napsal do chatu: public OnPlayerText(playerid, text[]) { /* playerid = ID toho hráče, co napsal do chatu, text[] = Text toho hráče co napsal do chatu */ // Jestliže má vip: if (HaveVIP(playerid) == 1) { // <--- Zde máš svoje "pokud" // Tak mu formátujeme zprávu, že jde o VIP hráče: format(STR, sizeof(STR), "[ VIP Hráč ] {%06x}%s | %d |: {FFFFFF}%s", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, PlayerName(playerid), playerid,string); } //V případě ale, že ho nemá: else { // <--- Zde máš svoje "jinak" // Tak se formátuje obyčejná zpráva: format(STR, sizeof(STR), "[ Hráč ] {%06x}%s | %d |: {FFFFFF}%s", GetPlayerColor(playerid) >>> 8,PlayerName(playerid), playerid, string); } // Tak či tak, se jedna ze formátovaných zpráv všem na serveru napíše: SendClientMessageToAll(0xA9C4E400, STR); return 0; }
  7. Přesně tak! V jednoduchosti je síla.
  8. Mohl by ses tím živit! Jen tak dál!
  9. Jen tak dál!
  10. Scydo

    pomoc VIP

    A taky jsem nepsal, že znám jeho odpověď. Ten problém pádu ani nemusí být v tom kódě. Sázím na problém, jak píše @DeLeTeCZ a nebo, spíše, protože ten soubor nezavírá pomocí DOF2_SaveFile(); Nicméně určitě neuškodí zkrášlit ten kód a zlepšit jeho všeobecnou přehlednost ale hlavně funkčnost. Nebo snad ano?
  11. Scydo

    pomoc VIP

    Ty vole, kde jsi tohle vyhrabal? Už to tu padlo, ale kombinovat sscanf a jiné metody práce s parametry je skutečně nesmysl. První co, tak se vykašli na to, jestliže je hráč připojený při psaní příkazu, a celý příkaz si logicky přerovnej. Začneš tím, jestliže na to má vůbec oprávnění a až pak deklaruješ proměnné(nic k nim nepřidávej): if (PlayerInfo[playerid][Admin] < 6) return SendClientMessage(playerid,-1,"{FF0000}[VIP] {FFFFFF}Nemas AdminLevel 6"); new id, tarif, days; Dál rozdělení sscanfem a zjištění jestliže sedí parametry(specifikátor u v rozdělení ti umožní, že hráč nemusí psát pouze id ale může i nick hráče): if (sscanf(params, "uii", id,tarif,days)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"[ ! ] {FFFFFF}Použi: /setvip [ ID/JMÉNO ] [ 0-3 ] [ 0-99 ]"); Teď máš jistotu, že hráč zadal 3 parametry, 3(nebo 2 a nick) čísla. Takže začneš logicky od prvního a to, jestliže ten hráč je vůbec online: if (!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"[ ! ] {FFFFFF}Hráč zo zadaným ID nieje na serveri !"); Když to musí být, tak jestliže je NPC: if(IsPlayerNPC(id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"[ ! ]{ffffff} Toto je NPC !"); Rozmezí u tarifu a dní. if (tarif < 0 || tarif > 3) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"[ ! ] {FFFFFF}Musiš použiť rozmetie medzi 0 až 3."); if (days < 0 || days > 99) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"[ ! ] {FFFFFF}Musiš použit dni medzi 0 až 99."); Teď, jestliže chceš mít místo čísel jména těch tarifů, tak bych si určitě deklarovat ty jména globálně, a ne pokaždé přidával řetězec k řetězci. new viptarif[] = { "", "Bronze", "Silver", "Gold"}; Protože v rozmezí máš i nulu, tak nemusíš přidávat žádné další podmínky na čísla/přepínat, rovnou s tím pracuješ: (na ty jména můžeš použít rovnou podmíněný operátor[viz dole] a nebo jestliže to chceš mít přehlednější tak podmínku[tu použiju já]): tarif != 0 ? viptarif[tarif] : viptarif[0] sscanf už dává jistotu, že tarif a days jsou čísla, takže nemusíš nic konvertovat: new string[144 + 1]; // <--- stačí if (tarif != 0) format(string, sizeof string, "%s %s dal hráčovi %s VIP %s na %d dní !", GetAdminRank(playerid),PlayerName(playerid),PlayerName(id), viptarif[tarif], days); else format(string, sizeof string, "%s %s odebral hráčovi %s VIP!", GetAdminRank(playerid), PlayerName(playerid), PlayerName(id)); SendClientMessageToAll(COLOR_ADMIN, string); A jak jsem říkal, protože jsi započítal i nulu, můžeš u všeho přidat rovnou jeho nastavení. A taky jediné speciální co je, tak jestliže teda dostane VIP a na jak dlouho, ostatní je zbytečné ukládat: // To ti jen uloží již definované jméno(číslo/id), // takže je to zbytečné abys to ukládal: // DOF2_SetInt(UserPath(id),"VIP_Tarif", tarif); DOF2_SetInt(UserPath(id), "VIP_Days", days); // Nebo PlayerInfo[playerid][VIP] je level? if (days > 0) PlayerInfo[playerid][VIP] = 0; else PlayerInfo[playerid][VIP] = 1; DOF2_SetInt(UserPath(id), "VIP", PlayerInfo[playerid][VIP]);
  12. Ani nemůžu říct, že mě to překvapuje... Když píšeš "opět", tak buď s ním už máš nějakou zkušenost, nebo minimálně jsi věděl, že je to podvodník. Tak, proč jsi s ním teda uzavíral obchod? Je to prostě pochybné a když to je pochybné tak to neriskuju. Stejně jako se stránkama a stahováním. Když se mi ta stránka nebo odkaz nelíbí tak stejně na něj prostě neklikám. Prostě Janik ztratil veškerou důvěru v lidi stejně asi jako naše vláda a i kdyby se snesl anděl Boží z nebe tak stejně by svojí "reputaci" nezíská zpět.
  13. Hm. Z popisu tvé chyby nějak nevím jak pomoct. Zkus poslat kód a uvidíme.
  14. Na první pokus 76 wps při 89 % acc a druhý 90 wps při 96 % acc. Ale jak píše @ATomas, je to nic moc. Tohle není ani tak měření psaní rychlosti jako spíše jak dobře umíš psát aj. slova, jelikož během psaní jsem se několikrát sekl, například místo "t" jsem v rychlosti psal "d" nebo některá i vynechával, protože jsem psal, jak to čtu, např. "first", čteme "frst" takže tam člověk "vynechá" to i a zároveň ho i nenapíše.
  15. Až na to, že jsi neposlal kód, který má v sobě ten proces vytváření a níčení vozidla, ale pouze jeho zaparkování(a ani ten není celý, protože s vozidlem se nic nestane, pouze se zjistí jeho pozice a uloží, nic víc)... Nicméně: Co budeš potřebovat u vozidel je nějaké jméno majitele. Nejlépe u všech, protože můžeš pak snadno rozeznat od majitele města a hráčů: #define MAX_PLAYER_PARK_VEHS (3) new vehOwned[MAX_VEHICLES][MAX_PLAYER_NAME + 1]; Takže následně, kdyby to vozidlo někde nakupoval, tak se akorát přidá jméno majitele, a pokud jde o jméno majitele u obyčejných vozidel, tak nemusíme dávat nic a nebo u všech změnit jméno na město např. nebo tak něco... Pak ještě kontrolovat, jestliže teda může více vozidel, tak pokud jich nekupuje už moc, a zjistit jeho jméno a dočastné id vozidla, do kterého se to vozidlo potom vloží a vytvoří. A nakonec to všechno pro jistotu uložit, a nebo to můžeš nechat až na konec, kdy se server vypíná, ale doporučuji to ukládat co nejdříve(pouze ten řetězec, a pár nezbytných informací, co se určitě během hraní nikdy nezmění, třeba model), protože dini je pomalé a ukládat pak např. 500+- vozidel i s jménem a pozicí? Jaj. new pVehs[MAX_PLAYERS]; /* Nakupování vozidla ... Sample code... */ if (pVehs[playerid] == MAX_PLAYER_PARK_VEHS) return SendClientMessage(..., "Už sis koupil moc vozidel"); new pNick[MAX_PLAYER_NAME + 1], veh_id = 0; GetPlayerName(playerid, pNick, sizeof pNick); pVehs[playerid] += 1; veh_id = CreateVehicle(... pozice bazaru?); format(vehOwned, MAX_PLAYER_NAME, pNick); // Uložit vozidlo: dini_Set(...); // vehOwned // Uložit hráče ? dini_IntSet(...); //pVehs[] Pokud ale chceš, aby se ukládání vozidla nechalo pouze až do doby, než se vypne server, tak stačí všechna vozidla ničit po vypnutí serveru. Nevím, jak ukládáš vozidla, tak předpokládám, že po jednom souboru: public OnGameModeExit() { new file[30]; // IDčka vozidel začínají od 1: for (new i = 1; i < MAX_VEHICLES; i++) { if (IsValidVehicle(i)) { format(file, sizeof file, "SL/Vehi%i.cfg", i); dini_Set(file, ...); // vehOwned dini_FloatSet(file, ...); // X dini_FloatSet(file, ...); // Y dini_FloatSet(file, ...); // Z dini_FloatSet(file, ...); // A } } } A velmi podobný postup máš i pro zapnutí serveru(nemusíš mít dočastné veh_id a místo něj házet index cyklu i, ale to je čistě na tobě, pouze pro přehlednost): public OnGameModeInit() { new file[30], veh_id = 1; // IDčka vozidel začínají od 1 for (new i = 1; i < MAX_VEHICLES; i++) { format(file, sizeof file, "SL/Vehi%i.cfg", i); veh_id = CreateVehicle(...); format(vehOwned[veh_id], MAX_PLAYER_NAME, dini_Get(file, ...)); /* X = */ dini_FloatSet(file, ...); /* Y = */ dini_FloatSet(file, ...); /* Z = */ dini_FloatSet(file, ...); /* A = */ dini_FloatSet(file, ...); } } Takhle jediná možnost, jak by se mohla ta vozidla zničit je po vypnutí serveru. Pozor, jde pouze o ukázku, takže některé části kódu nemusí být správně, ale princip si myslím, že je dostatečně jasný. A taky vřele doporučuji přejít na jiné files. Nejlépe DOF2, má dost podobnou práci jako dini.
×
×
  • Create New...