Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guru

Scydo

Obsahový guru
  • Příspěvků

    863
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    78
  • Bodů

    302 [ Donate ]

Obsahový guru!

Tento uživatel aktivně přispívá svým obsahem do fóra. Startuje živé diskuze a přináší zajímavá témata!

Scydo last won the day on 24. Květen

Scydo had the most liked content!

Reputace

390 Madd Dog

About Scydo

  • Moto
    YSI is my hood!
  • Narozeniny 1.1.1870

Kontaktní údaje

  • Web
    http://www.google.cz

Návštěvníci

8 857 profile views
  1. Sscanf vidí int jako "dobrovolné" takže o tom žádná, že tam je někde chyba. Tím to určitě není. Pak mě ještě napadá možnost, že protože float už není, tak je možné, že tvoje číslo si sscanf dosadil do I. Zadával jsi celé číslo 100 a nebo i desetinnou tečkou 100.0 ? Pak můžeš ještě f zaměnit za i, takže budeš zadávat čísla a pak hp jen konvertuješ na float pro funkci.
  2. Nebo, můžeš použít velké specifikátory a tak jim hodit nějakou defaultní hodnotu, jestliže jí nenajde. Pak si za defaltní hodnotu dosadit nějaké nemožné ID (buď maximální a nebo -1) a to brát jako ID toho hráče: command(hp, playerid, params[]) { new id, Float:hp; if (sscanf(params, "I(-1)f", id, hp)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Použití: /hp <ID> <MNOŽSTVÍ> nebo /hp <MNOŽSTVÍ>"); if (id == -1) SetPlayerHealth(playerid, hp); else SetPlayerHealth(id, hp); return 1; }
  3. Nom... Lze pouze dodat Hodně štěstí.
  4. Já bych to udělal jinak, protože máš dvě podmínky pokud ale nemáš jinak. // Někdo napsal do chatu: public OnPlayerText(playerid, text[]) { /* playerid = ID toho hráče, co napsal do chatu, text[] = Text toho hráče co napsal do chatu */ // Jestliže má vip: if (HaveVIP(playerid) == 1) { // <--- Zde máš svoje "pokud" // Tak mu formátujeme zprávu, že jde o VIP hráče: format(STR, sizeof(STR), "[ VIP Hráč ] {%06x}%s | %d |: {FFFFFF}%s", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, PlayerName(playerid), playerid,string); } //V případě ale, že ho nemá: else { // <--- Zde máš svoje "jinak" // Tak se formátuje obyčejná zpráva: format(STR, sizeof(STR), "[ Hráč ] {%06x}%s | %d |: {FFFFFF}%s", GetPlayerColor(playerid) >>> 8,PlayerName(playerid), playerid, string); } // Tak či tak, se jedna ze formátovaných zpráv všem na serveru napíše: SendClientMessageToAll(0xA9C4E400, STR); return 0; }
  5. Přesně tak! V jednoduchosti je síla.
  6. Mohl by ses tím živit! Jen tak dál!
  7. Jen tak dál!
  8. Scydo

    pomoc VIP

    A taky jsem nepsal, že znám jeho odpověď. Ten problém pádu ani nemusí být v tom kódě. Sázím na problém, jak píše @DeLeTeCZ a nebo, spíše, protože ten soubor nezavírá pomocí DOF2_SaveFile(); Nicméně určitě neuškodí zkrášlit ten kód a zlepšit jeho všeobecnou přehlednost ale hlavně funkčnost. Nebo snad ano?
  9. Scydo

    pomoc VIP

    Ty vole, kde jsi tohle vyhrabal? Už to tu padlo, ale kombinovat sscanf a jiné metody práce s parametry je skutečně nesmysl. První co, tak se vykašli na to, jestliže je hráč připojený při psaní příkazu, a celý příkaz si logicky přerovnej. Začneš tím, jestliže na to má vůbec oprávnění a až pak deklaruješ proměnné(nic k nim nepřidávej): if (PlayerInfo[playerid][Admin] < 6) return SendClientMessage(playerid,-1,"{FF0000}[VIP] {FFFFFF}Nemas AdminLevel 6"); new id, tarif, days; Dál rozdělení sscanfem a zjištění jestliže sedí parametry(specifikátor u v rozdělení ti umožní, že hráč nemusí psát pouze id ale může i nick hráče): if (sscanf(params, "uii", id,tarif,days)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"[ ! ] {FFFFFF}Použi: /setvip [ ID/JMÉNO ] [ 0-3 ] [ 0-99 ]"); Teď máš jistotu, že hráč zadal 3 parametry, 3(nebo 2 a nick) čísla. Takže začneš logicky od prvního a to, jestliže ten hráč je vůbec online: if (!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"[ ! ] {FFFFFF}Hráč zo zadaným ID nieje na serveri !"); Když to musí být, tak jestliže je NPC: if(IsPlayerNPC(id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"[ ! ]{ffffff} Toto je NPC !"); Rozmezí u tarifu a dní. if (tarif < 0 || tarif > 3) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"[ ! ] {FFFFFF}Musiš použiť rozmetie medzi 0 až 3."); if (days < 0 || days > 99) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"[ ! ] {FFFFFF}Musiš použit dni medzi 0 až 99."); Teď, jestliže chceš mít místo čísel jména těch tarifů, tak bych si určitě deklarovat ty jména globálně, a ne pokaždé přidával řetězec k řetězci. new viptarif[] = { "", "Bronze", "Silver", "Gold"}; Protože v rozmezí máš i nulu, tak nemusíš přidávat žádné další podmínky na čísla/přepínat, rovnou s tím pracuješ: (na ty jména můžeš použít rovnou podmíněný operátor[viz dole] a nebo jestliže to chceš mít přehlednější tak podmínku[tu použiju já]): tarif != 0 ? viptarif[tarif] : viptarif[0] sscanf už dává jistotu, že tarif a days jsou čísla, takže nemusíš nic konvertovat: new string[144 + 1]; // <--- stačí if (tarif != 0) format(string, sizeof string, "%s %s dal hráčovi %s VIP %s na %d dní !", GetAdminRank(playerid),PlayerName(playerid),PlayerName(id), viptarif[tarif], days); else format(string, sizeof string, "%s %s odebral hráčovi %s VIP!", GetAdminRank(playerid), PlayerName(playerid), PlayerName(id)); SendClientMessageToAll(COLOR_ADMIN, string); A jak jsem říkal, protože jsi započítal i nulu, můžeš u všeho přidat rovnou jeho nastavení. A taky jediné speciální co je, tak jestliže teda dostane VIP a na jak dlouho, ostatní je zbytečné ukládat: // To ti jen uloží již definované jméno(číslo/id), // takže je to zbytečné abys to ukládal: // DOF2_SetInt(UserPath(id),"VIP_Tarif", tarif); DOF2_SetInt(UserPath(id), "VIP_Days", days); // Nebo PlayerInfo[playerid][VIP] je level? if (days > 0) PlayerInfo[playerid][VIP] = 0; else PlayerInfo[playerid][VIP] = 1; DOF2_SetInt(UserPath(id), "VIP", PlayerInfo[playerid][VIP]);
  10. Ani nemůžu říct, že mě to překvapuje... Když píšeš "opět", tak buď s ním už máš nějakou zkušenost, nebo minimálně jsi věděl, že je to podvodník. Tak, proč jsi s ním teda uzavíral obchod? Je to prostě pochybné a když to je pochybné tak to neriskuju. Stejně jako se stránkama a stahováním. Když se mi ta stránka nebo odkaz nelíbí tak stejně na něj prostě neklikám. Prostě Janik ztratil veškerou důvěru v lidi stejně asi jako naše vláda a i kdyby se snesl anděl Boží z nebe tak stejně by svojí "reputaci" nezíská zpět.
  11. Hm. Z popisu tvé chyby nějak nevím jak pomoct. Zkus poslat kód a uvidíme.
  12. Na první pokus 76 wps při 89 % acc a druhý 90 wps při 96 % acc. Ale jak píše @ATomas, je to nic moc. Tohle není ani tak měření psaní rychlosti jako spíše jak dobře umíš psát aj. slova, jelikož během psaní jsem se několikrát sekl, například místo "t" jsem v rychlosti psal "d" nebo některá i vynechával, protože jsem psal, jak to čtu, např. "first", čteme "frst" takže tam člověk "vynechá" to i a zároveň ho i nenapíše.
  13. Až na to, že jsi neposlal kód, který má v sobě ten proces vytváření a níčení vozidla, ale pouze jeho zaparkování(a ani ten není celý, protože s vozidlem se nic nestane, pouze se zjistí jeho pozice a uloží, nic víc)... Nicméně: Co budeš potřebovat u vozidel je nějaké jméno majitele. Nejlépe u všech, protože můžeš pak snadno rozeznat od majitele města a hráčů: #define MAX_PLAYER_PARK_VEHS (3) new vehOwned[MAX_VEHICLES][MAX_PLAYER_NAME + 1]; Takže následně, kdyby to vozidlo někde nakupoval, tak se akorát přidá jméno majitele, a pokud jde o jméno majitele u obyčejných vozidel, tak nemusíme dávat nic a nebo u všech změnit jméno na město např. nebo tak něco... Pak ještě kontrolovat, jestliže teda může více vozidel, tak pokud jich nekupuje už moc, a zjistit jeho jméno a dočastné id vozidla, do kterého se to vozidlo potom vloží a vytvoří. A nakonec to všechno pro jistotu uložit, a nebo to můžeš nechat až na konec, kdy se server vypíná, ale doporučuji to ukládat co nejdříve(pouze ten řetězec, a pár nezbytných informací, co se určitě během hraní nikdy nezmění, třeba model), protože dini je pomalé a ukládat pak např. 500+- vozidel i s jménem a pozicí? Jaj. new pVehs[MAX_PLAYERS]; /* Nakupování vozidla ... Sample code... */ if (pVehs[playerid] == MAX_PLAYER_PARK_VEHS) return SendClientMessage(..., "Už sis koupil moc vozidel"); new pNick[MAX_PLAYER_NAME + 1], veh_id = 0; GetPlayerName(playerid, pNick, sizeof pNick); pVehs[playerid] += 1; veh_id = CreateVehicle(... pozice bazaru?); format(vehOwned, MAX_PLAYER_NAME, pNick); // Uložit vozidlo: dini_Set(...); // vehOwned // Uložit hráče ? dini_IntSet(...); //pVehs[] Pokud ale chceš, aby se ukládání vozidla nechalo pouze až do doby, než se vypne server, tak stačí všechna vozidla ničit po vypnutí serveru. Nevím, jak ukládáš vozidla, tak předpokládám, že po jednom souboru: public OnGameModeExit() { new file[30]; // IDčka vozidel začínají od 1: for (new i = 1; i < MAX_VEHICLES; i++) { if (IsValidVehicle(i)) { format(file, sizeof file, "SL/Vehi%i.cfg", i); dini_Set(file, ...); // vehOwned dini_FloatSet(file, ...); // X dini_FloatSet(file, ...); // Y dini_FloatSet(file, ...); // Z dini_FloatSet(file, ...); // A } } } A velmi podobný postup máš i pro zapnutí serveru(nemusíš mít dočastné veh_id a místo něj házet index cyklu i, ale to je čistě na tobě, pouze pro přehlednost): public OnGameModeInit() { new file[30], veh_id = 1; // IDčka vozidel začínají od 1 for (new i = 1; i < MAX_VEHICLES; i++) { format(file, sizeof file, "SL/Vehi%i.cfg", i); veh_id = CreateVehicle(...); format(vehOwned[veh_id], MAX_PLAYER_NAME, dini_Get(file, ...)); /* X = */ dini_FloatSet(file, ...); /* Y = */ dini_FloatSet(file, ...); /* Z = */ dini_FloatSet(file, ...); /* A = */ dini_FloatSet(file, ...); } } Takhle jediná možnost, jak by se mohla ta vozidla zničit je po vypnutí serveru. Pozor, jde pouze o ukázku, takže některé části kódu nemusí být správně, ale princip si myslím, že je dostatečně jasný. A taky vřele doporučuji přejít na jiné files. Nejlépe DOF2, má dost podobnou práci jako dini.
  14. YouTube rozjíždí taky filmy a serjály za poplatek. Některé jsou údajně zdarma, ale zatím jsem je nenašel. Pak ještě extrém a nevadí ti v aj, popř. si na to stáhnout titulky ze titulky.com, jít na TPbay(jenom zjistit, jaký mají odkaz teď) a nebo rarbg(obojí doporučují si při prohlížení/stahování si sehnat vpnku).
  15. Takže, jestliže to správně chápu, tak nejdříve zjistíš pozice hráče a podle toho do nějakého řetězce vkládáš jméno té pozice? Takže vlastně zjišťuješ dvě informace, zónu a jméno zóny? Nicméně, já bych doporučoval zkrátka si udělat dvě funkce a to jestliže je v jakékoliv zóně a pak jestliže je v té dané zóně: bool IsPlayerInAnyZone(playerid) { // ... return true; } bool IsPlayerInZone(playerid, zonename[]) { // ... return true; } Proč? Za 1. určitě dynamika. V případě, že bys přidával další zóny, nemusíš pak porovnávat každé jméno zóny individuálně... for (new i = 0; i < sizeof(ZonyMiniher); i++) { if (...) } A za 2. mnohem víc jsi tím zjednodušíš práci, protože pak už jen porovnáš jestliže je v zóně, nebo ne, a jestli jo, tak v jaké: if (IsPlayerInAnyZone(playerid)) { if (IsPlayerInZone(playerid, "City Hall")) { SendClientMessage(playerid, MAGENTA, "Nacházíš se v bezpečné / povolené zóně."); } else { SendClientMessage(playerid, MAGENTA, "Vrať se do bezpečné zóny!"); } } Pokud jde o "nefunkční" komparaci, tak ono taky tam můžou být neviditelné znaky třeba další řádek, nebo tabování, které neuvidíš. Nebo, někde během formátování přidáváš něco navíc. Zkoušel si printovat i celý průběh formátování slovo po slově, řetězec po řetězci? Je možné, že některé funkce(například strlen()) se svojí unikátní návratovou hodnotou vrací jiné údaje a proto se nemusí shodovat.
×
×
  • Create New...