Baf,
Máme nový rok, všichni v něm vítejte :D Místo vymýšlení sáhodlouhých románů (vzhledem k velkému pracovnímu vytížení) o tom co se v roce 24 povedlo či nepovedlo, budu se radši věnovat činnostem aktuálním. Tesknu, ještě s dalšími pár lidmi, po herních klasikách, na kterých jsem počínal svou kariéru gamera. S mojí herní skupinou tradičně každý rok okolo vánoc probouzíme k životu hry jako CoD2, Synergy, CSka a spoustu dalších. A vzhledem k tomu, že u mě nyní vzniká takové menší serveroviště, chci využít jednu/dvě mašiny k zprovoznění herních serverů (nejen) těchto klasik.
Otázka zní, je tu někdo, kdo by se toho chtěl účastnit? Ještě si pohráváme s nápady a samotným tvarem, cílem je však gameplay. Pokud by se vás tu sešlo víc, nebráním se integraci a záštitou pod Pawno.cz, případně znovuzrození portálu AltGamer (či nějaké variaci).
Seznam zamýšlených her:
- Call of Duty 2 (případně 4)
- Garry's mod?
- SA:MP
- Factorio
- Minecraft
- FiveM (primárně asi stavba RP serveru, nejspíš i EN oriented)
- CS 1.6 (či Source nebo dvojka)
- Vietcong
- Arma 3 (persistent bitka s pravidelnou zeusovanou mega-opkou vázanou na aktuální battlefield)
- Left 4 Dead 2
Kde se dá, rozjet vlastní tvorbu (SA:MP, Arma 3), kde ne (CoD2, Minecraft) tam nacpat něco, co nás odliší alespoň mírně originálním způsobem. Financovat se to bude z dobrovolného "Premium" na měsíční bázi, který nabídne kosmetiku a prezentaci, ne však žádné herní bonusy. Kde to bude dávat smysl, lze vymyslet "Booster pack" (SA:MP = balíček prachů, pokud nebude herní mód založen na ekonomice). Nečekám však, že by šlo o nějaké zisky, spíš jen menší vykrývání ztrát
SA-MP dokáže zobraziť hráčovi maximálne 1000 objektov a je jedno akým spôsobom, či cez CreateObject alebo cez CreatePlayerObject.
Áno, ak chceš mať celkovo viac ako 1000 objektov, je rozumné rovno použiť streamer a všetky objekty vytvárať cez neho.
(pre príklad: ak by si si vytvoril 800 klasických objektov (CreateObject) a zvyšných 2000 vytváral cez streamer (streamer používa CreatePlayerObject), tak ten streamer by mohol hráčovi zobraziť už len maximálne 200 objektov naraz, pretože v ten moment hráč "vidí" 800 klasických a do limitu 1000 je už len 200)