Jump to content
Prosíme všetkých užívateľov, ktorý sa chcú opätovne pripojiť na discord aby znovu spárovali svoje účty kliknutím na "Discord" v navigácií a pripojili sa na server Read more... ×

Roc

Uživatel
  • Příspěvků

    4
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    1

Roc last won the day on Prosinec 21 2018

Roc had the most liked content!

Reputace

4 Jonny Sindacco

About Roc

  • Moto
    Bronze III - nováček
  • Narozeniny 27.7.1918

Kontaktní údaje

  • Web
    https://www.deadsquad.cz
  • Jabber
    -
  • Skype
    -
  • Steam
    -
  • Twitter
    -

Portfolio

  • Github
    -
  • Pastebin
    -
  1. Roc

    script [FS] Ultra Filterscript Official

    Možná jako pitomej vtip na apríla, jinak n. Ale je fajn, že jsi jeden z mála a není tu takových více (snad doufám)
  2. Zkusim ti to napsat trochu z "obecnejsiho" pohledu. Promenna je neco, za co budes v pozdejsi fazi modu dosazovat hodnotu. Jestli chces, aby tvuj herni mod mel nejakou urovne a stal na "necim", tak budes promenne pouzivat neustale, nebo resp. dosazovat hodnoty. Zkusim ti to ukazat na jednoduchem prikladu, kdy chces zjistit hracuv nick po jeho pripojeni: public OnPlayerConnect(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; // deklarace promenne -> "name" nazev promenne, "MAX_PLAYER_NAME" - pole, ktere je jiz standartne definovano v 'a_samp.inc' na asi 24 znaku new string[50]; // dalsi promenna, ktera nam urcuje delku retezce - string, tudiz jak dlouha bude zprava ktera se odesle vsem pripojenym hracum GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string, sizeof(string), "Hráč %s (%d) vstoupil do hry.", name, playerid); SendClientMessageToAll(0xFFFF00FF, string); } Nebo zjistit svuj nick vypsanim prikazu... if(!strcmp(cmdtext,"/mujnick",true)) { new mujnick[MAX_PLAYER_NAME]; // deklarace promenne -> "mujnick" nazev promenne, "MAX_PLAYER_NAME" - pole, ktere je jiz standartne definovano v 'a_samp.inc' na asi 24 znaku GetPlayerName(playerid, mujnick, sizeof(mujnick)); SendClientMessage(playerid,-1,mujnick); return 1; } // nebo CMD:mujnick { new mujnick[MAX_PLAYER_NAME]; // deklarace promenne -> "mujnick" nazev promenne, "MAX_PLAYER_NAME" - pole, ktere je jiz standartne definovano v 'a_samp.inc' na asi 24 znaku GetPlayerName(playerid, mujnick, sizeof(mujnick)); SendClientMessage(playerid,-1,mujnick); return 1; } eventualne pak jeste jednou toto: https://pawno.cz/index.php?/topic/53319-1-proměnná/ Existuje nekolik moznosti jak udelat register system pres zakladni SA-MP include file.inc, nebo pak uz jednotlivymi cleny SA-MP komunity vytvorene a dodane dini, y_ini atp. az treba klidne pres MySQL . Take zalezi na velikosti a narocnosti tveho herniho modu, od toho se pak vyviji, zda je vyhodne pouzit enum nebo ne. Nejspise tim mas na mysli pres menu/dialog - public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row), nebo snad v ojedinelych pripadech i - public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]). Ale tady v tom pripade existuje spoustu filterscriptu, ktere ve tve situaci staci stahnout a pouzit. To same, co register system. Zde budes potrebovat pracovat se slozkami, eventualne by ti tady stacil i zakladni - file.inc; jedna se o include ktery uz mas automaticky dodany v SA-MP server balicku, takze se nachazi i v Pawno editoru. Promin, ze jsem to pojal fakt az moc "obecne", ale vysvetlovat to ted do podrobna vsechno by zabralo spoustu casu. Avsak zkus prohledat pawno forum nebo pak eventualne oficialni SA-MP forum, jelikoz jsem si jist, ze podobna temata tu nebo na SA-MP foru uz byly zalozeny.
  3. Zkus sem do topicu napsat, co presne ti neni jasne... tusim, ze pro valnou vetsinu to bude "pohodlnejsi" nez chodit nekam na Ts atp. I kdyz sem nechodim az tak casto, tak urcite jsou tu i jini uzivatele, kteri ti radi pomuzou
×