Jump to content

Roc

Uživatel
  • Příspěvků

    4
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    1

Roc last won the day on Prosinec 21 2018

Roc had the most liked content!

Reputace

4 Jonny Sindacco

About Roc

  • Moto
    Bronze III - nováček
  • Narozeniny 27.7.1918

Kontaktní údaje

  • Web
    Array
  • Jabber
    Array
  • Skype
    Array
  • Steam
    Array
  • Twitter
    Array

Portfolio

  • Github
    Array
  • Pastebin
    Array
  1. Možná jako pitomej vtip na apríla, jinak n. Ale je fajn, že jsi jeden z mála a není tu takových více (snad doufám) 😎
  2. Zkusim ti to napsat trochu z "obecnejsiho" pohledu. Promenna je neco, za co budes v pozdejsi fazi modu dosazovat hodnotu. Jestli chces, aby tvuj herni mod mel nejakou urovne a stal na "necim", tak budes promenne pouzivat neustale, nebo resp. dosazovat hodnoty. Zkusim ti to ukazat na jednoduchem prikladu, kdy chces zjistit hracuv nick po jeho pripojeni: public OnPlayerConnect(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; // deklarace promenne -> "name" nazev promenne, "MAX_PLAYER_NAME" - pole, ktere je jiz standartne definovano v 'a_samp.inc' na asi 24 znaku new string[50]; // dalsi promenna, ktera nam urcuje delku retezce - string, tudiz jak dlouha bude zprava ktera se odesle vsem pripojenym hracum GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string, sizeof(string), "Hráč %s (%d) vstoupil do hry.", name, playerid); SendClientMessageToAll(0xFFFF00FF, string); } Nebo zjistit svuj nick vypsanim prikazu... if(!strcmp(cmdtext,"/mujnick",true)) { new mujnick[MAX_PLAYER_NAME]; // deklarace promenne -> "mujnick" nazev promenne, "MAX_PLAYER_NAME" - pole, ktere je jiz standartne definovano v 'a_samp.inc' na asi 24 znaku GetPlayerName(playerid, mujnick, sizeof(mujnick)); SendClientMessage(playerid,-1,mujnick); return 1; } // nebo CMD:mujnick { new mujnick[MAX_PLAYER_NAME]; // deklarace promenne -> "mujnick" nazev promenne, "MAX_PLAYER_NAME" - pole, ktere je jiz standartne definovano v 'a_samp.inc' na asi 24 znaku GetPlayerName(playerid, mujnick, sizeof(mujnick)); SendClientMessage(playerid,-1,mujnick); return 1; } eventualne pak jeste jednou toto: https://pawno.cz/index.php?/topic/53319-1-proměnná/ Existuje nekolik moznosti jak udelat register system pres zakladni SA-MP include file.inc, nebo pak uz jednotlivymi cleny SA-MP komunity vytvorene a dodane dini, y_ini atp. az treba klidne pres MySQL . Take zalezi na velikosti a narocnosti tveho herniho modu, od toho se pak vyviji, zda je vyhodne pouzit enum nebo ne. Nejspise tim mas na mysli pres menu/dialog - public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row), nebo snad v ojedinelych pripadech i - public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]). Ale tady v tom pripade existuje spoustu filterscriptu, ktere ve tve situaci staci stahnout a pouzit. To same, co register system. Zde budes potrebovat pracovat se slozkami, eventualne by ti tady stacil i zakladni - file.inc; jedna se o include ktery uz mas automaticky dodany v SA-MP server balicku, takze se nachazi i v Pawno editoru. Promin, ze jsem to pojal fakt az moc "obecne", ale vysvetlovat to ted do podrobna vsechno by zabralo spoustu casu. Avsak zkus prohledat pawno forum nebo pak eventualne oficialni SA-MP forum, jelikoz jsem si jist, ze podobna temata tu nebo na SA-MP foru uz byly zalozeny.
  3. Zkus sem do topicu napsat, co presne ti neni jasne... tusim, ze pro valnou vetsinu to bude "pohodlnejsi" nez chodit nekam na Ts atp. I kdyz sem nechodim az tak casto, tak urcite jsou tu i jini uzivatele, kteri ti radi pomuzou 🙂
  4. Clanname: Deadsquad Clantag: _Ds] • [Ds] Clan birthday: 5. 10. 2009 Hlavní osoby, které stály u vzniku: • DoDo • Smouky • Pesna Členové Členové jsou labilní pojem. Tudíž, všechny aktuálně vypsané členy naleznete na stránce Webové stránky: https://www.deadsquad.cz - naše hlavní webové stránky, které využíváme ke komunikaci s "okolním světem" - tyto webové stránky jsou aktivní již od 2013 roku - o web-design se postaral jeden ze členů Steinar s jeho týmem ES-Services, taktéž ještě v roce 2013 - já pak jen provedl menší úpravy a doladění http://www.deadsquad.info - jsou založeny spíše na bázi "4fun"... přišlo to tak trochu z mé inciativy - funguje spíše jako taková základna různých informací které nejsou k dispozici na hlavním webu - dohledal jsem všechny "možně dohledatelné" zápasy z předešlých webů a umístil je na tento web (na webspellu je celkově přehlednější zapisování zápasů atd.) - historie klanu, kterou jsem sepsal já, paradoxně někdo, kdo v Ds není od úplných začátků, ale Pesna to schválil a shledal text celkem fajn a založený na reálnosti - dále jsou tam nějaké ty rozhovory s hráči, kdy jsem se snažil hrát na novináře... https://www.clanlist.deadsquad.cz - projekt Ds klanu, který si klade za cíl zviditelnit hrající klany v Clanlistu - sem tam se pořádali nějaké ty akce a turnaje, a dokonce i nyní probíhá tzv. "Clanlist liga", kdy jednotliví hráči běhají se sawny dokolečka a náramně je to baví (psáno s nadhledem 😀), speciálně pro ty, kteří stále mají nějak ve zlozvyku odsuzovat tento herní styl run zbraní - v roce 2016 jsem přišel s realizací jednotlivých "nápadů", jedním z těch je vytvoření sekce "Legendární klany" - kde jsou vypsané klany, jenž se nějakým způsobem zapsaly do naší skvělé SA:MP historie ve Střední Evropě; jsou tam k nalezení klany, o kterých novodobí hráči zde nemají ani tušení. Hlavní ale je, proč si je tak ceníme dnes ? Zvláště kvůli tomu, že postavily ten základní kámen u nás a pomáhaly utvořit tu komunitu, jakou bohužel již dnes nemáme.. - prakticky nedávno jsem přišel opět s novými nápady, ale tentokrát jsem se nechal inspirovat od jiných webových portálů, vytvořením sekce: "Top Matches" "Síň slávy" - kde jsou vypsaní jednotliví hráči, kteří hráli od určité doby - do určité doby, a byli součástí tohoto SA:MP skill světa u nás ve Střední Evropě (píšu speciálně pro to, jelikož zde mimo CZ/SK zahrnuji i DE/HUN/CH/AT/PL... apod). Nehleděl jsem pak na to, zda hráli čistě nebo ne (ano, může to vyznít divně..), nebo byli extra skillery atd... to by pak bylo do nekonečna. - sekce "Top Matches" pak zase odkazuje na jednotlivé ClanWary, které řekněmě "stály za to" - (ať už se jednalo o run zbraně, walk zbraně, nebo klidně i Shooter mode od NTP clanu), rok 2014 byl asi posledním, kterým jsem přidal, protože od té doby jsem nezaznamenal ClanWar na takové úrovni, který by byl hoden se tam umístit 😄 a ani jsem nebyl svědkem nějakého přeborového zápasu. Každopádně, aspoň je vidět, že u nás a celkově proběhla spíše Klanová degenerace než evoluce, když si vezmeme jaké klany stály na počátcích v roce 2006, 2007.. - a o tom, jaké stojí dnes. Tím samozřejmě nenarážím na nic špatného, prostě ta doba hry už ma něco za sebou a každý, kdo si pamatuje začátky, tak určitě ví, že to není jako kdysi. • Legendární sekce: https://www.clanlist.deadsquad.cz/viewpage.php?page_id=129 • Síň slávy: https://www.clanlist.deadsquad.cz/viewpage.php?page_id=148 • Top Matches: https://www.clanlist.deadsquad.cz/viewpage.php?page_id=178 Historie: Historii sem psát nechci, protože může být poněkud zdlouhává, ale samozřejme, pokud by někdo měl zájem, tak zde: http://deadsquad.info/index.php?site=history Zápasy: Ač se to zdá neuvěřitelné, tak Ds má na kontě více než 560+ odehraných zápasů (z toho je cca. 100 proher). V roce 2013 totiž mělo Ds k dispozici ještě DotA a WoT squad, ale nyní se od těchto upustilo. Možná by se zápasů dohledalo i více, ale hlavní je to čislo "500". Pochopitelně možná i Ds pak působí takovým dojmem, že jsme hráli kde s kým (ale i mimo to se Ds střetlo i s těmi nejlepšími klany, které tu působily u nás). Servery: • Ds 1st Server (Skinshot) - 82.208.17.47:27482 • Ds 2nd Server (Lagshot) - 82.208.17.10:27988 • PwN3R_B0T's Fightclub [WITH ANTI CHEAT] - 82.208.17.10:27668 Původně mód pro server nascriptoval Luk_Ass, a byl Ds poskytnut i s .pwn souborem. Později jsme se já a PwN3R_BoSs rozhodli mód trochu předělat, upravit a vylepšit. PwN3R_BoSs se poté sám z vlastní iniciativy rozhodl nascriptovat vlastní mód na server, ale s client-side Anti-Cheatem. Tudíž musíte mít nainstalovaný AC, abyste se úspěšně připojili. Nedávno jsme pak opět s PwN3REM přidali na Ds server i takový, řekněme "Xmas event". Takže mezitím, co se hráči budou jednotlivě masakrovat, tak budou mít k dispozici i sníh nebo santahat - samozřejmě díky tomu mohou slabším PC dropnout FPS a nastanou lagy, tudíž se pak sám hráč rozhodne zda chce mít sníh zapnutý nebo ne... Jedná se spíše jen o takové zpestření. 🙂 Na konci celého textu bude takové krátké video (upoutávka). V čem jsme výjímeční ? Nechci aby to působilo nějak arogantně nebo namyšleně, to vůbec ne. Ovšem ale všichni naši hráči v klanu snad až na jednoho nebo dva se znají z předešlých let (tím se rozumí 2009/2010+), působily jsme za různé klany a nespočetněkrát jsme proti sobě hráli, až nějak jednoho dne jsme se "sešli" v jednom klanu, a to v tom, který dokázal obstát. Některé novodobé klany pak na nás nárážejí (hatují, dělají naschvály) apod. nevim, jestli ze závisti nebo jen z pocitu toho, že si myslí, že Ds jimi pohrdá. Není to tak, naopak, my stále chovámé respekt ještě k daleko starším klanům, které tu jsou na scéně (i když pravda neaktivní, ale stále fungují - jak na bázi webu, tak komunity) - AW, OGS, NTP, AMB, RSD atd. možná by se našly i další. Klany jako BSK, RaS pak jsou ještě naši "vrstevníci", co přežily. Nicméně, ale něco podobného asi očekáváme od ostatních těch novodobých klanů...Nejsme klan, který žije pouze na bázi public a jiných RP serverů, i když sem tam někam skočíme. Rozhodně ale nepatříme k těm klanům, které se rozpadnou za dva dny... (v nadsázce 😀) Na závěr Aby bylo jasno. Vůbec nic tu nehrotím ani to neberu nějak extra vážně konec konců. Celý text jsem se snažil napsat speciálně v takovém stylu. Přece jen, když se na to teď logicky podíváte.. jedná se o nějakou 13 +/- starou hru, a už jsme z toho nejspíš dávno vyrostli... 😀 Video:
×
×
  • Create New...