Jump to content

Žebříček


Populární obsah

Showing content with the highest reputation since 14.11.2018 in all areas

  1. 5 points
    Vážení uživatelé, za celý pawno tým (tj. včetně ověřených uživatelů) Vám chceme poděkovat za Vaši oddanost a zapojení do obsahu fóra a popřát Vám mnoho pracovních, studijních a osobních úspěchů, zdraví, štěstí a lásky v novém roce. Abysme k vám za rok přišli a Vás ve zdraví zas našli
  2. 4 points
    Actory Obtížnost: 2/5 Osnova Úvod K čemu jsou Actory užitečné? Veškeré funkce actorů se stručným popisem a parametry Vytvoření actoru (code) Závěr 1. Úvod Zdravím, koukal jsem, že tu chybí návod na práci s Actory. Není to nic obtížného, ale pro nováčky určitě užitečná věc. Actor je z angličtiny, znamená to Herec. Tato funkce byla přidána až do SAMP 0.3.7 2. K čemu jsou actory užitečné? Actor je postava, která se nijak nepohybuje, narozdíl o NPC. Vypadají jako normální postavy hráčů. Mají klasické skiny (ID skinů) a hlavně nezabírají slot pro hráče. Ale mají i svoji chybu, pokud je actor v interiéru a hráč ním projde tak propadne v zemi. K čemu je použiji? Jako první mě napadá nějaká nabídka úkolu hráči, kdy se hráči zobrazí dialog. Nebo nějaký Dm, kdy tohoto actora musí trefit.. 3. Veškeré funkce actorů se stručným popisem a parametry CreateActor - vytvoří actora DestroyActor - zničí actora IsActorStreamedIn - zjistí, zda-li je actor viditelný pro hráče SetActorVirtualWorld - nastaví virtual world acotra GetActorVirtualWorld - zjistí virtual world acotra ApplyActorAnimation - nastaví animaci ClearActorAnimations - ukončí animaci SetActorPos - nastaví pozici actora GetActorPos - zjistí pozici actora SetActorFacingAngle - nastaví rotaci actora - projeví se až po novém zobrazení actora GetActorFacingAngle - zjistí rotaci actora SetActorHealth - nastaví životy actora GetActorHealth - zjistí životy actora SetActorInvulnerable - ztranitelnost / nezranitelnost actora IsActorInvulnerable - zjistí zranitelnost actora IsValidActor - zjistí platnost ID acotra GetActorPoolSize - zjistí nejvyšší ID actora vytvořeného na serveru Při práci s actory využíváme hlavně následující paramery actorid - ID actora modelid - ID skinu actora (ID skinů) Float:X/Y/Z/Rotation - souřadnice X, Y, Z & Rotace 4. Vytvoření actoru (code) Nejprve musíme uložit souřadnice na serveru. Buďto pomoci /save nebo /rs. Cesta k souborům: C:\Users\Uživatel\Documents\GTA San Andreas User Files\SAMP Pokud jste užili /save: savedpositions.txt Pokud /rs: rawpositions.txt Nyní se rozhodnete, kdy chcete vytvořit actora. Dejme tomu že OnGameModeInit. new Ukazka1, Ukazka2; //abychom věděli ID actora pro další použití (...) public OnGameModeInit() { Ukazka1 = CreateActor(4, 1234.1541,4321.1054,41.0150,31.1753); //(skin, X,Y,Z, ROTACE) Ukazka2 = CreateActor(5, 41.0150,1234.1541,4321.1054,74.0468 ); //(skin, X,Y,Z, ROTACE) SetActorHealth(Ukazka1, 50); //ID actora, životy SetActorVirtualWorld(Ukazka2, 452); //ID actora, virtual world } Nyní nám actory stojí. Jeden ve VW 0 (global) s 50 životy a druhý ve VW 452 se 100 životy. Nyní si s actory můžete hrát do haleluja. Animace jsou úplně stejné jako u hráčů, až na to, že zeměníte playerid za actor ID a funkce se jmenuje do názvu funkce dáte actor. 5. Závěr Myslím, že na základní práci a actory toto bohatě stačí, pokud by někdo chtěl vědět něco víc, doporučuji použít oficiální téma na SA-MP fóru (KLIK) nebo si najít jednotlivé funkce na SAMP wiki, ovšem většina těch funkcí je celkem jasná..
  3. 3 points
    Ahojte, ffredyk ma svojim príspevkom nadchol. (bozužiaľ ma nenadchla informácia, že majiteľ to nechce posunúť ďalej, aj keď na to evidentne celé tie roky sere) Dnes by som vám chcel ukázať node.js. Povedať vám čo to je a prečo by vás mal zaujímať. Pravdepodobne to bude celá séria návodov, kde budem preberať backend (ak výraz nepoznáte, nižšie bude vysvetlený) aj frontend (ak výraz nepoznáte, nižšie bude vysvetlený) a na konci série budeme mať SA-MP administráciu. Som rád, že ste taký môj predboj na ktorom budem testovať. V tomto návode preberieme hlavne teóriu a na konci si napíšeme najjednoduchšiu node.js appku. Z čoho sa skladá Webová stránka? Webová stránka sa skladá z 2 častí. Frontend a Backend. Frontend je to, čo užívateľ vidí čiže css štýly, html dokument, obrázky, fonty, videá... Najčastejšie ho tvorí HTML, CSS a JavaScript. HTML by mal slúžiť prevažne na texty, CSS slúži na dizajn (bude tento link mať farbu modrú alebo červenú?) a JavaScript na interakciu. Backend je to jadro webu, ku ktorému užívateľ nemá prístup (teda, až na lacesove adminky, tam má prístup každý). Patrí tam databáza a scripty na servery (registrácia, autentifikácia, API...). Najčastejšie sa robí v PHP ale môže sa aj v .NET, Pythone, Jave a už pár rokov aj v JavaScripte na backende - Node.js. Aké má výhody oproti PHP? Výhod je dosť. NPM. Používanie jedného jazyka na frontende aj backende. Omnoho jednoduchšia práca s real-time aplikáciami, stúpajúca popularita a s ním aj počet pracovných miest... Pre viac detailov si môžete prečítať Want to be a Web Developer? Learn Node.js not PHP alebo Why the Hell Would You Use Node.js. Ak by vás zaujímalo, ktoré veľké spoločnosti používajú Node.js tak môžete zostať prekvapený Netflix, Linkedin, Trello, Uber, Paypal, Medium, eBay, NASA. Zdroj 1 a Zdroj 2 a stackshare Inštalácia Node.js Aby sme mohli vyvíjať budeme si musieť nainštalovať Node.js. Je to jednoduchý inštalátor takže to určite zvládnete. Ďalšia potrebná vec je naučiť sa trochu používať konzolu. Konzola alebo aj príkazový riadok je dôležitá súčasť lebo nám umožňuje spúšťanie node.js scriptov. Našťastie nebudeme potrebovať zložité vedomosti, vystačíme si so základnými príkazmi `cd` a `ls`. Ak používate Windows tak odporúčam nainštalovať si Cmder a používať ten. Lebo konzola vo Windowse je strašná. Ak máte MacOS alebo Linux tak netreba nič viac. Keď už máme nainštalovaný node, tak sa nám pribudli 2 nové príkazy pre konzolu. Jeden je `node` a druhý `npm`. V predchádzajúcom bode som schválne nevysvetlil čo je to npm. NPM je balíčkovací systém. Môžete vďaka nemu sťahovať závislosti pre vášu appku. Napríklad potrebujete posielať emaily tak nemusíte chodiť na google a hladať nejakú knižicu, sťahovať ju, dávať si ju do projektu... Jednoducho iba napíšete `npm install nodemailer` a rovno používate tú knižnicu. Základy s terminálom/príkazovým riadkom Ako som už písal, budeme používať základné, jednoduché, príkazy. `cd` znamená change directory (v preklade zmena priečinka). Vďaka tomuto príkazu sa môžete dostať do priečinka a pracovať v ňom napríklad `cd dokumenty/praca/` vás dostane do priečinka dokumenty a v ňom do priečinka praca. `ls` pre zmenu vypíše obsah priečinka, v ktorom sme nastavený cez `cd`. Na prácu s terminálom si treba chvíľku zvykať ale zistíte, že to je veľmi dobrý pomocník. Tu je link na pár základných príkazov. Vďaka Southclawovy aj pawn má svoje "npm" nazvané http://sampctl.com/ Takže prácu s terminálom si môžete vyskúšať aj v pawn. Hello world v node.js Už takto je to docela obsiahly návod (hlavne na zdroje, ktoré odporúčam pozrieť) tak si ukážeme ako si spustiť webovú stránku cez node.js Vytvoríme si priečinok napríklad "navod" a do neho súbor app.js (môžete sa nazvat ako chcete) a do neho vložíme tento jednoduchý kód. var http = require("http"); var port = 8000; http.createServer(function (request, response) { // toto sú dôležité hlavičky ktoré sa posiela server na clienta response.writeHead(200, {'Content-Type': 'text/plain'}); response.end('Hello World\n'); }).listen(port); // Vypíšeme do konzole že server ide a na akom porte je console.log('Server running at http://127.0.0.1:' + port); Sǔbor uložíme. Cez konzolu sa dostaneme do nášho priečinka "navod" (čiže napríklad `cd navod/`) a iba spustíme server cez príkaz `node app.js`. Ak sme všetko správne urobili, konzola nám oznámila že server je spustený na porte 8000. V prílohe je obrázok ako by to malo vyzerať. Tento návod beriem ako "nutné zlo" ktoré treba. V ďalšiom dieli sa zameriame viac na programovanie a potom by som mohol urobiť tú sériu, v ktorej by sme robili samp administráciu.
  4. 3 points
    Ahojte všetci, Včera prebehla v chate pawna zaujímavá diskusia ohľadom momentálneho stavu pawna a jeho budúcnosti. Dnes sme o tom mali s @lvalenta, @vEnd, @HighPrint, @Ewwe, @Lucifer Morningstar diskusiu a zhodli sme sa že spoločne vypracujeme plán, obsahujúci možné zmeny na tomto fóre, ktoré by zaručili tomuto fóru lepšiu budúcnosť. Všetci dobre vieme že aktivita na tomto fóre už nieje ako kedysi pred sto rokmi, keď SA:MP zažíval najlepšie časy, ale myslíme si že posledné mesiace je aktivita na najlepších číslach za poslednú dobu, za čo vďačíme mnohým faktorom. Je ale asi na čase posunúť to ďalej. Touto témou chceme zapojiť vás, teda komunitu do tohto plánu. Chceme aby ste povedali váš názor na to, čo by sa tu malo zmeniť/pridať/zmazať. Každý jeden nápad prehodnotíme a vyjadríme sa k nemu, až to bude aktuálne. Minimálne o štyroch konkrétnych podnetoch vieme a riešime ich už dlhšiu dobu, aj keď to tak možno z vašeho pohľadu nevyzerá. GTA V. Už dlho diskutovaná téma ku ktorej sme sa už viac krát vyjadrili pozitívne. Veľmi radi nasmerujeme toto fórum na niečo nové, niečo čo má väčšiu budúcnosť. Jediný problém je začiatok kedy musíme nových uživateľov zaujať contentom v danej sekcii. To že spravíme sekciu pre GTA V v ktorej bude jeden topic ničomu nepomôže. Pravidlá fóra. Momentálne sú pravidlá kombináciou novšej verzie a tej archaickej, navyše roztrieštené do viacerých tém. Pravidlá budú vyčistené a zjednotené do jednej témy. Logo. Taktiež vec ktorá sa rieši na tomto fóre od kedy bolo nové logo použité. Poviem to skrátene. K starému logu sa fórum nevráti a jediné nové logo ktoré máme je toto. Namiesto toho, aby bolo vtedy nahraté nové logo na fórum "na tvrdo", bola poskytnutá príležitosť vyjadriť sa a komunita si odhlasovala aby toto logo bolo použité. Ak príde niekto s lepšou alternatívou, ktorá bude pekná a dajme tomu krajšia ako táto, nieje problém. Reorganizácia a vyčistenie jednotlivých sekcií O dalších nápadoch momentálne diskutujeme interne a taktiež čakáme čo prinesiete vy
  5. 3 points
    K tomu nekonečnému příběhu kolem loga, ve zkratce. Logo má být pro prezetanci, to se všichni snad shodneme. Nicméně nemusí vystihovat na první pohled kategorii/téma/obor nebo cokoliv jiného. Logo si samo časem vytvoří svou tzv. "známost" stačí mít název, který si lidé budou pamatovat. Samozřejmě, někdy lidé přijdou a někdy se jim musí pomoci, což se dostávámé k bodu propagace. Než se dostaneme k dalšímu bodu, tak abych předešel reakcím kvůli textu výše. Na chvilku se zastavte a zamyslete se. Když by vám někdo řekl nebo před vás dal logo Samsung a vy jste to logo neznali, neznali by jste ani značku Samsung, řeklo by vám to něco? To samé s mnoha dalšími značkami, opět si tu publicitu a známost ta značka, logo vytvořilo časem samo. (https://blog.designcrowd.com/article/744/100-famous-corporate-logos-from-the-top-companies-of-2015) – zde se můžete podívat na loga a odpovězte si, kolik jich vystihuje to, co dělají. Alza.cz – dříve známí jako internetový obchod s počítači, nyní si tam koupíte i toaletní papír a mýdlo, aby jste si měli čím tu prdel umýt. Když se vrátíme zpět k propagaci. Nevím, nemám přehled, zda někde běží nějaká propagace nebo ne, ale chtělo by to. Rozhodně zdarma to nepůjde a tím, že se udělá soutěž, o které vědí pouze nynější uživatelé pawno.cz, tak noví uživatelé také nepřijdou. GTA V je dobrý nápad, je to nejnovější GTA a dlouho asi i bude. Plno lidí říkalo, že když je GTA Online, tak dělání módů a tvorba vlastního obsahu zůstane jen u GTA SA, ale jak je vidět, tak vznikají servery a módy i na GTA V. Nevím jak moc je to rozsáhlé, neorientuji se v tom, ale nebylo by fajn udělat server na GTA V? Lidi by se určitě našli, kteří by na tom chtěli pracovat. Tím by se i rozjela více sekce o GTA V. Také by bylo fajn, oživit/založit sociální sítě, facebook a instagram. Přeci jen, tyto sociální sítě jsou ve stavu, kde je většina populace. Tam bych také směřoval propagaci a vyhledávání dalších návštěvníků a uživatelů tohoto fóra.
  6. 3 points
    MOD OF TESTS 2 VĚCI CO VÁS (NE)ZAJÍMAJÍ: Status: 100 % Autor: Scydo (SkiBig18) Počet systémů: 0 Počet řádků: 156 Velikost AMX: 4 kB Rychlost kompilace: ~1 vteřina Počet vlastních fcí: 0 Počet příkazů: 1 Jde o originální GM(žádná další realná země, žádné další RL nebo RP). Jeho princip je jednoduchý. Je pro lenochy, co si nechtějí na rychlo udělat GM na testy. Takže stačí stáhnout a spustit. Verze 1.0 obsahovala příkazy spolu s i-zcmd 😄. Teď bylo zcela vymazáno. Po připojení se vám změní barva nicku na nějakou náhodnou. Spawnete se před pyramidou v LV. Jediné administrátorské práva jsou RCON(takže žádný LEVEL 5 + RCON). Obsahuje jediný příkaz a to /menu, který je určený pro hráče přihlášené přes RCON. Menu obsahuje: Doplnění života a vesty, spawnutí náhodného vozidla z určeného seznamu, sebevražda, darování si 5 000 000$, zapnutí a vypnutí teleportace přes Market point, despawnutí vozidla, darování náhodné zbraně z určeného seznamu, teleport do Los Santos teleport do San Fierro, teleport do Las Venturas a zavření(kdyžtak stejně stačí enter nebo esc). UKÁZKA: DOWNLOAD
  7. 3 points
    Máte průměrně 6 lidí zřídka 15 a potřebujete 50 slotů? K čemu? O nějakém navýšení bych uvažoval asi takovým způsobem už mám průměrně 20 hráčů tak to dám na 30 a takhle postupovat. Je vám k ničemu 50 slotů když tam zřídka máte 15 hráčů.
  8. 2 points
    Mivčo by měl být moderátor
  9. 2 points
    Čtvrtá epizoda je za námi...co na ni říct? Pokračujeme v zajetých kolejích. 50 minut tlachání o ničem a zbývajích 25 minut teleportace postav a zrychlény scény, které si ani nestačíme vychutnat. To je ono velkolopé finále? Jsem zklamán.
  10. 2 points
    Už to bolo dávno, čo som naposledy hral SA:MP, ale to ako sa Kalcor teraz chová je neprípustné. Tvári sa že mu celý SA:MP patrí a je jeho vodca...
  11. 2 points
    Poprvé fajn ale jestli sem tohle budeš srát každý týden tak twl... šlo to tu do kopru. Zlatý starý pawno.cz
  12. 1 point
    Wow nečekal jsem že se do tohodle ještě někdo bude chtít pustit
  13. 1 point
    Dokud existuji torrenty, tak me tenhle problem nijak netrapi
  14. 1 point
    Chapu spravne, ze chces zjistit jestli nejaky hrac nedrzi nejakou tu pozici z tech 300? V tom pripade na to jdes spravne s tim Sav (v nasledujicim kodu budu uvazovat, ze to je nejaka struktura dat hrace). Udelal bych si jeste nejake boolovske pole, ktere bude oznacovat jestli je pozice jiz vybrana nebo ne. Pokud chces navic pak zobrazit, ktery hrac si tu danou pozici vzal, tak to bude pole cisel. Na zacatku je zinicializovat na -1 a snadno takto overis, ktery hrac si tu pozici vzal. Neco jako: new posAssigned[300] = {-1,...}; // v Init for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i ++) Sav[PickupSelect][i] = -1; // prirazovani posAssigned hraci co si to vybral posAssigned[listitem] = playerid; Sav[PickupSelect][playerid] = listitem; // podminka na overeni jestli pozice ma hrace if(posAssigned[listitem] != -1) // v tom posAssigned[listitem] bude nyni id hrace, tak neni problem vytahnout informace hrace s tim id // Disconnect int idx = Sav[PickupSelect][playerid]; Sav[PickupSelect][playerid] = -1; posAssigned[idx] = -1; Co se tyce toho druheho problemu, tak ho musis rozepsat vic, protoze absolutne nechapu co chces rict.
  15. 1 point
    Z kodu co jsi nam poslal ti nedokazeme nic poradit, protoze mu chybeji dulezite casti. Ale kazdopadne bych zkusil crashdetect, ten dokaze hodne problemu objasnit. Popripade do kazdeho ShowPlayerDialog dat print. Tim zaprve zjistis, jestli se to vubec zavolalo a zadruhe co se d otoho dialogu posila (NULL hodnota neotevre dialog). Dale spis takove logicke zamysleni Kdyz se ti neobjevu vubec dialog, jak vis ze v nem neni vypsany region? Spis takova logicka myslenka, ale hadam ze to bylo myslene jinak nez je to napsane.
  16. 1 point
  17. 1 point
    Bylo by fajn, kdyby si nějaké problémy dával přímo na fórum, rád pomůžu tu abych rozjel sekci pro FiveM ale opravdu nebudu zdarma dělat práci jen pro Váš server 😄
  18. 1 point
    Ahoj. Ako možno už z názvu tohto príspevku vyplýva bude sa jednať o hru Minecraft. Už dlhšiu dobu som uvažoval, že si vytvorím nejaký server. A keďže Minecraft je jedna z hier, ktorú dlhodobo hrávam na všetkých možných zariadeniach, tak som sa rozhodol, že to bude práve ona. Moja myšlienka a všetky plány majú jeden háčik- Z minulosti viem, že vedenie serveru nie je žiadna sranda, aspoň pre mňa nie. Beriem všetko vážne a snažím sa vyhovieť každému svojou prítomnosťou alebo požiadavkami na samotný server, jednak preto lebo ma to baví a jednak preto lebo do toho idú peniažky a keď sa už niečo začne nemalo by sa s tým končiť ak to "niečo" stálo dotyčného čoby len jeden deň práce, tak si myslím, že aj to je niečo. A z ostatných skúseností s vedením serveru (konkrétne minecraft serveru) som sa naučil, že na jedného je to veľká záťaž, ak teda nechcem byť priklincovaný na monitore 24 hodín denne :D. Prejdem k veci. Čo vlastne hľadám? Hľadám ľudí, ktorí by boli ochotní sa podieľať na budovaní hráčskej komunity minecraft serveru. Nehovorím o nejakom gigantickom projekte. Preto hľadám ľudí, ktorí sa k tomu budú vedieť postaviť rozumne a ktorých hlavne baví hra ako taká. Ktorí nemajú problém s komunikáciou prijatím kritiky a vyjadrením vlastného názoru, pretože ten je podstatný. A aký to má mať výsledok? No hranie, zábavu pre viacerých ľudí, ktorí si radi zahrajú túto hru. Môžte mi písať sem do správ, prípadne potom prostredníctvom FB, steamu, emailu alebo hocičoho, ale to už po dohode v súkromnej správe. Ďakujem.
  19. 1 point
    Ta borina na začátku má skvělej přízvuk. 😄 Jinak mě trailer nějak extra nezaujal, na druhou stranu bych se na to klidně i kouknul, kdybych měl cestu do Brna.
  20. 1 point
    ░░░░░░░░░▓▓▓▓▀█░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░▄▀▓▓▄██████▄░░░░░░░░░░ ░░░░░▄█▄█▀░░▄░▄░█▀░░░░░░░░░░ ░░░░▄▀░██▄░░▀░▀░▀▄░░░░░░░░░░ ░░░░▀▄░░▀░▄█▄▄░░▄█▄░░░░░░░░░ ░░░░░░▀█▄▄░░▀▀▀█▀░░░░░░░░░░░ ░░░░░░█░░░░░░░░▄▀▀░▐░░░░░░░░ ░░░░▄▀░░░░░░░░▐░▄▄▀░░░░░░░░░ ░░▄▀░░░▐░░░░░█▄▀░▐░░░░░░░░░░ ░░█░░░▐░░░░░░░░▄░█░░░░░░░░░░ ░░░█▄░░▀▄░░░░▄▀▐░█░░░░░░░░░░ ░░░█▐▀▀▀░▀▀▀▀░░▐░█░░░░░░░░░░ ░░▐█▐▄░░▀░░░░░░▐░█▄▄░░░░░░░░ ░░░▀▀░░░░░░░░░▐▄▄▄▀░░░░░░░░░
  21. 1 point
    Jsem hodně zmaten... Nevím jestli právě čtu hledám pawnera nebo hledám boyfrienda... 😄 i kdyby byl deb*l.. ale rozuměl by tomu... tak je to furt ++... i kdyby nebyl vtipný ale ZASE UMĚL TO PAWNO je to pořád + pro tebe... Ty si tady diktuješ podmínky jak na Tindru....
  22. 1 point
    Všehoscript by Woody IMPROVED Aby mi už určití lidé dali konečně klid s tím otravováním, ať udělám update, tak tady je (už jsem ho dělal předtím, akorát jsem ho smazal, takže tohle je po 2)! Věci, co vás (ne)zajímají Původní script: Počet řádků: 652+- Velikox .pwn: 20 kB Velikost .amx: 29 kB Improved Počet řádků: 308 +- Velikost .pwn: 14 kB Velikost .amx: 14 kB Pár informací, co je změněné / vylepšené Proměnné na barvy textu a barvy nicku je ze dvou jedna jedna a ta samá proměnná, Použity jiné, rychlejší cykly (for -> while[Rychlejší, tím myslím v rychlosti to napsat, samozřejmě ]) Makra pro dialogid jsou ve výčtu hodnot a začínají od čísla #DIALOG_START_ID, Příkaz /mute a /unmute spojený do 1, Dialogid a listitemy přepnuty (switch), Proměnná VehicleNames[], už u každé buňky obsahuje rovnou znak pro další řádek '\n', takže stačí pouze cyklit fci strcat(), zrovna moc toho, co by tam šlo nějak upravit nebo vylepšit nebylo... Menší ochutnávka Předtím: Potom: Download [Všehoscript] || [Improved] A pojďte hejtovat... ps: zkoušel jsem to ve hře a vše je plně funkční... až na ty neony, ale nevím, možná to blbne u mě, možná tam jsou blbé objectid pss: A jako upřímně... zase tolik toho tam nebylo co upravit. Je to celkem dobrý kód...
  23. 1 point
    Mám na vás otázku ohľadom blbosti (podľa mňa) ľudského zmýšľania, zaujíma a váš názor. Pre lepšie pochopenie podám otázku v pohode "príbehu": Dôjde domov syn zo školy a začne sa zhovárať s otcom. OTEC: "Aké si dostal známky?" SYN: "1,2,1,4" OTEC: "1 máš po mne, dvoja je po mame, a tá 4ka čo má znamenať?!" Väčšina rodičov začne riešiť fakt, že to dieťa dostalo štvorku a nútia ho to zlepšiť, ja sa však pýtam prečo? Je očividné, že zrovna tá vec tomu dieťaťu nejde, takže nútiť ho rozvíjať sa v nej, je vlastne nútenie ho k tomu, aby bol iba obyčajným priemerným človekom. Faktom je, že predmety z ktorých dostal 1,2,1 sú predmety v ktorých vyniká a exceluje. Keby sa miesto toho zamerali na rozvíjanie toho, urobili by z neho vysoko nadpriemerného človeka, ktorý v tom danom predmete by doslova exceloval. Ale nie miesto toho sú (podľa môjho názoru) hlúpy aj rodičia aj školstvo, keď mu začnú za tú známku nadávať, pričom je očividné, že mu to nejde a nadávajú mu na to, že sa nenarodil s danosťami byť dokonalý v tej jednej veci. Aký máte na to názor vy?
  24. 1 point
    Zajímavé, nad tímhle jsem nepřemýšlel i když to dáva smysl. Mám spoustu bývalých spolužáků co na základce byli s průměrem 1 , na střední už měli průměr 3.5 a dneska sedí na poště u přepážky nebo v tescu u pokladny. Já sám nikdy neměl moc dobré známky obvykle nejlepší průměr byl 2+-. Na střední kolem 3. Maturita byla 1.1, Zatímco ostatní s mnohem lepším průměrem končili někde u 4. Jak jsem již psal nehodlam se držet toho jak jsem byl vychováván já tzn že známky jsou nejdůležitější. Známky jsou důležité ve škole ale nikde jinde. Všude jinde se na známky kašle. Nikoho nezajímá jaké známky kdo mě ani při matuře. Nikdo se ani neptá jeslti máte maturitu nebo ne. V podstatě se stím počítá. Samozřejmě budu dceru podporovat v tom aby si držela ty lepší známky, ale nehodlám z toho dělat mantru. Ani bych jí nikdy nenadával za špatný známky. Ta se musí vyřešit a zjistit proč byla a ne dělat z toho hřích.
  25. 1 point
    Výhodou a zároveň potíž školství je, že učí všechny předměty najednou a tak nějak sám student si pak vybírá co mu nejlépe půjde. To znamená, baví ho víc matematika, jde mu, dostává dobré známky, tak bude například učitel. Jde mu anglický jazyk, baví ho, může se stát úspěšný překladatel. To je dobře. Ale potíž začíná v momentě, kdy musí i z předmětů, které ho naprosto nebaví a nemá absolutně zájem se jimi později živit, také musí zvládnout alespoň dostatečně. Když žáka nezajímá historie, je mu úplně ukradená, tak proč by jí měl zvládat? Když se chce stát překladatelem, jak mu pomůže, že bude vědět, co to jsou kvadratické rovnice?
  26. 1 point
    No nevím chlapče. Už jen ta první mise vypadá dobře 😄 A prosím nesrovnávej 2 různé hry... jako je Borderlands a Mafie....
  27. 1 point
    Bitva odehrávající se celou dobu ve tmě byla dosti nepřehledná. Teleportace postav z minulých sezon a lobotomické chování postav nadále pokračuje (možná bylo lepší, když seděli u toho krbu). Alespoň jednu hlavní postavu opravdu zabít mohli, že to přežijí skoro všichni jsem opravdu nečekal (Jorah, Theon mi jsou celkem u zadku). Taky jsem zklamán.
  28. 1 point
    Souhlasím se zkrácením, ale v žádném případě ji nezrušíme úplně. Věřím totiž, že se najde alespoň jeden troll, který by toho hned po zrušení zneužil a začal by spamovat o sto šest. Optimální by byly 3 až 4 sekundy, pod tři bych to neviděl. Doporučuji ti, aby ses naučil formulovat věty tak, abys nemusel každých několik sekund odesílat další zprávu do chatu.
  29. 1 point
    Nechce se mi moc podporovat tento styl žádostí. Pokud není uživatel ochoten se o něco pokusit sám (zejména když zde má k dispozici poměrně dost návodů) nebo není schopen zformulovat problém tak, aby to pochopil alespoň jeden uživatel, který by mu byl schopen pomoci, tak potom: - je to buď dítě, které by na internetu ještě nemělo co dělat, nebo - neskutečně líná osoba, ze které s takovým přístupem programátor stejně nebude. Navíc mi přijde, že v poslední době se tu kupí vlákna s žádostí o pomoc od uživatelů, kteří by ani nebyli schopni rozpoznat rozdíl a stejně by to vytvořili tam, kde jsou naučení. Nevím no. Píšu to z pozice uživatele, ne z pozice hlavního moderátora, takže pokud by na to byly kladné ohlasy ze strany ostatních uživatelů, moderátorů nebo ověřených uživatelů, mohu to na zkoušku uvést do provozu. Za sebe jsem ovšem proti.
  30. 1 point
    Keď máš GanjaCity/Party, tak rob si to, čo teraz píšem. 1. Otvor si priečinok > pawno | ptm si otvor znova priečinok > include |, a vytvor si priečinok Mod ( Keď Máš tak nemusíš ). 2. Umiestni a_samp.inc,stocky.inc,auta.inc do priečinok pawno/include/Mod. 3. Hotovo, keď nemáš stocky.inc,auta.inc kontaktuj mi na discordu. Missh#7286, a pošlem. EASY: Alebo len si zmeň v pwn kodu "#include <Mod/a_samp>" na "#include <a_samp>". Ale radši kontaktuj mi na discordu, a tam sa ti to upravím,urobím..
  31. 1 point
    toto je zaujímavý bod, som zvedavý kedy to vydajú
  32. 1 point
    Je mi to jedno. 😄
  33. 1 point
    https://pawno.cz/index.php?/files/
  34. 1 point
    Zdravím, nejspíš máš odlišné verze includu a pluginu. Pro správný chod pluginu musíš mít vždy stejné verze, při nejlepším aktuální. Takže pokud jsi aktualizoval plugin, aktualizuj i include znovu zkompiluj, nejspíš budeš muset umazat jeden parametr, který tam teď pluginu přebývá.
  35. 1 point
    CMD:hpradius(playerid, params[]) { new range, health; if(sscanf(params, "ii", range,health)) return SendClientMessage(playerid, -1, "[ i ] {ffffff}Použij: /hpradius [RADIUS] [HEALTH]"); new str[128]; format(str,sizeof(str),"Administrátor %s nastavil v rádiusu %i životy na %i HP",GetName(playerid),range,health); SendClientMessageToAll(0xFF0000AA,str); new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i ++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, range, x, y, z)) { SetPlayerHealth(i, health); SendClientMessage(i, 0xFFFFFFFF, "Byl jsi vyléčen"); } } return 1; } Testoval jsem to a funguje.. Tak si to přepiš
  36. 1 point
  37. 1 point
    Ty HP jsou super, každej se zcela obyčejným s0beitem, který s tím trochu umí, udělá to, aby si jen dal afk a ta hp mu zůstala... A nemusí ani používat detekovatelný Invulnerability cheat. Jinak dobrý.
  38. 1 point
    Zdravím, osobně bych si založil jiný příkaz, většinou se používá /re, mohlo by se hráčům stávat, že by omylem zapomněli id vyplnit a poslali by zprávu špatnému příjemci. Jinak by ti k tomu stačilo vytvořit si nějakou globální proměnnou pro hráče (např. s defaultní hodnotou -1) a do ní ukládat naposled použité id z /pm. Pokud by se pokusil použít /re, bez toho aniž by před tím poslal /pm [id] hodilo by to hlášku, jinak by to poslalo zprávu na poslední zadané id. Možná by to šlo zkombinovat, že i když někdo napíše tobě skrze pm, tak by se ti jeho id uložilo do té proměnné.. to je na tobě.. a ještě bych doporučil aby se ti při odpojení hráče smazalo ostatním hráčům jeho id. Aby nedošlo k tomu, že se na jeho id připojí někdo jiný. Pokud je to na tebe moc obecný postup, tak napiš, budu konkrétnější
  39. 1 point
    máš tam integrovanou grafiku, intel HD 2000. Podle doporučených grafik GeForce 6 (any) bys to měla v pohodě rozjet
  40. 1 point
    Má hodně nízká hodnocení no... 😕
  41. 1 point
    Furt chceš s tím afk systemem pomoci ? rád pomohu.
  42. 1 point
    Som Wazounek(WzK) A som začiatočník v Pawne.
  43. 1 point
    Zdravím, zase po dlouhé době jsem se rozhodl zde publikovat jeden ze svých návodů. Předem říkám, že se nejedná o nic, čemu by se měli věnovat začátečníci, takže pozdější dotazy typu "Co je to if? Co je to funkce? Co je to pawn?" budou pravděpodobně ignorovány. Řeč bude o variabilních parametrech funkce a práce s těmito parametry. Obtížnost: Obsah 1. Úvod - základní principy a pojmy 2. Konstantní vs. variabilní parametry; kombinované parametry 3. Datové typy / tagy variabilních parametrů 4. numargs, getarg, setarg 5. Pořadí parametrů Úvod Než se do toho pustíme, uveďme a vysvětleme si pojmy, se kterými budeme pracovat. Je-li řeč o parametru (nebo také argumentu), je tím myšlen parametr/argument funkce. Variabilním (proměnným) počtem parametrů myslíme takové parametry, jejichž počet při definici funkce není pevně daný. To znamená, že při volání funkce můžeme dosadit vždy různý počet parametrů. Konec řečí, jdeme si ukázat, jak na to. Konstantní vs. variabilní parametry Ve většině případů pracujete s funkcemi, které mají konstantní (neměnný) počet parametrů. Může jít například o následující, notoricky známou funkci: SendClientMessage(playerid,color,const message[]); _ Při jejím volání se očekává, že pokaždé dosadíme 3 parametry (ID hráče, barvu zprávy a text zprávy), takže volání může vypadat například následovně: SendClientMessage(0,-1,"You're noob."). Pak tu jsou ale funkce, které mají variabilní (proměnný) počet parametrů. Příkladem nám může být mnou definovaná funkce pro sčítání libovolného počtu celých čísel: MultiSum(...) { new num = numargs(),sum; for(new i;i<num;i++) sum += getarg(i); return sum; } _ Když budeme volat tuto funkci, můžeme dosadit kolik parametrů jen chceme. MultiSum(3,8), MultiSum(9,3,-1,5,3) i MultiSum(1,1,1,-5,1,4,2,3,5,8) bude fungovat a bude fungovat správně. Jistě vám už došlo, že variabilitu počtu nám zajišťují tři tečky. Oba výše uvedené postupy lze zkombinovat, tedy určit několik pevně daných parametrů a zbytek nechat jako variabilní. Ale pozor, v tomto případě musí být konstatní parametry na začátku a tři tečky vždy na konci! Funkce pro formátování textu nám budiž příkladem: format(output[], len, const format[], {Float,_}:...); _ První tři parametry uvádíme vždy, další se odvíjí od počtu použitých specifikátorů. (více o funkci format) Datové typy / tagy variabilních parametrů Uvedeme-li při definici funkce pouhé tři tečky, funkce bude očekávat jen celočíselné parametry a řetězce. Chceme-li dosazovat i argumenty jiných datových typů / tagů (Float, File, Text apod.), zápis bude vypadat následovně: Float:... //pouze pro desetinná čísla {Float,_}:... //pro celá čísla, řetězce, čísla s desetinnou čárkou a logické hodnoty {Float,bool}:... //pro desetinná čísla a logické hodnoty {Text,Text3D,Menu}:... //pro ID textdrawů, 3D labelů a menu _ A takto bychom mohli pokračovat dál. Princip spočívá v tom, že před tečky uvedeme příslušný tag, pokud je jich více, uzavřeme je do složených závorek { } a oddělujeme čárkou. Znak _ (podtržítko) nám zastupuje celá čísla, logické hodnoty a řetězce. numargs, getarg, setarg Varování: Tento způsob tvoření parametrů (zejména v případě polí a řetězců) je dosti pomalý. Jsou i rychlejší alternativy, pokud umíte pracovat s direktivou emit. Nyní se dostáváme k funkcím, které pracují s parametry, jejichž počet neznáme. Již jsme je použili nahoře u funkce MultiSum. numargs() Tato funkce vrací celkový počet argumentů funkce, tedy i pevně dané argumenty, ne jen ty variabilní, na to pozor. MultiSumWithException(exception,...) { new num = numargs(),sum; for(new i=1;i<num;i++) { if(getarg(i) == exception) continue; sum += getarg(i); } return sum; } MultiSumWithException(4,1,5,3,4); //numargs vrátí číslo 5 (4 variabilní a 1 konstantní parametr) _ getarg(arg,index=0) Funkce vracející hodnotu argumentu podle zvoleného ID (arg). Začíná se od nuly, takže první argument bude mít ID 0, druhý ID 1 atd. Parametr index nám poslouží v případě, že v naší funkci použijeme řetězec nebo pole. Pole/řetězec se totiž jeví jako jeden argument (arg) a abychom se dostali k jeho buňkám / k jednotlivým znakům řetězce, musíme využít indexu (index). I tyto indexy začínají nulou. PrintThirdNumberFromArrays(...) //při volání dosadím pole a řetězec { new num = numargs(); for(new i;i<num;i++) { printf("%i",getarg(i,2)); //výpis hodnoty třetí buňky pole / třetího znaku řetězce } } PrintThirdNumberFromArrays({7,4,5,3},"ahoj"); //numargs vrátí číslo 2 (2 parametry - 1 pole a 1 řetězec), funkce vytiskne 5 a 111 (111 je hodnota znaku 'o' v ASCII tabulce, pro výpis znaku použijte specifikátor %c namísto %i) _ setarg(arg,index=0,value) Setarg nastavuje parametru hodnotu. Funguje podobně jako getarg, za arg dosadíme pořadí argumentu, index využijeme v případě polí a řetězců (jinak doplňte nulu) a za value novou hodnotu daného argumentu. Příklady: setarg(0,.value=1); //nastaví 1. argumentu hodnotu 1 setarg(3,.value=Text3D:5); //nastaví 4. argumentu hodnotu ID 3D labelu 5 (pozor, argumenty musí tento tag podporvat, viz výš) _ Pořadí parametrů Tohle až tak s tématem nesouvisí, ale když už jsme se dostali tak daleko, uvedeme si i toto. V kódu výše jsme použili .value. Tato syntaxe nám slouží k tomu, abychom nemuseli dosazovat za index nulu, ta je totiž výchozí hodnotou tohoto parametru. Zkrátka jsem tím přeskočil defaultně určený argument. Toto přeskakování parametrů můžete vidět například zde. Když se nám zachce (ale podotýkám, že je to zbytečné), můžeme tím měnit i pořadí normálních argumentů: SendClientMessage(0,0xFF0000FF,"Ahoj!"); //parametry doplněné v typickém pořadí playerid, barva, zpráva SendClientMessage(.color=0xFF0000FF,.message="Ahoj!",.playerid=0); //tatáž funkce, akorát jsem změnil pořadí argumentů _ Hodí se ještě uvést, že u variabilních parametrů toto nelze dělat. A proč? No protože nemají u definice funkce svůj název/identifikátor (jsou tam jen ty tři tečky, popř. tagy, to nestačí). No a to máme vše. Doufám, že jste se něčemu přiučili, profesionálové mi to mohou zkontrolovat, grammarové hledat gramatické a pravopisné chyby, hnidopichové podotknout, že tenhle návod je i jinde (áno, překvapivě jsem ho taky psal já ) a ostatní mi vyjádřit svůj názor, budu rád. Ok, I'm out. Ověřený návod Tento návod prošel validací, a lze ho proto považovat za ověřený.
  44. 1 point
    3 topicy na 3 gm. Všechny se jmenují jinak(dokonce tu byl i 4. jenže se smazal). Budu moc rád, když mě zasvětíš do toho "obrazu". (když už připravuješ gm, a všechny mají stejnou tématiku, ba dokonce jde o ten samý gm, tak na něj nezkládej neustále topicy, je v tom zmatek a pak normální uživatel má dojem, že děláš na dalším gm(jsem si všiml, že 2 jsou si jmény podobné), můžeš buď aktualizovat předešlé, nebo založit gm s úplně jiným jménem+tématikou(pozn: tématikou v tomhle případě myslím, stunt gm, fr gm, zombie gm...). Ono, pak ostatní budou určitě v tom tvém "obraze", a nebudou muset přemýšlet nad tím, ani si nikde něco dohledávat )
  45. 0 points
    A ty aj vidíš aká stara je táto téma alebo ne?
  46. 0 points
    Možno niečo takéto možno 🤔 ? public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { new pip[16]; for(new i = GetPlayerPoolSize(); i != -1; i--) { GetPlayerIp(i, pip, sizeof(pip)); if(!strcmp(ip, pip, true)) Kick(i); } return 1; } 😄 😄 😄 😄 😄
  47. 0 points
    Už podle screenu to vypadá jako sra*ka
  48. 0 points


×
×
  • Create New...