Jump to content
  • 0

pomoc Jak upravit samp GM s příponou .AMX


AkelGP

Dotaz

Popis problému:

Ahoj,

chci se zeptat, jak mám upravit gamemode s příponou .amx. Chci si upravit jeden mód a když si to dám do deamx tak mi to napíše toto:

 

#include

#include

#include

Jak to mám upravit? Předem děkuji za odpověď.

----

AkelGP

 

Chyby/varování kompilátoru a při běhu:

--

 

Kód:

 

--

 

 

 

Dodatečné poznámky:

--

Link to comment
Share on other sites

20 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

To je mi ale debilní otázka.. AMX přípona, je vytvořena asi z nějakého důvodu. Kdyby autor chtěl, aby si to každej mohl editovat, tak šíří i PWN a nikoli jen AMX verze. deamx je sice hezké, ale nikdy to neni 100% funkční kód. Takže na tvoji otázku, jak editovat AMX soubor je jednoduchá odpověď, NEJDE.

 

Pokud si něco chceš přidat, udělej to formout filterscriptu nikoli konvertováním AMX do PWN.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

- Úpravu.amx soubor uděláš snadno, a to, že ho otevřeš a upravíš. Ale můžu ti zaručit, že už to pak nebude fungovat, ba i když upravíš 1 písmeno v "textové části".

- A projet to DeAmxem už je v dnešní době fakt zbytečné. Některé GM mají už i mnohem lepší ochranu, kdy ti dokonce v průběhu deamxování vyběhne v samotné aplikace chybná hláška.

Edited by Ernst Remer
Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Hlavní moderátor

To je mi ale debilní otázka.. AMX přípona, je vytvořena asi z nějakého důvodu. Kdyby autor chtěl, aby si to každej mohl editovat, tak šíří i PWN a nikoli jen AMX verze.

No, myslím, že hlavním důvodem amx je, aby to bylo lépe zpracovatelné serverem (asi jak bytecode v Javě). Ochrana proti přepsání či kopírování už je jen jaksi vedlejší efekt či sekundární záležitost, určitě to tak nevyvíjeli kvůli tomu.

 

Jinak má ale mattyarts pravdu, pokud chceš něco přidat, učiň tak formou FS. Pokud chceš upravovat přímo části GM, máš bohužel smůlu.

  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Jak tu už psal Ewwe, .amx soubor můžeš upravit i v textovým dokumentu a když víš jak na to, tak ti to bude fungovat na serveru.. Jinak když už máš nějaký zkušenosti, tak i DeAmx si můžeš předělat na kód, který půjde.. 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Pokiaľ viem .amx som už videl upravovať.
Ide to za pomoci plúginu v hre, cez dialogy som to niekde videl.

DeAMX všetký ochrany sa dajú obejsť, stačí hladať chybu v tom deamxery aby tu chybu preskočil ale to už je nadlho.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

si robite prdel
Akurat na hodine riesia co je to binarny subor a vysvetluju nam akot o funguje. icon_e_biggrin.gif
Dufal som ze tu to nenajdem
@Expres - co takto vytvorit novy a funkcny deamx? :d
Pawn ma cjavim 50 instrukcii, za mesiac bez skusenosti to spravis, len si pozri ten pawn Implementer guide

Edited by Tanga
Link to comment
Share on other sites

  • 0

@Expres - co takto vytvorit novy a funkcny deamx? icon_e_biggrin.gif

Samozrejme, si ma nepochopil, to by fungovalo v prípade, že by každý používal kklassický AntiDeAmx

 

AntiDeAMX()
{
	 new a[][] =
	 {
			 "Unarmed (Fist)",
			 "Brass K"
	 };
	 #pragma unused a
}

v ostatných prípadoch by si musel najsť čo používal ale to nenajdeš takže tak. 

Lue, C# sa nevyznám ale môžeš skúsiť :d

Link to comment
Share on other sites

  • 0

"antideamx" funguje len preto, ze je bug v tom antideamx programe.
Ak to pawn kompiler vie z kodu spravit .amx (a predpokladajme ze amx robi to iste co ten kod, tj. nic tam nechyba), tak je logicky mozne to opacnym procesom dostat naspat

  • Líbí se mi to! (+1) 2
Link to comment
Share on other sites

  • 0

amx subor sa dá upravovat napr v notepad++ ale upravíš tam len určité veci ktoré možeš, nie všetko sa dá upraviť a taktiež musíš dávať pozor aby si neprekročil počet písmien v inakšom pripade si poškodíš amx súbor, no myslím si že je lepšie si vytvorit vlastný FS než upravovať AMX hlavne ked sa v tom moc nevyznáš, tie príkazy v gm sa dajú bloknúť a poprípade si miesto neho vytvoriť ten svoj, to už ale záleží na tom čo potrebuješ upraviť.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

amx subor sa dá upravovat napr v notepad++ ale upravíš tam len určité veci ktoré možeš, nie všetko sa dá upraviť a taktiež musíš dávať pozor aby si neprekročil počet písmien v inakšom pripade si poškodíš amx súbor, no myslím si že je lepšie si vytvorit vlastný FS než upravovať AMX hlavne ked sa v tom moc nevyznáš, tie príkazy v gm sa dajú bloknúť a poprípade si miesto neho vytvoriť ten svoj, to už ale záleží na tom čo potrebuješ upraviť.

 

No, ne jen v notepadu ale i v obyčejném Pawno programu...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

_raw(Y)_ zjisti si vyznam slova "napriklad" a pak teprve pis svoje useless komentare.

 

Pro upravu amx nepotrebujes nic deamxnout. Viz ostatni prispevky.

Edited by Lukasz
  • Líbí se mi to! (+1) 2
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Pochybujem ze daš nejaky GM z AMX do PWN pretože dost skusenych pawnerov si da don deamx ale nevravim ze je 100 percent funkcny hej mozes skusit ale pochybujem ze bude fungovat ale naco ty to bude preco by si to robyl je to aj tak nepouzitelne takze nechapem.

 

 

 

 

 

Funny-African-1-570x507.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

_raw(Y)_ zjisti si vyznam slova "napriklad" a pak teprve pis svoje useless komentare.

 

Pro upravu amx nepotrebujes nic deamxnout. Viz ostatni prispevky.

 

Aha, přehlédl jsem... :d

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Pri upravovaní textového súboru, ktorý má príponu .amx je dôležité si uvedomiť, že to je pawn kód prekompilovaný do kódu čitateľného počítačom, teda upraviť ho je dosť náročné. Radšej by som doporučil ako už je vyššie spomenuté, modifikovať mód pomocou FS.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

podla mňa programy ktoré  si myslia že "dávaju z .AMX do .PWN" sú FAKE. Možno ti niečo z toho AMX dostanú ale opravovanie kódu si myslím že by ti trvalo dlhšie ako si ten GM urobiť znova.

ťažko, skús si spraviť nejaký kód a deamxnuť,

 

Ten DeAMX ktorý koluje po internete samozrejme aj tak vypadá kód, ale vždy sa ako sa hovorí čo prerobíš do strojového kódu dostaneš z neho :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Je jasný, že by to asi možná šlo nějak vyluštit, ale kdo by to chtěl dělat?

 

 

Do toho. Tomu kdo to vyluští dám ... Rep na příspěvek :d

‹   ŕń  t   ¬   ¸   ¸@     8   8   @   P   P   X       Z       `       e     @k    print samp Float Float    €x . ' '€{ ,€Y0€g€m 
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ten kdo vie upraviť .amx súbor nemusí lúštiť ten už vie kde a čo má hladať.

 

Tí čo to ešte nerobili: je lepšie si spraviť vlastný FS pre svoju funkciu, príkaz alebo neviem čo potrebujete presne k danému modu, samozrejme je to lepšie aj pre nás ktorí ten .amx súbor vieme upraviť pretože ako som už spomenul v .amx súbore sa toho vela nedá upraviť vačšinou príkaz, nápisy, texty, či vymazať nejaké tie funkcie ako napr. Tachometer a to je vačšine ludom na nič, bud nejaký nový GM či už na štýl rze alebo na nejaký iný štýl alebo si ku GM vytvorit vlastný FS, možností je viac, ale určite sú lepšie ako upravovať .amx súbor

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...