Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Moderátor

HighPrint

Globální moderátor
  • Příspěvků

    1 322
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    29

HighPrint last won the day on Květen 12 2018

HighPrint had the most liked content!

Reputace

172 Barry Throne "Big Bear"

About HighPrint

  • Moto
    Are you scared?

Návštěvníci

3 405 profile views
  1. Ok taky nejsem zadnej webdesigner ale tohle je fakt katastrofa. Zkus se inspirovat existujicimi webovkami, kde nabizeji takhle produkty. Mozna by nebylo na skodu se mrknout na nejake ty CSS frameworky, ktere ti poskytuji docela hezky zakladni kostru. Bootstrap, semantic UI, material,...
  2. Ohledne MC tak me napadlo tohle: https://www.curseforge.com/minecraft/modpacks/rlcraft Hral jsem to s kamosem chvili a neprezili jsme skoro ani jednu dve noci. Myslim ze by to mohlo byt fun ve vice lidech. Prakticky se jedna o survival s novymi vecmi
  3. Ne... ta možnost vyjet všech vozidel z garáže
  4. Měl jsem spíše na mysli po technické stránce, jak je to řešené. Jak je řešené kam se má spawnout jaké auto?
  5. Nejsem fanouškem pickupů, kde ti něco vyjede když vstoupíš. Jednak přesně musíš ošetřovat případy kdy zrušíš dialog a vyjede ti furt dokola (ukázkou je přímo v čase 1:34-1:37) a jednak hypotetická situace, kde jeden před něčím/někým utíká, narazí omylem na pickup a vyjede mu dialog (zastaví ho to) a ten druhej ho přistihne. Každopádně to nevypadá zle, jenom mám otázku, jakým způsobem je řešený spawn všech vozidel? Spíš mě zajímá pozicování
  6. Ješte bych chtěl poděkovat NTP za skvělou prezentaci celkově Ani nevím, že se prezentoval tento herní mód, krom toho, že se spustil pod NTP
  7. Hodne se mi libi 2 a 3, ale nakonec jsem se rozhodl pro 2
  8. @Amenadiel server byl spuštěn z nostalgických důvodů, neplánujeme žádnej comeback a s dotyčným nemáme nic společného
  9. http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetCameraBehindPlayer
  10. HighPrint

    pomoc foreach na for

    Prostě to přepiš na obyčejný cyklus for, který prochází přes všechny existující zaměstnání Dokonce jestli je to přímo funkce od něho, tak je chybně napsaná, takže bych to přepsal takto: za předpokladu, že new jobCnt; je počet zaměstnání tak: for(new i; i < jobCnt; i ++){ if(!strcmp(JobsInfo[i][eJob_Name],sJobName,false)) return i; // sem stejně dojde pokud žádná taková práce neexistuje printf("Prace %s blabla neexistuje",sJobName); return -1;
  11. Co mělo být vůbec v 0.3.8? /// edit: Obecně k tomu mazání, nehorázně mě to sere na tom sa-mp fóru, jak beztrestně a bez informací mažou topicy. Mně smazali už v nejméně dvou případech //edit2: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=644105 (už jsem našel, kdyby někoho také zajímalo)
  12. Tvl nez to zacne byt tvym standardem v modu new KockaCislo = random(6) +1; new stringKockaCislo[2]; valstr (stringKockaCislo, KockaCislo); SendClientMessage(playerid, ZELENA, str_replace("DICENUMBERCLIENT", stringKockaCislo, "Hodili ste DICENUMBERCLIENT")); Celej tenhle bullshit se da prepsat na: new kockaCislo = random(6) + 1; new str[128]; format(str,sizeof(str),"Hodili ste %d",kockaCislo); SendClientMessage(playerid,ZELENA,str); http://wiki.sa-mp.com/wiki/Format
  13. Dost laicky receno... ano
  14. titl ani commen nejsou pole, cpeš je do funkce, která očekává pole (playerid, Title[], Comment[], Delay)
  15. Uz se v sa-mpu nepohybuju, ale ty vanocni objekty maji stejnou strukturu? Tedy k jednomu objektu existuje stejna vanocni replika? Jinak 40tisic objektu rovnat by se mi asi nechtelo
×
×
  • Create New...