Jump to content

HighPrint

Senior moderátor
  • Příspěvků

    1 402
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    36

HighPrint last won the day on Leden 9

HighPrint had the most liked content!

Reputace

188 Old Reece

About HighPrint

  • Moto
    Are you scared?

Návštěvníci

4 140 profile views
  1. Hm tak zkus proste misto toho callbacku VehicleFuelUse dat pevnou konstantu, treba 2, aby to kazdy 2s odecitalo 2.0. Pokud to bude spravne, tak pak sem hod modelid toho vozidla at se zamerime na neco konkretnejsiho
  2. Kde vsude vyuzivas pole stava ?
  3. Jinak zareaguju jen na starsi thread: WHERE klauzule lze kombinovat pomoci logickych spojek tzn. AND / OR / NOT. Ovsem tim tvym zpusobem to nelze, protoze muze mit jen jeden dotaz jednu WHERE klauzuli, pokud se nejedna o nested tzn ve tvem pripade: WHERE id='%d' AND mutedsec = '%d' AND wanteds = '%d' AND warns = '%d'
  4. Print mas na miste kdy vozidlo ma motor. Je mozne ze ty ostatni hodnoty patri jinym... Zkus ten print upravit takto: printf("Vozidlo #%d: %f", v, stava[v]); Pripadne nejakym zpusobem rozlisit ten cyklus a volani celeho toho callbacku. Z toho vypisu pak neni jasne jestli se to spravne nebo spatne odecita.
  5. HighPrint

    pomoc Matice v Céčku

    ?? Kdyz mas finalni matici tedy tu C, jakej je problem projet sloupce, zjistovat nejvetsi prumer, mezitim si ulozit index sloupce a pak vypsat ten sloupec? Prijde mi teda tezsi dat dohromady nasobeni matic
  6. HighPrint

    pomoc TextDrawCreate

    A zkousel sis treba pohrat s velikosti fontu? Pripadne boxu?
  7. HighPrint

    pomoc TextDrawCreate

    Moc obecnej problem... poskytni kod a screen
  8. Dokud existuji torrenty, tak me tenhle problem nijak netrapi
  9. HighPrint

    pomoc WirtualWorld

    @DuFF proto jsem chtel videt kod @Anonimus24 kod toho prikazu idealne
  10. HighPrint

    pomoc WirtualWorld

    Muzes sem hodit kod?
  11. HighPrint

    pomoc Pickup

    for(new i; i < MAX_PICKUP_EX; i ++) { if(posAssigned[playerid] != -1) { new ID = posAssigned[playerid]; new idx = Sav[PickupSelect][playerid]; format(str, sizeof(str), "%d)%s(%d)\n",idx,PlayerName(ID),(ID)); strcat(MAX_PickupS, str); } } Chyba je na těchto řádcích, mrkni se přes co iteruješ a kam rveš jaký index. posAssigned je pole těch pickupů, takže do indexu nedává smysl rvát playerid. to i ti teď reprezentuje jaký je to pickup.
  12. HighPrint

    pomoc Pickup

    Chapu spravne, ze chces zjistit jestli nejaky hrac nedrzi nejakou tu pozici z tech 300? V tom pripade na to jdes spravne s tim Sav (v nasledujicim kodu budu uvazovat, ze to je nejaka struktura dat hrace). Udelal bych si jeste nejake boolovske pole, ktere bude oznacovat jestli je pozice jiz vybrana nebo ne. Pokud chces navic pak zobrazit, ktery hrac si tu danou pozici vzal, tak to bude pole cisel. Na zacatku je zinicializovat na -1 a snadno takto overis, ktery hrac si tu pozici vzal. Neco jako: new posAssigned[300] = {-1,...}; // v Init for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i ++) Sav[PickupSelect][i] = -1; // prirazovani posAssigned hraci co si to vybral posAssigned[listitem] = playerid; Sav[PickupSelect][playerid] = listitem; // podminka na overeni jestli pozice ma hrace if(posAssigned[listitem] != -1) // v tom posAssigned[listitem] bude nyni id hrace, tak neni problem vytahnout informace hrace s tim id // Disconnect int idx = Sav[PickupSelect][playerid]; Sav[PickupSelect][playerid] = -1; posAssigned[idx] = -1; Co se tyce toho druheho problemu, tak ho musis rozepsat vic, protoze absolutne nechapu co chces rict.
  13. A ja snad tvrdim, ze to pises? Jen rikam, ze pokud tak vnimas programovani, pak nemuzes videt v cem maji smysl tyhlety souteze... To ze furt meles dokola o architekture SW jen tomu vic naznacuje. Programovani neni jen o vytvareni SW... Zaroven jsem nic nerikal o tom, ze neni architektura dulezita, jen pouze konstantuju, ze existuje i jine odvetvi, kde lidi vyuzivaji svoje hlavy k reseni komplexnich problemu v podobe algoritmizace, tzn. vyuzivat a naprogramovat slozite datove struktury. Na takove veci oni nepotrebuji trivrstvou architekturu...
  14. Tak to neni jen o psani sortu, ale jsou to proste ruzne komplexni problemy, na ktere je potreba rychle (v pripade kompetitivniho programovani) vymyslet efektivni algoritmus a pracovat se slozitymi datovymi struktury. Algoritmu mas spoustu na netu, ale otazka je jestli ten clovek dokaze ten algoritmus/datovou strukturu ohybat do toho problemu. Je to proste jine odvetvi programovaciho sveta a nekteri to povazuji za konicek. Stejne jako resit logicke puzzle, hrat ruzne strategicke hry apod. Pokud vidis programovani jen jako nastroj k praci, tak pak se nedivim, ze to nechapes 😄
×
×
  • Create New...