Jump to content
  • Reklama

  • Kdo je online? (Celý seznam)

    • There are no registered users currently online
  • Dnes mají narozeniny

    1. Patrik-CZ-
      Patrik-CZ-
      (31 let)
  • Změny statusů

  • Příspěvky

    • Baf, Máme nový rok, všichni v něm vítejte :D Místo vymýšlení sáhodlouhých románů (vzhledem k velkému pracovnímu vytížení) o tom co se v roce 24 povedlo či nepovedlo, budu se radši věnovat činnostem aktuálním. Tesknu, ještě s dalšími pár lidmi, po herních klasikách, na kterých jsem počínal svou kariéru gamera. S mojí herní skupinou tradičně každý rok okolo vánoc probouzíme k životu hry jako CoD2, Synergy, CSka a spoustu dalších. A vzhledem k tomu, že u mě nyní vzniká takové menší serveroviště, chci využít jednu/dvě mašiny k zprovoznění herních serverů (nejen) těchto klasik.  Otázka zní, je tu někdo, kdo by se toho chtěl účastnit? Ještě si pohráváme s nápady a samotným tvarem, cílem je však gameplay. Pokud by se vás tu sešlo víc, nebráním se integraci a záštitou pod Pawno.cz, případně znovuzrození portálu AltGamer (či nějaké variaci).  Seznam zamýšlených her: - Call of Duty 2 (případně 4) - Garry's mod? - SA:MP - Factorio - Minecraft - FiveM (primárně asi stavba RP serveru, nejspíš i EN oriented) - CS 1.6 (či Source nebo dvojka) - Vietcong - Arma 3 (persistent bitka s pravidelnou zeusovanou mega-opkou vázanou na aktuální battlefield) - Left 4 Dead 2 Kde se dá, rozjet vlastní tvorbu (SA:MP, Arma 3), kde ne (CoD2, Minecraft) tam nacpat něco, co nás odliší alespoň mírně originálním způsobem. Financovat se to bude z dobrovolného "Premium" na měsíční bázi, který nabídne kosmetiku a prezentaci, ne však žádné herní bonusy. Kde to bude dávat smysl, lze vymyslet "Booster pack" (SA:MP = balíček prachů, pokud nebude herní mód založen na ekonomice). Nečekám však, že by šlo o nějaké zisky, spíš jen menší vykrývání ztrát
    • Dobře, moc díky všem za pomoc. 
    • Aha, tak ja jsem napocital asi 150 objektu jenom a to jem to prepocitaval. Jo to bude ten problem
    • SA-MP dokáže zobraziť hráčovi maximálne 1000 objektov a je jedno akým spôsobom, či cez CreateObject alebo cez CreatePlayerObject. Áno, ak chceš mať celkovo viac ako 1000 objektov, je rozumné rovno použiť streamer a všetky objekty vytvárať cez neho. (pre príklad: ak by si si vytvoril 800 klasických objektov (CreateObject) a zvyšných 2000 vytváral cez streamer (streamer používa CreatePlayerObject), tak ten streamer by mohol hráčovi zobraziť už len maximálne 200 objektov naraz, pretože v ten moment hráč "vidí" 800 klasických a do limitu 1000 je už len 200)
    • Aha, jak to tedy vyřešit, abych mohl mít více než 1 000 objektů? Klasické objekty převést na CreateDynamic a smazat ty přes limit v módu? Já sem právě počítal s tím, že v módu nechám klasické objekty pod ten limit a zbytek skrze streamer ve filterscriptu.
  • Nejlepší reputace

    Nobody has received reputation this week.

  • Statistiky

    • Celkem témat
      33.2k
    • Celkem příspěvků
      325.1k
  • Pupulární tagy

×
×
  • Create New...