Jump to content
  • Reklama

  • Kdo je online? (Celý seznam)

  • Dnes mají narozeniny

    1. AdoUMfsamp
      AdoUMfsamp
      (23 let)
  • Změny statusů

  • Příspěvky

    • Stále by se mi hodila jakákoliv zpětná vazba. Na google play je aktuálně vydaná verze která má vychytanou spoustu nahlášených bugů, co se týká ovládání, kolizí a různých glitchů s interaktivními předměty. Aktuálně se chystím řešit animace, spritesheety a textury
    • Není důvod do toho nejít.. Pochybuju, že půjde o chráněnou značku, kterou někde někdo registroval.. Tento patvar je tak generický, že i kdyby ho někdo dokonale přetvořil a pak někde použil, bude problém se hádat už jen proto, že původní projekt zjevně již neexistuje
    • Diky za info, psal jsem to naslepo tak jsem se bal nejake chybicky
    • Ďakujem vyskúšal som a chybu som našiel nenačítalo mi dáta preto lebo som mal v načítavani dát -     INI_Int(" pZbran2naboje ",PlayerInfo[playerid][pZbran2naboje]); ale do dát som ukladal len Zbrane2 atd..                 INI_WriteInt(File, "Zbran2", 0);                 INI_WriteInt(File, "Zbran2naboje", 0); ...  do budúcna určite dobrá vec na zistenie problému, dakujem
    • Je na čase skúsiť si ladenie programu (debugging). V Pawn sa to rieši vypisovaním správ do konzole (print, printf) / chatu (SendClientMessageToAll). V tvojom prípade chceme overiť nasledovné: 1. Načítajú sa dáta po pripojení správne? 2. Neresetujú sa dáta náhodou v OnPlayerSpawn? 3. Volá sa GivePlayerWeapon v OnPlayerSpawn so správnymi dátami? Poďme overiť bod 1... do LoadUser_data hneď za riadok INI_Int("pZbran2naboje",PlayerInfo[playerid][pZbran2naboje]); vlož výpis načítaných dát. Napríklad: print("Výpis načítaných zbraní:") printf("zbran0: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran0]); printf("zbran0naboje: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran0naboje]); printf("zbran1: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran1]); printf("zbran1naboje: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran1naboje]); printf("zbran2: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran2]); printf("zbran2naboje: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran2naboje]); Potom sa v hre prihlás a v server logu by si mal uvidieť, aké dáta sa načítali. Ak tam uvidíš správne dáta, musíš patrať ďalej... Bod 2... V OnPlayerSpawn skontroluj, či sa ti náhodou zbrane neresetujú if(Deathreset[playerid] == 1) { PlayerInfo[playerid][pZbran0] = 0; PlayerInfo[playerid][pZbran0naboje] = 0; PlayerInfo[playerid][pZbran1] = 0; PlayerInfo[playerid][pZbran1naboje] = 0; PlayerInfo[playerid][pZbran2] = 0; PlayerInfo[playerid][pZbran2naboje] = 0; print("Reset hráčových zbraní"); // do server logu SendClientMessageToAll(-1, "Reset hráčových zbraní"); // alebo priamo v hre do chatu, aby si to hneď videl } Keď sa spawneš a uvidíš v chate "Reset hráčových zbraní" bez toho, že by predtým zomrel, tak vieš, že je chyba v tejto časti kódu. Bod 3... V OnPlayerSpawn tesne pred tým, ako hráčovi givneš zbrane, znova skontroluj hodnoty pZbran0, pZbran0naboje, ... print("Výpis zbraní pred givnutím:") printf("zbran0: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran0]); printf("zbran0naboje: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran0naboje]); printf("zbran1: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran1]); printf("zbran1naboje: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran1naboje]); printf("zbran2: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran2]); printf("zbran2naboje: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran2naboje]); Skontroluj, či to vypíše správne dáta do konzole (server logu).
  • Nejlepší reputace

    Nobody has received reputation this week.

  • Statistiky

    • Celkem témat
      33.2k
    • Celkem příspěvků
      325k
  • Pupulární tagy

×
×
  • Create New...