jenkings 119 Odesláno: 25. Září Share Odesláno: 25. Září Logická plošinová hra Lost Monsters Jedná se o hru na motivy staré DOSovky Lost Vikings. Začínám pracovat na enginu a základnách funkcí, ale postupně by se z toho měla vyvinout plošinovka, která nebude ani tak o skákání a probíh ání levelů, jako hlavně o řešení logických úkolů, kdy bude potřeba využít různých vlastností, které nabízejí jednotlivé ovladatelné charaktery, mezi kterými je potřeba přepínat. Aktuálně jsem ve fázi tvorby fyzikálního engine a základního ovládání. Funguje momentálně zhruba 50-60% ovládání základních charakterů a nejzákladnější fyziky, jako skákání, lezení po žebřících, lezení do kopce a z kopce apod. Rozhodně budu rád, pokud by měl někdo zájem se přidat s tvorbou grafiky, případně rád uvítám i jakékoliv návrhy týkající se herních mechanismů, případně herního příběhu. Aktuálně mám hotovou většinu spritů pro hratelné postavy a základní náčrt hlavního záporáka a jejich jména. Pro představu, jak zatím vypadá DEMO level, na kterém ověřuji funkčnost základních herních mechanik je tu screenshot: Kdo má zájem, může se přidat na Discordu: https://discord.gg/kjGSezGEwy 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenkings 119 Odesláno: 26. Září Author Share Odesláno: 26. Září Update textur. Momentálně to vypadá mnohem zajímavěji, i když textury ještě nenavazují 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenkings 119 Odesláno: 27. Září Author Share Odesláno: 27. Září (upraveno) Přidány jednoduché NPC Edited 27. Září by jenkings 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Globální moderátor Hip 189 Odesláno: 28. Září Globální moderátor Share Odesláno: 28. Září bude opensource? Jaký engine kdyžtak? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenkings 119 Odesláno: 28. Září Author Share Odesláno: 28. Září No, to je zatím ve hvězdách, zatím jsem se ještě nerozhodnul jestli otevřu kódy úplně veřejně. Každopádně engine mám vlastní od nuly Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulee 16 Odesláno: 28. Září Share Odesláno: 28. Září před 1hodinou, jenkings said: No, to je zatím ve hvězdách, zatím jsem se ještě nerozhodnul jestli otevřu kódy úplně veřejně. Každopádně engine mám vlastní od nuly Tak to respekt rád budu sledovat tvé updaty a případně pokud bys udělal demo, rád vyzkouším. Držím palce! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenkings 119 Odesláno: 28. Září Author Share Odesláno: 28. Září Pokud to nebude vadit zdejšímu ředitelství, tak tu rád budu postupně házet progress Rozhodně díky za podporu a až bude něco hratelného, tak to sem určitě hodím taky. První verze by měla být asi pro Android, ale plánem je i desktop Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenkings 119 Odesláno: 29. Září Author Share Odesláno: 29. Září Základní GUI, příprava na inventář, jednoduchý HP systém, kolize projektilů s entitami a zabíjení entit 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Globální moderátor Hip 189 Odesláno: 30. Září Globální moderátor Share Odesláno: 30. Září On 29. 9. 2023 at 3:20, jenkings said: Pokud to nebude vadit zdejšímu ředitelství tady je anarchie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenkings 119 Odesláno: 2. Říjen Author Share Odesláno: 2. Říjen Přidán inventář, možnost sbírání itemů a možnost použití jídla k doplnění HP 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMaCZE 6 Odesláno: 2. Říjen Share Odesláno: 2. Říjen POG Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenkings 119 Odesláno: 4. Říjen Author Share Odesláno: 4. Říjen Nový update. Přidány schopnosti pro poslední postavu, zlepšena 'inteligence' NPC, další úpravy fyziky a nový 'slime' mob 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenkings 119 Odesláno: 5. Říjen Author Share Odesláno: 5. Říjen Konečně jsem dokreslil vlastní textury pro hlavní postavy, namísto stažených assetů. Zatím ještě některé pohyby nejsou úplně navazující. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenkings 119 Odesláno: 9. Říjen Author Share Odesláno: 9. Říjen Přidány vrata, tlačítka, zámky, klíče k zámkům a taky základ systému pro řeč postav 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Globální moderátor Hip 189 Odesláno: 9. Říjen Globální moderátor Share Odesláno: 9. Říjen Napojíš AIčka na AI a budeš si s nima moct v reálném čase povídat? :D Za research by to stálo Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenkings 119 Odesláno: 10. Říjen Author Share Odesláno: 10. Říjen No, jednak na mobilu by to při hraní bylo asi docela peklo, si s někým psát, ale hlavně se mi úplně moc nechce platit za API :D 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Globální moderátor Hip 189 Odesláno: 12. Říjen Globální moderátor Share Odesláno: 12. Říjen Ahhhh to je vlastně na telefon... Spíš by to bylo hodně pokrokový v dnešní době. Neznám hru kde si můžeš povídat s NPC který nemá předdefinovaný kecání Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenkings 119 Odesláno: 12. Říjen Author Share Odesláno: 12. Říjen Ono by to mělo být jak na telefon, tak i na PC, ale uvidíme Každopádně vzhledem k tomu, že to bude free hra, tak to API by se dost prodražilo :( 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Globální moderátor Hip 189 Odesláno: 12. Říjen Globální moderátor Share Odesláno: 12. Říjen Klidně můžeš udělat příběh tak, že přes AI hooky bude ovlivňovat hru (takže ani příběh nebude fixní) a to bude subscription verze, ale těžko říct jak by to fungovalo Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenkings 119 Odesláno: 12. Říjen Author Share Odesláno: 12. Říjen A nebo rovnou AI generované levely, ať má každý hru úplně jinou :D 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenkings 119 Odesláno: 16. Říjen Author Share Odesláno: 16. Říjen Přidán čaroděj, který přenáší postavy mezi levely (zatím ale nejsou hotové interakce) Dalši opravy fyzikálního enginu, kdy se občas stávalo, že šlo o "propadnout" do žebříku při přecházení přes něj, nebo šlo udělat double, triple, quadruple... skok, když postava stála nad žebříkem Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenkings 119 Odesláno: 18. Říjen Author Share Odesláno: 18. Říjen Ukázkový průchod prvním levelem a přesun do druhého Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenkings 119 Odesláno: 20. Říjen Author Share Odesláno: 20. Říjen Engine vylepšen tak, že jednotlivé entity jsou schopny samy reagovat na to, když schytají úder, nebo jsou zasaženy jakýmkoliv projektilem. Této funkce nyní využívá nová překážka - kaktus. Ten je po zásahu zničen, ale po chvíli opět doroste a opět se o něj postavy mohou zranit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenkings 119 Odesláno: 26. Říjen Author Share Odesláno: 26. Říjen (upraveno) Tak, hra jde nyní konečně pauznout (obrázek upraven, protože obsahuje easteregg, na který si budete muset počkat až do hry ) Edited 26. Říjen by jenkings 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenkings 119 Odesláno: 27. Říjen Author Share Odesláno: 27. Říjen První build na android telefon Zatím ale stále hrozně hapruje multitouch, který spíš nefunguje, než funguje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now