Deleted User 295 Odesláno: 13. Červen, 2016 Share Odesláno: 13. Červen, 2016 Zdravim ve spolek, zajimalo by me, jestli by tady mel nekdo zajem psat SAMP mod v jazyku D misto pawna. Mod by se kompiloval jako .so/.dll plugin misto .amx, jinak by mel stejne callbacky a fce jako pawn. Kdyz tak hlasujte v ankete. Dekuji Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrátor Ewwe 434 Odesláno: 13. Červen, 2016 Administrátor Share Odesláno: 13. Červen, 2016 Proč ne . Size Dčko neumím ale mohla by to být sranda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiter 99 Odesláno: 13. Červen, 2016 Share Odesláno: 13. Červen, 2016 Môžem sa tak nejak spýtať na dôvod a výhody/nevýhody programovania v D? Pretože tak nejako nevidím dôvod prechádzať z osvedčeného PAWN ktoré už poniektorí ovládajú na nejaký D jazyk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Globální moderátor bug 131 Odesláno: 13. Červen, 2016 Globální moderátor Share Odesláno: 13. Červen, 2016 Iba ak to nazveš Dawn a ak ku tomu pribalíš aj Dawno IDE 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulee 16 Odesláno: 13. Červen, 2016 Share Odesláno: 13. Červen, 2016 To programování v Déčku slyším poprvé. Ale proč by ne, mohla by být prdel . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deleted User 295 Odesláno: 13. Červen, 2016 Author Share Odesláno: 13. Červen, 2016 Môžem sa tak nejak spýtať na dôvod a výhody/nevýhody programovania v D? Pretože tak nejako nevidím dôvod prechádzať z osvedčeného PAWN ktoré už poniektorí ovládajú na nejaký D jazyk. Vyhody: o Moznost plne vyuzit objektove programovanie v D o Rychlost o Moznost psat komplexnejsi mody na desitky tisic radku tak, aby v tom nebyl bordel o Neni problem nacist 10k aut ze souboru nebo z DB a pak je streamovat ve hre. Nevyhody: o Server musi podporovat pluginy o D je slozitejsi jazyk nez pawn Je toho tak mnoho, ze bych to nenapsal ani za tyden. viz, co vsechno obsahuje D http://dlang.org/spec/spec.html Tak napr. bys mohl vytvorit Player classu misto playerid (int). class Player { static Player[] onlinePlayers; float health; float ammo; int money; void setHealth(float hp) { .... } } a pak mit treba: void OnPlayerEnterVehicle(Player player) { player.setHealth(42); } nebo nejaky command, treba: mixin RegisterCommand("/pfh", 4, &command_paidForHealth); // 4 - admin lvl, treba void command_paidForHealth() { Player.onlinePlayers.find(x => x.money > 50000).invoke((x) { x.setHealth(100); x.addMoney(-50000); }); } command nastavi kazdemu pripojenemu hraci hp na 100 a vezme mu 50k, kdyz ma vic jak 50k Link to comment Share on other sites More sharing options...
Globální moderátor Hip 191 Odesláno: 13. Červen, 2016 Globální moderátor Share Odesláno: 13. Červen, 2016 takže v D se dá naprogramovat mod čistě objektově? Protože to by řešilo spoustu problémů. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deleted User 295 Odesláno: 13. Červen, 2016 Author Share Odesláno: 13. Červen, 2016 takže v D se dá naprogramovat mod čistě objektově? Protože to by řešilo spoustu problémů. yop, to by nebyl problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Globální moderátor Hip 191 Odesláno: 13. Červen, 2016 Globální moderátor Share Odesláno: 13. Červen, 2016 tak to se budou mody dělat levou zadní.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrátor Ewwe 434 Odesláno: 13. Červen, 2016 Administrátor Share Odesláno: 13. Červen, 2016 ja jsem určitě pro jediní kdo nesouhlasí jsou lidi co neumí ani pawn natož se učit něco jiného. Určitě do toho Link to comment Share on other sites More sharing options...
ATomas 291 Odesláno: 13. Červen, 2016 Share Odesláno: 13. Červen, 2016 takže v D se dá naprogramovat mod čistě objektově? Protože to by řešilo spoustu problémů. Jake problemy by to resilo ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrátor Ewwe 434 Odesláno: 13. Červen, 2016 Administrátor Share Odesláno: 13. Červen, 2016 Jake problemy by to resilo ? šetřilo by to čas minimálně už vidím housesystém v objektech Link to comment Share on other sites More sharing options...
The hidden face 77 Odesláno: 13. Červen, 2016 Share Odesláno: 13. Červen, 2016 Proč ne? Určitě bych se díky tomu byl schopný D naučit. Ode mě podpora! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rEf 53 Odesláno: 14. Červen, 2016 Share Odesláno: 14. Červen, 2016 Ewwe ono by to šetřilo čas pro tebe ale musíš brát v potaz že většina neumí pořádně ani v tom .pwn Takže když je D složitější potom by mě zajímalo kolik lidí to vůbec využije :/ Každopádně já jsem pro ale přepisovat mód nebudu :-D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrátor Ewwe 434 Odesláno: 14. Červen, 2016 Administrátor Share Odesláno: 14. Červen, 2016 Ewwe ono by to šetřilo čas pro tebe ale musíš brát v potaz že většina neumí pořádně ani v tom .pwn Takže když je D složitější potom by mě zajímalo kolik lidí to vůbec využije :/ Každopádně já jsem pro ale přepisovat mód nebudu :-D Jasně ale prece tu nikdo nebude nikoho nutit aby v tom dělal.. Satoshi se ptá jestli by vtom někdo chtěl dělat mod. Ne že od zitřka se pawn ruší a ofiko jazyk bude Dawn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albus Brambůrek 41 Odesláno: 14. Červen, 2016 Share Odesláno: 14. Červen, 2016 Budeš přidávat, když tak i nějaké tutoriály? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Globální moderátor Hip 191 Odesláno: 14. Červen, 2016 Globální moderátor Share Odesláno: 14. Červen, 2016 Jake problemy by to resilo ? tak prvně jsem se naučil Pawn a pak jsem zjistil a naučil se C# OOP programování. Když jsem objevil OOP tak to byly takové druhé Vánoce každopádně by se vytvořila jedna třída která by se namnožila, přistupovalo by se k ní snáž, mohla by mít jednodušeji vlastnosti atd.. Zato v Pawn se pro každou vlastnost musí vytvořit další část pole a je to zdlouhavé a i ty musíš uznat, že když je to vše v jednom souboru tak i nepřehledné. A jak psal Ewwe, ušetřil by se hlavně čas. Stejně bych radši bral mody v C# ve kterém umím Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hlavní moderátor vEnd 279 Odesláno: 14. Červen, 2016 Hlavní moderátor Share Odesláno: 14. Červen, 2016 Nevím, co tu řešíte, Bloodman to napsal jasně, kdo by si to chtěl zkusit. Nikdo nikoho nenutí to používat. Možnost je to imho zajímavá pro ty, kdo se orientují v OOP a vývoj v pawn jim přijde časově náročnější. Já bych do toho šel. Btw, líbí se mi, jak je u možnosti "Ja neumim ani pawn a ne jeste D" stále stav nula. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deleted User 295 Odesláno: 14. Červen, 2016 Author Share Odesláno: 14. Červen, 2016 Budeš přidávat, když tak i nějaké tutoriály? jasne. Premyslal som, ze by som niektore terajsie tutoriali prepisal do D. Aspon by bolo vidiet v com sa to lisi a ako sa to da aj lepsie naprogramovat tak prvně jsem se naučil Pawn a pak jsem zjistil a naučil se C# OOP programování. Když jsem objevil OOP tak to byly takové druhé Vánoce každopádně by se vytvořila jedna třída která by se namnožila, přistupovalo by se k ní snáž, mohla by mít jednodušeji vlastnosti atd.. Zato v Pawn se pro každou vlastnost musí vytvořit další část pole a je to zdlouhavé a i ty musíš uznat, že když je to vše v jednom souboru tak i nepřehledné. A jak psal Ewwe, ušetřil by se hlavně čas. Stejně bych radši bral mody v C# ve kterém umím Nawrapovat C# na SAMP je trochu problem. Existuje sice SampSharp, ale pisat v tom mod je strasne narocne. Myslim, ze sa tie veci daju napisat v D jednoduhsie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrátor Ewwe 434 Odesláno: 14. Červen, 2016 Administrátor Share Odesláno: 14. Červen, 2016 Tak šup at už to máš do zejtra hotový 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now