Jump to content

VolfikCZ

Uživatel
  • Příspěvků

    543
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    10

VolfikCZ last won the day on Červenec 13

VolfikCZ had the most liked content!

Reputace

30 Dwaine

About VolfikCZ

  • Moto
    Google, Inc.
  • Narozeniny 31.3.1999

Kontaktní údaje

  • Web
    http://www.google.com/
  • Skype
    volfik35
  • Steam
    volfikczech

Návštěvníci

1 149 profile views
  1. Logo pro stránku

    Kdybych si měl vybrat z těch tří, tak volím tu možnost z prvního příspěvku tématu. Co se týká těch dvou posledních, tak mi více pasuje ta černá kombinace s šedou. (obrázek v pravé části)
  2. pomoc Pomoc: Error 017

    Určitě to je závorkami, někde je špatně uzavřený cyklus a pokračuje dál kam nemá. Uplodni ten mód, pokud si nevíš rady, vyznačím ti kde to bylo špatně uzavřené.
  3. pomoc Rozpoznání IP

    Jak se tak koukám na ty IP adresy je to vesměs ze zahraničních lokalit, a ten problém, který popisuješ tak to jsou přímé problémy na serveru, prostě feťáci, kteří si stáhnout sobeit a rozvalí tam bomby na tom serveru. Doporučuji ti tedy metodu s IP pro CZ/SK hráče. Viz. můj příspěvek, popřípadě inspirace tu máš dosti od jiných uživatelů. (y)
  4. pomoc Rozpoznání IP

    Jasný, tak na tohle si zrovna nepamatuji, tohle je jedna z novějších věcí, které tam nebyli za mě, když jsem vlastnil SA:MP server u FH. Bany celkově ty tam byly, co se týká druhé části, tak ta byla až po nějaké době přidaná.
  5. pomoc Pomoc: Error 017

    To znamená že ten kompilátor nemůže najít příslušný include ke kompilaci. Nenachází se ve složce Includes. Musíš ho někde sehnat a nebo nahradit, popřípadě mrknout se na samp fórum, ale vůbec ten include neznám, to bude spíše nějaký starší include na manipulaci se soubory.
  6. pomoc Pomoc: Error 017

    No poslal jsem ti ten opravený include, tak si ho stáhni a nahraj si ho do složky includes. Potom to zkus zkompilovat a udělej to co jsem ti napsal výše.
  7. pomoc Pomoc: Error 017

    Předpokládám že ty auta chceš spawnout nebo vytvořit při zapnutí serveru, čili když se při startu serveru vyvolá jako první public OnGameModeInit, a taky předpokládám že používáš mód a ne script. Opravil jsem ti to, ano měl si tam chybu nebo spíše chyby SA:MP nezná funkci AddCar, leda že by sis jí vytvořil, tak že stačilo to přejmenovat na správnou funkci, která v SA:MP existuje AddStaticVehicle (http://wiki.sa-mp.com/wiki/AddStaticVehicle). Možná by nebylo od věci se aspoň pro začátek naučit tabování, pro začátek si myslím že to je důležité pro člověka, který se to učí a nebo v tom začíná. Důležité je hlavně "chtít", protože bez toho se nic nenaučíš a samo to nepůjde. Jinak funguje to tak že když zapneš server tak se ty auta už sami vytvoří, a nesmíš zapomenout na důležitou věc a to je přidat ten stock, který sis vytvořil do tvého módu. Tak že si najdi start módu tj. public OnGameModeInit() A do něj vlož tvůj vytvořený stock LoadCars() Když si nebudeš vědět, nebo něco tak napiš. Auta.inc
  8. Logo pro stránku

    Tak všechny jsou pěkné ále to ti je k ničemu. Tak že jsem vybral 1. a 2. no a nemohl sem vybrat dvě možnosti, tak jsem dal rozstřel A ve výsledku jsem zvolil 2. Jinak je docela smutné že někdo zvolil poslední možnost 1/5, protože ty loga vypadají fajn.
  9. pomoc Pomoc: Error 017

    Ono by hlavně bylo dobré ukázat nám ty řádky, které tě trápí. To že to přepíšeš, jak si výše zmínil nemusí nic napravit a skončíš tam kde si začal.
  10. pomoc Rozpoznání IP

    To si myslím že pleteš s něčím jiným. Já mám VPS na FH a v CP je možnost Whitelist IP adres, ale je to tam z důvodu, aby ses k rootu mohl přihlásit pouze z určité IP adresy, když nebude na WL, tak se prostě do terminálu nedostaneš. Už je to pár let co jsem měl naposledy SA:MP server u FH, tak že je to možné, pouze mluvím z momentálních zkušeností s VPS u FH. Co se týká připojení na SA:MP server pouze z českých a slovenských IP adres, určitě existuje spoustu inc. na samp fóru, je tam toho hodně. Jeden z těch lepších už zmínil eXpress. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=296171 public OnPlayerConnect(playerid) { new Country[50]; GetPlayerCountry(playerid, Country); if(!strcmp(Country, "Czech Republic")) { SendClientMessage(playerid, -1, "Jop jsi v pohodě."); } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Nope."); // Tady se stringy nerovnají to znamená že string Country kde se uložila od hráče hodnota (lokalita) se nerovná s tou předepsanou tj. "Czech Republic". } return 1; } Pro správnou funkčnost, musíš do složky scriptfiles nahrát databázové soubory, které obsahují lokality, IP adresy apod. Nehlídá to a ani to netahá přímé informace z internetu tj. "online", ale vždycky po nějaké době právě ty databáze aktualizují a posléze je zveřejní na stránkách. Jedna z takových stránek je zrovna maxmind.com * Ještě k samotnému ukázkovému kódu, je potřeba si uvědomit že ty města, státy by měli být správně vypsány, to znamená že bez překlepů apod. jinak to nesplní svou funkčnost, a tak to hráče může vyhazovat, i když zrovna budou pocházet z lokality, kterou ty si přeješ. Pro české hráče to bude vypadat - "Czech Republic" a pro slovenské bratry to bude takto - "Slovakia". Jop je to detail a pro někoho pitomost, ale i zde se může objevit "pitomá" chyba Ptej se co a jak, chápeš nebo nechápeš ..
  11. video [Mapa 0.3.DL] Ostrovy

    Pokud chcete vlastní objekty přidat na váš server, tak je potřeba si ho nějak vytvořit, a na to existují různé programy např. zmiňovaný Blender (na Steamu free myslím). Na oficiálním sa:mp fóru existují témata jak takové objekty přidat jsou tam i různé příspěvky od samotného vývojáře, který vysvětluje jak to funguje a co je potřeba k tomu udělat, apod.
  12. ostatní Zajímává stránka "JáUdělám"

    Strašně se mi líbí ty webdizajny ty jsou fakt luxus
  13. ostatní Navrhněte název

    Co tak to pojmenovat po tobě ? "refovouloziste" nebo "refuvprostor"
  14. pomoc NPC Problem

    No pokud máš na mysli to co já, že se ti NPC boti budou zobrazovat v seznamu hráčů, popřípadě v slotech u tvého serveru, tak bohužel SA:MP tohle nepodporuje. Pokud máš v server.cfg nastaven počet slotů na 100 a na fotce máš 98 i (mimo fotku), tak to jsou právě ti dva boti zmiňování tebou. Tolik botů kolik máš na serveru, tak to číslo se ti odečte z nastaveného počtu slotů v tvém konfiguračním souboru.
  15. pomoc Prosím o opravu

    Nevzpomenu si přesně na princip a funkčnosti kódu, ale vzpomínám si že ještě dávno, kdy hráči, kteří si stahovali RZE módy a neměli k nim přístup ze strany zdrojového kódu, tak zjišťovali pomoci souboru uživatelé účty ve složce 'scriptfiles' následně pomocí jména (souboru) '.dudb' (už jsem si vzpomněl dudb ) a z toho souboru získali promenu 'adminlevel' a pokud se ta hodnota rovnala jak v souboru tak i v pawnu například nějaký admin příkaz nový, tak to fungovalo. Moc mě nenapadá jak to udělat tohle jsem nikdy nezkoušel, pouze jsem to viděl nebo slyšel už nějaký ten rok zpátky, kdy ještě běželi desítky RZE serverů. Tu podmínku, která je v .amx RZE stejně nezískáš a i kdyby, tak ti to stejně nepomůže, protože ukládací systém je zabudovaný v módu RZE.amx a ty ten ukládací systém nemáš, možná že existuje i jiná metoda než ta moje co jsem napsal výše, ale určitě se ozvou někteří 'pokročilejší'
×