Jump to content

Veškerá aktivita

Tento obsah se sám aktualizuje

  1. Last week
  2. Nesnáším brát drogy, nechápu, proč to lidé dělají
  3. Linux kali 6.6.9-amd64 #1 SMP PREEMPT_DYNAMIC Kali 6.6.9-1kali1 (2024-01-08) x86_64 GNU/Linux už to nedělá :D ale díky! Pro změnu přestalo dark gui pro system monitor, ještě že ho tolik nepotřebuju používat.
  4. Môžu byť rôzne dôvody prečo ti to využíva, buď kvôli tomu že sa robia aktualizácie na pozadí, alebo je aplikácia ktorá sa snaží spustiť na pozadí ale tým že obrázovka uzamknutá tak ju nevie spustiť. Viac vieš zistiť v systémových logov. Ak chceš pošli ich sem pozriem sa na to.
  5. Ano ano. Aktuálně mi to dává větší smysl. Kord u projektů, které aktuálně dělám/ chci dělat – prezentační weby napojené na CMS. Rád bych dostal více mezi lidi, že Wordpress není jediná volba.
  6. Začals používat AstroJS místo NextJS?
  7. Ahoj, přináším aktualizaci. Začnu u webu www.palocko.cz, který prošel větší aktualizací, jak designu, obsahem, tak i technologiemi – nově již web nepoužívá NextJS, ale používá AstroJS. Dále web www.spolecnafoceni.cz prošel také aktualizací, design zůstává v podobném duchu, ale rozšířil se obsah a nově web také používá AstroJS místo frameworku NextJS. Nově máme i e-knihu na téma, Od základů focení po podnikání!, více se můžete dočíst na stránce https://www.spolecnafoceni.cz/e-kniha Samozřejmě na ostatních webech jsou za tu dobu nové články na blogu, takže kdo pravidelně nesleduje, tak dávám signál :D A na závěr, kdo nesleduje hokej, tak čeští hokejisté včera vyhráli zlato na mistrovství světa v Praze!
  8. Earlier
  9. Tady ti posilam zdrojak z RZE74 (v puvodnim stavu), dneska uz takhle hrozne nekodim :D dcmd_prodatmarihuanu(playerid,params[]) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(strlen(params) > 10) return SendClientMessage(playerid,BARVA_BILA,"[ ! ] Chybně zadaný příkaz !"); new pos; new id = strval(params); if(!params[0] || !(pos = chrfind(' ',params) + 1) || !params[pos]) return SendClientMessage(playerid,BARVA_BILA,"[ ! ] Použití: /prodatmarihuanu [ ID ] [ GRAMY ]"); else if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid,BARVA_BILA,"[ ! ] Hráč není připojený"); else if(Trava[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,BARVA_BILA,"[ ! ] Nemáte u sebe žádnou trávu !"); new Travicka = strval(params[pos]); if(Travicka < 1 || Trava[playerid] < Travicka) SendClientMessage(playerid,BARVA_BILA,"[ ! ] Chybně zadané gramy !"); else if(DistanceBTWPlayers(playerid,id) > 7) return SendClientMessage(playerid,BARVA_BILA,"[ ! ] Hráč je mimo dosah"); else { new string[150]; format(string,sizeof(string),"Dealer %s prodal %dg marihuany hráči %s",Jmeno(playerid),Travicka,Jmeno(id)); SendClientMessageToAll(BARVA_MODRA,string); Trava[playerid] = Trava[playerid] - Travicka; Trava[id] = Trava[id] + Travicka; } } return 1; }
  10. jenkings

    ukázka Lost Monsters

    Díky za feedback s těmi mezerami mezi sprity jsem si toho taky všiml, testuju to na 6 různých telefonech a dělá mi to jen na jednom, ale pořád jsem nepřišel na to, jak je to možné. Každopádně cenná informace je, že se to děje i na dalších zařízeních. S těmi dialogy se trochu peru. Různé DPI se chovají strašně odlišně, a to co je někde malé hezky čitelné, je jinde rozpatlané a nerozeznatelné. U tebe každopádně vypadá velikost i čitelnost OK, jen je to špatně napozicované. Rozhodně se na to znovu zaměřím. Ty levely na začátku sou úmyslně lehké, aby sis vyzkoušel všechno na těch postavách. Na začátku ti ten "guide" říká, že musejí všechy tři postavy dojít do cíle. To jsem považoval za dostatečné, ale zjevně tedy není. Co se týká ovládání - co přesně je neintuitivní ? Rozložení tlačítek ? ad. triggery - máš pocit že se netriggeruje stisk tlačítka, nebo že je rozbitá herní logika na to navázaná ? Podle screenu každopádně koukám, že to visení bokem žebříku je dost úlet. Tam se postava snapnula jak ? Dolezl jsi takhle bokem už odspodu ? :O ad. kanón - tady se trochu nechytám. Jde o to, že tě projektil ani nehitnul, nebo že ti nedal damage ?
  11. Chtěl bych, aby to bylo legalizováno
  12. Invouk

    ukázka Lost Monsters

    Hral som dva levely, no v prvom rade to ovládanie nieje nejako moc intuitivne. Niekedy sa trigger eventy napr na rebrík, lezenie, skákanie nevyvolajú a musim až na niektorý pokus. Prve 2 levely mi prídu absurdné aby som mal všetky postavy keď ani neviem ktorá čo robí. K tomu by to chcel nejaký tutorial. Tie dva levely som prešiel iba s tym fialovým monštrum. Akurát ostatné boli na príťaž. Skúšal som aj letieť s jedným monštrom v prvom levely a tam som sa zasekol o tie "dva" bloky. Ďalej, čo som postrehol sú medzeri medzi sprite texturami. Celkom dosť to bije do očí. Taktiež mám posunutý celý obraz, a nevidím celý dialóg. Keď som bol u npc na pravej strane. Taktiež sa mi zdá ako strieľa kanon, chcelo by to zásah napr aj do hlavy, pretože som tam mohol stáť a nič sa mi nestalo. Taktiež ti prikladám obrázky, ak by ti to pomohlo. Mobil mám Xiaomi MI 11.
  13. jenkings

    ukázka Lost Monsters

    Stále by se mi hodila jakákoliv zpětná vazba. Na google play je aktuálně vydaná verze která má vychytanou spoustu nahlášených bugů, co se týká ovládání, kolizí a různých glitchů s interaktivními předměty. Aktuálně se chystím řešit animace, spritesheety a textury
  14. Není důvod do toho nejít.. Pochybuju, že půjde o chráněnou značku, kterou někde někdo registroval.. Tento patvar je tak generický, že i kdyby ho někdo dokonale přetvořil a pak někde použil, bude problém se hádat už jen proto, že původní projekt zjevně již neexistuje
  15. Diky za info, psal jsem to naslepo tak jsem se bal nejake chybicky
  16. Ďakujem vyskúšal som a chybu som našiel nenačítalo mi dáta preto lebo som mal v načítavani dát - INI_Int(" pZbran2naboje ",PlayerInfo[playerid][pZbran2naboje]); ale do dát som ukladal len Zbrane2 atd.. INI_WriteInt(File, "Zbran2", 0); INI_WriteInt(File, "Zbran2naboje", 0); ... do budúcna určite dobrá vec na zistenie problému, dakujem
  17. Je na čase skúsiť si ladenie programu (debugging). V Pawn sa to rieši vypisovaním správ do konzole (print, printf) / chatu (SendClientMessageToAll). V tvojom prípade chceme overiť nasledovné: 1. Načítajú sa dáta po pripojení správne? 2. Neresetujú sa dáta náhodou v OnPlayerSpawn? 3. Volá sa GivePlayerWeapon v OnPlayerSpawn so správnymi dátami? Poďme overiť bod 1... do LoadUser_data hneď za riadok INI_Int("pZbran2naboje",PlayerInfo[playerid][pZbran2naboje]); vlož výpis načítaných dát. Napríklad: print("Výpis načítaných zbraní:") printf("zbran0: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran0]); printf("zbran0naboje: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran0naboje]); printf("zbran1: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran1]); printf("zbran1naboje: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran1naboje]); printf("zbran2: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran2]); printf("zbran2naboje: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran2naboje]); Potom sa v hre prihlás a v server logu by si mal uvidieť, aké dáta sa načítali. Ak tam uvidíš správne dáta, musíš patrať ďalej... Bod 2... V OnPlayerSpawn skontroluj, či sa ti náhodou zbrane neresetujú if(Deathreset[playerid] == 1) { PlayerInfo[playerid][pZbran0] = 0; PlayerInfo[playerid][pZbran0naboje] = 0; PlayerInfo[playerid][pZbran1] = 0; PlayerInfo[playerid][pZbran1naboje] = 0; PlayerInfo[playerid][pZbran2] = 0; PlayerInfo[playerid][pZbran2naboje] = 0; print("Reset hráčových zbraní"); // do server logu SendClientMessageToAll(-1, "Reset hráčových zbraní"); // alebo priamo v hre do chatu, aby si to hneď videl } Keď sa spawneš a uvidíš v chate "Reset hráčových zbraní" bez toho, že by predtým zomrel, tak vieš, že je chyba v tejto časti kódu. Bod 3... V OnPlayerSpawn tesne pred tým, ako hráčovi givneš zbrane, znova skontroluj hodnoty pZbran0, pZbran0naboje, ... print("Výpis zbraní pred givnutím:") printf("zbran0: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran0]); printf("zbran0naboje: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran0naboje]); printf("zbran1: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran1]); printf("zbran1naboje: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran1naboje]); printf("zbran2: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran2]); printf("zbran2naboje: %d", PlayerInfo[playerid][pZbran2naboje]); Skontroluj, či to vypíše správne dáta do konzole (server logu).
  18. new Deathreset[MAX_PLAYERS]; Deathreset[playerid] = 1; // toto mam len v onplayerdeath Ale skúsal som odstraniť ten Deathreset a vyskúšat to bez neho ale zbrane mi to stale nedá
  19. Aká je funkcia toho Deathresetu? Nebolo by jednoduchšie nastaviť pZbran0, pZbran0naboje, pZbran1, ... na 0 priamo v OnPlayerDeath a v OnPlayerSpawn to potom už neriešiť? Myslím, že vtedy by si Deathreset vôbec nepotreboval. Ukáž ešte prosím všetky miesta, kde pracuješ s Deathreset.
  20. Zdravim Chalani vedel by mi niekto pomôct s načítanim zbrani ? .. ukladanie mi funguje ale nechce mi ich načítať ked sa spawnem. v OnPlayerConnect resetujem dáta ak sa prihlási nový uživatel.. v OnPlayerSpawn to mam takto skúsal som to aj inak aj cez podmienku či už existuje ale stale mi to nešlo.. (Deathreset mám ked zomrie aby sa vyresetovali zbrane lebo zozaciatku mi to išlo ale pri umrti mi zbrane stale čítali zo súboru že ich stale mam) OnPlayerDisconnect Potom ešte v registracii mam aby sa vytvorilo v zlozle "Zbran1 - (hodnota) , zbran1naboje - (hodnota) Ale ukladanie do súboru mi funguje lebo ked pridem na server a cez prikaz si vlozim .. - Boxer,basbalku a desert eagle.. a odhlasim sa ukazuje mi to takto Zbran2naboje = 100 Zbran2 = 24 Zbran1naboje = 1 Zbran1 = 5 Zbran0naboje = 1 Zbran0 = 1 Ale ked sa prihlasim už mi ich nenačíta samozrejme potom sa odstrania pri dalsom disconnecte kedze už nemam žiadne zbrane..
  21. Ďakujem vemi pekne ATomasi odskúšané a funguje to velmi dobre
  22. Dovolil jsem si mensi optimalizaci #include <a_samp> enum e_info { pVodickyB, pVodickyC } new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][e_info]; new autoskolacarb; new autoskolab[MAX_PLAYERS]; new autoskolac[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:akotskolabkonec[MAX_PLAYERS][18]; new PlayerText:autoskolabtd[MAX_PLAYERS][12]; new PlayerText:autoskolatd[MAX_PLAYERS][12]; new PlayerText:preukazvlastni[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:preukazvlastni1[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:nedostatokpenazi[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:nedostatokpenazi1[MAX_PLAYERS]; new autoskolacarc; new autoskolacarcnaves; enum { DIALOG_AUTOSKOLA } //----------------------------------------------------------------------------// #define CP 1 #define CCP 16 new Float:CPAutoskolaB[][] = { {-2047.6212,-78.2796,34.7413,5.0}, {-2026.7949,-156.6074,35.3203,5.0}, {-2045.3695,-173.9235,37.7754,5.0}, {-2058.1487,-162.0910,35.3203,5.0}, {-2058.2043,-126.9359,35.3227,5.0}, {1148.3583,1376.4371,10.5468,7.0}, {1103.7428,1376.0496,10.5468,5.0}, {1007.2051,1382.1805,10.5751,7.0}, {1006.8726,1716.1813,10.6523,7.0}, {1007.9291,1810.5002,10.7037,7.0}, {1224.1656,1813.0670,13.6591,7.0}, {1272.4874,1743.7592,9.0676,7.0}, {1217.2009,1442.5193,6.5797,7.0}, {1174.1589,1376.4054,10.6933,7.0} }; new Float:CPAutoskolaC[][] = { {1142.7788,1264.6090,11.4266,5.0}, {1125.2251,1232.4261,11.4270,5.0}, {1111.6285,1258.4397,11.4275,5.0}, {1110.7295,1299.6412,11.4267,5.0} }; public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { switch(autoskolab[playerid]) { case CP .. CP + sizeof(CPAutoskolaB): { if(autoskolab[playerid] >= sizeof(CPAutoskolaB)) { PlayerInfo[playerid][pVodickyB]++; SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); DisablePlayerCheckpoint(playerid); SetPlayerPos(playerid, 1170.7604,1353.1532,10.9219); SetPlayerFacingAngle(playerid, 89.9102); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetCameraBehindPlayer(playerid); TogglePlayerControllable(playerid,0); SetTimerEx("AntifreezeAutoSkola", 5000, false, "i", playerid); SetTimerEx("TextDrawAutoskola", 5000, false, "i", playerid); for(new i;i<sizeof(akotskolabkonec[]);i++) PlayerTextDrawShow(playerid, akotskolabkonec[playerid][i]); } else { SetPlayerCheckpoint(playerid,CPAutoskolaB[autoskolab[playerid]][0],CPAutoskolaB[autoskolab[playerid]][1],CPAutoskolaB[autoskolab[playerid]][2],CPAutoskolaB[autoskolab[playerid]][3]); autoskolab[playerid]++; if(autoskolab[playerid] == 6) { LinkVehicleToInterior(autoskolacarb,0); SetPlayerInterior(playerid,0); SetCameraBehindPlayer(playerid); SetVehicleZAngle(autoskolacarb,149.2382); SetVehiclePos(autoskolacarb,1163.3914,1380.4377,10.5469); TogglePlayerControllable(playerid,0); SetTimerEx("AntifreezeAutoSkola", 8000, false, "i", playerid); SetTimerEx("TextDrawAutoskola", 8000, false, "i", playerid); for(new i;i<sizeof(autoskolabtd[]);i++) PlayerTextDrawShow(playerid, autoskolabtd[playerid][i]); } } } case CCP .. CCP + sizeof(CPAutoskolaC): { SetPlayerCheckpoint(playerid,CPAutoskolaC[autoskolac[playerid]][0],CPAutoskolaC[autoskolac[playerid]][1],CPAutoskolaC[autoskolac[playerid]][2],CPAutoskolaC[autoskolac[playerid]][3]); autoskolac[playerid]++; } } return 1; } public OnDialogResponse(playerid,dialogid,response,listitem,inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_AUTOSKOLA) { if(!response) { SetPlayerPos(playerid,1170.7604,1353.1532,10.9219); return 1; } switch (listitem) { case 0: { if(PlayerInfo[playerid][pVodickyB] == 1) { SetTimerEx("preukazy", 5000, false, "i", playerid); PlayerTextDrawShow(playerid, preukazvlastni1[playerid]); PlayerTextDrawShow(playerid, preukazvlastni[playerid]); SetPlayerPos(playerid,1170.7604,1353.1532,10.9219); } else if(GetPlayerMoney(playerid) < 10000) { SetTimerEx("Nedostatokpenazi", 5000, false, "i", playerid); PlayerTextDrawShow(playerid, nedostatokpenazi[playerid]); PlayerTextDrawShow(playerid, nedostatokpenazi1[playerid]); SetPlayerPos(playerid,1170.7604,1353.1532,10.9219); } else //když splňuje podmínky { GivePlayerMoney(playerid,-10000); //vezmem mu peníze autoskolab[playerid] = CP; autoskolacarb = CreateVehicle(565, -2042.4133,-112.9670,35.2057,179.9765, random(100), random(100), 1000); //vytvoříme vozidlo (ID) a souřdnice kde se spawne PutPlayerInVehicle(playerid, autoskolacarb,0); SetVehicleVirtualWorld(autoskolacarb, 10); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 10); SetPlayerCheckpoint(playerid,-2037.4709,-127.8062,35.2436,7.0); TogglePlayerControllable(playerid,0); SetTimerEx("AntifreezeAutoSkola", 8000, false, "i", playerid); //textdrawsautoskolaCVICISKO SetTimerEx("TextDrawAutoskola", 8000, false, "i", playerid); for(new i;i<sizeof(autoskolatd[]);i++) PlayerTextDrawShow(playerid, autoskolatd[playerid][i]); } } case 1: { if(PlayerInfo[playerid][pVodickyC] == 1) { SetTimerEx("preukazy", 5000, false, "i", playerid); PlayerTextDrawShow(playerid, preukazvlastni1[playerid]); PlayerTextDrawShow(playerid, preukazvlastni[playerid]); SetPlayerPos(playerid,1170.7604,1353.1532,10.9219); } else if(GetPlayerMoney(playerid) < 9999) { SetTimerEx("Nedostatokpenazi", 5000, false, "i", playerid); PlayerTextDrawShow(playerid, nedostatokpenazi[playerid]); PlayerTextDrawShow(playerid, nedostatokpenazi1[playerid]); SetPlayerPos(playerid,1170.7604,1353.1532,10.9219); } else //když splňuje podmínky { GivePlayerMoney(playerid,-10000); //vezmem mu peníze autoskolac[playerid] = CCP; autoskolacarc = CreateVehicle(403, 1139.6000000,1342.1000000,11.5000000,180.0000000, random(100), random(100), 1000); autoskolacarcnaves = CreateVehicle(435, 1139.6000000,1351.0000000,11.5000000,180.0000000, random(100), random(100), 1000); AttachTrailerToVehicle(autoskolacarcnaves, autoskolacarc); PutPlayerInVehicle(playerid, autoskolacarc,0); SetPlayerCheckpoint(playerid,1142.4054,1314.2500,11.4265,5.0); } } } } return 1; }
  23. Dakujem vám chalani moc za pomoc teraz si sice pripadam jak primitív ale snažil som sa to robit z hlavy 😅 už som to prerobil 😅
  24. milous sa ti snažil naznačiť, že chyba je tu: case CCP1: { DisablePlayerCheckpoint(playerid); SetPlayerCheckpoint(playerid,1142.7788,1264.6090,11.4266,5.0); autoskolac[playerid] = CCP1; } AK hráč vezme 1. checkpoint Cčka, do autoskolac ukladáš zase 1. checkpoint Cčka. Chceš tam autoskolac[playerid] = CCP2 a podobne to posunúť všade (v Cčku). Čo sa týka returnu, skús si najskôr prečítať ako funguje napríklad tu: https://sampwiki.blast.hk/wiki/Control_Structures#return Pamätám si, že keď som sa učil pawn (moja prvá skúsenosť s programovaním), tak som return dlho nechápal, až kým som nenarazil na tento článok.
  25. Jasne rozumiem, skúsal som to aj takto switch(autoskolac[playerid]) { case CCP1: { DisablePlayerCheckpoint(playerid); SetPlayerCheckpoint(playerid,1142.7788,1264.6090,11.4266,5.0); autoskolac[playerid] = CCP1; } case CCP2: { DisablePlayerCheckpoint(playerid); SetPlayerCheckpoint(playerid,1125.2251,1232.4261,11.4270,5.0); autoskolac[playerid] = CCP2; } case CCP3: { DisablePlayerCheckpoint(playerid); SetPlayerCheckpoint(playerid,1111.6285,1258.4397,11.4275,5.0); autoskolac[playerid] = CCP3; } case CCP4: { DisablePlayerCheckpoint(playerid); SetPlayerCheckpoint(playerid,1110.7295,1299.6412,11.4267,5.0); autoskolac[playerid] = CCP4; } } return 1; } case 1: { if (PlayerInfo[playerid][pVodickyC] == 1) { SetTimerEx("preukazy", 5000, false, "i", playerid); PlayerTextDrawShow(playerid, preukazvlastni1[playerid]); PlayerTextDrawShow(playerid, preukazvlastni[playerid]); SetPlayerPos(playerid,1170.7604,1353.1532,10.9219); } else if(GetPlayerMoney(playerid) < 9999) { SetTimerEx("Nedostatokpenazi", 5000, false, "i", playerid); PlayerTextDrawShow(playerid, nedostatokpenazi[playerid]); PlayerTextDrawShow(playerid, nedostatokpenazi1[playerid]); SetPlayerPos(playerid,1170.7604,1353.1532,10.9219); } else //když splňuje podmínky { GivePlayerMoney(playerid,-10000); //vezmem mu peníze autoskolac[playerid] = CCP1; autoskolacarc = CreateVehicle(403, 1139.6000000,1342.1000000,11.5000000,180.0000000, random(100), random(100), 1000); autoskolacarcnaves = CreateVehicle(435, 1139.6000000,1351.0000000,11.5000000,180.0000000, random(100), random(100), 1000); AttachTrailerToVehicle(autoskolacarcnaves, autoskolacarc); PutPlayerInVehicle(playerid, autoskolacarc,0); SetPlayerCheckpoint(playerid,1142.4054,1314.2500,11.4265,5.0); // prvy CHECKPOINT } } aj v dialogu som prehodil ale stále mi ide len prvy ale ten další zobrazi ale ked na neho vejdem už nereaguje.. ešte sa chcem spýtať či za tým prvým switchom nema byť return??.. v navode tu na fore bolo písane od autora " ja ho tam nedávam " .. nemôže to byť koli tomu ? - každopadne chalani dakujem za pomoc
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...