Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

mxco

Uživatel
  • Příspěvků

    522
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    9
  • Bodů

    5 [ Donate ]

mxco last won the day on 26. Srpen 2020

mxco had the most liked content!

Reputace

38 Dwaine

About mxco

  • Moto
    Reálný Život 5.5
  • Narozeniny 15.11.1995

Návštěvníci

1 296 profile views
  1. Spojení array pomocí $arr + $arr nepočítá se rekurzivitou, jinak by to šlo. Spojení pomocí array_merge_recursive funguje pouze v případě, pokud máš non-numeric keys. https://www.php.net/manual/en/function.array-merge-recursive.php Tudíž nejjednodušší řešení by bylo buď indexovat array stringem třeba jako: 'primarní klíč' => [...] nebo na netu sehnat nějaký snippet (nebo si vytvořit), který by tento merge s numerickejma klíčema zvládl. Příklad řešení: $arr1 = [ ['id' => 1], ['id' => 2], ]; $arr2 = [ ['cat_id' => 3], ['cat_id' => 4], ]; $arr3 = [ ['usr_id' => 5], ['usr_id' => 6], ]; $arrFinal = array_merge_recursive($arr1, $arr2, $arr3); var_dump($arrFinal); OUTPUT - pouze append: array(6) { [0]=> array(1) { ["id"]=> int(1) } [1]=> array(1) { ["id"]=> int(2) } [2]=> array(1) { ["cat_id"]=> int(3) } [3]=> array(1) { ["cat_id"]=> int(4) } [4]=> array(1) { ["usr_id"]=> int(5) } [5]=> array(1) { ["usr_id"]=> int(6) } } $arr1 = [ 'i1' => ['id' => 1], 'i1' => ['id' => 2], ]; $arr2 = [ 'i1' => ['cat_id' => 3], 'i2' => ['cat_id' => 4], ]; $arr3 = [ 'i1' => ['usr_id' => 5], 'i2' => ['usr_id' => 6], ]; $arrFinal = array_merge_recursive($arr1, $arr2, $arr3); var_dump($arrFinal); OUTPUT - merge: array(2) { ["i1"]=> array(3) { ["id"]=> int(2) ["cat_id"]=> int(3) ["usr_id"]=> int(5) } ["i2"]=> array(2) { ["cat_id"]=> int(4) ["usr_id"]=> int(6) } }
  2. mxco

    pomoc VIP

    No jo, ale to že si refaktorizuje kód (a změní pořadí ifů) mu neodpoví na otázku, proč mu padá server. Takže to s tím sscanf je jen jakési doporučení. Při těchto obtížích je potřeba prostě klasicky debugovat (odkomentovat části kódu, vložit printy do různých bloků vypisovat si hodnoty proměnných)
  3. Podle mě je syntax table.insert podle dokumentace odlišně. table.insert (table, [pos,] value) -- tim padem bych zkusil jinak table.insert(movementpoint, {file x, file y, file z}) -- append na konec array table.insert(movementpoint, i, {file x, file y, file z}) -- na danou čtenou pozici, ale v podstatě je to totéž co výše -- druhá dimenze musí bejt taky table, -- ideálně lua table index začíná od 1
  4. Vzoreček, kdy utrpěný damage jde do mínusu bude fungovat až když budeš porovnávat damage a vypočítanou účinnost zbroje (damage který má utrpět), nikoliv surovou hodnotu armoru. taken = round up ((armor / 100) * per_armor); return (taken >= damage) ? (1) : (damage - taken); (pardon za pseudokód) Jinak se tomu asi vyhnout nedá. Když tě něco kousne s malým damage a ty seš k tomu navíc obrněnej tank, tak abys něco dostal, tak musíš dostat alespoň ten redukovanej 1 damage. Pak už je to otázka rozumu a vyváženosti, aby early game nepřítel neubíral po jedničkách po 5 minutách hraní :D
  5. mxco

    pomoc Rze 8

    Jo protože poznáme chybné řádky / chyby v algoritmu díky tomu, že neuvidíme pickupy, to dává smysl, proč jsem takhle ještě nezkoušel programovat, třeba bych své chyby očima opravil.
  6. Wifi signál není kytka, kterou zaliješ a ona poroste .. proto to řeknu polopatě: buď lepší anténa, nebo rozšířit o další routery
  7. Janik je prvotřídní pawner. Soudě podle světového tutorialu na jeho kanále umí perfektně tabovat a vysvětlovat. Hlavně se mu daří opravovat warningy tím, že zkusí odstranit pár nul, jestli náhodou warning nezmizí. (minuta 1:00)
  8. Nelíbí se mi že dělám offtopic, ale je to topic janika, takže to v podstatě nemá žádnou váhu a hodnotu :D Ty to v tom nevidíš že to děláš zbytečné a zdlouhavé? Představ si kdyby byl internet bez návodů a pomoci. Chceš tohle? - zavolej si. Chceš tohle? - napiš, zeptej se a zdržuj se i když můžeš dostat odpověď hned. Vole se zeptáš na ulici na cestu a kolemjdoucí ti řekne: "Jsem ochoten vám pomoci, napište mi do soukromé zprávy."
  9. mxco

    pomoc Pomoc

    Při kopírování a přepisování kódu jsi zapomněl přistupovat do proměnné TopsHodnoty a TopsName pomocí indexu. Kolik že stojí ta výuka pawn?
  10. To je potřeba tolik odborníků, kteří mají nutkání se opravovat kdo má právdu kvůli jednomu připojení vga? 😄 Ani jeden z vás nepřemýšlí konstruktivně. - Autorovi stačilo vyhledat "vga", aby nakonec zjistil, jestli má na skříni volný potřebný výstup požadovaného tvaru. Nebo jste ho k tomu měli dovést už v prvním příspěvku. Pak už je to snadné asi jako: - pak už je to logické, že bude možná potřeba více výstupů než jen jeden a to teprve přijde řada na vaše odpovědi a předhánění. https://pawno.cz/index.php?/problém-xy/ WTF hoši
  11. Dobře, má chyba, slovo "časy" je matoucí a má v konxtextu více významů. Tím pádem mám pocit z toho co znám, že tuhle informaci self-monitoring technologie u disků nezanechává. A nic jiného jsem se nedočetl. Leda by šel vytvořit script/task, který by při startu a vypínání info zapsal a skládal takhle log. A nebo by třeba mohl windows zanechávat nějaké bootovací soubory při vypínaní nebo tak podobně. Takhle podrobně jsem to nikdy nezkoumal a neznám. Kdyby někdo věděl tak se rád přiučím.
  12. Jedna věc je požádat o pomoc a druhá věc je trocha samostudia. I když zadáš do googlu nejkrkolomnější anglickou frázi, tak se hned dá zjistit pár zajímavých informací do 5 minut. Ale to už je každého věc. Co například používám já https://crystalmark.info/en/download/
  13. Ano, a proto backtrace směřuje do include/core.inc na 12. řádek, i když ho vlastně nemá, to dává smysl. Nejlepší řešení a nejnormálnější odpověď na nemoderovaném fóru na topic ve špatné sekci: stáhnout si nejnovější samp server balíček (popř. core.inc) a používat ten problém může být i v drobné syntax chybě před deklarací (jeslti to 'v' není předložka ale součást kódu)
  14. Ještě doplním kolegu nahoře, jde to poznat i jednoduchým debugem, var_export($users) což vrací NULL https://www.php.net/manual/en/function.json-decode.php
  15. Dříve než bych začal s rozšiřováním pole působnosti, jak je zmíněno v topicu pawno 2.0, tak bych se soustředil na jiné body. Historicky to bylo vždy odsouzeno k rychlému zániku - ať už to byl nějakej komunikační nebo herní server. Ostatně hlavním kámenem úrazu bylo, že každý pawner/programátor už má své vlastní pole působnosti nebo se jedno alespoň snaží rozvíjet a sem chodí jen kvůli diskuzi a pomoci, ne kvůli gamingu. Alespoň počkat do doby, kdy doopravdy někdo udělá nějaký ten gamemode nebo nápad (někdo by se mohl nabídnout), než spouštět prázdný server, kde bude pouze nějaký narychlo stažený script, který tu prezentuje téměř každý nový příchozí nováček. Osobně nápady na gamemode a script mám a ani jsem podobné snad neviděl (mc i mta), ale o javě vím prd a mta kvůli práci zatím prokrastinuju. Nejprve by měl celý tým věnovat usilí k úpravě layoutu stránky jako takové, jaké tu budou sekce, sanity check databáze (odesláno před - a ho*no, chybějící avatary), překlady atp.
×
×
  • Create New...