Jump to content

Honza_585

Uživatel
  • Příspěvků

    24
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

0 Na nule

Návštěvníci

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zdravím, hledám programátora webu ohledně herního obsahu. Cena po domluvě. jednalo by se o přihlášení/registrace, - Admin sekce ->přidávání příspěvků, - Potom propojit účet s herním (gta samp), - Herní účet ukládám pomocí mysql. Zájemci zde pod příspěvek, nebo do SZ. Děkuji.
  2. Ahoj mám takovou prosbu, ohledně ukládání objektu: Jedná se o to jak by měl vypadat kód pro uložení, a pro načtení a vytvoření toho objektu, zkoušel jsem to ale furt marně, kód když chci vytvořit ten objekt: Objekt ID je stejný, ale pozice můžou být odlišné. FarmaObili[Farma_Pozice] = CreateObject(806, FarmaCp[Farma_Pozice][0], FarmaCp[Farma_Pozice][1], -1, 0, 0, 0); Tento první snímek znamená že když jsem na pozici tak se vytvoří objekt právě na které jsem, a chtěl bych ten objekt pozice uložit. Tento druhý snímek znamená SavePozice toho objektu, pozice.
  3. Zdravím, Mám takový problém ohledně ukládání data pro mysql. Uloží se to do mysql když tam nechám inputtext, ale při volání SaveData[playerid][Body] když chci zjistit stav na serveru, tak se zobrazí prázdno bez počtu. Inputtext = text, jasný, zadám si tam body který chci uložit. Kod: case DIALOG_BODY: { if(response) { new str[128]; mysql_format(DB_realgaming,query,sizeof(query),"UPDATE `PlayerData` SET `Body` = '%s' WHERE `NickName` = '%s'",inputtext, SaveData[playerid][NickNames]); mysql_tquery(DB_realgaming,query,""); format(str,sizeof(str),"Body byly úsěšně save počet: %d",inputtext); ShowPlayerDialogEx(playerid,INFORMACNI_DIALOG,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Body",str,"Zavřít",""); } return 1; }
  4. Zdravím. Chtěl bych se zeptat na jednu věc. - Přecházím z SSCANF na SSCANF2 1 kód z 50 právě s "sd": sscanf(Data,"sd",SeskokTopName[SeskokCount][i],SeskokTopTime[SeskokCount][i]); 2 kód z 50 právě s "z": if(sscanf(params,"z",msg)) return SCM(playerid,0xFF0000AA, "[ ! ]{ffffff} Použití: /dotaz (TEXT)"); Chyba, a varování v konzoli: [12:18:04] sscanf error `sd`: "String/array must include a length, please add a destination size." [12:18:04] sscanf warning `sd`: "String buffer overflow." _____________________________________________ [12:16:02] sscanf error `z`: "String/array must include a length, please add a destination size." [12:16:02] sscanf warning `z`: "String buffer overflow." _____________________________________________ Jestli jsem tomu správně rozuměl je malá velikost pro ten danej kod? např new Data[50], msg[50];.. ale chce to třeba 150? Není to třeba tím že mám špatnou hodnotu právě v tom sscanf(Data,"sd",SeskokTopName[SeskokCount][i],SeskokTopTime[SeskokCount][i]); - že sscanf má jiný specifikace na ty hodnoty než sscanf2?
  5. @HipCo přesně potřebuješ vědět? Podrobnější info
  6. Dobrý den, chtěl bych požádat o definici problému, a požádat o vyřešení problému této chyby. Chyba se mi (zatím) pouze zobrazuje při Odpojení ze serveru: [ERROR] signal 11 (SIGSEGV) catched; shutting log-core down (errno: 0, signal code: 1, exit status: 0)
  7. Tedy, myslím si že se nejedná o chyby které by mohli způsobit pád serveru? Spíše se jedná o "optimalizaci, a snížení řádků kódu" ?
  8. Dobrý den, chtěl bych požádat zda by jste mi neporadili ohledně výpisu z crashdetect v konzoli: [debug] Long callback execution detected (hang or performance issue) [debug] AMX backtrace: [debug] #0 00006734 in ?? (12651832, 12651320, 12650808, 128, 128) in gamemode.amx [debug] #1 00005d5c in ?? (12653972, -1, 0) in gamemode.amx [debug] #2 00005134 in ?? (12653972, 10428880, 12653432, 128, 12392512) in gamemode.amx [debug] #3 00004ff4 in ?? (12653972, 10428880, 12392512) in gamemode.amx [debug] #4 0003ed90 in ?? () in gamemode.amx [debug] #5 000b4130 in public OnGameModeInit () in gamemode.amx [debug] #6 0009fc04 in ?? (985, 1159468528, 1160614031, 1159468696, 1160581456, 1159468528, 1160633483, 1159468696, 1160562000, 1094271894, ... <1 more argument>) in gamemode.amx Děkuji. Tedy, myslím si že se nejedná o chyby které by mohli způsobit pád serveru? Spíše se jedná o "optimalizaci, a snížení řádků kódu" ?
  9. Vytvoří se mi složka logs pomocí toho log-core, ale stále mi vypisuje v konzoli Plugin does not conform to architecture
  10. Zdravím, potřeboval bych poradit s jedním pluginem a to log-core.so - nahrál jsem na hosting tento plugin, a v konzoli mi vypisuje: Plugin does not conform to architecture. - Takže se ani nenačte. Kde by mohla být chyba? Děkuji za odpovědi..
  11. Ahoj chtěl jsem se zeptat na jeden bug.. Udělal jsem AntiBreak, ale když jsem daleko a dám na hráče goto nebo se teleportuju na SF,apod tak mě to detekuje jako podezřelý na AirBreak, , poradili bys mi? Posílám kod: Pokud by to šlo udělat nějak jinak, jednodušeji, lépe, budu rád když se o ton podělíte, díky public antiairbrk(playerid) { new Float:xt,Float:yt,Float:zt; GetPlayerPos(playerid,xt,yt,zt); if(!IsPlayerInAirPlane(playerid)) { if(xo[playerid] != 0.0 || yo[playerid] != 0.0 || zo[playerid] != 0.0) { new Float:xs,Float:ys,Float:zs; xs = GetPlayerMoveCount(xo[playerid],xt); ys = GetPlayerMoveCount(yo[playerid],yt); zs = GetPlayerMoveCount(zo[playerid],zt); if(xs >= 16.5 || ys >= 16.5 || zs >= 16.5) { if(xs <= 50.0) { SendClientMessage(playerid,RED,"Byl jste vyhozen, z podezření na AirBreak"); new name[255]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); new out[800]; format(out,sizeof(out),"[GAIB] Hráč %s byl vyhozen ze serveru",name); SendClientMessageToAll(RED,out); //Kick(playerid); } } } } GetPlayerPos(playerid,xo[playerid],yo[playerid],zo[playerid]); return 1; } stock Float:GetPlayerMoveCount(Float:oldd,Float:neww) { new Float:ret; if(oldd < neww) { ret = neww - oldd; } else if(neww > oldd) { ret = oldd - neww; } else if(neww == oldd) { ret = 0; } return ret; }
  12. Zdravím, chtěl bych vás požádat, zda by jste mi nevytvořili jednoduchý antijump hack? Jedná se o to že hráč spustí jump a vyskočí např. na budovu, atd.. Čím to zarazit, věděl by někdo? Díky moc.
  13. No takže, jsem přišel na to když restartuji mod přímo ve hře pomocí GMX RCON, tak mi to funguje parádně.. Jakmile ale restartuji server z CONTROL PANELU hostingu, tak mi to nefunguje ten kill a nespawnu se, a musím se odpojit.
  14. Nemám nic nainstalováno :D a gamemodem to být nemůže prostě, nemůže.. 1) vždy se to děje jen když jsem na serveru dám restart, restartuje se hra - napíšu login atd, a dám /kill, nebo zabije mě.. A nespawnu se 2) Kdyby to bylo modem, tak by mi to dělalo i když se odpojím a připojím a dám kill.. Dělá mi to vždy jen když restartuji server z hostingu - když se ale odpojím vypnu zapnu GTA, dám kill tak všechno jede... Nevím čím to může být, takže jsem chtěl když dám takový restart z hostingu, aby to všechny připojené vyhodilo a museli znova pustit GTA. Díky.
  15. Jasný já to chápu, ale když se restartuje server automaticky od hostingu, tak těžko když tam nebudu dávat /gmx.. Žejo, potřebuju to automaticky.
×
×
  • Create New...