Honza_585
Uživatel-
Příspěvků
24 -
Registrován
-
Aktivní
Reputace
0 Na nuleNávštěvníci
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Zdravím, hledám programátora webu ohledně herního obsahu. Cena po domluvě. jednalo by se o přihlášení/registrace, - Admin sekce ->přidávání příspěvků, - Potom propojit účet s herním (gta samp), - Herní účet ukládám pomocí mysql. Zájemci zde pod příspěvek, nebo do SZ. Děkuji.
-
Honza_585 started following Sscanf x sscanf2 - problém and Problém s ukládáním objektů
-
Ahoj mám takovou prosbu, ohledně ukládání objektu: Jedná se o to jak by měl vypadat kód pro uložení, a pro načtení a vytvoření toho objektu, zkoušel jsem to ale furt marně, kód když chci vytvořit ten objekt: Objekt ID je stejný, ale pozice můžou být odlišné. FarmaObili[Farma_Pozice] = CreateObject(806, FarmaCp[Farma_Pozice][0], FarmaCp[Farma_Pozice][1], -1, 0, 0, 0); Tento první snímek znamená že když jsem na pozici tak se vytvoří objekt právě na které jsem, a chtěl bych ten objekt pozice uložit. Tento druhý snímek znamená SavePozice toho objektu, pozice.
-
Zdravím, Mám takový problém ohledně ukládání data pro mysql. Uloží se to do mysql když tam nechám inputtext, ale při volání SaveData[playerid][Body] když chci zjistit stav na serveru, tak se zobrazí prázdno bez počtu. Inputtext = text, jasný, zadám si tam body který chci uložit. Kod: case DIALOG_BODY: { if(response) { new str[128]; mysql_format(DB_realgaming,query,sizeof(query),"UPDATE `PlayerData` SET `Body` = '%s' WHERE `NickName` = '%s'",inputtext, SaveData[playerid][NickNames]); mysql_tquery(DB_realgaming,query,""); format(str,sizeof(str),"Body byly úsěšně save počet: %d",inputtext); ShowPlayerDialogEx(playerid,INFORMACNI_DIALOG,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Body",str,"Zavřít",""); } return 1; }
-
Zdravím. Chtěl bych se zeptat na jednu věc. - Přecházím z SSCANF na SSCANF2 1 kód z 50 právě s "sd": sscanf(Data,"sd",SeskokTopName[SeskokCount][i],SeskokTopTime[SeskokCount][i]); 2 kód z 50 právě s "z": if(sscanf(params,"z",msg)) return SCM(playerid,0xFF0000AA, "[ ! ]{ffffff} Použití: /dotaz (TEXT)"); Chyba, a varování v konzoli: [12:18:04] sscanf error `sd`: "String/array must include a length, please add a destination size." [12:18:04] sscanf warning `sd`: "String buffer overflow." _____________________________________________ [12:16:02] sscanf error `z`: "String/array must include a length, please add a destination size." [12:16:02] sscanf warning `z`: "String buffer overflow." _____________________________________________ Jestli jsem tomu správně rozuměl je malá velikost pro ten danej kod? např new Data[50], msg[50];.. ale chce to třeba 150? Není to třeba tím že mám špatnou hodnotu právě v tom sscanf(Data,"sd",SeskokTopName[SeskokCount][i],SeskokTopTime[SeskokCount][i]); - že sscanf má jiný specifikace na ty hodnoty než sscanf2?
-
Honza_585 started following Problém s pluginem
-
pomoc Problém s mysql - log-core
Honza_585 replied to Honza_585's question in Herní (SA:MP, CS apod.)
@HipCo přesně potřebuješ vědět? Podrobnější info -
Dobrý den, chtěl bych požádat o definici problému, a požádat o vyřešení problému této chyby. Chyba se mi (zatím) pouze zobrazuje při Odpojení ze serveru: [ERROR] signal 11 (SIGSEGV) catched; shutting log-core down (errno: 0, signal code: 1, exit status: 0)
-
Tedy, myslím si že se nejedná o chyby které by mohli způsobit pád serveru? Spíše se jedná o "optimalizaci, a snížení řádků kódu" ?
-
Dobrý den, chtěl bych požádat zda by jste mi neporadili ohledně výpisu z crashdetect v konzoli: [debug] Long callback execution detected (hang or performance issue) [debug] AMX backtrace: [debug] #0 00006734 in ?? (12651832, 12651320, 12650808, 128, 128) in gamemode.amx [debug] #1 00005d5c in ?? (12653972, -1, 0) in gamemode.amx [debug] #2 00005134 in ?? (12653972, 10428880, 12653432, 128, 12392512) in gamemode.amx [debug] #3 00004ff4 in ?? (12653972, 10428880, 12392512) in gamemode.amx [debug] #4 0003ed90 in ?? () in gamemode.amx [debug] #5 000b4130 in public OnGameModeInit () in gamemode.amx [debug] #6 0009fc04 in ?? (985, 1159468528, 1160614031, 1159468696, 1160581456, 1159468528, 1160633483, 1159468696, 1160562000, 1094271894, ... <1 more argument>) in gamemode.amx Děkuji. Tedy, myslím si že se nejedná o chyby které by mohli způsobit pád serveru? Spíše se jedná o "optimalizaci, a snížení řádků kódu" ?
-
Vytvoří se mi složka logs pomocí toho log-core, ale stále mi vypisuje v konzoli Plugin does not conform to architecture
-
Zdravím, potřeboval bych poradit s jedním pluginem a to log-core.so - nahrál jsem na hosting tento plugin, a v konzoli mi vypisuje: Plugin does not conform to architecture. - Takže se ani nenačte. Kde by mohla být chyba? Děkuji za odpovědi..
-
Ahoj chtěl jsem se zeptat na jeden bug.. Udělal jsem AntiBreak, ale když jsem daleko a dám na hráče goto nebo se teleportuju na SF,apod tak mě to detekuje jako podezřelý na AirBreak, , poradili bys mi? Posílám kod: Pokud by to šlo udělat nějak jinak, jednodušeji, lépe, budu rád když se o ton podělíte, díky public antiairbrk(playerid) { new Float:xt,Float:yt,Float:zt; GetPlayerPos(playerid,xt,yt,zt); if(!IsPlayerInAirPlane(playerid)) { if(xo[playerid] != 0.0 || yo[playerid] != 0.0 || zo[playerid] != 0.0) { new Float:xs,Float:ys,Float:zs; xs = GetPlayerMoveCount(xo[playerid],xt); ys = GetPlayerMoveCount(yo[playerid],yt); zs = GetPlayerMoveCount(zo[playerid],zt); if(xs >= 16.5 || ys >= 16.5 || zs >= 16.5) { if(xs <= 50.0) { SendClientMessage(playerid,RED,"Byl jste vyhozen, z podezření na AirBreak"); new name[255]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); new out[800]; format(out,sizeof(out),"[GAIB] Hráč %s byl vyhozen ze serveru",name); SendClientMessageToAll(RED,out); //Kick(playerid); } } } } GetPlayerPos(playerid,xo[playerid],yo[playerid],zo[playerid]); return 1; } stock Float:GetPlayerMoveCount(Float:oldd,Float:neww) { new Float:ret; if(oldd < neww) { ret = neww - oldd; } else if(neww > oldd) { ret = oldd - neww; } else if(neww == oldd) { ret = 0; } return ret; }
-
Zdravím, chtěl bych vás požádat, zda by jste mi nevytvořili jednoduchý antijump hack? Jedná se o to že hráč spustí jump a vyskočí např. na budovu, atd.. Čím to zarazit, věděl by někdo? Díky moc.
-
pomoc Problém s podmínkou u restart serveru
Honza_585 replied to Honza_585's question in Herní (SA:MP, CS apod.)
No takže, jsem přišel na to když restartuji mod přímo ve hře pomocí GMX RCON, tak mi to funguje parádně.. Jakmile ale restartuji server z CONTROL PANELU hostingu, tak mi to nefunguje ten kill a nespawnu se, a musím se odpojit. -
pomoc Problém s podmínkou u restart serveru
Honza_585 replied to Honza_585's question in Herní (SA:MP, CS apod.)
Nemám nic nainstalováno :D a gamemodem to být nemůže prostě, nemůže.. 1) vždy se to děje jen když jsem na serveru dám restart, restartuje se hra - napíšu login atd, a dám /kill, nebo zabije mě.. A nespawnu se 2) Kdyby to bylo modem, tak by mi to dělalo i když se odpojím a připojím a dám kill.. Dělá mi to vždy jen když restartuji server z hostingu - když se ale odpojím vypnu zapnu GTA, dám kill tak všechno jede... Nevím čím to může být, takže jsem chtěl když dám takový restart z hostingu, aby to všechny připojené vyhodilo a museli znova pustit GTA. Díky. -
pomoc Problém s podmínkou u restart serveru
Honza_585 replied to Honza_585's question in Herní (SA:MP, CS apod.)
Jasný já to chápu, ale když se restartuje server automaticky od hostingu, tak těžko když tam nebudu dávat /gmx.. Žejo, potřebuju to automaticky.