Jump to content

Meric

Uživatel
  • Příspěvků

    105
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    2

Meric last won the day on Prosinec 27 2019

Meric had the most liked content!

Reputace

5 Jonny Sindacco

About Meric

  • Moto
    Silver I - běžný uživatel

Návštěvníci

379 profile views
  1. Meric

    pomoc Pomoc Warning (1)

    Tak to přepiš na new Float:Vzdalenost[MAX_PLAYERS];
  2. Ono je celkem jedno jestli timer spustíš při nastupování do auta nebo v OnGameModeInit, je tam podmínka pro zapnutý motor. takže ke každému vozidlu, které má zapnutý motor. Jediný rozdíl co by v tom byl je doba, kdy by timer začal s odpočtem. A co se týče reloadu tachometru, na to využívám OnPlayerUpdate. Což si myslím dovolit můžu vzhledem k tomu, že PlayerTextDrawSetString nemá závratný pakety. Totiž tento callback s úbytkem paliva vyvolávám každý 2 sekundy (aby úbytek paliva nebyl takový overkill) zatímco pro tachometr potřebuji aktualizaci co nejrychlejší a tam mi přišlo zbytečné dělat další opakující se timer.
  3. No, tak to bylo také bez kloudného výsledku, stejný problém, jiné hodnoty. Při použití pevné hodnoty: "0.6": Tady se odečetlo viditelně v podstatě správně, původní hodnota je 15.85 a nějaké drobné, ale zřejmě se z nějakého důvodu neukládá nová hodnota paliva v proměnné při dalším zavolání callbacku a počítá to stále tu původní. Což je divné vzhledem k tomu, že někdy to odečetlo, někdy zase přičetlo hodnotu. Při použití pevné hodnoty hodnoty "2": Nějaký nesmyslný číslo. EDIT: Je to vyřešené, byla to jen hloupá chyba vůbec vytvářet tu proměnnou stava[v] a využít jí pro převod proměnlivé hodnoty, odečte se totiž ta nová hodnota, ale ne ta původní. Tudíž stačilo jen použít původní proměnnou Vozidlo[v][palivo]. Každopádně děkuji za navedení na tuto stupidní chybu, zkusit pevný hodnoty pro test mě opravdu nenapadlo. xD
  4. Jenom v tom callbacku ConsumeFuel(), nikde jinde jsem to ani nepotřeboval. Takto je to nadefinované v případě otázky. new Float:stava[MAX_VEHICLES];
  5. Co máš namysli vlastně tím rozlišením cyklu? Jinak tedy hodnoty patří tomu správnému vozidlu. Koneckonců si dělám testing sám a ubývání paliva je podmíněné zapnutým motorem. Ten callback volám tímto způsobem v OnGameModeInit. SetTimer("ConsumeFuel", UPDATE_RATE, true); UPDATE_RATE jsem nadefinoval na každé 2 sekundy. Někde jsem už četl, že samotný Float špatně tedy neodčítá, ale chyba je někde jinde, jenže právě vůbec nevím kde může být.
  6. Ahojte, narazil jsem na menší problém, který řeším už celý den a pořád nemůžu přijít na to, proč se to vlastně děje. Než abych se dlouhosáhle rozepisoval, vysvětlím ve zkratce o co jde. Chci si udělat vlastní systém paliva a problém se týká jeho ubývání. Zde jsou nadefinované hodnoty po kterých by palivo mělo ubývat:
  7. Meric

    pomoc Timery a Časovanie

    Náboje nejsou problém. Ukládání máš dělat přes GetPlayerWeaponData, přecijen sis to nadefinoval jako sloty, tak ukládáš určitý zbraně podle ID slotů ne ID zbraní. Proto jsem se na to ptal. Já si IDčka cos mi napsal nekontroloval. Co se kupování týče můžeš to udělat i tak, že si vytvoříš vlastní proměnnou pro náboje a pomocí příkazu si dobiješ tebou napsaný počet, taky jedna z možností.
  8. Meric

    pomoc Timery a Časovanie

    Random? Je docela možný, že se ti ty zbraně s náboji začínají givovat ještě než se spawneš, v takovým případě ti to dá jen ty, které to stihne, ale to už je jen moje teorie. Já sám taky si dávám Give zbraní po uplynutí určitého času, takových 5 sekund aby se člověk stačil spawnout a v klidu se mu všechno načetlo. SetTimerEx by ti v tomhle mohl takto pomoct. Jinak s tím IP nevím, nevidím kód to zaprvé a za druhé s DOF2 nepracuji. Jak velký řetězec využíváš pro proměnnou ip? EDIT: #define MAX_WEAPONS 12 new weapons[MAX_PLAYERS][MAX_WEAPONS][2]; Jinak bych se asi vykašlal na definici MAX_WEAPONS a místo toho udělal tohle. new weapons[MAX_PLAYERS][13][2]; A pak bych tedy tam psal něco takového cca forward GiveLoginWeapons(playerid); public GiveLoginWeapons(playerid) { for(new i; i < 12; i++) { GivePlayerWeapon(playerid, weapons[playerid][i][0], weapons[playerid][i][1]); } return 1; }
  9. Meric

    pomoc Timery a Časovanie

    Jenom taková trošku blbá ale technická otázka. Jsi si jistý, že jsi u sebe měl i více než 4 "typy" zbraní které se nebudou navzájem nahrazovat? xD
  10. Možná Deus Ex. Ten starší, Invisible War a nebo Snowblind. Tam to má ve velkoměstě, co vím tak taky sbíráš z lockerů a dokonce to začíná podobně.
  11. Ono je takovejch her docela dost. Ono záleží kolik si toho i pamatuješ, mnoho her se dá vyhledat podle klíčových informacích o postavách, z příběhu .. samozřejmě v angličtině. Taky samozřejmě na YT seznam pecek z určitýho roku ale tam už zase jde víc o to jaký měla ta hra promo.
  12. Jediný co mi to trochu připomíná podle popisu je Legendary: The Box, ale tam není nikdo s holí a nejedná se o plíseň, jako spíš o nadpřirozenou katastrofu ve městě po otevření Pandořiny skříňky. Ale je to nejblíž k roku 2005. Tuším 2006, nebo 2007. Možná by to chtělo trochu více informací.
  13. Mám jednu otázku. Proč to děláš? Lidi ti tam skoro vůbec nebudou chodit ne jen protože by RP komunita byla čím dál menší, ale taky kvůli přístupu k tomu RP samotnému. Nemusím ani jít na ten server, stačily mi screeny a vidím ty "IC jména" a poznámku, že se na pravidla typu Powergaming etc přihlíží laxním způsobem. S tímhle by to ani nešlo. Moc nerozumím tomu jakou máš vlastně motivaci, už ti to tu i ostatní říkali, že to nemá smysl a při nejmenším s tímhle nejde než souhlasit.
  14. Říká někdo, kdo vytváří čím dál více zabugované RP servery. I amatérský pawner jako já po tobě opravoval několik otravných bugů. Co se týče textdrawů, zrovna moc ses nepředvedl. Nemluvím o CL-RP které jsi nedávno vypustil, to předčilo tvou poslední práci chybovostí desetinásobně, dokonce přibyly i gamebreaking bugy. Až vytvoříš něco podobného, pak flamuj ostatní. K tématu: Moc povedený Textdraw. A to si ještě pamatuju doby, kdy jsi odmítal jakékoliv TD dělat s tím ,že to "neumíš". xD
×
×
  • Create New...