Ahojte. Narazil jsem na problém v publicu OnPlayerTakeDamage, kde si spravuji systém poškození a na něj napojuji i death systém. Bohužel však to má spoustu zádrhelů. Zaprvé abych se přiznal, tak jsem se už dalo by se říct že ztratil ve vlastních podmínkách. Teď nevím jak do kódu řádně a funkčně zakomponovat pojistku, která by zařídila, aby daný hráč nezemřel a tedy ho kód za žádnou cenu neodkázal na OnPlayerSpawn, tedy když poškození bude větší nebo rovno zdraví hráče, tak aby mu to na místo poškození nastavilo HPčka cca na 20 bodů zdraví. Tento systém smrti má dvě fáze - 1. kritické zranění, 2. definitivní smrt, která nastane buď po uplynutí času bez záchrany nebo při popravě. Samozřejmě pokud se tomu nějak nevyhnu tak nevadí, budu muset asi jen ukládat pozice.
Každopádně dalším problémem je, že místo toho, aby to hráče hodilo nejprve do 1. fáze, tak rovnou zahyne, objeví se někde jinde (přirozeně, když se neukládá pozice a do OnPlayerSpawn by se ani dostat neměl - tedy skript by to ve finále neměl dovolit) a je je rovnou v druhé fázi, tedy té definitivní. Nevím proč, nejspíše jsem se zamotal do svých podmínek a špatně jsem je umístil a teď už nevím jak dál.
Než se do mě tady někdo pustí že jsem neoriginální: Ano, vím. Ač se mi to příliš také nelíbí, jsem vzhledem k okolnostem nucen se naklonit k tomu, co ode mně poměrně velká část komunity požaduje.
Když tam uvidíte nějaké nesmysly a zbytečnosti, předem upozorňuju, že poslední dobu jsem tam zkoušel leccos metodou pokus/omyl a plácal jsem se s tím pomalu.
Dotaz
Meric 1
Ahojte. Narazil jsem na problém v publicu OnPlayerTakeDamage, kde si spravuji systém poškození a na něj napojuji i death systém. Bohužel však to má spoustu zádrhelů. Zaprvé abych se přiznal, tak jsem se už dalo by se říct že ztratil ve vlastních podmínkách. Teď nevím jak do kódu řádně a funkčně zakomponovat pojistku, která by zařídila, aby daný hráč nezemřel a tedy ho kód za žádnou cenu neodkázal na OnPlayerSpawn, tedy když poškození bude větší nebo rovno zdraví hráče, tak aby mu to na místo poškození nastavilo HPčka cca na 20 bodů zdraví. Tento systém smrti má dvě fáze - 1. kritické zranění, 2. definitivní smrt, která nastane buď po uplynutí času bez záchrany nebo při popravě. Samozřejmě pokud se tomu nějak nevyhnu tak nevadí, budu muset asi jen ukládat pozice.
Každopádně dalším problémem je, že místo toho, aby to hráče hodilo nejprve do 1. fáze, tak rovnou zahyne, objeví se někde jinde (přirozeně, když se neukládá pozice a do OnPlayerSpawn by se ani dostat neměl - tedy skript by to ve finále neměl dovolit) a je je rovnou v druhé fázi, tedy té definitivní. Nevím proč, nejspíše jsem se zamotal do svých podmínek a špatně jsem je umístil a teď už nevím jak dál.
Než se do mě tady někdo pustí že jsem neoriginální: Ano, vím. Ač se mi to příliš také nelíbí, jsem vzhledem k okolnostem nucen se naklonit k tomu, co ode mně poměrně velká část komunity požaduje.
https://pastebin.com/1r4FmuTw
Když tam uvidíte nějaké nesmysly a zbytečnosti, předem upozorňuju, že poslední dobu jsem tam zkoušel leccos metodou pokus/omyl a plácal jsem se s tím pomalu.
Link to comment
Share on other sites
9 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts