Čau čau, rád bych vyřešil jednu věc. Mám v GameModu nějakou proměnnou, třeba:
new test[MAX_PLAYERS];
A pak mám admin systém jako Filterscript a potřebuju v něm pracovat s tou proměnnou. Logicky to zařve, že neexistuje ve FS a když ji nadefinuju, tak jsou ve skutečnosti dvě se stejným názvem. Dlouho jsem přemýšlel, jak to vyřešit a jednou jsem to vyřešil takto:
GetPVarInt(playerid, "Test");
SetPVarInt(playerid, "Test", 12345);
No jenže zjišťuju, že potřebuju čím dál tím víc pracovat s těmi proměnými v GM i FS a nedokážu si představit, že bych takto všechny předělal.
A navíc je tu ještě jedna věc. Jestli jsem dobře pochopil, tak tento typ funguje na hráče. Co když ale potřebuju proměnnou s autem? Např.
new TestAuto[MAX_VEHICLES];
Vím, že FS se incializuje dřív než GM. Je teda nějaká normální a easy cesta, jak s tím pracovat? Díky