Jump to content
Prosíme všetkých užívateľov, ktorý sa chcú opätovne pripojiť na discord aby znovu spárovali svoje účty kliknutím na "Discord" v navigácií a pripojili sa na server Read more... ×

ForestCZE

Uživatel
  • Příspěvků

    116
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

2 Jonny Sindacco

1 Follower

About ForestCZE

  • Moto
    Silver I - běžný uživatel
  • Narozeniny 8.1.1992

Kontaktní údaje

  • Web
    http://graphic-box.eu/

Návštěvníci

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ForestCZE

    pomoc Problém s filterscriptem

    Díky za názor. Takže se s tím nedá nic dělat? EDIT: Musí být někde chyba, jelikož po tom restartu normálně filterscripty běží. Funguje mi admin systém i tachometr. Jen v tom tachometru jsou právě dva pickupy a dva 3DTextLabely a ty nejsou vidět, dokud neresetnu FS nebo znovu nezapnu server. Celé to vypadá takto: public OnFilterScriptInit() { print("\n--------------------------------------"); print(" Tachometr by ForestCZE"); print("--------------------------------------\n"); for(new v = 0; v < ALLV; v++) { fuel[v] = 18; } CreatePickup(1650,1,1944.4197,-1772.7656,13.3906,-1); CreatePickup(1650,1,1938.5714,-1772.9235,13.3828,-1); SetTimer("IsAtGasStation", 900, 1); Create3DTextLabel("Text 1", 0x00FF00FF,1944.4197,-1772.7656,13.9062,25.0,0,0); Create3DTextLabel("Text 2", 0x00FF00FF,1938.5714,-1772.9235,13.8984,25.0,0,0); return 1; }
  2. ForestCZE

    pomoc Problém s filterscriptem

    Jaj, jsem retard Docvaklo mi to sekundu před tvou odpovědí. Děkuju Takže jsou dvě možnosti. Buď to smažu a nebo tam dám podmínku, aby to zapsalo jen tehdy, když alogged bude true
  3. ForestCZE

    pomoc Problém s filterscriptem

    Teoreticky to smazat mohu, když už to zapisuji v příkazu /setlvl Ale rád bych se zeptal, co je tam špatně. Při odpojení zapíšu aktuální hodnotu proměnné a až potom ji vynuluji. Takže?
  4. ForestCZE

    pomoc Problém s filterscriptem

    public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new file[50]; format(file, sizeof(file), "admins/%s", PlayerName(playerid)); DOF2_SetInt(file, "level", level[playerid]); DOF2_SaveFile(); level[playerid] = 0; alogged[playerid] = false; return 1; }
  5. ForestCZE

    pomoc Problém s filterscriptem

    Ahoj, rád bych s Vaší pomocí vyřešil dvě věcí 1) Načítá se při zapnutí serveru nejdříve FS a nebo GM? Mám ve FS vytvořené dva pickupy takto: public OnFilterScriptInit() { print("\n--------------------------------------"); print(" Muj FS"); print("--------------------------------------\n"); CreatePickup(1650,1,1944.4197,-1772.7656,13.3906,-1); CreatePickup(1650,1,1938.5714,-1772.9235,13.3828,-1); return 1; } Když restartuji mód pomocí /rcon gmx, tak po návratu na server nejsou pickupy vůbec vidět, objeví se až po reloadu FS pomocí /rcon reloadfs name. Jak je to možné? 2) Druhá věc ve FS - vytváření admin účtu a ukládání proměnné. Mám příkazy: dcmd_aregister(playerid, params[]) { new file[50]; format(file, sizeof(file), "admins/%s", PlayerName(playerid)); if(DOF2_FileExists(file)) return WarningMessage(playerid, "Tvůj admin účet už existuje, použij /alogin [HESLO] pro přihlášení."); new param1[20], index; param1 = strtok(params, index); if(strlen(param1) == 0) return WarningMessage(playerid, "Použití: /aregister [HESLO]"); if(strlen(param1) < 3) return WarningMessage(playerid, "Heslo musí obsahovat alespoň 3 znaky."); DOF2_CreateFile(file, param1); DOF2_SetInt(file, "level", 0); DOF2_SaveFile(); InformationMessage(playerid, "Admin účet vytvořen. Můžeš se přihlásit pomocí příkazu /alogin [HESLO]"); return 1; } dcmd_alogin(playerid, params[]) { new file[50]; format(file, sizeof(file), "admins/%s", PlayerName(playerid)); if(!DOF2_FileExists(file)) return WarningMessage(playerid, "Tvůj admin účet neexistuje, použij /aregister [HESLO] pro přihlášení."); if(alogged[playerid] == true) return WarningMessage(playerid, "Již jsi přihlášen jako administrátor"); new param1[20], index; param1 = strtok(params, index); if(strlen(param1) == 0) return WarningMessage(playerid, "Použití: /alogin [HESLO]"); if(DOF2_CheckLogin(file, param1)) { level[playerid] = DOF2_GetInt(file, "level"); alogged[playerid] = true; InformationMessage(playerid, "Úspěšně přihlášen jako admin."); } else { WarningMessage(playerid, "Zadal jsi nesprávné admin heslo."); } return 1; } dcmd_setlvl(playerid, params[]) { if(alogged[playerid] == false) return WarningMessage(playerid, "Musíš být přihlášen jako administrátor."); if(level[playerid] < 5) return WarningMessage(playerid, "Nemáš dostatečný admin level."); new string[128]; new param1[20], param2[20], index; param1 = strtok(params, index); param2 = strtok(params, index); if(strlen(param1) == 0) return WarningMessage(playerid, "Použití: /setlvl [ID_HRÁČE] [0-5]"); if(strlen(param2) == 0) return WarningMessage(playerid, "Použití: /setlvl [ID_HRÁČE] [0-5]"); new id = strval(param1); if(!IsPlayerConnected(id)) return WarningMessage(playerid, "Neplatné ID hráče."); if(alogged[id] == false) return WarningMessage(playerid, "Tento hráč není přihlášen jako administrátor."); if(level[id] == 5) return WarningMessage(playerid, "Nemůžeš měnit admin level hráčí s admin levelem 5."); new lvl = strval(param2); if(lvl < 0 || lvl > 5) return WarningMessage(playerid, "Level lze nastavit od 0 do 5."); level[id] = lvl; new file[50]; format(file, sizeof(file), "admins/%s", PlayerName(id)); DOF2_SetInt(file, "level", level[id]); DOF2_SaveFile(); format(string, sizeof(string), "Administrátor %s[%i] nastavil hráči %s[%i] admin level %i.", PlayerName(playerid), playerid, PlayerName(id), id, lvl); SendClientMessageToAll(C_RED, string); return 1; } Vytvoří se mi soubor s proměnnou level=0 Pak vypnu server, nastavím si v souboru level třeba na 5. Přijde na server jiný hráč, nastavím mu level, uloží se mu hodnota do souboru a vše je v pořádku. Někdy se ovšem stane, že přijdu na server, přihlásím se a řekne mi to, že nejsem admin. Kouknu do souboru a tam je nula. Jak je tohle možné? Budu všem moc vděčný za pomoc. Netuším, co dělám špatně. Předem děkuji za pomoc
  6. ForestCZE

    pomoc Pickup ve filterscriptu

    No a to je právě to, čemu jsem se chtěl vyhnout, protože GetPlayerVehicleID(playerid) začiná od 1. Ono mi to totiž nastavovalo fuel na 18 autu s vehicleid 0 a takové na serveru není PS. Sorry za ty úpravy, jsem se do toho zamotal
  7. ForestCZE

    pomoc Pickup ve filterscriptu

    Ok, uznávám svou chybu Už to funguje i pod ckylem, když jsem upravil tu podmínku. Ale co když budu mít ALLV 1? Tak to bude: 1 < 1 //a podmínka se nikdy nesplní
  8. ForestCZE

    pomoc Pickup ve filterscriptu

    ALLV je 6 a to je jako hodně?
  9. ForestCZE

    pomoc Pickup ve filterscriptu

    Jak jsem mohl překonat limit s číslem jedna? :-D
  10. ForestCZE

    pomoc Pickup ve filterscriptu

    Takže, pokud to mám takto: public OnFilterScriptInit() { print("\n--------------------------------------"); print(" Tachometr by ForestCZE & DenDoSlav"); print("--------------------------------------\n"); CreatePickup(1650,1,1942.7909,-1774.6079,13.3906,-1); for(new v = 1; v <= ALLV; v++) { fuel[v] = 18; } return 1; } tak to jde. Původně jsem měl nejdřív cyklus a pak až pickup. Jaký v tom je sakra rozdíl?
  11. ForestCZE

    pomoc Pickup ve filterscriptu

    Mám to normálně jako FS a v configu u filterscripts. Ani AddStaticVehicle to nepřidá...
  12. ForestCZE

    pomoc Pickup ve filterscriptu

    Myslel jsem si, že to tam být nemusí, když tam nejsou známky po GM. Už mě to jakože napadlo, ale nezkusil jsem. Každopádně díky, až budu doma, tak zkusím
  13. ForestCZE

    pomoc Pickup ve filterscriptu

    Zdravím vespolek Mám tento kód ve FS: public OnFilterScriptInit() { print("\n--------------------------------------"); print(" MyFS by ForestCZE & DenDoSlav"); print("--------------------------------------\n"); CreatePickup(1650,1,1942.7909,-1774.6079,13.3906,-1); return 1; } a ten pickup na serveru nevidím ani zaboha. Pokud to nastavím v GM: public OnGameModeInit() { CreatePickup(1650,1,1942.7909,-1774.6079,13.3906,-1); return 1; } tak to vidím normálně. Proč? Ve FS nelze mít pickupy nebo jak? Díky předem za vysvětlení.
  14. ForestCZE

    pomoc Jak získat proměnnou z GM ve FS

    No tak získávání je mi jasné. Mám v módu: new carlocked[MAX_VEHICLES]; //Použil bych boolean, ale podle wiki se to nedá forward GetLocking(playerid); public GetLocking(playerid) return carlocked[GetPlayerVehicleID(playerid)]; A ve FS pak: printf("%i", CallRemoteFunction("GetLocking", "i", playerid)); To funguje v pořádku, ale nějak mi není jasné, jak přes tu fci CRF proměnnou nastavit na nějaké číslo. Je to takto správně? forward SetLocking(playerid, value); public SetLocking(playerid, value) carlocked[GetPlayerVehicleID(playerid)] = value; CallRemoteFunction("SetLocking", "i", 1); //Když chci nastavit proměnnou na číslo 1 Ale asi by tam mělo být i to playerid. Vážně nevím, jak to má být. Poradí mi někdo, prosím? Díky
  15. ForestCZE

    pomoc Jak získat proměnnou z GM ve FS

    Jak na to teda? Tady v tom se vůbec nevyznám
×