Jump to content

ForestCZE

Uživatel
  • Příspěvků

    111
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

2 Jonny Sindacco

1 Follower

About ForestCZE

  • Narozeniny 01/08/1992

Kontaktní údaje

  • Web
    http://graphic-box.eu/

Návštěvníci

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No a to je právě to, čemu jsem se chtěl vyhnout, protože GetPlayerVehicleID(playerid) začiná od 1. Ono mi to totiž nastavovalo fuel na 18 autu s vehicleid 0 a takové na serveru není PS. Sorry za ty úpravy, jsem se do toho zamotal
  2. Ok, uznávám svou chybu Už to funguje i pod ckylem, když jsem upravil tu podmínku. Ale co když budu mít ALLV 1? Tak to bude: 1 < 1 //a podmínka se nikdy nesplní
  3. Jak jsem mohl překonat limit s číslem jedna? :-D
  4. Takže, pokud to mám takto: public OnFilterScriptInit() { print("\n--------------------------------------"); print(" Tachometr by ForestCZE & DenDoSlav"); print("--------------------------------------\n"); CreatePickup(1650,1,1942.7909,-1774.6079,13.3906,-1); for(new v = 1; v <= ALLV; v++) { fuel[v] = 18; } return 1; } tak to jde. Původně jsem měl nejdřív cyklus a pak až pickup. Jaký v tom je sakra rozdíl?
  5. Mám to normálně jako FS a v configu u filterscripts. Ani AddStaticVehicle to nepřidá...
  6. Myslel jsem si, že to tam být nemusí, když tam nejsou známky po GM. Už mě to jakože napadlo, ale nezkusil jsem. Každopádně díky, až budu doma, tak zkusím
  7. Zdravím vespolek Mám tento kód ve FS: public OnFilterScriptInit() { print("\n--------------------------------------"); print(" MyFS by ForestCZE & DenDoSlav"); print("--------------------------------------\n"); CreatePickup(1650,1,1942.7909,-1774.6079,13.3906,-1); return 1; } a ten pickup na serveru nevidím ani zaboha. Pokud to nastavím v GM: public OnGameModeInit() { CreatePickup(1650,1,1942.7909,-1774.6079,13.3906,-1); return 1; } tak to vidím normálně. Proč? Ve FS nelze mít pickupy nebo jak? Díky předem za vysvětlení.
  8. No tak získávání je mi jasné. Mám v módu: new carlocked[MAX_VEHICLES]; //Použil bych boolean, ale podle wiki se to nedá forward GetLocking(playerid); public GetLocking(playerid) return carlocked[GetPlayerVehicleID(playerid)]; A ve FS pak: printf("%i", CallRemoteFunction("GetLocking", "i", playerid)); To funguje v pořádku, ale nějak mi není jasné, jak přes tu fci CRF proměnnou nastavit na nějaké číslo. Je to takto správně? forward SetLocking(playerid, value); public SetLocking(playerid, value) carlocked[GetPlayerVehicleID(playerid)] = value; CallRemoteFunction("SetLocking", "i", 1); //Když chci nastavit proměnnou na číslo 1 Ale asi by tam mělo být i to playerid. Vážně nevím, jak to má být. Poradí mi někdo, prosím? Díky
  9. Jak na to teda? Tady v tom se vůbec nevyznám
  10. Čau čau, rád bych vyřešil jednu věc. Mám v GameModu nějakou proměnnou, třeba: new test[MAX_PLAYERS]; A pak mám admin systém jako Filterscript a potřebuju v něm pracovat s tou proměnnou. Logicky to zařve, že neexistuje ve FS a když ji nadefinuju, tak jsou ve skutečnosti dvě se stejným názvem. Dlouho jsem přemýšlel, jak to vyřešit a jednou jsem to vyřešil takto: GetPVarInt(playerid, "Test"); SetPVarInt(playerid, "Test", 12345); No jenže zjišťuju, že potřebuju čím dál tím víc pracovat s těmi proměnými v GM i FS a nedokážu si představit, že bych takto všechny předělal. A navíc je tu ještě jedna věc. Jestli jsem dobře pochopil, tak tento typ funguje na hráče. Co když ale potřebuju proměnnou s autem? Např. new TestAuto[MAX_VEHICLES]; Vím, že FS se incializuje dřív než GM. Je teda nějaká normální a easy cesta, jak s tím pracovat? Díky
  11. Když vypíšu zprávu všem do chatu s tím, že jsem jako admin kickl/zabanoval hráče a pod tím je hned příkaz na kick/ban, tak vyhozený/zabanovaný hráč tu zprávu neuvidí, protože se mu uzavře spojení se serverem dřív, než vyskočí zpráva. Proto až po sekundě
  12. :D to co je za troll? Jsem si jaksi nevšiml toho textu CURRENTLY UNUSABLE... Takže nejsem schopen nijak dostat řetězec do toho timeru?
  13. Možná tohle by mohlo pomoct
  14. Čau čau, mám tu jednu věcičku. Asi to bude totální prkotina, ale já nevidím chybku. forward GiveBan(playerid, reason[]); V příkazu: //Pokud si zde vypíšu param2 do logu, output je v pořádku SetTimerEx("GiveBan", 1000, 0, "is", id, param2); A metoda: public GiveBan(playerid, reason[]) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { //Pokud si zde vypíšu reason do logu, output je v pořádku BanEx(playerid, reason); //tady je někde chyba - zapíše to do souboru (null) } } Co je špatně? Díky
×
×
  • Create New...