Jump to content

ForestCZE

Uživatel
  • Příspěvků

    92
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

2 Jonny Sindacco

About ForestCZE

  • Moto
    Nováček
  • Narozeniny 8.1.1992

Kontaktní údaje

  • Web
    http://graphic-box.eu/
  1. pomoc How to: PickUp

    Jo, jasný ... problém, že se zeptám na nestandardní věc, ale že tu někdo chce pomoct s primitivním vytvořením pickupu a je schopen i podle dokumentace udělat chybu u něčeho tak jednoduchého, to nikomu nevadí... Jinak děkuji za pomoc a ochotu PS. Nic proti Zerovi, jen mi přijde dost hloupé, co je v tom dodatku...
  2. pomoc How to: PickUp

    Ahoj, nechci zakládat nový topic kvůli takové prkotině. Rád bych se zeptal, jaký type pickupu nastavit. Když nastavím 1, tak nezmizí, ale pořád se obnovuje ta akce. Takže když mi třeba vyjede dialog a já se v listu odkážu na jiný, tak mě to snad za dvě vteřiny kopne na ten původní. Četl jsem všechny typy a ani jeden mi neříká to, co potřebuju. Jak na to?
  3. pomoc Záhadný crash

    Nikdo netvrdí, že to nezkompiluje. Píšu, že je tam rekurze. Do složky pawno si dej pawn.cfg a do něj: -d3 Pak mód zkompiluj znovu a všimni si rekurze
  4. pomoc Záhadný crash

    Kdyz naincluduju dof2 do cisteho modu new.pwn, vypíše mi to rekurzi. Stále je chyba v mém módu?
  5. pomoc Záhadný crash

    1) Vzniká kvůli tomu ten crash? 2) Jak odstranit zbytečně velká pole, když se rekurze objeví v includu, který nemá s mým módem jako takovým nic společného?
  6. pomoc Spawn auta

    Mimo funkce: GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:vx, &Float:vy, Float:vdistance) { new Float:va; GetPlayerPos(playerid, vx, vy, va); GetPlayerFacingAngle(playerid, va); if(GetPlayerVehicleID(playerid)) { GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), va); } vx += (vdistance * floatsin(-va, degrees)); vy += (vdistance * floatcos(-va, degrees)); } A v příkazu: new Float:xyza[4]; GetPlayerPos(playerid, xyza[0], xyza[1], xyza[2]); GetXYInFrontOfPlayer(playerid, xyza[0], xyza[1], 5.0); GetPlayerFacingAngle(playerid, xyza[3]); CreateVehicle(strval(inputtext), xyza[0], xyza[1], xyza[2]+2.0, xyza[3]+90.0, -1, -1, 5000);
  7. pomoc Záhadný crash

    Zdravím, vůbec netuším, od kdy to začalo, ani co to způsobuje. Vyvíjím mód a jednou za čas smažu všechny účty. Když se zaregistruju a přihlásím, vyberu postavu a spawnu se, tak spadne hra. Pawno mi ukazuje rekurzi: Header size: 4508 bytes Code size: 125708 bytes Data size: 673772 bytes Stack/heap size: 262144 bytes; estimated max. usage: unknown, due to recursion Total requirements: 1066132 bytes A ta rekurze se objeví, jakmile naincluduju dof2. Crashdetect mi v serverlogu nic neukáže. Jak to odhalit? Díky
  8. pomoc Jak sečíst stringy

    [13:48:17] [13:48:17] Server Plugins [13:48:17] -------------- [13:48:17] Loading plugin: crashdetect.dll [13:48:17] CrashDetect v4.18.1 is OK. [13:48:17] Loaded. [13:48:17] Loaded 1 plugins. A nikde žádné zprávy o crash EDIT: A ta rekurze mě taky děsí Header size: 4508 bytes Code size: 125640 bytes Data size: 673772 bytes Stack/heap size: 262144 bytes; estimated max. usage: unknown, due to recursion Total requirements: 1066064 bytes EDIT2: Rekurzi způsobuje include na registraci <dof2> .. je to normální?
  9. pomoc Jak sečíst stringy

    A poradíš prosím tě, jak na to?
  10. pomoc Jak sečíst stringy

    Dobře, díky za vysvětlení. A teď zpět k tomu problému. Netuším, proč, ale mám to takto: new slot1[128], slot2[128], allslots[128]; if(personalvehicle[playerid][0] != 0) { format(slot1, sizeof(slot1), "%s", vehName[personalvehicle[playerid][0]]); } else { format(slot1, sizeof(slot1), "Prázdný slot 1"); } if(personalvehicle[playerid][1] != 0) { format(slot2, sizeof(slot2), "%s", vehName[personalvehicle[playerid][1]]); } else { format(slot2, sizeof(slot2), "Prázdný slot 2"); } format(allslots, sizeof(allslots), "%s\n%s", slot1, slot2); ShowPlayerDialog(playerid, D_PERSONALVEHICLES, DIALOG_STYLE_LIST, "Osobní vozidla", allslots, "Potvrdit", "Zpět"); A dialog to vůbec nezobrazí... EDIT: Zapomněl jsem odečíst 400
  11. pomoc Jak sečíst stringy

    Super A zeptám se všeobecně. Když je 128 moc, jak mám vědět, kolik nastavit? To mám jít a počítat znak po znaku? (bez sarkasmu, ironie a špatného mínění) EDIT: Nevím, co je špatně, ale dialog se vůbec nezobrazí...
  12. pomoc Jak sečíst stringy

    Zdravím ve spolek, mám tento kód: new slot1[128], slot2[128], allslots[128]; if(personalvehicle[playerid][0] != 0) { format(slot1, sizeof(slot1), "%s", vehName[personalvehicle[playerid][0]]); } else { format(slot1, sizeof(slot1), "Prázdný slot 1"); } if(personalvehicle[playerid][1] != 0) { format(slot2, sizeof(slot2), "%s", vehName[personalvehicle[playerid][1]]); } else { format(slot2, sizeof(slot2), "Prázdný slot 2"); } A potřeboval bych tyto dva stringy sečíst do jednoho. Nějak takto: new result[128]; result = slot1."\n".slot2; ShowPlayerDialog(playerid, 0, "Menu", result, "Potvrdit", ""); Jsem zvyklý z PHP, ale v pawnu nevím, jak to bude. Našel jsem, že by to mělo být fcí strcat, ale nejde mi to. Díky předem za pomoc
  13. pomoc Crash hry

    Jo, díky :-) Podělím se teda ještě o řešení, snad dává smysl public OnPlayerSpawn(playerid) { ... if(spawned[playerid] == false) { ... spawned[playerid] = true; } if(isskinset[playerid] == false) { skin[playerid] = GetPlayerSkin(playerid); isskinset[playerid] = true; } else { SetPlayerSkin(playerid, skin[playerid]); } return 1; }
  14. pomoc Crash hry

    Už to funguje, jsem vůl. Až jak jsi napsal, ať pošlu OnPlayerSpawn, tak jsem se na něj ještě jednou podíval. Ale když už jsem tu začal, tak vysvětlím, o co šlo. Registrace: DOF2_SetBool(file, "isskinset", false); DOF2_SetInt(file, "skin", 0); Ukládání: DOF2_SetBool(file, "isskinset", isskinset[playerid]); DOF2_SetInt(file, "skin", GetPlayerSkin(playerid)); Načítání: isskinset[playerid] = DOF2_GetBool(file, "isskinset"); skin[playerid] = DOF2_GetInt(file, "skin"); OnPlayerSpawn: public OnPlayerSpawn(playerid) { //různy fce if(spawned[playerid] == false) { //Vše, co hci, aby se stalo jen po prvním spawnu spawned[playerid] = true; //A pak jsem tady měl další podmínku if(isskinset[playerid] == false) //aby to poprvé nenačetlo skin, když je tam 0 po registraci { isskinset[playerid] = true; } else { SetPlayerSkin(playerid, skin[playerid]); } } return 1; } No jenže pak mi došlo, že je to celé vložené v té podmínce if(spawned..., takže se to splní jen poprvé, respektive nikdy...
  15. pomoc Crash hry

    Zdravím, tak jsem tu zase a dost zoufalý. Když zapnu server a poprvé přijdu na server, tak po spawnutí crashne hra. Jakmile přijdu znovu a server zůstane zapnutý, po spawnutí normálně hraju a žádný crash. Absolutně to nechápu. Kdyby to crashovalo pořád, tak je asi chyba v módu, ale takhle? Crash message: SA-MP 0.3.7-R2 Exception At Address: 0x005E5815 Base: 0x06A70000 Registers: EAX: 0x00000000 EBX: 0x47C34F00 ECX: 0x00000000 EDX: 0x00003F80 ESI: 0x10BC6B60 EDI: 0x06100000 EBP: 0x00000100 ESP: 0x0177FC40 EFLAGS: 0x00210246 Stack: +0000: 0x14EF8F70 0x06100000 0x10BC6B60 0x47C34F00 +0010: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000001 +0020: 0x00000000 0x00000000 0x6DB3C00B 0x307C13D6 +0030: 0x3037C782 0x3FEFFADB 0x10BC6B60 0x00829B97 +0040: 0xE0000000 0x3FEFFB19 0xE0000000 0x3FF0CCCC +0050: 0x00000100 0x0177FD7C 0x0083D978 0xFFFFFFFF +0060: 0x005E92CD 0x00001091 0x10BC6B60 0x0177FD8C +0070: 0x00000000 0x06101000 0x06B0ACB3 0x0177FCC0 +0080: 0xBF3C08A9 0x0060EB2B 0x0060EB72 0x10B9A460 +0090: 0x10BC6B60 0x0177FD8C 0x00000000 0x0177FD28 +00A0: 0x00000000 0x00000000 0x3F800000 0x10BC6B60 +00B0: 0x44FD6258 0xC4B1AC30 0x418A2D5D 0x10BC6B60 +00C0: 0x071E3DA0 0x0177FD7C 0x06B3E8EB 0xFFFFFFFF +00D0: 0x06B0E0B0 0x10B9A460 0x10BC6B60 0x0177FD8C +00E0: 0x0177FD34 0x00000800 0x082000A1 0x10BC6B60 +00F0: 0x0086D168 0x00568642 0x00000001 0xAE030D00 +0100: 0x00000099 0x0053C09A 0x0000001A 0xFFFFFFFF +0110: 0x00000000 0x27FC62DE 0x06AD4506 0xFFFFFFFF +0120: 0x06B0DBDE 0x0000001A 0xAE028AD0 0x00000000 +0130: 0x16494B80 0x0177FD64 0x0177F604 0x0177FF70 +0140: 0x06B25F34 0x06B4A688 0x00000002 0x7541DEE0 +0150: 0x0053E986 0x00000001 0x00000000 0x00000001 +0160: 0x0053ECC2 0x00000001 0x00619B71 0x0000001A +0170: 0x00000001 0x00000001 0x0000000A 0x00748DA0 +0180: 0x0000001A 0x00000001 0x74AF4FB0 0x00000000 +0190: 0x0177FF80 0x002EC000 0x01828CBE 0x4F2E0277 +01A0: 0x073F0330 0x00000008 0x00000100 0x00000008 +01B0: 0x00000102 0x43C80000 0x43960000 0x00000000 +01C0: 0x00000000 0x00000320 0x00000258 0x00000000 +01D0: 0x00000001 0x0010017C 0x00000200 0x00000000 +01E0: 0x012C0190 0x000B6183 0x00000190 0x0000012C +01F0: 0x0000002C 0x7451A8BF 0x00825EA4 0x0177FF70 +0200: 0x00825EA4 0x00000000 0x002EC000 0x00821D17 +0210: 0x00821D27 0xE195367C 0x0177FF80 0x008246F1 +0220: 0x00400000 0x00000000 0x03C76DEB 0x0000000A +0230: 0x00000094 0x00000004 0x0000000A 0x040A08AE +0240: 0x00000001 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0250: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0260: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0270: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 SCM Op: 0x77E, lDbg: 0 LastRendObj: 1226 Game Version: US 1.0 State Information: Ped Context: 0 Zachrání mě někdo prosím? Díky EDIT: Zakomentoval jsem vše v OnPlayerSpawn a hra necrashuje. Takže beru zpět a přece jen je asi chyba v módu... EDIT2: Tak jo, už vím, jak to je. Při přihlášení si načítám skin z proměnné a v OnPlayerSpawn mám: SetPlayerSkin(playerid, skin[playerid]); Takže na začátku si vyberu třeba CJe ID 0 a po spawnu se mi načte například holka ID 193. Problém je v tom, že po smrti se mi načte zpět skin, který jsem si vybral na začátku, tedy CJ ID 0. Zajímavost na tom je ta, že když mi to vrátí toho CJe a nechám si vypsat aktuální skin, tak mám 193. Z toho plyne, že je to jako kdyby nějaký bug ve vykreslení nebo co. No a tak jsem na prasáka do OnPlayerSpawn dal: SetPlayerSkin(plaayerid, GetPlayerSkin(playerid)); Abych si jakože jenom zaktualizoval postavu. A to mi crashuje hru... Netuším, jak z toho ven...
×