Jump to content

Castiel

Uživatel
  • Příspěvků

    740
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    50

Castiel last won the day on August 17 2017

Castiel had the most liked content!

Reputace

292 Madd Dog

About Castiel

  • Moto
    Emmet

Kontaktní údaje

  • Web
    http://www.google.cz
  1. pomoc Info hráče

    format(data, sizeof size, "Admin Level : %s\nBanka : %i\nCash : %i", Admin[playerid], Banka[playerid], GetPlayerMoney(playerid));
  2. script Just GangSystem - Beta v0.1

    Pak jedině přemýšlet o streameru a nebo děláš něco špatně.
  3. pomoc Admin systém

    Záleží, co je to za AS. Může to být cokoliv. Například zadals špatné parametry do příkazu(dat. typ) nebo jich nemá dostatek...
  4. pomoc Jak na to?

    I kdybys dokázal dosadit správně všechny arg. tak ti to nepůjde, protože y_ini nedokáže načítat údaje jen tak mimo bez základně důležitých parametrů, z callbacku, name[] a value[]. Buď načítej údaje pomocí 2 načítacích callbacků(1.[zda samozřejmě existuje soubor] po připojení, co bude obsahovat potřebné údaje, a 2. který po zadaní hesla donačte zbytek údajů. Takže, dokud nezadá heslo, nic důležitého se nenačte), nebo to načti pomocí jednoho všechno, a bez zadání správného přihlašovacího hesla ho vyhazovat.
  5. pomoc Dini => Y_ini

    Je vidět, že kdokoliv dělal na tomhle HS, tak znalosti YSI má extrémně malé. Kromě teoretických chyb(navíc závorka, chybějící středník), je tam využití knihovny srovnatelné asi s použitím návratových hodnot... (plus hádám, že autor to načítá z alternativní cesty. Lepší je to načítat z přímé, tak kdybys neměl...) #include <YSI_Storage\y_ini> #include <YSI_Data\y_iterate>+ #include <sprintf>Jestli ti můžu něco doporučit, tak můj ověřený způsob s tagy a iterátory(funkční ovšem) a k tomu sprintf(). Pokud budeš dělat desítky souboru a cyklovat je, tak stačí drobná chyba v zápisu a celý systém se ti začne hroutit.Navíc je to mnohem jednodušší. Takže, začneš přidáním iterátoru pro své domy. Tak můžeš rovnou cyklit domy a ne vlastní cykly a proměnné(makro na maximum domů můžeš zachovat) : new Interator: Houses<MAX_HOUSES>; Taky nezapomeň a další proměnné(informace) o domě jako pozice, jméno majitele, cena apod. Pak samozřejmě vyčistíme iterátor. Nechceme, aby nám tam lítali nežádoucí informace: public OnFilterScriptExit() { Iter_Clear(Houses);Teď přichází ta dokonalost . Stačí jenom nalézt volný iterátor a začlenit do něj náš další dům. Číslo nalezeného volného iterátoru můžeš použít i jako id domu! new house_id = Iter_Free(Houses); Iter_Add(Houses, Iter_Free(Houses));protože máš id volného baráku, můžeš mu rovnou přiřazovat údaje jaké jméno majitele, cena apod. PS: jestli chceš zjistit počet přidaných domů, nemusíš nic cyklit, deklarovat proměnnou, nic takového, stačí jenom zjistit počet vložených interátorů: if (Iter_Count(Houses) == MAX_HOUSES) ...Vybereš si nějaký(jeden), kam budeš všechno ukládat: new INI:Soubor = INI_Open("Baraky.sav");A nakonec ukládání údajů. K tomu ještě použiješ tag. Tag ti zajistí, aby se všechny údaje ukládali pod daný barák do seznamu. A abys ses nezdržoval s formátováním, použiješ sprintf(je to i nakonec kratší): INI_SetTag(Soubor, sprintf("House%i", house_id)); INI_WriteString(Soubor, ...); INI_WriteInt(Soubor, ...); INI_WriteString(Soubor, ...); INI_WriteInt(Soubor, ...); INI_WriteInt(Soubor, ...); INI_WriteInt(Soubor, ...); INI_Close(Soubor);Načítání není o nic těžší. Stačí při načítání všech údaju přidat i načítání tagů. V samotném callbacku pak při načítání hledat jejich tag nejdříve. To stačí hledat jenom slovo House a číslo. Poté přidávat i dané iterátory(protože to jsou jejich id):Zjištěný id pak můžeš používat i rovnou do proměnných. INI_ParseFile("Baraky.sav" , "NahratData", .bPassTag = true); public NahratData(tag[], name[], value[]) { new sstr[14]; strmid(sstr, tag, 5, strlen(tag)); new i = strval(sstr); INI_String(...); INI_Int(...); INI_String(...); Iter_Add(Admins, i); INI_Int(...) return (false); } POZOR Nepřidávat iterátor jako poslední. Návr. hodnoty načítání ti to znemoží
  6. pomoc Chci začít z pawnem

    Prakticky každý se to učí jinak. Někdo tu sázel jeden help za druhým, někdo zase se jenom zeptal v chatě a ihned věděl(i když tam viděl jenom nepatrný rozdíl a myslel si, že je to zcela něco jiného)... Tudíž je nejlepší si najít takový způsob, co ti vyhovuje a držet se ho. Například já postupoval style, že když jsem nevěděl co dělá jaká fce, dopsal jsem jí v prohlížeči za odkaz http://wiki.sa-mp.com/wiki/, a když měl problémem s chybou, tak jsem jí zkopíroval, napsal do Google a díval se, jak něco podobného řeší jiní... Nejvíc se na tom podepíše ten zájem. Pokud se ho chceš naučit a tvořit s ním, určitě radši prozkoumáš všechno, co to umí a dokáže, popřípadě si vyslechneš jakoukoliv pomoc, než, kdybys ses učil pouze to, co potřebuješ, abys měl to samé, co vidíš na nějakém cizím serveru a zalíbilo se ti to.
  7. pomoc [SAMP] Audio Stream

    Špatný odkaz nebo ten formát nepodporuje.
  8. pomoc Zapínání/Vypínání objectu příkazem

    if (!strcmp("/zapnout", cmdtext)) { //Sample code return 1; } if (!strcmp("/vypnout", cmdtext)) { //Sample code return 1; }
  9. pomoc SendClientMessageToAll - S Nickem hráče

    Problém je, že vracíš a po té máš další fce. Jakmile vrátíš následné fce se nevykonají. if (!strcmp("/stuntpark", cmdtext)) { SetPlayerPos(playerid, 2452.7988, 16.5131, 3.1842); SendClientMessage(playerid, FIALOVA, "{FFFFFF} Byl jsi {FF0000}Teleportován{FFFFFF} na {00FF00}StuntPark {FFFFFF}by {00FFFFF}.db[G].{FFFFFF}"); SendClientMessageToAll(FIALOVA, "| Pro port na {FF0000}Tunely {FFFFFF}+ {FF0000}Parkour {FFFFFF}dej {00FF00}/tunely{FFFFFF}."); return 1; }A pokud jde o text s jménem hráče, tak stačí ten jeho nick zjistit a formátovat text. Buď si na to můžeš vytvořit tu fci PlayerName(), abys to při dalších použitích měl jednodušší, nebo to zjišťovat lokálně: if (!strcmp("/stuntpark", cmdtext)) { new String[72 + 1], Name[MAX_PLAYER_NAME + 1]; GetPlayerName(playerid, Name, sizeof Name); format(String, sizeof String, "Hráč %s se odwarpoval na StuntPark by .db[G].", Name); SetPlayerPos(playerid, 2452.7988, 16.5131, 3.1842) , SendClientMessageToAll(FIALOVA, String); return 1; }
  10. video Moje kandidatura na prezidenta

    Než se někdo z vás stane prezidentem tak já opět zemřu...
  11. ostatní HK Hnutí #1

    Prepare yourself we attack at dawn!
  12. gamemode Delete

    Hm... Popis stavu, co obsahuje ten GM, je novinka... Většinou to jsou pomlčky, nikoliv závorky s mezerami uvnitř.
×