_niCo_ 3 Odesláno: 6. Červenec, 2018 Share Odesláno: 6. Červenec, 2018 (upraveno) Zdarec všechny, Toto je můj první FilterScript Jedná se o warp system který sem dopawnil a dávám sen na Pawno.cz ================================================= Filter script obsahuje : warpy do Las Venturas / Los Santos / San Fierro Příkazy /warpy po napsání /warpy se vám ukáže dialog z warpama /lv /sf /ls ======================================================= [ !!! ] DÁM VÁM SEM I KOD WARP SYSTEMU ALE PROSIM VÁS ZANECHTE MNE JAKO AUTORA FS DĚKUJI MOC [ !!! ] Doufám že se vám můj první FilterScript bude líbit a zdar #include <a_samp> #include <zcmd> #define COLOR_BLUE 0xFF0000FF #define COLOR_RED 0xFFFF0000 public OnFilterScriptInit() { print("\n--------------------------------------"); print(" Warp system by _niCo_"); print("--------------------------------------\n"); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE," {FF0000}[ WARPS SYSTEM ] {0000FF}Server používá {FF0000}Warps System {0000FF}by {FF0000}_niCo_ {0000FF}/ {FF0000}v1.0"); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp("/warpy", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Warp System by _niCo_","/ls\n/sf\n/lv\n{00FF00}ZA KAŽDÝ WARP SE TI STRHNE 100 $","{FF0000}Závřít",""); return 1; } if (strcmp("/ls", cmdtext, true, 10) == 0) { GivePlayerMoney(playerid,-100); SetPlayerPos(playerid,1715.1248, -1879.8043, 13.5665); ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Las Venturas","{0000FF}Nyní se nacházíš v {FF0000}Los Santos","{FF0000}Závřít",""); return 1; } if (strcmp("/sf", cmdtext, true, 10) == 0) { GivePlayerMoney(playerid,-100); SetPlayerPos(playerid,-1979.5410, 882.8173, 45.2031); ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Las Venturas","{0000FF}Nyní se nacházíš v {FF0000}San Fierro","{FF0000}Závřít",""); return 1; } if (strcmp("/lv", cmdtext, true, 10) == 0) { GivePlayerMoney(playerid,-100); SetPlayerPos(playerid,2137.2100, 1468.2996, 10.8203); ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Las Venturas","{0000FF}Nyní se nacházíš v {FF0000}Las Venturas","{FF0000}Závřít",""); return 1; } return 0; } Warpy.amx Edited 6. Červenec, 2018 by _niCo_ Aktualizace FS 2 1 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fakerko_ 190 Odesláno: 6. Červenec, 2018 Share Odesláno: 6. Červenec, 2018 Skvělé! 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
_niCo_ 3 Odesláno: 6. Červenec, 2018 Author Share Odesláno: 6. Červenec, 2018 Díky Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonMafia 14 Odesláno: 6. Červenec, 2018 Share Odesláno: 6. Červenec, 2018 Vieš mi povedať prečo používaš ZCMD keď si ho nevyužil? Po ďalšie,nič zložité iba SCM a SetPlayerPos čo vďaka samp wiki dokáže aj začiatočník...A to ZCMD by ma fakt zaujímalo...Ak by si ho niekde využil som ticho ale nevidím nikde aby si ho využil.Vieš mi to vysvetliť? Link to comment Share on other sites More sharing options...
_niCo_ 3 Odesláno: 6. Červenec, 2018 Author Share Odesláno: 6. Červenec, 2018 Já chtěl použít zcm ale nepoužil a zapoměl sem to vymazat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiter 99 Odesláno: 7. Červenec, 2018 Share Odesláno: 7. Červenec, 2018 Ako už bolo spomenuté, ZCMD tam je zbytočne. Ďalej: #define COLOR_RED 0xFFFF0000 Taktiež nikde nevyužívaš. if (strcmp("/warpy", cmdtext, true, 10) == 0) Vieš čo znamená to číslo 10? Nie nevieš, naštuduj si... ShowPlayerDialog(playerid,1 1? Nabudúce použi iné číslo, väčšina ľudí už v GM nejaké tie dialógy má a väčšinou začínajú číslom 1. No a posledná vec, nedávaj sem scripty ktoré obsahujú 2 funkcie (dialogy a nastavenie pozície), ak by si spravil dynamický warp, malo by to akú takú hodnotu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
_niCo_ 3 Odesláno: 7. Červenec, 2018 Author Share Odesláno: 7. Červenec, 2018 (upraveno) Jak sem zmínil ZCMD sem chtěl použít ale nepoužil a zapoměl sem ho vymazat 2. Proč tu je asi kod od warp systemu ? aby si ty lidi to poupravili podle sebe. Já nevím jestli maj vlastni GM nebo RZE 3. Puvodne místo dialogu měla být funkce SendClientMessage ale jak říkam zapoměl sem smazat includ ZCMD a definice Edited 7. Červenec, 2018 by _niCo_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smexy 5 Odesláno: 7. Červenec, 2018 Share Odesláno: 7. Červenec, 2018 (upraveno) Zdravím, Je-li použito (i)ZCMD, OnPlayerCommandText nefunguje. ID dialogu, viz výše. Absolutně hrozné použití OnPlayerCommandText. Nekontroluješ ani, zda je hráč v autě, ani, zda je na pozici řidiče apod., takže si budou děcka stěžovat, jak jim zmizelo auto apod. Málo warpů, nic originálního, toto už tu je dostkrát, teda až na to zobrazování dialogu, když se warpneš. Zatím. //Edit: Neber to nějak špatně, jen Ti říkám, co mi přijde nedobré na Tvém FS. Pokud je to vážně první FS, je to celkem dobré. Ale v tom případě pochybuji, že jsi to dělal sám. Jestli jo, snaž se vypilovat věci výše a bude to perfecto. Edited 7. Červenec, 2018 by Smexy //Edit: 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Invouk 91 Odesláno: 7. Červenec, 2018 Share Odesláno: 7. Červenec, 2018 Aby sme nepísali všetko to isté tak tam prihodím niečo vlastného do tohoto tématu, aj keď to nemá zmysel ale nevadí :D. 1.) Ubaráš hráčovy peniaze aj keby hráč nemal dostatok penazí čiže pôjde do "mínusu" nato slúží podmienka: if( GetPlayerMoney(playerid) >= 100 ){ // CODE HERE } /wiki/GetPlayerMoney a znamená, že ak má hráč viac penazí alebo rovno 100 tak sa prevedie kód ktorý je pod podmienkou, bolo by to už keď tak dobré dať 2.) Dialogy odporúčam ti definovať ( alebo hádzať do enumu, v zátvorke to je preto, že to je pre "skusenejších"), kedže pri definicií si nemusíš pamätať IDčka ale názvy a "nemôžeš" sa pomýliť, dám k tomu rovno aj príklad #define DIALOG_SHOW_TELEPORT 1 #define DIALOG_SUCCESFULLY_TELEPORTED 2 a keď som spomínal aj enum: enum{ DIALOG_TELEPORT = 10, // 10 tam je preto, že dialogy začne počítať od 10 IDčka, a každý pridaný ,, dialog " bude +1 DIALOG_SUCCESFULLY_TELEPORTED // takže toto bude 11 }; ( celkom je to zbytočné keď tam má len ukazuje informácie ale do budúcna sa mu to môže zísť ) 3.) Ako už spomínal niekto, teleportuješ iba hráča ale ak hráč sedí v aute, to auto zostáva na predchádzajúcej pozícií a teleportuje iba hráča! Taký menší tutoriálik: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=195753 A menšie vysvetlenie ak tomu trochu nechápeš: if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){ // Ak je hráč ktorého teleportuješ vo vozidle ako šofér new getv = GetPlayerVehicleID(playerid); // získa id vozidla v ktorom sa hráč nachádza SetVehiclePos(getv, X , Y, Z); // teleportuje id vozidla na určíté súradnice SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // teleportuje hráča na určíte súradnice PutPlayerInVehicle(playerid,getv,0); // dá hráč do vozidla ktoré bolo premestnené na súradnice } else { // ale ak neni šofér auta SetPlayerPos(playerid,-2337.2236,-1650.2164,483.7031); // iba ho teleportuje } Samozrejme, dá sa tam pridať interier, virtual world, a ak ma to auto spolujazdca ale je to len príklad ako by to asi malo vypadať Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guyy 14 Odesláno: 7. Červenec, 2018 Share Odesláno: 7. Červenec, 2018 Skvelý script Link to comment Share on other sites More sharing options...
_niCo_ 3 Odesláno: 7. Červenec, 2018 Author Share Odesláno: 7. Červenec, 2018 Je to fakt muj první FS dělal sem ho sám ale ne z hlavy ale pomocí samp wiki Link to comment Share on other sites More sharing options...
rEf 53 Odesláno: 7. Červenec, 2018 Share Odesláno: 7. Červenec, 2018 (upraveno) lel paráda! Edited 7. Červenec, 2018 by rEf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninjonik 11 Odesláno: 11. Červenec, 2018 Share Odesláno: 11. Červenec, 2018 Na začiatok to není zlé. Ale ak by si už niekedy chcel na pawno.cz dať nejaký warp systém, ktorý není dynamický tak to radšej nerob. Jedine, ak by si chcel s niečim poradiť. Samozrejme, že ak by si urobil nejaký advanced warp systém s 50+ warpami tak to je o inom Ale aj tak si hráči radšej vyhľadajú nejaký dynamický, cez ktorý vytvoria hráči warp v hre ako by sa mali hrabať v kódu. (Niekto pawno alebo iný program nemá ) Dynamický = Možnosť úpravy v scriptu v hre (napr. nastavenie alebo odstránenie warpu) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now