MajorGames4 1 Odesláno: 21. Leden, 2018 Share Odesláno: 21. Leden, 2018 ==[Informcia]== Ahojte, vytvoril som svoj FS, a môžete si ho dať voľne na svoj Server. ==[Načo FS slúži]== Tento FS som vytvoril skôr z nudy. Nájdete tam napr. zbrane, oprava auta, a rôzne ďalšie príkazy / funkcie. Ďalej som tam pridal taký menší "AntiHack", ide o to, že keď nejaký hráč zabije nejakého hráča minigunou, automaticky dostane ban. ==[Príkazy]== - /menup - Menu pre hráčov - /menua - Menu len pre Adminov ==[Aký FS bude na budúce?]== Aktuálne pracujem na VIP systéme, kde budú prefixy, rôzne výhody atď... Potom mám na pláne urobiť hlavne pre vás Pravidlá na server, že sa pripojíte na server a zobrazia sa vám pravidlá a vy ich musíte odsúhlasiť. Ďalej v zozname mám v pláne urobiť Admin enu, kde bude: Zabanovať hráča A to je asi všetko.. xD Tak isto ak chcete, môžem vám urobiť váš FS úplne zadarmo. Ale musí to byť FS, GM nerobím. Príklad: Urobím vám FS na hocijaký príkaz, stačí sa len dohodnúť. Môžete ma poprosiť buď tu alebo v SZ, a už sa dohodneme. Možno si hovoríte, že prečo to robím zadarmo? No lebo ma to baví :D. Odkaz na PWN súbor => https://pastebin.com/YXGFW4YE Môžete si to upraviť podľa seba. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrátor Ewwe 434 Odesláno: 21. Leden, 2018 Administrátor Share Odesláno: 21. Leden, 2018 K tomu minigunu jednak nemusis pouzivat GetPlayerWeapon ale id zbrane mas ulozene rovnou v reason a druhak by treba mohlo bxt efektivnejsi kontrolovat jakmile hrac udeli damage minigunem ale to uz je na interpretaci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hlavní moderátor vEnd 279 Odesláno: 21. Leden, 2018 Hlavní moderátor Share Odesláno: 21. Leden, 2018 if(GetVehicleHealth(vehicleid) > 95) K tomuto mám 2 věci: 1. Tato funkce má 2 parametry, jedním je ID vozidla a druhým je proměnná, do které se má uložit "zdraví" vozidla. Tento kód je tedy nefunkční. 2. "Zdraví" vozidel není v intervalu 0 až 100, nýbrž 0 až 1000, kdy 1000 je zcela nepoškozené vozidlo a kolem 250(?) ti začne hořet. Hodnotu 95 mají hodně poškozená auta, která již hoří. SetVehicleHealth(vehicleid, 100); Zde je to totéž, když nastavíš hodnotu 100, auto začne hořet a brzy vybuchne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MajorGames4 1 Odesláno: 21. Leden, 2018 Author Share Odesláno: 21. Leden, 2018 Ďakujem za opravu :). Updated => https://pastebin.com/YXGFW4YE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guyy 14 Odesláno: 22. Leden, 2018 Share Odesláno: 22. Leden, 2018 #include <OPVD> #include <OPVD_SEC> A tieto inclúdy sú čo ?? A linky by neboly ? :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrátor Ewwe 434 Odesláno: 22. Leden, 2018 Administrátor Share Odesláno: 22. Leden, 2018 9 hours ago, MajorGames4 said: Ďakujem za opravu :). Updated => https://pastebin.com/YXGFW4YE Ten GetVehicleHealth máš pořád špatně. To nemůže fungovat viz http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleHealth Link to comment Share on other sites More sharing options...
VolfikCZ 33 Odesláno: 22. Leden, 2018 Share Odesláno: 22. Leden, 2018 (upraveno) Možný by nebylo od věci smazat nepotřebné callbacky, které nevyužíváš. Určitě to bude přehlednější a ostatní uživatelé se můžou kouknout pouze na tvou práci, kterou si udělal a nemusejí se dostávat k (nepoužitým) částem kódu. Edited 22. Leden, 2018 by VolfikCZ Link to comment Share on other sites More sharing options...
EEEE 8 Odesláno: 23. Leden, 2018 Share Odesláno: 23. Leden, 2018 (upraveno) public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { switch(dialogid == 1) { case 1: { switch(listitem) { case 0: { switch(dialogid == 3) { case 1: { switch(listitem) { case 0: To čo je ? Už keď používaš switch, tak takto: public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { switch(dialogid) { case 1: // ak je dialogid 1 { if (response == 0) return 1; switch(listitem) { case 0: { xxxxxxxxx } case 1: { yyyyyyyyy } } // koniec switch listittem }// koniec dialogid 1 case 2: // ak je dialogid 2 { xxxxxxxxxx yyyyyyyyyy }// koniec dialogid 2 ... atď. } // koniec switch }// koniec ondialogreponse + ondialogreponse na dialogid 2 (admin menu) tam ani nemáš P.S.: neviem prečo mi to tak rozhádzalo tie zátvorky, v editore to mám dobre Edited 23. Leden, 2018 by EEEE Link to comment Share on other sites More sharing options...
DuFF 86 Odesláno: 23. Leden, 2018 Share Odesláno: 23. Leden, 2018 Na kontrolu vlastníctva zbrane bude možno vhodnejšie použiť WeaponData, GetPlayerWeapon sa vzťahuje iba na aktuálne držanú zbraň. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now