PinkSmoothie 104 Odesláno: 2. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 2. Prosinec, 2013 Lax : OKStyle vytvoril tento object http://prntscr.com/287fbo ale na tom videu je velky race checkpoint Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tanga 131 Odesláno: 2. Prosinec, 2013 Author Share Odesláno: 2. Prosinec, 2013 (upraveno) 1 -1 je infinity virtual world takže v jakem koliv svete se ti obrazí když tam dáš místo -1 např 3 tak pickup vude videt jen ve Virtual Worlde 32. Ano můžeš tam dát i objekty ale myslím že by občas mohlo bugovat3. Nerozumím otázce nesouhlasím stou 2 ID pickupu můžou byt i objekty jednou se mi stalo že jsem se sptel o jedno číšlo a místo dollaru mi tam rotovala zastávka ;D --Nesúhlasím. Nemohlo by to fungovať. Objekty majú "solid" stav, ako možno poznáš z iných prostredí (GMK) a keď sa dotkneš solid objektu, nevykoná sa žiadny iný skript, iba primárna kolízia - zastavenie.Nič, mýlil som sa, funguje to.-Presne ako som vravel - vo vidách vyššie - vytvoriť iný checkpoint nie je problém - nájdeš si iné objekty, príp. "material" a v OnPlayerUpdate budeš testovať či sa nachádza v checkpointe. Edited 2. Prosinec, 2013 by Tango Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amenadiel 286 Odesláno: 2. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 2. Prosinec, 2013 -- Nesúhlasím. Nemohlo by to fungovať. Objekty majú "solid" stav, ako možno poznáš z iných prostredí (GMK) a keď sa dotkneš solid objektu, nevykoná sa žiadny iný skript, iba primárna kolízia - zastavenie. - Presne ako som vravel - vo vidách vyššie - vytvoriť iný checkpoint nie je problém - nájdeš si iné objekty, príp. "material" a v OnPlayerUpdate budeš testovať či sa nachádza v checkpointe. a skusil si to vůbec nekdy ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ATomas 286 Odesláno: 4. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 4. Prosinec, 2013 new PickupAmmo; // Meno pickupu Tohle musi byt pro novacka strane matouci. Ve skutecnosti jsi si vymyslel nazev promene, a ne jmeno pickupu 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amenadiel 286 Odesláno: 5. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 5. Prosinec, 2013 new PickupAmmo; // Meno pickupu Tohle musi byt pro novacka strane matouci. Ve skutecnosti jsi si vymyslel nazev promene, a ne jmeno pickupu tak do new můžeš dát hromadu vecí . . . takže by to chtelo více vysvetlit Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpyLine 0 Odesláno: 8. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 8. Prosinec, 2013 Pěkně vysvětlené. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eidam 0 Odesláno: 5. Březen, 2014 Share Odesláno: 5. Březen, 2014 Pekný jasný TUT kiež by boli také všetky Link to comment Share on other sites More sharing options...
DancisCZ 0 Odesláno: 18. Červen, 2014 Share Odesláno: 18. Červen, 2014 Díky Parecku, Mě to jako začátečníkovi dost pomohlo, protože to bylo dobře popsané a vše vysvětlené tak, aby to pochopil každý, takže fakt super tut. Proto ode mne 10/10 (hodnocení). Link to comment Share on other sites More sharing options...
ĐaVe 33 Odesláno: 20. Červen, 2014 Share Odesláno: 20. Červen, 2014 toto bych zásadně nevyužíval: Pridelenie vlastností pickupu: Spoiler public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid){if(pickupid == MenoPickupu){// Vykonať nejaké príkazy}return true;} pickupy se potom prohazují, lepší je využít: #define IsPlayerInSphere(%0,%1,%2,%3,%4) IsPlayerInRangeOfPoint(%0,%4,%1,%2,%3) public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(IsPlayerInSphere(playerid,X,Y,Z,Float: rarge)) { //akce } return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
danda951 0 Odesláno: 23. Červen, 2014 Share Odesláno: 23. Červen, 2014 Dobrý návod (jestlim mám hodnotit 8,5/10 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaNeX 5 Odesláno: 1. Září, 2014 Share Odesláno: 1. Září, 2014 Zdravím jak nastavím čas na spawn toho PickUpu? Dal jsem si aby se spawnoval chvílí po sebrání. Ale já si chci nastavit třeba na hodinu+.. jsem nováček tak kdo by podrobně pomohl tak budu rád :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PinkSmoothie 104 Odesláno: 1. Září, 2014 Share Odesláno: 1. Září, 2014 PublicOnPlayerPickupPickup(....) { DestroyPickup(); http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyPickup //pickup sa znici po tom ako ho zoberes tu das timer na 1hodinu, http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimer // po tom ako si ho zobral sa zacne odpocitavat 1hodina } public tvoj timer() { a tu ten pickup vytvoris znova. CreatePickup(); http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePickup //ked uplynie 1hodina tak sa ti znovu vytvori a mozes ho znovu zobrat } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now