Jump to content

Recommended Posts

 

1 -1 je infinity virtual world takže v jakem koliv svete se ti obrazí když tam dáš místo -1 např 3 tak pickup vude videt jen ve Virtual Worlde 3
2. Ano můžeš tam dát i objekty ale myslím že by občas mohlo bugovat
3. Nerozumím otázce


nesouhlasím stou 2 ID pickupu můžou byt i objekty jednou se mi stalo že jsem se sptel o jedno číšlo a místo dollaru mi tam rotovala zastávka ;D

--
Nesúhlasím. Nemohlo by to fungovať. Objekty majú "solid" stav, ako možno poznáš z iných prostredí (GMK) a keď sa dotkneš solid objektu, nevykoná sa žiadny iný skript, iba primárna kolízia - zastavenie.
Nič, mýlil som sa, funguje to.
-
Presne ako som vravel - vo vidách vyššie - vytvoriť iný checkpoint nie je problém - nájdeš si iné objekty, príp. "material" a v OnPlayerUpdate budeš testovať či sa nachádza v checkpointe.

Edited by Tango
Link to comment
Share on other sites

 

 

--

Nesúhlasím. Nemohlo by to fungovať. Objekty majú "solid" stav, ako možno poznáš z iných prostredí (GMK) a keď sa dotkneš solid objektu, nevykoná sa žiadny iný skript, iba primárna kolízia - zastavenie.

-

Presne ako som vravel - vo vidách vyššie - vytvoriť iný checkpoint nie je problém - nájdeš si iné objekty, príp. "material" a v OnPlayerUpdate budeš testovať či sa nachádza v checkpointe.

 

a skusil si to vůbec nekdy ?

Link to comment
Share on other sites

new PickupAmmo; // Meno pickupu

Tohle musi byt pro novacka strane matouci. Ve skutecnosti jsi si vymyslel nazev promene, a ne jmeno pickupu :d

 

tak do new můžeš dát hromadu vecí . . . takže by to chtelo více vysvetlit 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Díky Parecku,

Mě to jako začátečníkovi dost pomohlo, protože to bylo dobře popsané a vše vysvětlené tak, aby to pochopil každý, takže fakt super tut. Proto ode mne 10/10 (hodnocení).

Link to comment
Share on other sites

toto bych zásadně nevyužíval:

 

 

Pridelenie vlastností pickupu:

Spoiler
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == MenoPickupu)
{
// Vykonať nejaké príkazy
}
return true;
}

 

 

pickupy se potom prohazují, lepší je využít:

#define IsPlayerInSphere(%0,%1,%2,%3,%4) IsPlayerInRangeOfPoint(%0,%4,%1,%2,%3)
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
    if(IsPlayerInSphere(playerid,X,Y,Z,Float: rarge))
    {
        //akce
    }
    return 1;
}

 
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Zdravím jak nastavím čas na spawn toho PickUpu? Dal jsem si aby se spawnoval chvílí po sebrání.

Ale já si chci nastavit třeba na hodinu+.. jsem nováček tak kdo by podrobně pomohl tak budu rád :-)

Link to comment
Share on other sites

PublicOnPlayerPickupPickup(....)

{

      DestroyPickup(); http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyPickup               //pickup sa znici po tom ako ho zoberes

      tu das timer na 1hodinu, http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimer            // po tom ako si ho zobral sa zacne odpocitavat 1hodina

}

 

public tvoj timer()

{

      a tu ten pickup vytvoris znova. CreatePickup(); http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePickup     //ked uplynie 1hodina tak sa ti znovu vytvori a mozes ho znovu     zobrat

}

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...