Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

PinkSmoothie

Uživatel
  • Příspěvků

    816
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    26
  • Bodů

    25 [ Donate ]

PinkSmoothie last won the day on 10. Listopad 2021

PinkSmoothie had the most liked content!

Reputace

99 The Truth

1 Follower

About PinkSmoothie

  • Moto
    Barry Thorne "Big Bear"

Návštěvníci

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. no jedine zeby tam mivco nahodil svoju registracku lebo inak to bude o nicom
  2. zo vsetkym len suhlasim, a neviem ako to vyriesit ale podla mna je problem to, ze ked sa niecomu venujem a chcem na fore ziskat kontakty/spravit si reklamu alebo potrebujem pomoc, tak sa mi 100x viac oplati pouzit nejake celosvetove forum ako toto.(logicky)
  3. hovori sa, ze je to spravene v Unreal Engine, a R* potvrdili aj nove ovladanie inspirovane GTAV https://www.youtube.com/watch?v=5zYGrMiPw3o
  4. idealne je vymazat povodne objekty gta a urobit si vlastnu mapu okolo povodnych kolajnic, teda pouzit ten povodny vlak
  5. tak to urychlim, myslim, ze budes musiet ukazat kod, ktory si upravil
  6. https://www.burgershot.gg/showthread.php?tid=174 <<< plnohodnotny map editor /thelp > vehicles = prikazy na pracu s autami...Ked v Menu vyberes jeden prikaz, do chatu ti to napise jeho funkciu jeden prikaz v /thelp nieje(neviem preco) ale funguje a to /text (ked mas selectnuty objekt). Pomocou tohto prikazu mozes upravovat text na objekte(SetObjectMaterialText), najcastejsie pouzivane objekty su 19475-19483(neviditelne objekty bez kolizie) a 2659+- skvela vec je aj /avmirror prikazy vo videu su trochu ine, pretoze je to trochu iny editor ale v principe ten isty Ukazka toho co sa da pomocou tohto editoru vytvorit, bez zbytocnej namahy a nervov:
  7. PinkSmoothie

    pomoc LC MOD

    vspawner.pwnvspawner.amx nastavene aby spawnovalo auta do worldu 696968
  8. len tak mimochodom san andreas je stat a nie mesto
  9. odporucam ti nastavit co najvacsi materialsize(teda 512x512) a potom vacsi fontsize. Tým padom bude text kvalitnejsi("ostrejší") a outline tenší. to aky vzhlad(farbu) ma outline záleží na tom, ake objekty su za objektom textu a akú maju tieto objekty texturu a farbu. Na tvojom screene vidis, ze niektore casti outlinu su biele, niektore cervene alebo zelene. Ta biela cast vľavo je podla mna kvoli objektu skrini, ktory je za stenou. Mozno niekde v pozadi mas nejake cervene objekty a tie sposobuju cervene zafarbenie(nvm,tazko z 1 screenu povedat). Dalej na vzhlad outlinu moze mat vplyv pocasie, cas, svetlá v blizkosti textu, voda v blizkosti mapy. treba skusat a prides na vhodne riesenie ale ten autlajn tam bude vzdy, je to dajme tomu bug sampu.
×
×
  • Create New...