Jump to content

[GRAFIKA] Header pro web


Emppu

Recommended Posts

Zdravím. Konečně jsem se odvážil sem nahrát moji první "větší" práci s grafickou úpravou. Jsem začátečník, ale pokusil jsem se vytvořit header pro web, co jsem dělal pro CoCa.

Základní informace -

Tvůrce: dadanek1999

Program: Corel Draw 11

Čas: CCA 30 min.

Typ: header

Téma: San Andreas Multiplayer

627627logo.jpg

 

25732573logo.jpg

 

 

Upozorňuji, že obrázek se zde jeví z nějakého důvodu větší, normální náhled v PC je menší

 

PS: Na kolenou vás prosím, napište co se vám líbí, co ne, ale prosím :spam:

Link to comment
Share on other sites

Jeste ten obrazek by to chtelo dat..

Já ho tam mám... Jestli je vadný spoiler okamžitě napravím!

 

-- úte 08. úno 2011 20:23:40 --

 

Opraveno :)

Link to comment
Share on other sites

Nelíbí se mi ten přechod na pozadí a na něm jen prdlé dva obrázky.. zkus to složit celé z obrázků přechody rozmaž dosáhneš lepšího výsledku..

Barvy taky nemáš moc vhodně zvoleny (dbej na dostatečný kontrast, koukni se třeba na tu modrou).

Dám ti jednu radu: už nikdy na nic nepoužívej font comic sans (nejlépe ho smaž z kompu aby tě to nelákalo).. je mi z něj upřímě na blití.. Tenhle font se hodí leda tak na nějakou pozvánku ne na header nebo nedej bože do logotypu..

0/10

Link to comment
Share on other sites

Nelíbí se mi ten přechod na pozadí a na něm jen prdlé dva obrázky.. zkus to složit celé z obrázků přechody rozmaž dosáhneš lepšího výsledku..

Barvy taky nemáš moc vhodně zvoleny (dbej na dostatečný kontrast, koukni se třeba na tu modrou).

Dám ti jednu radu: už nikdy na nic nepoužívej font comic sans (nejlépe ho smaž z kompu aby tě to nelákalo).. je mi z něj upřímě na blití.. Tenhle font se hodí leda tak na nějakou pozvánku ne na header nebo nedej bože do logotypu..

0/10

Díky, díky, díky moc!!! :d Konečně vím co mám dělat! :) Zítra se do toho vrhnu!

Link to comment
Share on other sites