AvestX 5 Odesláno: 19. Říjen, 2009 Share Odesláno: 19. Říjen, 2009 Čus, Nudil sem se kdyš sem neměl net tak sem udělal takovej jako dům system tet ještě dělam includ kde buou k dispozici auta . Verze 1.0 - MENU. Nahoru pod includy: new house1pick; //- Uděláme si pickup kde bude dům. new house1pick2; //- Uděláme si pickup v domu kudy budete chodit ven. new Menu:house1menu;//- Uděláme menu pro dům. new mdum1a;//- To je vlastník aby si dům nikdo pak nemoch koupit. new mdum1b[MAX_PLAYERS];//- To je pro playerid aby si moch třeba odemknout barák. new dum1z;//- Zámek. Do OnGameModeInt: house1menu = CreateMenu("~r~ Dum", 2, 214.0, 194.0, 250.0, 250.0); AddMenuItem(house1menu, 0, "Koupit"); AddMenuItem(house1menu, 0, "Prodat"); AddMenuItem(house1menu, 0, "Zamknout"); AddMenuItem(house1menu, 0, "Odemknout"); AddMenuItem(house1menu, 0, "Informace"); AddMenuItem(house1menu, 0, "Vztoupit"); AddMenuItem(house1menu, 0, "Nic"); // To je menu. house1pick2 = CreatePickup(1318,1,235.2655,1186.6844,1080.2578 ); //To udělá pickup house1pick = CreatePickup(1273,1,2071.5552,-1701.3064,13.5469 );//taky udělá pickup // Pickupy OnPlayerPickUpPick: if(pickupid == house1pick2) { SetPlayerInterior(playerid, 0); //To je kdyš vistoupí tak mu to nastaví interior 0 SetPlayerPos(playerid, 2071.5552,-1701.3064,13.5469); //kam ho to portne } if(pickupid == house1pick) { ShowMenuForPlayer(house1menu, playerid); //- Ukáže mu to menu. TogglePlayerControllable(playerid, false); //- Zmrazí ho to (nepoviné) } Do OnPlayerSelectedMenuRow: new Menu:Current = GetPlayerMenu(playerid);//- Nadefinujeme si menu (možná máte) if (Current == house1menu ) { switch(row) { case 0:{ TogglePlayerControllable(playerid, true); // odmrazí if(GetPlayerMoney(playerid) < 50000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Nemáš 7 000 0 $ !"); // Kdyš nemá aspon 50000 if(mdum1a == 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Je nám líto, tento dům již někdo vlastní !"); //- Kdyš už ho někdo vlastní ukáže toto mdum1a = 1;//dá majitele na 1 tak si ho už nemůže nikdo koupit mdum1b[playerid] = 1; //Dá ho na 1 tak může odemikat GivePlayerMoney(playerid, -70000); //dá mu money -70000 SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Tento dum je odnyní tvůj !"); // Ukáže že je odeted jeho } } } if (Current == house1menu ) { switch(row) { case 1:{ TogglePlayerControllable(playerid, true); // odmrazí if(mdum1b[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Nejsi majitelem tohoto domu !"); // ukáže že neni majitel mdum1a = 0; //dá majitele na nulu tak si dum muže někdo koupit mdum1b[playerid] = 0; //Dá mu aby nic nemoch z domem dělat GivePlayerMoney(playerid, 70000); //Vrátí peníze SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Dům prodán, Byla ti vrácena jen polovina z ceny ( 7 000 0 $ ) !"); //Vipíše že je prodán } } } if (Current == house1menu ) { switch(row) { case 2:{ TogglePlayerControllable(playerid, true); // odmrazí dum1z = 0; //Zamkne if(mdum1b[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Nejsi majitelem tohoto domu !"); SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Dům byl zamknut !"); //Ukáže že je zamknut } } } if (Current == house1menu ) { switch(row) { case 3:{ TogglePlayerControllable(playerid, true); // odmrazí dum1z = 1; //Dá dům do stavu odemknutého. if(mdum1b[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Nejsi majitelem tohoto domu !"); //- Ukáže že neni majitel. SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Dům byl odemknut !"); //- Vipíše že je dům odemknut. } } } if (Current == house1menu ) { switch(row) { case 4:{ TogglePlayerControllable(playerid, true); //- ODmrazí SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "Info o domu:"); SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "Číslo Domu: ' 1 '."); if(dum1z == 0) { SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Zámek: Zamknutý."); }else{ SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Zámek: Odemknutý."); } if (mdum1a == 0) { SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"K Prodeji: Ano"); }else{ SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"K Prodeji: Ne"); } SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Cena: 10 000 0 $."); } } } if (Current == house1menu ) { switch(row) { case 5:{ TogglePlayerControllable(playerid, true); //- Odmrazí if(dum1z == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Tento dům je boužel zamknut !"); //- Zjistí jestli je zamknutej a jestlo je odešle zprávu. SetPlayerPos(playerid, 234.8819,1189.8713,1080.2578); //- Portne ho do domu. SetPlayerInterior(playerid, 3); //- Dá interior. SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Výtej v domě !"); //- Odeště že je v domě } } } if (Current == house1menu ) { switch(row) { case 6:{ TogglePlayerControllable(playerid, true); //- Odmrazí. } } } To je asi vše .... Verze 2.0 - Dialog (Na přání fugase). Nahoru: new house1pick; //- Uděláme si pickup kde bude dům. new house1pick2; //- Uděláme si pickup v domu kudy budete chodit ven. new mdum1a;//- To je vlastník aby si dům nikdo pak nemoch koupit. new mdum1b[MAX_PLAYERS];//- To je pro playerid aby si moch třeba odemknout barák. new dum1z;//- Zámek. OnGame/FilerScriptInt: house1pick2 = CreatePickup(1318,1,235.2655,1186.6844,1080.2578 ); //To udělá pickup house1pick = CreatePickup(1273,1,2071.5552,-1701.3064,13.5469 );//taky udělá pickup return 1; Do OnPlayerPickUpPickup: if(pickupid == house1pick2) { SetPlayerInterior(playerid, 0); //To je kdyš vistoupí tak mu to nastaví interior 0 SetPlayerPos(playerid, 2071.5552,-1701.3064,13.5469); //kam ho to portne } if(pickupid == house1pick) { ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_LIST,"Dům","Koupit\nProdat\nZamknout\nOdemknout\nInformace o domu\nVztoupit","Použít","Nic"); //- Ukáže dialog. TogglePlayerControllable(playerid, false); //- Zmrazí ho to (nepoviné) } Do OnDialogResponse: if(dialogid == 1) //- Toto je ID dialogu mi máme tedy 1. { if(response == 1) //- To je jaké stiskne tlačítko, 1 je Použít a 2 je nic, mi máme tedy 1. { if(listitem == 0) //- Když stiskne první věc v menu. { TogglePlayerControllable(playerid, true); // odmrazí if(GetPlayerMoney(playerid) < 50000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Nemáš 7 000 0 $ !"); // Kdyš nemá aspon 50000 if(mdum1a == 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Je nám líto, tento dům již někdo vlastní !"); //- Kdyš už ho někdo vlastní ukáže toto mdum1a = 1;//dá majitele na 1 tak si ho už nemůže nikdo koupit mdum1b[playerid] = 1; //Dá ho na 1 tak může odemikat GivePlayerMoney(playerid, -70000); //dá mu money -70000 SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Tento dum je odnyní tvůj !"); // Ukáže že je odeted jeho } else if(listitem == 1) // 2 { TogglePlayerControllable(playerid, true); // odmrazí if(mdum1b[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Nejsi majitelem tohoto domu !"); // ukáže že neni majitel mdum1a = 0; //dá majitele na nulu tak si dum muže někdo koupit mdum1b[playerid] = 0; //Dá mu aby nic nemoch z domem dělat GivePlayerMoney(playerid, 70000); //Vrátí peníze SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Dům prodán, Byla ti vrácena jen polovina z ceny ( 7 000 0 $ ) !"); //Vipíše že je prodán } else if(listitem == 2) // 3 { TogglePlayerControllable(playerid, true); // odmrazí dum1z = 0; //Zamkne if(mdum1b[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Nejsi majitelem tohoto domu !"); SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Dům byl zamknut !"); //Ukáže že je zamknut } else if(listitem == 3) // 4 { TogglePlayerControllable(playerid, true); // odmrazí dum1z = 1; //Dá dům do stavu odemknutého. if(mdum1b[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Nejsi majitelem tohoto domu !"); //- Ukáže že neni majitel. SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Dům byl odemknut !"); //- Vipíše že je dům odemknut. } else if(listitem == 4) // 5 { TogglePlayerControllable(playerid, true); //- ODmrazí SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "Info o domu:"); SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "Číslo Domu: ' 1 '."); if(dum1z == 0) { SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Zámek: Zamknutý."); }else{ SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Zámek: Odemknutý."); } if (mdum1a == 0) { SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"K Prodeji: Ano"); }else{ SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"K Prodeji: Ne"); } SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Cena: 10 000 0 $."); } else if(listitem == 5) // 6 { TogglePlayerControllable(playerid, true); //- Odmrazí if(dum1z == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Tento dům je boužel zamknut !"); //- Zjistí jestli je zamknutej a jestlo je odešle zprávu. SetPlayerPos(playerid, 234.8819,1189.8713,1080.2578); //- Portne ho do domu. SetPlayerInterior(playerid, 3); //- Dá interior. SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Výtej v domě !"); //- Odeště že je v domě } } } Copyright © 2009/10 Avest-X porušení se trestá ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
fugasjunior 1 Odesláno: 19. Říjen, 2009 Share Odesláno: 19. Říjen, 2009 Good dam to do Los Santos Life ale něco se mi na tom nelíbí: tvoje CZ! máš tam chyb jak máku Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 19. Říjen, 2009 Author Share Odesláno: 19. Říjen, 2009 Jj dej to tam a nezapomeň dát Ctrl + C & Ctrl + V. chyb ? aha to si neviděl moje vysvěčení . Link to comment Share on other sites More sharing options...
fugasjunior 1 Odesláno: 19. Říjen, 2009 Share Odesláno: 19. Říjen, 2009 Já že kopčim?? No dobře tuty jo ale jen do mého modu a se zlomenou rukou bych to psal asi měsíc! P.S.: Co máš na vysvědčení? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marwin37 5 Odesláno: 19. Říjen, 2009 Share Odesláno: 19. Říjen, 2009 TuT celkem dobry a kde to portne by me zajimalo zadne objecty nic xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 19. Říjen, 2009 Author Share Odesláno: 19. Říjen, 2009 No to už si musíš udělat sám a objekty nejsou potřeba tak to dej do pwn a vlez k tomu to je interior už v Sa-mp Link to comment Share on other sites More sharing options...
癌癌癌 1 Odesláno: 19. Říjen, 2009 Share Odesláno: 19. Říjen, 2009 No to už si musíš udělat sám a objekty nejsou potřeba tak to dej do pwn a vlez k tomu to je interior už v Sa-mp Ehm.. chtěl si napsat v GTA... jo je to dobrý Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 19. Říjen, 2009 Author Share Odesláno: 19. Říjen, 2009 jj gta sry. j dik. Pls nevíte někdo kde bych našel ID + obrázky všech interiorů ? (sry nechci ale zakládat new topic...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozi 1 Odesláno: 21. Říjen, 2009 Share Odesláno: 21. Říjen, 2009 zkus na wiki ale obrazky ti nikdo dělat nebude možná bych na tom zapracoval ale jsem školou povinej Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Speedy 2 Odesláno: 21. Říjen, 2009 Share Odesláno: 21. Říjen, 2009 niCe job Avest-X Ozi: http://weedarr.wikidot.com/interior Link to comment Share on other sites More sharing options...
-other-PaNdACZE 0 Odesláno: 29. Říjen, 2009 Share Odesláno: 29. Říjen, 2009 abych řekl pravdu aveste tak si nejsem jistej jestli sem se náhodou místo tebe nenudil já :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 29. Říjen, 2009 Author Share Odesláno: 29. Říjen, 2009 No pando je pravda že sem se trochu inspiroval tim tvim to se přiznávam ale jinak sem to udělal já. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ATomas 291 Odesláno: 29. Říjen, 2009 Share Odesláno: 29. Říjen, 2009 Avest-X musim rict ze si to pekne odflaknul to si musej tetka kdyby si chtely pridat dalsi dum tak zase definovat menu udelat zase pickupy a akorat to zabira misto Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 29. Říjen, 2009 Author Share Odesláno: 29. Říjen, 2009 No tak mi pošli ten tvuj vírobek já includy dělat neumim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ATomas 291 Odesláno: 29. Říjen, 2009 Share Odesláno: 29. Říjen, 2009 no s tim sem se delal moc dlouho ale funguje to neco jako jeden radek jeden dum jinak je potom vsechno v promenynych a pres cykly for neco jako czproperty Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 29. Říjen, 2009 Author Share Odesláno: 29. Říjen, 2009 J vim jednou sem ti psal na skype a ty si mi řek, že prej se to dělá p pawn jinak to neascriptim Link to comment Share on other sites More sharing options...
ATomas 291 Odesláno: 29. Říjen, 2009 Share Odesláno: 29. Říjen, 2009 nejak nemuzu rozlustit druhou polovinu vety Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 29. Říjen, 2009 Author Share Odesláno: 29. Říjen, 2009 Aha tak já ti jí napíšu znovu. Jednou sem ti psal na skype jak si udělal ty domy (to sem byl total lama xD) a ty si mi řek že se to musí nascriptit v pawnu jinak to nenascriptim. a já sem ti řek a pošleš mi to a ty ne to je můj vítvor. skus předělat CZ Property a já bych ti tet řek nato seru xD Jestli nevíš o co de tak to nech Link to comment Share on other sites More sharing options...
ATomas 291 Odesláno: 29. Říjen, 2009 Share Odesláno: 29. Říjen, 2009 jo ten rozhovor uz si spominam ti by jeden nerek co se to z tebe vyvynulo no kazdy zacinal Link to comment Share on other sites More sharing options...
-other-PaNdACZE 0 Odesláno: 29. Říjen, 2009 Share Odesláno: 29. Říjen, 2009 jo atomasi je to pravda že to jde samozřejmě udělat dům na jeden řádek já měl v plánu to udělat uděláš si public a akorát dosadíš všechno de kdybych se nevys*al na pawno tak si to klidně udělám ale už to pro mě stratilo amysl a aveste neokopčils to celý mě se ty domy eště ukládaj ale není to až tak super trochu mi j*be:D "scratch" Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 29. Říjen, 2009 Author Share Odesláno: 29. Říjen, 2009 Ne neskopčil sem to odtebe jak si mi poslal tamto. Jo je pravda že SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "Info o domu:"); SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "Číslo Domu: ' 1 '."); if(dum1z == 0) { SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Zámek: Zamknutý."); }else{ SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Zámek: Odemknutý."); } if (mdum1a == 0) { SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"K Prodeji: Ano"); }else{ SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"K Prodeji: Ne"); } SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Cena: 10 000 0 $."); Mam od tebe, protože sem to nechtěl dělat. Ale jinak sem to udělal sám. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daw3 0 Odesláno: 29. Říjen, 2009 Share Odesláno: 29. Říjen, 2009 Myslim si že podmínky (if) a SendClientMessage zvladne každý. Je to pytlovina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 29. Říjen, 2009 Author Share Odesláno: 29. Říjen, 2009 Noje ale mě nebaví se s tim srát. Je to lechký, ale kdyš už sem to viděl "tongue" . Link to comment Share on other sites More sharing options...
NextWarrior 0 Odesláno: 29. Říjen, 2009 Share Odesláno: 29. Říjen, 2009 dobry TuT Aveste-X Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 29. Říjen, 2009 Author Share Odesláno: 29. Říjen, 2009 J Dik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now