Jump to content

Jak Na Dům.


AvestX

Recommended Posts

Čus, Nudil sem se kdyš sem neměl net :d tak sem udělal takovej jako dům system :boss: tet ještě dělam includ kde buou k dispozici auta .


Verze 1.0 - MENU.

 

Nahoru pod includy:

new house1pick; //- Uděláme si pickup kde bude dům.
   new house1pick2; //- Uděláme si pickup v domu kudy budete chodit ven.
   new Menu:house1menu;//- Uděláme menu pro dům.
   new mdum1a;//- To je vlastník aby si dům nikdo pak nemoch koupit.
   new mdum1b[MAX_PLAYERS];//- To je pro playerid aby si moch třeba odemknout barák.
   new dum1z;//- Zámek.


Do OnGameModeInt:

    house1menu = CreateMenu("~r~ Dum", 2, 214.0, 194.0, 250.0, 250.0);
   AddMenuItem(house1menu, 0, "Koupit");
   AddMenuItem(house1menu, 0, "Prodat");
   AddMenuItem(house1menu, 0, "Zamknout");
   AddMenuItem(house1menu, 0, "Odemknout");
   AddMenuItem(house1menu, 0, "Informace");
   AddMenuItem(house1menu, 0, "Vztoupit");  
   AddMenuItem(house1menu, 0, "Nic");
// To je menu.
   house1pick2       = CreatePickup(1318,1,235.2655,1186.6844,1080.2578  ); //To udělá pickup
   house1pick        = CreatePickup(1273,1,2071.5552,-1701.3064,13.5469  );//taky udělá pickup
// Pickupy   


OnPlayerPickUpPick:

if(pickupid == house1pick2) {
   SetPlayerInterior(playerid, 0); //To je kdyš vistoupí tak mu to nastaví interior 0
   SetPlayerPos(playerid, 2071.5552,-1701.3064,13.5469); //kam ho to portne
   }
   if(pickupid == house1pick) {   
   ShowMenuForPlayer(house1menu, playerid); //- Ukáže mu to menu.
   TogglePlayerControllable(playerid, false); //- Zmrazí ho to (nepoviné)    
   }    


Do OnPlayerSelectedMenuRow:

    new Menu:Current = GetPlayerMenu(playerid);//- Nadefinujeme si menu (možná máte)
   if (Current == house1menu ) {
   switch(row) {
   case 0:{
   TogglePlayerControllable(playerid, true); // odmrazí      
   if(GetPlayerMoney(playerid) < 50000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Nemáš 7 000 0 $ !"); // Kdyš nemá aspon 50000
   if(mdum1a == 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Je nám líto, tento dům již někdo vlastní !"); //- Kdyš už ho někdo vlastní ukáže toto
   mdum1a = 1;//dá majitele na 1 tak si ho už nemůže nikdo koupit
   mdum1b[playerid] = 1; //Dá ho na 1 tak může odemikat
   GivePlayerMoney(playerid, -70000); //dá mu money -70000
   SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Tento dum je odnyní tvůj !"); // Ukáže že je odeted jeho   
}
 }
  }

   if (Current == house1menu ) {
   switch(row) {
   case 1:{
   TogglePlayerControllable(playerid, true);     // odmrazí   
   if(mdum1b[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Nejsi majitelem tohoto domu !");    // ukáže že neni majitel
   mdum1a = 0; //dá majitele na nulu tak si dum muže někdo koupit
   mdum1b[playerid] = 0; //Dá mu aby nic nemoch z domem dělat
   GivePlayerMoney(playerid, 70000); //Vrátí peníze
   SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Dům prodán, Byla ti vrácena jen polovina z ceny ( 7 000 0 $ ) !"); //Vipíše že je prodán

}
 }
  }   

   if (Current == house1menu ) {
   switch(row) {
   case 2:{
   TogglePlayerControllable(playerid, true); // odmrazí        
   dum1z = 0; //Zamkne
   if(mdum1b[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Nejsi majitelem tohoto domu !");
   SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Dům byl zamknut !"); //Ukáže že je zamknut

}
 }
  }
   if (Current == house1menu ) {
   switch(row) {
   case 3:{
   TogglePlayerControllable(playerid, true);  // odmrazí   
   dum1z = 1; //Dá dům do stavu odemknutého.
   if(mdum1b[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Nejsi majitelem tohoto domu !"); //- Ukáže že neni majitel.
   SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Dům byl odemknut !"); //- Vipíše že je dům odemknut.

}
 }
  }
   if (Current == house1menu ) {
   switch(row) {
   case 4:{
   TogglePlayerControllable(playerid, true);  //- ODmrazí    
   SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "Info o domu:");    
   SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "Číslo Domu: ' 1 '.");
   if(dum1z == 0) {
   SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Zámek: Zamknutý.");
   }else{
   SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Zámek: Odemknutý.");
   }
   if (mdum1a == 0) {
   SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"K Prodeji: Ano");
   }else{
   SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"K Prodeji: Ne");
   }
   SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Cena: 10 000 0 $.");
}
 }
  }     
   if (Current == house1menu ) {
   switch(row) {
   case 5:{
TogglePlayerControllable(playerid, true); //- Odmrazí   
   if(dum1z == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Tento dům je boužel zamknut !"); //- Zjistí jestli je zamknutej a jestlo je odešle zprávu.
   SetPlayerPos(playerid, 234.8819,1189.8713,1080.2578); //- Portne ho do domu.
   SetPlayerInterior(playerid, 3); //- Dá interior.
   SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Výtej v domě !"); //-  Odeště že je v domě

}
 }
  }
   if (Current == house1menu ) {
   switch(row) {
   case 6:{
   TogglePlayerControllable(playerid, true); //- Odmrazí.     

}
 }
  }     

To je asi vše ....

 

Verze 2.0 - Dialog (Na přání fugase).

 

Nahoru:

    new house1pick; //- Uděláme si pickup kde bude dům.
   new house1pick2; //- Uděláme si pickup v domu kudy budete chodit ven.
   new mdum1a;//- To je vlastník aby si dům nikdo pak nemoch koupit.
   new mdum1b[MAX_PLAYERS];//- To je pro playerid aby si moch třeba odemknout barák.
   new dum1z;//- Zámek.


OnGame/FilerScriptInt:

house1pick2       = CreatePickup(1318,1,235.2655,1186.6844,1080.2578  ); //To udělá pickup
   house1pick        = CreatePickup(1273,1,2071.5552,-1701.3064,13.5469  );//taky udělá pickup
return 1;


Do OnPlayerPickUpPickup:

if(pickupid == house1pick2)
{
   SetPlayerInterior(playerid, 0); //To je kdyš vistoupí tak mu to nastaví interior 0
   SetPlayerPos(playerid, 2071.5552,-1701.3064,13.5469); //kam ho to portne
}
   if(pickupid == house1pick)
{
   ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_LIST,"Dům","Koupit\nProdat\nZamknout\nOdemknout\nInformace o domu\nVztoupit","Použít","Nic"); //- Ukáže dialog.
   TogglePlayerControllable(playerid, false); //- Zmrazí ho to (nepoviné)
}


Do OnDialogResponse:

if(dialogid == 1) //- Toto je ID dialogu mi máme tedy 1.
{
if(response == 1) //- To je jaké stiskne tlačítko, 1 je Použít a 2 je nic, mi máme tedy 1.
{
        if(listitem == 0) //- Když stiskne první věc v menu.
{
TogglePlayerControllable(playerid, true); // odmrazí
   if(GetPlayerMoney(playerid) < 50000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Nemáš 7 000 0 $ !"); // Kdyš nemá aspon 50000
   if(mdum1a == 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Je nám líto, tento dům již někdo vlastní !"); //- Kdyš už ho někdo vlastní ukáže toto
   mdum1a = 1;//dá majitele na 1 tak si ho už nemůže nikdo koupit
   mdum1b[playerid] = 1; //Dá ho na 1 tak může odemikat
   GivePlayerMoney(playerid, -70000); //dá mu money -70000
   SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Tento dum je odnyní tvůj !"); // Ukáže že je odeted jeho
}
        else if(listitem == 1) // 2
{
TogglePlayerControllable(playerid, true);     // odmrazí
if(mdum1b[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Nejsi majitelem tohoto domu !");    // ukáže že neni majitel
mdum1a = 0; //dá majitele na nulu tak si dum muže někdo koupit
mdum1b[playerid] = 0; //Dá mu aby nic nemoch z domem dělat
   GivePlayerMoney(playerid, 70000); //Vrátí peníze
   SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Dům prodán, Byla ti vrácena jen polovina z ceny ( 7 000 0 $ ) !"); //Vipíše že je prodán
}
   else if(listitem == 2) // 3
{
TogglePlayerControllable(playerid, true); // odmrazí
   dum1z = 0; //Zamkne
   if(mdum1b[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Nejsi majitelem tohoto domu !");
   SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Dům byl zamknut !"); //Ukáže že je zamknut
}
   else if(listitem == 3) // 4
{
TogglePlayerControllable(playerid, true);  // odmrazí
   dum1z = 1; //Dá dům do stavu odemknutého.
   if(mdum1b[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Nejsi majitelem tohoto domu !"); //- Ukáže že neni majitel.
   SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Dům byl odemknut !"); //- Vipíše že je dům odemknut.
}
else if(listitem == 4) // 5
{
TogglePlayerControllable(playerid, true);  //- ODmrazí
   SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "Info o domu:");
   SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "Číslo Domu: ' 1 '.");
   if(dum1z == 0) {
   SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Zámek: Zamknutý.");
   }else{
   SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Zámek: Odemknutý.");
}
   if (mdum1a == 0) {
   SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"K Prodeji: Ano");
   }else{
   SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"K Prodeji: Ne");
}
   SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Cena: 10 000 0 $.");
}
else if(listitem == 5) // 6
{
TogglePlayerControllable(playerid, true); //- Odmrazí
   if(dum1z == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Tento dům je boužel zamknut !"); //- Zjistí jestli je zamknutej a jestlo je odešle zprávu.
   SetPlayerPos(playerid, 234.8819,1189.8713,1080.2578); //- Portne ho do domu.
   SetPlayerInterior(playerid, 3); //- Dá interior.
   SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Výtej v domě !"); //-  Odeště že je v domě
  }
 }
}

 

 

Copyright © 2009/10 Avest-X porušení se trestá !

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Avest-X musim rict ze si to pekne odflaknul :d to si musej tetka kdyby si chtely pridat dalsi dum tak zase definovat menu udelat zase pickupy a akorat to zabira misto

Link to comment
Share on other sites

Aha :d tak já ti jí napíšu znovu.

Jednou sem ti psal na skype :d jak si udělal ty domy (to sem byl total lama xD)

a ty si mi řek že se to musí nascriptit v pawnu jinak to nenascriptim.

a já sem ti řek a pošleš mi to :d

a ty ne to je můj vítvor.

skus předělat CZ Property :d a já bych ti tet řek nato seru xD


Jestli nevíš o co de tak to nech

:d

Link to comment
Share on other sites

jo atomasi je to pravda že to jde samozřejmě udělat dům na jeden řádek já měl v plánu to udělat uděláš si public a akorát dosadíš všechno de kdybych se nevys*al na pawno tak si to klidně udělám ale už to pro mě stratilo amysl a aveste neokopčils to celý mě se ty domy eště ukládaj ale není to až tak super trochu mi j*be:D "scratch"

Link to comment
Share on other sites

Ne neskopčil sem to odtebe jak si mi poslal tamto.

Jo je pravda že

 

SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "Info o domu:");

SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "Číslo Domu: ' 1 '.");

if(dum1z == 0) {

SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Zámek: Zamknutý.");

}else{

SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Zámek: Odemknutý.");

}

if (mdum1a == 0) {

SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"K Prodeji: Ano");

}else{

SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"K Prodeji: Ne");

}

SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Cena: 10 000 0 $.");

 

Mam od tebe, protože sem to nechtěl dělat.

Ale jinak sem to udělal sám.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...