NextWarrior 0 Odesláno: 29. Říjen, 2009 Share Odesláno: 29. Říjen, 2009 J Dik. Nz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sovak 0 Odesláno: 1. Listopad, 2009 Share Odesláno: 1. Listopad, 2009 ale to musim zakazdym celi script opisovat alebo staci menit pickupi ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 2. Listopad, 2009 Author Share Odesláno: 2. Listopad, 2009 Nevim jak to myslíš. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sovak 0 Odesláno: 2. Listopad, 2009 Share Odesláno: 2. Listopad, 2009 neze ci treba len vimienat pickupi alebo prerabat celi script Link to comment Share on other sites More sharing options...
CapPpy 0 Odesláno: 2. Listopad, 2009 Share Odesláno: 2. Listopad, 2009 TogglePlayerControllable(playerid, true); si mohl dat do OnPlayerExitedMenu aspon bys to nemusel psat pri kazdem menu JINAC NICE TUT :thumbup: Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 2. Listopad, 2009 Author Share Odesláno: 2. Listopad, 2009 Tj, ale nešlo mi to na 0.3 (asi to byla stará verzy, tet sem neskoušel) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kid_paja 0 Odesláno: 21. Listopad, 2009 Share Odesláno: 21. Listopad, 2009 a kde se ty domy nachazí?mají stejnou ikonku na mape jako ve rze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 21. Listopad, 2009 Author Share Odesláno: 21. Listopad, 2009 Na mapě ?? nechápu. Je tam jen jeden dum má stejnou iknoku pickupu a je to u BigSmoka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 21. Listopad, 2009 Author Share Odesláno: 21. Listopad, 2009 Byla přidána Verze 2.0 - Dialog (Na přání fugase). Nahoru: new house1pick; //- Uděláme si pickup kde bude dům. new house1pick2; //- Uděláme si pickup v domu kudy budete chodit ven. new mdum1a;//- To je vlastník aby si dům nikdo pak nemoch koupit. new mdum1b[MAX_PLAYERS];//- To je pro playerid aby si moch třeba odemknout barák. new dum1z;//- Zámek. OnGame/FilerScriptInt: house1pick2 = CreatePickup(1318,1,235.2655,1186.6844,1080.2578 ); //To udělá pickup house1pick = CreatePickup(1273,1,2071.5552,-1701.3064,13.5469 );//taky udělá pickup return 1; Do OnPlayerPickUpPickup: if(pickupid == house1pick2) { SetPlayerInterior(playerid, 0); //To je kdyš vistoupí tak mu to nastaví interior 0 SetPlayerPos(playerid, 2071.5552,-1701.3064,13.5469); //kam ho to portne } if(pickupid == house1pick) { ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_LIST,"Dům","Koupit\nProdat\nZamknout\nOdemknout\nInformace o domu\nVztoupit","Použít","Nic"); //- Ukáže dialog. TogglePlayerControllable(playerid, false); //- Zmrazí ho to (nepoviné) } Do OnDialogResponse: if(dialogid == 1) //- Toto je ID dialogu mi máme tedy 1. { if(response == 1) //- To je jaké stiskne tlačítko, 1 je Použít a 2 je nic, mi máme tedy 1. { if(listitem == 0) //- Když stiskne první věc v menu. { TogglePlayerControllable(playerid, true); // odmrazí if(GetPlayerMoney(playerid) < 50000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Nemáš 7 000 0 $ !"); // Kdyš nemá aspon 50000 if(mdum1a == 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Je nám líto, tento dům již někdo vlastní !"); //- Kdyš už ho někdo vlastní ukáže toto mdum1a = 1;//dá majitele na 1 tak si ho už nemůže nikdo koupit mdum1b[playerid] = 1; //Dá ho na 1 tak může odemikat GivePlayerMoney(playerid, -70000); //dá mu money -70000 SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Tento dum je odnyní tvůj !"); // Ukáže že je odeted jeho } else if(listitem == 1) // 2 { TogglePlayerControllable(playerid, true); // odmrazí if(mdum1b[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Nejsi majitelem tohoto domu !"); // ukáže že neni majitel mdum1a = 0; //dá majitele na nulu tak si dum muže někdo koupit mdum1b[playerid] = 0; //Dá mu aby nic nemoch z domem dělat GivePlayerMoney(playerid, 70000); //Vrátí peníze SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Dům prodán, Byla ti vrácena jen polovina z ceny ( 7 000 0 $ ) !"); //Vipíše že je prodán } else if(listitem == 2) // 3 { TogglePlayerControllable(playerid, true); // odmrazí dum1z = 0; //Zamkne if(mdum1b[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Nejsi majitelem tohoto domu !"); SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Dům byl zamknut !"); //Ukáže že je zamknut } else if(listitem == 3) // 4 { TogglePlayerControllable(playerid, true); // odmrazí dum1z = 1; //Dá dům do stavu odemknutého. if(mdum1b[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Nejsi majitelem tohoto domu !"); //- Ukáže že neni majitel. SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Dům byl odemknut !"); //- Vipíše že je dům odemknut. } else if(listitem == 4) // 5 { TogglePlayerControllable(playerid, true); //- ODmrazí SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "Info o domu:"); SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "Číslo Domu: ' 1 '."); if(dum1z == 0) { SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Zámek: Zamknutý."); }else{ SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Zámek: Odemknutý."); } if (mdum1a == 0) { SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"K Prodeji: Ano"); }else{ SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"K Prodeji: Ne"); } SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Cena: 10 000 0 $."); } else if(listitem == 5) // 6 { TogglePlayerControllable(playerid, true); //- Odmrazí if(dum1z == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Tento dům je boužel zamknut !"); //- Zjistí jestli je zamknutej a jestlo je odešle zprávu. SetPlayerPos(playerid, 234.8819,1189.8713,1080.2578); //- Portne ho do domu. SetPlayerInterior(playerid, 3); //- Dá interior. SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Výtej v domě !"); //- Odeště že je v domě } } } Link to comment Share on other sites More sharing options...
fugasjunior 1 Odesláno: 21. Listopad, 2009 Share Odesláno: 21. Listopad, 2009 Byla přidánaVerze 2.0 - Dialog (Na přání fugase). Ehm... Díky, ale zveřejňovat si mě nemusel xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 21. Listopad, 2009 Author Share Odesláno: 21. Listopad, 2009 Pro errory xD tady to máte v FS, (ale definujte barvy !). #include new house1pick; //- Uděláme si pickup kde bude dům. new house1pick2; //- Uděláme si pickup v domu kudy budete chodit ven. new mdum1a;//- To je vlastník aby si dům nikdo pak nemoch koupit. new mdum1b[MAX_PLAYERS];//- To je pro playerid aby si moch třeba odemknout barák. new dum1z;//- Zámek. public OnGameModeInit() { house1pick2 = CreatePickup(1318,1,235.2655,1186.6844,1080.2578 ); //To udělá pickup house1pick = CreatePickup(1273,1,2071.5552,-1701.3064,13.5469 );//taky udělá pickup return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid == house1pick2) { SetPlayerInterior(playerid, 0); //To je kdyš vistoupí tak mu to nastaví interior 0 SetPlayerPos(playerid, 2071.5552,-1701.3064,13.5469); //kam ho to portne } if(pickupid == house1pick) { ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_LIST,"Dům","Koupit\nProdat\nZamknout\nOdemknout\nInformace o domu\nVztoupit","Použít","Nic"); //- Ukáže dialog. TogglePlayerControllable(playerid, false); //- Zmrazí ho to (nepoviné) } return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 1) //- Toto je ID dialogu mi máme tedy 1. { if(response == 1) //- To je jaké stiskne tlačítko, 1 je Použít a 2 je nic, mi máme tedy 1. { if(listitem == 0) //- Když stiskne první věc v menu. { TogglePlayerControllable(playerid, true); // odmrazí if(GetPlayerMoney(playerid) < 50000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Nemáš 7 000 0 $ !"); // Kdyš nemá aspon 50000 if(mdum1a == 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Je nám líto, tento dům již někdo vlastní !"); //- Kdyš už ho někdo vlastní ukáže toto mdum1a = 1;//dá majitele na 1 tak si ho už nemůže nikdo koupit mdum1b[playerid] = 1; //Dá ho na 1 tak může odemikat GivePlayerMoney(playerid, -70000); //dá mu money -70000 SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Tento dum je odnyní tvůj !"); // Ukáže že je odeted jeho } else if(listitem == 1) // 2 { TogglePlayerControllable(playerid, true); // odmrazí if(mdum1b[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Nejsi majitelem tohoto domu !"); // ukáže že neni majitel mdum1a = 0; //dá majitele na nulu tak si dum muže někdo koupit mdum1b[playerid] = 0; //Dá mu aby nic nemoch z domem dělat GivePlayerMoney(playerid, 70000); //Vrátí peníze SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Dům prodán, Byla ti vrácena jen polovina z ceny ( 7 000 0 $ ) !"); //Vipíše že je prodán } else if(listitem == 2) // 3 { TogglePlayerControllable(playerid, true); // odmrazí dum1z = 0; //Zamkne if(mdum1b[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Nejsi majitelem tohoto domu !"); SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Dům byl zamknut !"); //Ukáže že je zamknut } else if(listitem == 3) // 4 { TogglePlayerControllable(playerid, true); // odmrazí dum1z = 1; //Dá dům do stavu odemknutého. if(mdum1b[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Nejsi majitelem tohoto domu !"); //- Ukáže že neni majitel. SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Dům byl odemknut !"); //- Vipíše že je dům odemknut. } else if(listitem == 4) // 5 { TogglePlayerControllable(playerid, true); //- ODmrazí SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "Info o domu:"); SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "Číslo Domu: ' 1 '."); if(dum1z == 0) { SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Zámek: Zamknutý."); }else{ SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Zámek: Odemknutý."); } if (mdum1a == 0) { SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"K Prodeji: Ano"); }else{ SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"K Prodeji: Ne"); } SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Cena: 10 000 0 $."); } else if(listitem == 5) // 6 { TogglePlayerControllable(playerid, true); //- Odmrazí if(dum1z == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Tento dům je boužel zamknut !"); //- Zjistí jestli je zamknutej a jestlo je odešle zprávu. SetPlayerPos(playerid, 234.8819,1189.8713,1080.2578); //- Portne ho do domu. SetPlayerInterior(playerid, 3); //- Dá interior. SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Výtej v domě !"); //- Odeště že je v domě } } } return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
kid_paja 0 Odesláno: 22. Listopad, 2009 Share Odesláno: 22. Listopad, 2009 prosim mohl by mi nekdo napsat jak udelat aby se ukladal vlastnik na porad? a co mam pripsat abych pridal dalsi dum...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 22. Listopad, 2009 Author Share Odesláno: 22. Listopad, 2009 prosim mohl by mi nekdo napsat jak udelat aby se ukladal vlastnik na porad? a co mam pripsat abych pridal dalsi dum...? Na další dum musíš změnit ty věci tak třeba já mam dum1 a dej dum2 a td. btw jakou máš registračku ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RmT_Kjuba 10 Odesláno: 7. Únor, 2010 Share Odesláno: 7. Únor, 2010 prosim umel by nekdo udelat ulozeni treba pres dudb ja sem to skousel pres to mdum1a ale neslo to cele sem to predelal kdyz sem se odpojil ok ale kdyz sem resetl server napsalo se ze barak je koupeny ale ja do nej nemohl pokud nekdo vy jak nato tak pls napiste -- pon 08. úno 2010 22:33:50 -- sory za double ale asi uz se nedočkam nevite nekdo jak na tento house system udelat ukladani majitele pres dudb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrony 0 Odesláno: 8. Únor, 2010 Share Odesláno: 8. Únor, 2010 Ok ještě jednou. ty to chceš ukládat vyloženě do nějakej složky? proč? nebylo by lepší přez dudb udělat, že když se hráč npř. odpojí uloží se mu do jeho "uživatelské složky" proměnná s ID domu, která se po připojení načte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest smaleyqo Odesláno: 16. Únor, 2010 Share Odesláno: 16. Únor, 2010 udelal sem si ten dum a mam 1 otazku jak s dumu vyjedu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fikkki 0 Odesláno: 20. Únor, 2010 Share Odesláno: 20. Únor, 2010 je to dosti nedokonale skousel sem to dobry napad ale ma to velke nedostatky a de to udelat kratceji neco jako czproperty Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 20. Únor, 2010 Author Share Odesláno: 20. Únor, 2010 fikkki, udelal sem inc no dávání pomocí jednoho radku i z autama, je tu TuT jen hledat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Smok3RS Odesláno: 2. Březen, 2010 Share Odesláno: 2. Březen, 2010 Je to celkom dobre ale funguje to pre dom 1 dal som druhy a ked kupim druhy alebo prvi dom tak ono mi to kupi 2domy OMG! vyries ale ja som to opravil Link to comment Share on other sites More sharing options...
RejW 0 Odesláno: 22. Duben, 2010 Share Odesláno: 22. Duben, 2010 Pise mi to 26 chyb C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(58) : error 025: function heading differs from prototype C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(69) : warning 213: tag mismatch C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(69) : warning 213: tag mismatch C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(69) : warning 202: number of arguments does not match definition C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(69) : warning 202: number of arguments does not match definition C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(73) : warning 225: unreachable code C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(73 -- 74) : warning 215: expression has no effect C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(74) : error 001: expected token: ";", but found "}" C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(131) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "OnPlayerPickUpPikup") C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(133) : error 017: undefined symbol "pickupid" C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(137) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(144) : error 003: declaration of a local variable must appear in a compound block C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(145) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(146) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(147) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(149) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(150) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(159) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(160) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(161) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(163) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(169) : error 054: unmatched closing brace ("}") C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(173) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(174) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(175) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(178) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(181) : error 054: unmatched closing brace ("}") C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(184) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(185) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(186) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(189) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(192) : error 054: unmatched closing brace ("}") C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(195) : error 010: invalid function or declaration Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 26 Errors. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Om3n 78 Odesláno: 22. Duben, 2010 Share Odesláno: 22. Duben, 2010 zkontroluj si závorky Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jakub1221 Odesláno: 25. Červen, 2010 Share Odesláno: 25. Červen, 2010 Vsetko funguje , len jak mam urobit aby sa dom ulozil? mam taku registraciu viewtopic.php?f=8&t=4802 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lax. 28 Odesláno: 5. Srpen, 2010 Share Odesláno: 5. Srpen, 2010 Prosim ako mam spravit aby sa mi domy ulozili ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lurk 0 Odesláno: 5. Srpen, 2010 Share Odesláno: 5. Srpen, 2010 kuřecí řízek ti neodpoví jak to mas udělat, protože tu bude asi za rok. mě by zajímalo, jak udělat ukládání. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NurofeN-Cz 0 Odesláno: 5. Srpen, 2010 Share Odesláno: 5. Srpen, 2010 Ze by pres enum? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now