Jump to content

Jak Na Dům.


AvestX

Recommended Posts

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Byla přidána

Verze 2.0 - Dialog (Na přání fugase).

 

Nahoru:

    new house1pick; //- Uděláme si pickup kde bude dům.
   new house1pick2; //- Uděláme si pickup v domu kudy budete chodit ven.
   new mdum1a;//- To je vlastník aby si dům nikdo pak nemoch koupit.
   new mdum1b[MAX_PLAYERS];//- To je pro playerid aby si moch třeba odemknout barák.
   new dum1z;//- Zámek.


OnGame/FilerScriptInt:

house1pick2       = CreatePickup(1318,1,235.2655,1186.6844,1080.2578  ); //To udělá pickup
   house1pick        = CreatePickup(1273,1,2071.5552,-1701.3064,13.5469  );//taky udělá pickup
return 1;


Do OnPlayerPickUpPickup:

if(pickupid == house1pick2)
{
   SetPlayerInterior(playerid, 0); //To je kdyš vistoupí tak mu to nastaví interior 0
   SetPlayerPos(playerid, 2071.5552,-1701.3064,13.5469); //kam ho to portne
}
   if(pickupid == house1pick)
{
   ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_LIST,"Dům","Koupit\nProdat\nZamknout\nOdemknout\nInformace o domu\nVztoupit","Použít","Nic"); //- Ukáže dialog.
   TogglePlayerControllable(playerid, false); //- Zmrazí ho to (nepoviné)
}


Do OnDialogResponse:

if(dialogid == 1) //- Toto je ID dialogu mi máme tedy 1.
{
if(response == 1) //- To je jaké stiskne tlačítko, 1 je Použít a 2 je nic, mi máme tedy 1.
{
        if(listitem == 0) //- Když stiskne první věc v menu.
{
TogglePlayerControllable(playerid, true); // odmrazí
   if(GetPlayerMoney(playerid) < 50000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Nemáš 7 000 0 $ !"); // Kdyš nemá aspon 50000
   if(mdum1a == 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Je nám líto, tento dům již někdo vlastní !"); //- Kdyš už ho někdo vlastní ukáže toto
   mdum1a = 1;//dá majitele na 1 tak si ho už nemůže nikdo koupit
   mdum1b[playerid] = 1; //Dá ho na 1 tak může odemikat
   GivePlayerMoney(playerid, -70000); //dá mu money -70000
   SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Tento dum je odnyní tvůj !"); // Ukáže že je odeted jeho
}
        else if(listitem == 1) // 2
{
TogglePlayerControllable(playerid, true);     // odmrazí
if(mdum1b[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Nejsi majitelem tohoto domu !");    // ukáže že neni majitel
mdum1a = 0; //dá majitele na nulu tak si dum muže někdo koupit
mdum1b[playerid] = 0; //Dá mu aby nic nemoch z domem dělat
   GivePlayerMoney(playerid, 70000); //Vrátí peníze
   SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Dům prodán, Byla ti vrácena jen polovina z ceny ( 7 000 0 $ ) !"); //Vipíše že je prodán
}
   else if(listitem == 2) // 3
{
TogglePlayerControllable(playerid, true); // odmrazí
   dum1z = 0; //Zamkne
   if(mdum1b[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Nejsi majitelem tohoto domu !");
   SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Dům byl zamknut !"); //Ukáže že je zamknut
}
   else if(listitem == 3) // 4
{
TogglePlayerControllable(playerid, true);  // odmrazí
   dum1z = 1; //Dá dům do stavu odemknutého.
   if(mdum1b[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Nejsi majitelem tohoto domu !"); //- Ukáže že neni majitel.
   SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Dům byl odemknut !"); //- Vipíše že je dům odemknut.
}
else if(listitem == 4) // 5
{
TogglePlayerControllable(playerid, true);  //- ODmrazí
   SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "Info o domu:");
   SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "Číslo Domu: ' 1 '.");
   if(dum1z == 0) {
   SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Zámek: Zamknutý.");
   }else{
   SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Zámek: Odemknutý.");
}
   if (mdum1a == 0) {
   SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"K Prodeji: Ano");
   }else{
   SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"K Prodeji: Ne");
}
   SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Cena: 10 000 0 $.");
}
else if(listitem == 5) // 6
{
TogglePlayerControllable(playerid, true); //- Odmrazí
   if(dum1z == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Tento dům je boužel zamknut !"); //- Zjistí jestli je zamknutej a jestlo je odešle zprávu.
   SetPlayerPos(playerid, 234.8819,1189.8713,1080.2578); //- Portne ho do domu.
   SetPlayerInterior(playerid, 3); //- Dá interior.
   SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[  ••  ]: Výtej v domě !"); //-  Odeště že je v domě
  }
 }
}

 

Link to comment
Share on other sites

Pro errory xD tady to máte v FS, (ale definujte barvy !).

 

#include

 

new house1pick; //- Uděláme si pickup kde bude dům.

new house1pick2; //- Uděláme si pickup v domu kudy budete chodit ven.

new mdum1a;//- To je vlastník aby si dům nikdo pak nemoch koupit.

new mdum1b[MAX_PLAYERS];//- To je pro playerid aby si moch třeba odemknout barák.

new dum1z;//- Zámek.

 

public OnGameModeInit()

{

house1pick2 = CreatePickup(1318,1,235.2655,1186.6844,1080.2578 ); //To udělá pickup

house1pick = CreatePickup(1273,1,2071.5552,-1701.3064,13.5469 );//taky udělá pickup

return 1;

}

 

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)

{

if(pickupid == house1pick2)

{

SetPlayerInterior(playerid, 0); //To je kdyš vistoupí tak mu to nastaví interior 0

SetPlayerPos(playerid, 2071.5552,-1701.3064,13.5469); //kam ho to portne

}

if(pickupid == house1pick)

{

ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_LIST,"Dům","Koupit\nProdat\nZamknout\nOdemknout\nInformace o domu\nVztoupit","Použít","Nic"); //- Ukáže dialog.

TogglePlayerControllable(playerid, false); //- Zmrazí ho to (nepoviné)

}

return 1;

}

 

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])

{

if(dialogid == 1) //- Toto je ID dialogu mi máme tedy 1.

{

if(response == 1) //- To je jaké stiskne tlačítko, 1 je Použít a 2 je nic, mi máme tedy 1.

{

if(listitem == 0) //- Když stiskne první věc v menu.

{

TogglePlayerControllable(playerid, true); // odmrazí

if(GetPlayerMoney(playerid) < 50000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Nemáš 7 000 0 $ !"); // Kdyš nemá aspon 50000

if(mdum1a == 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Je nám líto, tento dům již někdo vlastní !"); //- Kdyš už ho někdo vlastní ukáže toto

mdum1a = 1;//dá majitele na 1 tak si ho už nemůže nikdo koupit

mdum1b[playerid] = 1; //Dá ho na 1 tak může odemikat

GivePlayerMoney(playerid, -70000); //dá mu money -70000

SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Tento dum je odnyní tvůj !"); // Ukáže že je odeted jeho

}

else if(listitem == 1) // 2

{

TogglePlayerControllable(playerid, true); // odmrazí

if(mdum1b[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Nejsi majitelem tohoto domu !"); // ukáže že neni majitel

mdum1a = 0; //dá majitele na nulu tak si dum muže někdo koupit

mdum1b[playerid] = 0; //Dá mu aby nic nemoch z domem dělat

GivePlayerMoney(playerid, 70000); //Vrátí peníze

SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Dům prodán, Byla ti vrácena jen polovina z ceny ( 7 000 0 $ ) !"); //Vipíše že je prodán

}

else if(listitem == 2) // 3

{

TogglePlayerControllable(playerid, true); // odmrazí

dum1z = 0; //Zamkne

if(mdum1b[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Nejsi majitelem tohoto domu !");

SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Dům byl zamknut !"); //Ukáže že je zamknut

}

else if(listitem == 3) // 4

{

TogglePlayerControllable(playerid, true); // odmrazí

dum1z = 1; //Dá dům do stavu odemknutého.

if(mdum1b[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Nejsi majitelem tohoto domu !"); //- Ukáže že neni majitel.

SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Dům byl odemknut !"); //- Vipíše že je dům odemknut.

}

else if(listitem == 4) // 5

{

TogglePlayerControllable(playerid, true); //- ODmrazí

SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "Info o domu:");

SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "Číslo Domu: ' 1 '.");

if(dum1z == 0) {

SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Zámek: Zamknutý.");

}else{

SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Zámek: Odemknutý.");

}

if (mdum1a == 0) {

SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"K Prodeji: Ano");

}else{

SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"K Prodeji: Ne");

}

SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Cena: 10 000 0 $.");

}

else if(listitem == 5) // 6

{

TogglePlayerControllable(playerid, true); //- Odmrazí

if(dum1z == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Tento dům je boužel zamknut !"); //- Zjistí jestli je zamknutej a jestlo je odešle zprávu.

SetPlayerPos(playerid, 234.8819,1189.8713,1080.2578); //- Portne ho do domu.

SetPlayerInterior(playerid, 3); //- Dá interior.

SendClientMessage(playerid, COLOR_ZELENA, "[ •• ]: Výtej v domě !"); //- Odeště že je v domě

}

}

}

return 1;

}

 

Link to comment
Share on other sites

prosim mohl by mi nekdo napsat jak udelat aby se ukladal vlastnik na porad? a co mam pripsat abych pridal dalsi dum...?

Na další dum musíš změnit ty věci tak třeba já mam dum1 a dej dum2 a td.

btw jakou máš registračku ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

prosim umel by nekdo udelat ulozeni treba pres dudb ja sem to skousel pres to mdum1a ale neslo to cele sem to predelal kdyz sem se odpojil ok ale kdyz sem resetl server napsalo se ze barak je koupeny ale ja do nej nemohl pokud nekdo vy jak nato tak pls napiste

 

-- pon 08. úno 2010 22:33:50 --

 

sory za double ale asi uz se nedočkam :( nevite nekdo jak na tento house system udelat ukladani majitele pres dudb

Link to comment
Share on other sites

Ok ještě jednou. ty to chceš ukládat vyloženě do nějakej složky? proč? nebylo by lepší přez dudb udělat, že když se hráč npř. odpojí uloží se mu do jeho "uživatelské složky" proměnná s ID domu, která se po připojení načte

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Pise mi to 26 chyb :d

 

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(58) : error 025: function heading differs from prototype

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(69) : warning 213: tag mismatch

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(69) : warning 213: tag mismatch

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(69) : warning 202: number of arguments does not match definition

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(69) : warning 202: number of arguments does not match definition

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(73) : warning 225: unreachable code

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(73 -- 74) : warning 215: expression has no effect

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(74) : error 001: expected token: ";", but found "}"

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(131) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "OnPlayerPickUpPikup")

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(133) : error 017: undefined symbol "pickupid"

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(137) : error 010: invalid function or declaration

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(144) : error 003: declaration of a local variable must appear in a compound block

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(145) : error 010: invalid function or declaration

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(146) : error 010: invalid function or declaration

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(147) : error 010: invalid function or declaration

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(149) : error 010: invalid function or declaration

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(150) : error 010: invalid function or declaration

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(159) : error 010: invalid function or declaration

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(160) : error 010: invalid function or declaration

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(161) : error 010: invalid function or declaration

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(163) : error 010: invalid function or declaration

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(169) : error 054: unmatched closing brace ("}")

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(173) : error 010: invalid function or declaration

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(174) : error 010: invalid function or declaration

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(175) : error 010: invalid function or declaration

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(178) : error 010: invalid function or declaration

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(181) : error 054: unmatched closing brace ("}")

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(184) : error 010: invalid function or declaration

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(185) : error 010: invalid function or declaration

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(186) : error 010: invalid function or declaration

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(189) : error 010: invalid function or declaration

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(192) : error 054: unmatched closing brace ("}")

C:\Documents and Settings\Radim\Plocha\Astract City.pwn(195) : error 010: invalid function or declaration

 

Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

 

 

26 Errors.

 

 

:kun:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...