Jump to content
Prosíme všetkých užívateľov, ktorý sa chcú opätovne pripojiť na discord aby znovu spárovali svoje účty kliknutím na "Discord" v navigácií a pripojili sa na server Read more... ×

Veškerá aktivita

This stream auto-updates     

  1. Dnes
  2. díky, my po ní chtěli ruskej přízvuk a pak jsme zjistili, že takhle mluví normálně, protože je z ruska
  3. Wrong Time Wrong Place

    video Názor na trailer k filmu Blacklist

    Ta borina na začátku má skvělej přízvuk. Jinak mě trailer nějak extra nezaujal, na druhou stranu bych se na to klidně i kouknul, kdybych měl cestu do Brna.
  4. Ahoj, chtěl bych vám zde představit trailer k filmu, který bude mít premiéru 22.6. v HaDivadle v Brně. Jedná se o film, který byl vymyšlen a natočen pouze za 48 hodin. Chtěl bych slyšet vaše názory. Díky! Pokud by měl někdo zájem, zastavte se v HaDivadle na premiéru a hlasujte!
  5. Takže mi chceš povedať, že ty mu to spravíš zadarmo, za nejaký čas tvojho života čo na tom stráviš bez tého aby si z toho niečo mal. Ty si vlastne taky dobračisko, nechceš mi pokosiť záhradu, upratať dom? Len tak pretože, ty už vlastne jednu robotu máš a tam si zarábaš.
  6. Tak určitě lidi jsou dospělí je jim tak +- 18 - 36 tak chodí do práce ne
  7. Nope

    pomoc Dialogy

    public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if (dialogid == DETROID_PRVNI) { if (!response) return true; //sample code return true; } return false;
  8. Jasne a budem byvat pod mostom a zrat labute.
  9. Wrong Time Wrong Place

    ostatní SPAM YOU ASCII

    ░░░░░░▄▀▒▒▒▒░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█ ░░░░░█▒▒▒▒░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█ ░░░░█▒▒▄▀▀▀▀▀▄▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▄▄▀▀▀▀▀▀▄ ░░▄▀▒▒▒▄█████▄▒█▒▒▒▒▒▒▒█▒▄█████▄▒█ ░█▒▒▒▒▐██▄████▌▒█▒▒▒▒▒█▒▐██▄████▌▒█ ▀▒▒▒▒▒▒▀█████▀▒▒█▒░▄▒▄█▒▒▀█████▀▒▒▒█ ▒▒▐▒▒▒░░░░▒▒▒▒▒█▒░▒▒▀▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█ ▒▌▒▒▒░░░▒▒▒▒▒▄▀▒░▒▄█▄█▄▒▀▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▌ ▒▌▒▒▒▒░▒▒▒▒▒▒▀▄▒▒█▌▌▌▌▌█▄▀▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▐ ▒▐▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▌▒▒▀███▀▒▌▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▌ ▀▀▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▌▒▒▒▒▒▒▒▒▒▐▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█ ▀▄▒▀▄▒▒▒▒▒▒▒▒▐▒▒▒▒▒▒▒▒▒▄▄▄▄▒▒▒▒▒▒▄▄▀ ▒▒▀▄▒▀▄▀▀▀▄▀▀▀▀▄▄▄▄▄▄▄▀░░░░▀▀▀▀▀▀ ▒▒▒▒▀▄▐▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▐
  10. Wrong Time Wrong Place

    pomoc Dialogy

    public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid){ if(pickupid == A3){ ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_PRVNI, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Konec", "Chcete opravdu ukončit příběh?", "Pokračovat", "Dále"); //Pokračovat, Dále - to mi zní jako (vcelku) totéž, být tebou tak slovo 'dále' nahradím. } return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ if(dialogid == DETROID_PRVNI){ if(response){ print("Pokračovat"); }else{ print("Dále"); } return 1; } return 0; }
  11. HighPrint

    pomoc Dialogy

    Nechapu proc zakladas furt dokola nove topicy, mohl jsi znovu-pouzit ten stary. Kazdopadne tvuj popis je taky hodne obecny a z toho neni patrny co ti presne nefunguje... Dalsi vec, ten string je pomerne kratky (pomineme-li ten hnus co tam je), tak ho muzes vecpat do toho argumentu ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_PRVNI, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Konec","Chcete opravdu ukončit příběh ?\n", "Pokračovat", "Dále");
  12. Tomas EP

    pomoc Dialogy

    Poslední věc konečně, Do pickupu bych chtěl zařadit dialog kde bude rozhodnutí mezi 2 věcma. Jenže problém nastává tehdy, kdy do pickupu dám dialog a všechyn ty potřeby k tomu a ono to nefunguje když do dám do OnDialogResponse tak to taky nefunguje.
  13. Tomas EP

    pomoc Pickupy

    Jako díky 1 věc sem podle tebe udělal ale jen radit a psát umí každý co třeba zkusit to opravit podle sebe abych se přiučil něco víc ?
  14. Wrong Time Wrong Place

    pomoc Pickupy

    Pár bodů k tomu musím napsat. e. Ten kód předělávat nebudu, měl jsem jen nutkání sem napsat, co se mi nelíbí. A jestli si to vyložíš jako pomlouvání (pro ty co neví, klik), tak je to tvoje smůla, já se ti snažím pomoct. e2. A ještě jedna věc, na kterou bych málem zapomněl. Je potřeba si uvědomit, že ty pickupy jsou vytvořeny pro všechny, ne pro jednoho hráče. Takže když sebere hráč A pickup 1, hráč B ho podle všeho nebude moct sebrat.
  15. Nope

    pomoc Smazat

    #define POCET_PICKUPU (4) new this_pick[POCET_PICKUPU], bool: sebrano[MAX_PLAYERS][POCET_PICKUPU]; // this_pick[0] = CreatePickup(...); this_pick[1] = CreatePickup(...); this_pick[2] = CreatePickup(...); this_pick[3] = CreatePickup(...); // if (!strcmp("/sebrat0", cmdtext, true)) { sebrano[playerid][0] = true; return SendClientMessage(..., "Úspěšně jsi sebral pickup !"); } // new i = 0, bool:v_pohode = true; while (i++ < POCET_PICKUPU) { if (sebrano[playerid][i] == false) { v_pohode = false; break; } } if (v_pohode == false) return SendClientMessage(..., "Nesebral jsi všechny !"); else return SendClientMessage(..., "Úspěšně jsi sebral všechny !");
  16. Včera
  17. Mivčo

    pomoc Pickupy

    #include <a_samp> #include <zcmd> #define DETROID_01 7000 #define DETROID_02 7001 #define DETROID_03 7002 #define DETROID_04 7003 #define DETROID_05 7004 #define DETROID_06 7005 #define DETROID_07 7006 #define DETROID_08 7007 #define DETROID_09 7008 #define DETROID_010 7009 #define DETROID_011 7010 #define DIALOG_KONEC 100000 new A1; // proměnná pro samotný pickup new A2; // proměnná pro samotný pickup new A3; // proměnná pro samotný pickup new A4; // proměnná pro samotný pickup new A5; // proměnná pro samotný pickup new A6; // proměnná pro samotný pickup new A7; // proměnná pro samotný pickup new A8; // proměnná pro samotný pickup new A9; // proměnná pro samotný pickup new A10; // proměnná pro samotný pickup new A11; // proměnná pro samotný pickup /* //----------- Kara --------------------- new B1; // proměnná pro samotný pickup new B2; // proměnná pro samotný pickup new C1; // proměnná pro samotný pickup new C2; // proměnná pro samotný pickup new C3; // proměnná pro samotný pickup*/ public OnFilterScriptInit() { A1 = CreatePickup(1239, 3, -691.4322,942.1066,13.6328, -1); A2 = CreatePickup(1239, 5, -688.1116,933.2662,13.6328, -1); A3 = CreatePickup(1239, 5, -691.2428,934.7834,13.6328, -1); A4 = CreatePickup(1239, 5, -685.1758,941.5618,13.6328, -1); A5 = CreatePickup(1239, 5, -684.3553,935.6627,13.6328, -1); A6 = CreatePickup(1239, 5, -703.7735,934.6043,12.3887, -1); A7 = CreatePickup(1239, 5, -687.3998,963.1133,12.1410, -1); A8 = CreatePickup(1239, 5, -727.5679,922.3934,12.2256, -1); A9 = CreatePickup(1239, 5, -778.8712,912.1949,10.8336, -1); A10 = CreatePickup(1239, 5, -708.5088,946.4140,12.4681, -1); A11 = CreatePickup(1318, 5, -703.6065,947.6760,12.3930, -1); /*//----------- Kara --------------------- B1 = CreatePickup(1239, 5, 85.6136,-165.4044,2.5938, -1); B2 = CreatePickup(1318, 5, 99.1590,-164.7460,2.5859, -1); C1 = CreatePickup(1239, 5, 2032.8167,-1745.0828,13.5469, -1); C2 = CreatePickup(1239, 5, 1830.5588,-1837.8014,13.5781, -1); C3 = CreatePickup(1318, 5, 1802.5157,-1861.7495,13.5771, -1);*/ return true; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid == A1) { new string2[2500]; strcat(string2,"Tomas: Tak co už si našel něco v těch dokumentech ? je to taky horda papíru.\n"); strcat(string2,"Detroid: Ano pane jen oskenuji tu hordu papíru a něco se snad najde. Přeci nějaké ty doklady zde musí být.\n"); strcat(string2,"Tomas: Hele něco ti spadlo ze stolu při tom skenování haha\n"); strcat(string2,"Detroid: Je tu občanský Průkaz. Mohlo by nám to pomoc. Jméno: Henk Příjmení: Brown\n"); strcat(string2,"Tomas: Pojď sem je tu technický průkaz od auta. Zeleno Bílí bullet a majitel je ten Henk Brown.\n"); strcat(string2,"Detroid: To nám musí pomoc a stačit k našemu případu. Porozhlédnu se tu ještě.\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_01, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Dokumenty",string2, "Závřít", ""); DestroyPickup(A1); A2 = CreatePickup(1239, 5, -688.1116,933.2662,13.6328, -1); } if(pickupid == A2) { new string2[2500]; strcat(string2,"Tomas: Vypadá to že Henk je pytlák. Podle toho jelena na té zdi by to odpovídalo.\n"); strcat(string2,"Detroid: Jsou tu kapky krve na zemi ten jelen tu nemůže být dlouho. Krev je ještě čerstvá.\n"); strcat(string2,"Tomas: Hele možná je pytlák ale co když tu nebydlí sám.\n"); strcat(string2,"Detroid: Zamítnuto. tento dům je psaný na něj a Henk nemá přátelé. Každý se ho údajně bojí. A s tyranem nikdo nic mít nechce.\n"); strcat(string2,"Tomas: Jojo asi máš pravdu.\n"); strcat(string2,"Detroid: Porozhlédneme se tu ještě.\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_02, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Jelen",string2, "Závřít", ""); DestroyPickup(A2); A3 = CreatePickup(1239, 5, -691.2428,934.7834,13.6328, -1); } if(pickupid == A3) { new string2[2500]; strcat(string2,"Tomas: Koukni se na ty obrazy, je tu loď která asi patří tomu pytlákovi.\n"); strcat(string2,"Detroid: Vydržte pane. Skenuji seriové číslo loďě na obrázku.\n"); strcat(string2,"Tomas: Kurňa já tě nemít tak bych asi skenoval prdelí.\n"); strcat(string2,"Detroid: Loď patří pytlácké rodině. Tato loď patří Henkovi ale loď byla vypůjčena a zakoupena v docích.\n"); strcat(string2,"Tomas: Tak tam pojedeme ne ?\n"); strcat(string2,"Detroid: Porozhlédneme se tu ještě. Ale později tam přijedem.\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_03, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Obrazy",string2, "Závřít", ""); DestroyPickup(A3); A4 = CreatePickup(1239, 5, -685.1758,941.5618,13.6328, -1); } if(pickupid == A4) { new string2[2500]; strcat(string2,"Tomas: Je tu krev.\n"); strcat(string2,"Detroid: Krev bude určitě od toho jelena.\n"); strcat(string2,"Tomas: Kdo by pitval jelena na pohovce ?\n"); strcat(string2,"Detroid: Tenhle křupan. Krev patří té jelení krvi.\n"); strcat(string2,"Tomas: Ach fůj já si chtěl sednout.\n"); strcat(string2,"Detroid: Porozhlédneme se tu ještě.\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_04, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Pohovka",string2, "Závřít", ""); DestroyPickup(A4); A5 = CreatePickup(1239, 5, -684.3553,935.6627,13.6328, -1); } if(pickupid == A5) { new string2[2500]; strcat(string2,"Kazeta: Henku vydíš toho jelena ? střel ho a vypíchni mu oči.\n"); strcat(string2,"[ Výstřel ]\n"); strcat(string2,"ku*va dávej bacha támhle je nějaká ženská střílej střílej střílej. !!\n"); strcat(string2,"[ Výstřel ]\n"); strcat(string2,"Zdrhej !!!\n"); strcat(string2,"Detroid: Pojďme se kouknout do toho lesa kde se střílelo.\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_05, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Kazeta",string2, "Závřít", ""); DestroyPickup(A5); A6 = CreatePickup(1239, 5, -703.7735,934.6043,12.3887, -1); } if(pickupid == A6) { new string2[2500]; strcat(string2,"Detroid: Pane našel sem střelnou zbraň. Jedná se o Typ: RF55 Sniper Rife\n"); strcat(string2,"Tomas: Počkej vyfotím ji.\n"); strcat(string2,"Detroid: Museli střílet na toho jelena odsuď do toho lesíka menšího no ani ne lesík spíže mezi stromy.\n"); strcat(string2,"Tomas: Hahaha že by detroidi měli i smysl pro humor ?\n"); strcat(string2,"Detroid: Zajisté pane.\n"); strcat(string2,"Detroid: Pojďme prozkoumat tu oblast mezi stromy.\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_06, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Střelná Zbraň",string2, "Závřít", ""); DestroyPickup(A6); A7 = CreatePickup(1239, 5, -687.3998,963.1133,12.1410, -1); } if(pickupid == A7) { new string2[2500]; strcat(string2,"Detroid: Pane to je to auto co bylo v technickém průkazu.\n"); strcat(string2,"Tomas: Ty vole to je ale kára.\n"); strcat(string2,"Detroid: Mrzí vás že tam nebyli klíčky od auta ?\n"); strcat(string2,"Tomas: Hahaha že by detroidi měli i smysl pro humor ?\n"); strcat(string2,"Detroid: Zajisté pane.\n"); strcat(string2,"Detroid: Pojďme pokračovat dále v pátrání.\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_07, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Auto",string2, "Závřít", ""); DestroyPickup(A7); A8 = CreatePickup(1239, 5, -727.5679,922.3934,12.2256, -1); } if(pickupid == A8) { new string2[2500]; strcat(string2,"Detroid: Koukněte se na ten plot. Jsou tu střelné rány od té pušky.\n"); strcat(string2,"Tomas: No vydíš to teď máme jasný důkaz že opravdu stříleli na jeleny pytláci zasraný.\n"); strcat(string2,"Detroid: Ale i tak měli by sme se tam jít podívat.\n"); strcat(string2,"Tomas: No jo furt tak jdeme.\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_08, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Střely v plotě",string2, "Závřít", ""); DestroyPickup(A8); A9 = CreatePickup(1239, 5, -778.8712,912.1949,10.8336, -1); } if(pickupid == A9) { new string2[2500]; strcat(string2,"Detroid: Pane je tu mrtvý člověk. Chlapského pohlaví.\n"); strcat(string2,"Tomas: A kde je tá ženská ? to ej potom záhada.\n"); strcat(string2,"Detroid: Možná jak stříleli tak zastřelili tu osobu a tá žena panikařila a utekla.\n"); strcat(string2,"Tomas: Měli by sme jet do toho doku.\n"); strcat(string2,"Detroid: Souhlasím. Možná tam najdeme odpověď.\n"); strcat(string2,"Tomas: Jo a nevíš kde ten dok je ?\n"); strcat(string2,"Detroid: Vidím u té osoby papír. Prosim přečtěte si to.\n"); strcat(string2,"Tomas: [ Chtějí nás odvest na trajekt u Jizzy Klubu. ] Hele tak ne do doku ale na trajekt.\n"); strcat(string2,"Detroid: Souhlasím. Možná tam najdeme odpověď.\n"); strcat(string2,"Tomas: Radši bych poslal jednu posádku do doku San Fierro a my dva by sme šli na trajekt.\n"); strcat(string2,"Detroid: Souhlasím.\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_09, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Zastřelená osoba",string2, "Závřít", ""); DestroyPickup(A9); A10 = CreatePickup(1239, 5, -708.5088,946.4140,12.4681, -1); } if(pickupid == A10) { new string2[2500]; strcat(string2,"Detroid: Pojďme nastoupíme do auta a pojedeme pane.\n"); strcat(string2,"Tomas: Řídím ale.\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_010, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Doměnka",string2, "Závřít", ""); DestroyPickup(A10); A11 = CreatePickup(1318, 5, -703.6065,947.6760,12.3930, -1); } if(pickupid == A11) { ShowPlayerDialog(playerid,DETROID_011,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Konec příběhu","Pokud ste oblast pořádně prošli a nikde nejsou Ikony, poté máte na vybranou.\nPro pokračování napište /pokracovat\nPokud si nejste jistí že ste neprošli vše pořádně závřete tento dialog.\n{FF0000}[ ! ]{FFFFFF}ROZMYSLETE SI TO PROSÍM POKUD NEPOSBÍRÁTE VŠECHNY IKONY NEOBDRŽÍTE ŽÁDNOU ODMĚNU.","Závřít",""); SetPlayerPos(playerid,85.6136,-165.4044,2.5938); DestroyPickup(A11); } //----------------------------------------------- Příběh Kary ----------------------------------------------------------------------------------------- /* if(pickupid == B1) { new string2[2500]; strcat(string2,"Opravář: Dobrý den pane pojďte se kouknout.\n"); strcat(string2,"Todd: Dobře pojďme.\n"); strcat(string2,"Opravář: Byla v opravdu vážném stavu byla úplně jak kdyby ji někdo hodil do lisu. A co se ji vlastně stalo ?\n"); strcat(string2,"Todd: Ehmmm... Autonehoda\n"); strcat(string2,"Opravář: Tomu věřím. Museli sme ji celou resetovala le je úplně jak nová a opravená.\n"); strcat(string2,"Todd: Děkuju moc\n"); strcat(string2,"Opravář: Emm.. Máte nějaké jméno pro ni ?\n"); strcat(string2,"Todd: Ano ano mám dcerka ho vymyslela.\n"); strcat(string2,"Opravář: Dobře. Model K-800 zapamatuj si své nové jmnéno.\n"); strcat(string2,"Todd: Kara\n"); strcat(string2,"Kara: Jmenuji se Kara\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_PRVNI, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Opravna Detroidu",string2, "Závřít", ""); SetPlayerPos(playerid,85.6136,-165.4044,2.5938); SetPlayerSkin(playerid,172); } if(pickupid == B2) { SetPlayerSkin(playerid,25); SetPlayerPos(playerid,2039.4072,-1759.6248,13.5469); } if(pickupid == C1) { new string2[2500]; strcat(string2,"Carl: Markusi vyzvedni prosím balíček v obchodě 96C 2.4.7\n"); strcat(string2,"Marcus: Ano\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_PRVNI, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Balík",string2, "Závřít", ""); } if(pickupid == C2) { new string2[2500]; strcat(string2,"Linka dočastně uzávřena\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_PRVNI, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Jízdní řád",string2, "Závřít", ""); } if(pickupid == C3) { new string2[2500]; strcat(string2,"Opravář: Dobrý den pane pojďte se kouknout.\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DETROID_PRVNI, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Opravna Detroidu",string2, "Závřít", ""); }*/ return true; }
  18. Tomas EP

    pomoc Pickupy

  19. - Ten koho baví pawno to udělá zdarma. - Proč kopírovat Reálnou Zemi co má ATomas ? Proč si nevymyslet vlastní tema na čem ten GM bude ? - Aktuální Gamemdoe je Reálná Zeme ? Od kdy ? === Aktuální gamemode je ten GM co se vytvoří jako poslední na světě. Tudíž právě teď někdo dokončil GM a je aktuální Nebo chceš říct známý GM
  20. Tomas EP

    pomoc Smazat

    Ahoj, Potřebuju pomoc s podmínkou. Když hráč v zoně nesebere všechny checkpointy tak nedostane odměnu., Ovšem existuje jeden pickup, který má jiné ID než ostatní a tím pickupem pokud na něj hráč vztoupí tak mu to oznámí že nesebral všechny pickupy.
  21. HighPrint

    pomoc Server nejde spustit! CrashDe

    Mozna ho zkus zkompilovat s nejakym tim prepinacem co se doporucuje k tomu crashdetect k vyzobrazeni vic informaci.
  22. Last week
  23. Tahle hra nás všechny doprovodi az do hrobu tomu věřim
  24. Nope

    pomoc Chyba ve spojování stringů

    https://wiki.sa-mp.com/wiki/Strcat Funkce strcat() pouze vezme 2. řetězec(arg2) a připojí ho k tomu 1. (arg1) Pro dosazení nějaké hodnoty (proměnné), musíš ten řetězec formátovat pomocí funkce format() a v ní dosadit za specifikátory hodnoty. https://wiki.sa-mp.com/wiki/Format new str[256]; format (str, 256, "Nick a titul %s [ID: %i]", var0, var1); format (str, 256, "%s\nAdminRank %s Jméno [%s]", str, var2, var3); format (str, 256, "%s\nMoney [%i$] [LEVEL %i]", str, GetPlayerMoney(playerid), var5); ShowPlayerDialog(playerid, 1, 2, "Statistiky", str, "Zavrit", "");
  25. V pohodě, neberu si to zle, každého zajímá něco jiného Ale díky za komentář, já sám se tomu divím Věřím, že tato hra tu s námi bude ještě dlouho.
  26. Lusklusk

    pomoc Chyba ve spojování stringů

    Dobrý den, potřeboval bych spojit dva stringy do jednoho. Je to moc dlouhé. new str[600 + 1]; strcat(str, "{FFFFFF} \n{F81414}Herní Jméno: {FFFFFF}%s \n{F81414}ID Skinu: {FFFFFF}%d \n{F81414}Herní Peníze: {FFFFFF}$%d \n{F81414}Zabití: {FFFFFF}%d \n{F81414}Smrtí: {FFFFFF}%d \n{F81414}Letecký Průkaz: {FFFFFF}%s \n{F81414}Zbrojní Průkaz: {FFFFFF}%s \n{F81414}Wanted Level: {FFFFFF}%d \n",PlayerName(playerid),GetPlayerSkin(playerid),GetPlayerMoney(playerid),PlayerInfo[playerid][pKills],PlayerInfo[playerid][pDeaths],lpb[playerid],zpb[playerid],GetPlayerWantedLevel(playerid)); strcat(str, "{F81414}Policejní Zkušenosti: {FFFFFF}%d",PlayerInfo[playerid][PoliceZK]); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_PROFIL,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Profil",str,"Zavřít",""); //Zobrazí dialóg Bohužel to, ale nefunguje nevíte co s tím mám dělat? Chyba je zde.: error 035: argument type mismatch (argument 3)
  27. Nope

    pomoc ShowDialog Chyba

    Je toho moc na 1 řádek. Si to zkrať: new str[600 + 1]; strcat(str, "{FFFFFF} \n{00CED1}-> Základní příkazy{FFFFFF} \n/help, /profil, /gps, /web, /ts3, /telefon, /handsup, \n/pm, /zamknout, /odemknout, /zatknout, /policie, /hodnosti \n{FFFFFF} \n"); strcat(str, "{00CED1}-> Moderátorské příkazy{FFFFFF} \n/kick, /ban, /unban, /mute, /unmute, /hide, /show, \n/tp \n{FFFFFF} \n"); strcat(str, "{00CED1}-> Adminské příkazy{FFFFFF} \n/sethp, /setbrneni, /addmod, /delmod, /addleteckyprukaz, \n/delleteckyprukaz, /addzbrojprukaz, /delzbrojprukaz, /givemoney, \n/givecar, /givegun1, /givegun10, /givegun100, /givegun1000"); ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Nápověda", str, "Zavřít", "");
  28. Lusklusk

    pomoc ShowDialog Chyba

    Dobrý večer, píši sem na fórum znova ohledně funkce ShowPlayerDialog. Vše jsem udělal správně a nefunguje mi můj kód. ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Nápověda"," {FFFFFF} \n{00CED1}-> Základní příkazy{FFFFFF} \n/help, /profil, /gps, /web, /ts3, /telefon, /handsup, \n/pm, /zamknout, /odemknout, /zatknout, /policie, /hodnosti \n{FFFFFF} \n{00CED1}-> Moderátorské příkazy{FFFFFF} \n/kick, /ban, /unban, /mute, /unmute, /hide, /show, \n/tp \n{FFFFFF} \n{00CED1}-> Adminské příkazy{FFFFFF} \n/sethp, /setbrneni, /addmod, /delmod, /addleteckyprukaz, \n/delleteckyprukaz, /addzbrojprukaz, /delzbrojprukaz, /givemoney, \n/givecar, /givegun1, /givegun10, /givegun100, /givegun1000","Zavřít",""); Chyba je.: (566) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string) (566) : error 017: undefined symbol "FFFFFF" (566) : warning 217: loose indentation (566) : error 029: invalid expression, assumed zero (566) : fatal error 107: too many error messages on one line
  1. Load more activity
×