Jump to content

ostatní [HELP] Hardware ban? Mac adress or something ?


LaMaCZE

Recommended Posts

  • Globální moderátor

Nikdy jsem to neviděl. Ale nativní funkce to není. Pokud, tak to dělá nějakej plugin přes "Mac address", "netbios name" nebo něco podobnýho. Ale nic jsem v rychlosti nenašel.

Link to comment
Share on other sites

Jediná nativní funkce, která se tomu nejvíce přibližuje je https://team.sa-mp.com/wiki/Gpci.html. V podstatě je to jen neunikátní hash odvozený z instalační cesty GTA daného hráče. Nedá se na něj spolehnout vždycky, ale občas znepříjemní den lidem, kteří o tom neví.

  • Líbí se mi to! (+1) 2
Link to comment
Share on other sites

před 53minutami, mxco said:

Jediná nativní funkce, která se tomu nejvíce přibližuje je https://team.sa-mp.com/wiki/Gpci.html. V podstatě je to jen neunikátní hash odvozený z instalační cesty GTA daného hráče. Nedá se na něj spolehnout vždycky, ale občas znepříjemní den lidem, kteří o tom neví.

Díky, presně tohle jsem se dočetl po založení tematu později , zkoušel jsem reinstall hry do jine složky a ted mi to nejde zapnout vůbec ta hra XDD , taky vím že supeřpařba to tak má no nějaky HW ban na RZE :o a tipuju že tento :D

 

 

před 8hodinami, Hip said:

Nikdy jsem to neviděl. Ale nativní funkce to není. Pokud, tak to dělá nějakej plugin přes "Mac address", "netbios name" nebo něco podobnýho. Ale nic jsem v rychlosti nenašel.

Aha , nemužu to nagooglu najít :o :|

Edited by LaMaCZE
Link to comment
Share on other sites

  • Globální moderátor
před 51minutami, LaMaCZE said:

Aha , nemužu to nagooglu najít :o :|

já taky nic právě nenašel v rychlosti, ale na základě tohoto, pokud něco je, to bude funovat.

 

před 52minutami, LaMaCZE said:

Díky, presně tohle jsem se dočetl po založení tematu později , zkoušel jsem reinstall hry do jine složky a ted mi to nejde zapnout vůbec ta hra XDD , taky vím že supeřpařba to tak má no nějaky HW ban na RZE :o a tipuju že tento :D

@ATomas poděl se s náma

  • Paráda! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • Majitel

Čistě logicky, jako SW/HW dev, musí pracovat s informacemi, které jim posílá klient.. Plugin na serveru nedokáže zjistit nic víc, než co mu klient zašle.. kombinace gpci, IP subnety a dalších specifických prvků (o kterých já už nemám šajn) dokáže celkem spolehlivě zabanovat tzv. na HW bez false-positive.. 

Čistě teoreticky by mohl stačit i seznam zabanovaných gpci vázaných na subnety.. Ale nevím jak moc se ten gpci hash liší mezi hráči.. Pokud instalace default folderu na každém PC vyflusne stejný hash, tak je to celkem nepoužitelný.. V tom případě se musí člověk spolehnout na další, více unikátnější data, která klient serveru zasílá..

Link to comment
Share on other sites

před 23minutami, ffredyk said:

Čistě logicky, jako SW/HW dev, musí pracovat s informacemi, které jim posílá klient.. Plugin na serveru nedokáže zjistit nic víc, než co mu klient zašle.. kombinace gpci, IP subnety a dalších specifických prvků (o kterých já už nemám šajn) dokáže celkem spolehlivě zabanovat tzv. na HW bez false-positive.. 

Čistě teoreticky by mohl stačit i seznam zabanovaných gpci vázaných na subnety.. Ale nevím jak moc se ten gpci hash liší mezi hráči.. Pokud instalace default folderu na každém PC vyflusne stejný hash, tak je to celkem nepoužitelný.. V tom případě se musí člověk spolehnout na další, více unikátnější data, která klient serveru zasílá..

Aha já myslel že vyflusne pokaždý hash toho kde je nainstalovaná hra přímo v tu danou chvíli na disku, 

Link to comment
Share on other sites

  • Globální moderátor
On 12. 9. 2023 at 23:41, LaMaCZE said:

Aha já myslel že vyflusne pokaždý hash toho kde je nainstalovaná hra přímo v tu danou chvíli na disku, 

to jo, ale logicky, skoro každej to bude mít na c:\Program Files/RockstarGames/GTA...

 

On 12. 9. 2023 at 23:15, ffredyk said:

lugin na serveru nedokáže zjistit nic víc, než co mu klient zašle.

já myslel, že plugin právě dokáže sahat i mimo tohle. To jako neumí? Takže to co umí plugin se dá udělat přímo v pawn? Respektive plugin neumí víc než pawn?

Link to comment
Share on other sites

Pointa toho všeho je, že plugin běží stále jen na serveru, takže co se k němu od klienta nedostane, to nemá jak vyhodnotit.
Výhoda pluginu spočívá v tom, že jednak jde o kompilovaný C kód, takže bude o dost rychlejší, a navíc bude umožňovat přístup k věcem, ke kterým se pawn běžně nedostane. Když to přeženu, tak bys teoreticky mohl mít na serveru funkci, že když hráč trefí terč na střelnici, tak se ti zapne nějaký program, třeba na ovládání chytré žárovky v serverovně. Pawn to neumí, tak si k tomu naskriptuješ obsluhu v C a pak ji z pawn voláš

  • Paráda! (+1) 1
  • Děkuji (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • Majitel
před 6hodinami, Hip said:

já myslel, že plugin právě dokáže sahat i mimo tohle. To jako neumí? Takže to co umí plugin se dá udělat přímo v pawn? Respektive plugin neumí víc než pawn?

Ne neumí :D Plugin je defakto (virtuálně myšleno) další proces běžící na serveru, vedle procesu herní instance - může páchat cokoliv v rámci své domény (OS serveru, pokud mu to OS dovolí), ale s hráči ho spojuje jen konektivita herního serveru. Komunikaci (a funkcionalitu) ze strany serveru můžeš upravovat pluginem (teoreticky) dle libosti, ale klientovi to nemáš jak přikázat (jedině hackingem - buffer overflow, remote code execution, illegal shit), ten se drží protokolu komunikace dle herní topologie packetů.. Klient jako takovej by musel mít ještě svůj client-side plugin, který dokáže s tím server-side pluginem komunikovat.. Ale to ti nikdo dobrovolně instalovat nebude (už jen proto, že ten plugin může páchat paseku.. SAMP jako takovej je vlastně "plugin" GTA:SA, kterýmu hráči dobrovolně důvěřují, na základě jeho zažité důvěryhodnosti)

P.S. to neplatí jen v rámci SAMP, ale všeobecně v každém use-case.. Herní servery nedokážou ovlivňovat klienty nad rámec nativní podpory herní komunikační architektury, pokud to člověk opravdu neproláme nějakou dírou v protokolu (packet payload injection, buffer overflow a remote code execution). A člověk může zkoušet ohýbat vše sebevíc.. Na co klient není připraven, to dělat prostě nebude jen s čistou úpravou server-side kódu

  • Paráda! (+1) 1
  • Děkuji (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

On 20. 9. 2023 at 14:39, Joe said:

Normalne konecne zaujimava tema, az som sa sem po dlhych rokoch musel  znova registrovat.

Ak si spravne pamatam, tak hash ktory vrati gpci, neni cesta v Program files (ta je snad vzdy rovnaka), ale je to cesta k GTA San Andreas User folderu, coz je nekde v C:/Users/username/Documents/GTA San Andreas... 

Takze ak je moj Windows username napr. "honza", tak je velmi vysoka sanca ze sa jeho gpci bude zhodovat s niekym inym - pretoze milion dalsich ludi ma rovnaky Windows username.

tl;dr aby sa clovek dokazal vyhnut banu na gpci, na 90 percent pomoze vytvorenie noveho accountu vo windows a nainstalovanie GTA SA tam.

Ale inak velke servery na toto maju zvycajne este aj nejake dodatocne checky, takze to co nazyvas ty "HW" ban, je len kombinacia locknuteho uctu, GPCI checku, klasickeho banu na IP a pripadne ešte nejakych dalsich checkov - za mojej ery to takto fungovalo - a prekvapivo celkom stabilne.  

Zajímavé, zkusil jsem tedy změnit :
1) windows username - a restartovat PC

2) hrát na fresh čisté proxy placené která nemá ban (no pro jistotu zítra vyztkouším jinýho poskytovatele třeba zabanovali directly poskytovatele ale nemyslim si)

3) pro jistotu i z program files jsem to dal někam do pitche

 

A furt mi to píše server closed connection když se připojím :(

Edited by LaMaCZE
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...