Jump to content
  • 0

pomoc Kam dať privítanie na servery


niko777112

Dotaz

Ak to dám do:
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) - tak po neprijatí pravidiel ma to síce kickne ale vypíše vitajte na servery

public OnPlayerRequestSpawn(playerid) - Toto funguje až pokým hráč pred smrťou nedá F4 a potom sa spawne, vtedy znovu vybehne Vitajte na servery

 

Kam by som to mal dať?

Link to comment
Share on other sites

20 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Keď som to dal do OnPlayerConnect tak mi najprv vybehlo privítanie potom Connected to server
Podmienky ešte neovládam, som začiatočník a chcel som sa spýtať ako sa tento problém bežne rieši.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Proto psal jen : mohlo by to fungovat :d

 

tak to zkus takhle:

bool:UvitaciMsg[MAX_PLAYERS];

pod -> OnPlayerConnect

UvitaciMsg[playerid] = false;

pod -> OnPlayerRequestSpawn(playerid) 

if(!UvitaciMsg[playerid])
{
//do some shit
UvitaciMsg[playerid] = true;
}
Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Globální moderátor

Tak si to udělej přes timer. Nastav čas po jaké době se má zobrazit zpráva ... a nebo to hoď to OnPleaseRequestClass. 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Globální moderátor

lol já napsal OnPleaseRC ... to sorry :d myslel jsem OnPlayerRequestClass

 

a není jednodušší prostě to vypsat když potvrdí pravidla?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

LoL fakt to stači tak :d :D :d 

aby som nevytváral novú tému spýtam sa tu: aký je rozdiel medzi dcmd a strcmp ? viem ako sa používa strcmp ale dcmd nie, nejde mi o rozdiel v používaní ale o to ktoré mám vobec a prečo a kedy používať :d 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

LoL fakt to stači tak :d :d :d

aby som nevytváral novú tému spýtam sa tu: aký je rozdiel medzi dcmd a strcmp ? viem ako sa používa strcmp ale dcmd nie, nejde mi o rozdiel v používaní ale o to ktoré mám vobec a prečo a kedy používať :d

 

dcmd je vlastně command systém, který vytvoří událost

strcmp porovná 2 stringy a vrací myslím že 0, pokud jsou stejné

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Do modu:

new bool:neviemco[MAX_PLAYERS];

Keď sa prihlási:

 

neviemco[playerid] = true;
 
if(neviemco[playerid] == true)
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"BLABLALBA");
    neviemco[playerid] = false;
}
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...