Jump to content
  • 0

pomoc /Admins pres DIALOG


PanRožokRohliik

Dotaz

  • Answers 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Recommended Posts

  • 0

Mel jsem RCON+LVL ! :d A nic ! ¨xD

A nastavil jsi si ho pomocí /setalvl nebo /setlvl ?

 

Pokud to první, tak buď:

 

 

#include a_samp
#include zcmd
#include sscanf

#define p playerid
#define SCM SendClientMessage
new AdminLevel[MAX_PLAYERS];

SPName(p)
{
    new
        n[MAX_PLAYER_NAME+1];
    if(IsPlayerConnected(p) && !IsPlayerNPC(p))  GetPlayerName(p, n, sizeof(n));
    return n;
}

public
        OnPlayerConnect(p)

{
    AdminLevel[p] = 0; //Pro jistotu
    return 1;
}



command(setalvl, p, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(p)) SCM(p, -1, "[ ! ] Nejste RCON Administrátor ! Přihlašte se pomocí /rcon login [HESLO] !");
    new
        id,lvl,s[128];
    if(sscanf(params, "ui", id, lvl)) return SCM(p, -1, "[ ! ] Špatně zadaný příkaz: /setlvl [ID/Jméno hráče] [Level]");
    if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SCM(p, -1, "[ ! ] Hráč není připojený !");
    if(lvl < 0 || lvl > 5) SCM(p, -1, "[ ! ] Maximálně level 0-5 !");
    format(s,sizeof(s), "{FF0000}Administrátor %s nastavil hráči %s AdminLevel %i", SPName(p), SPName(id), lvl);
    SendClientMessageToAll(-1, s);
    AdminLevel[id] = lvl;
    return 1;
}

command(admins, p, params[])
{
    #pragma unused params
    new
        online = 0,s[1000];

    for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++)
    {
    if(IsPlayerConneted(i))
    {
        if(AdminLevel[i] > 0 && !IsPlayerAdmin(i))
                {
                    format(s,sizeof(s),"%s\n%s [Level:%i]", s, SPName(i), AdminLevel[i]);
                    online++;
        }
               else if(AdminLevel[i] > 0 && IsPlayerAdmin(i))
                {
            format(s,sizeof(s),"%s\n%s [Level:%i + RCON]", s, SPName(i), AdminLevel[i]);
                    online++;
                }
               else if(AdminLevel[i] == 0 && IsPlayerAdmin(i))
                {
            format(s,sizeof(s),"%s\n%s [RCON]", s, SPName(i));
                    online++;
                }

            }
    if(online == 0) SCM(p, -1, "[ ! ] Není online žádný Administrátor !");
}
    else  ShowPlayerDialog(p, 1000, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Admins", s, "Zavrit", "");
    return 1;
}

 

 

 

A nebo vidím ještě naději ve

 

 

#include a_samp
#include zcmd
#include sscanf

#define p playerid
#define SCM SendClientMessage
new AdminLevel[MAX_PLAYERS];

SPName(p)
{
    new
        n[MAX_PLAYER_NAME+1];
    if(IsPlayerConnected(p) && !IsPlayerNPC(p))  GetPlayerName(p, n, sizeof(n));
    return n;
}

public
        OnPlayerConnect(p)

{
    AdminLevel[p] = 0; //Pro jistotu
    return 1;
}



command(setalvl, p, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(p)) SCM(p, -1, "[ ! ] Nejste RCON Administrátor ! Přihlašte se pomocí /rcon login [HESLO] !");
    new
        id,lvl,s[128];
    if(sscanf(params, "ui", id, lvl)) return SCM(p, -1, "[ ! ] Špatně zadaný příkaz: /setlvl [ID/Jméno hráče] [Level]");
    if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SCM(p, -1, "[ ! ] Hráč není připojený !");
    if(lvl < 0 || lvl > 5) SCM(p, -1, "[ ! ] Maximálně level 0-5 !");
    format(s,sizeof(s), "{FF0000}Administrátor %s nastavil hráči %s AdminLevel %i", SPName(p), SPName(id), lvl);
    SendClientMessageToAll(-1, s);
    AdminLevel[id] = lvl;
    return 1;
}

command(admins, p, params[])
{
    #pragma unused params
    new
        online = 0,s[1000];

    for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++)
    {
    if(IsPlayerConneted(i))
    {
        if(AdminLevel[i] > 0 && !IsPlayerAdmin(i))
                {
                    format(s,sizeof(s),"%s\n%s [Level:%i]", s, SPName(i), AdminLevel[i]);
                    online++;
        }
               else if(AdminLevel[i] > 0 && IsPlayerAdmin(i))
                {
            format(s,sizeof(s),"%s\n%s [Level:%i + RCON]", s, SPName(i), AdminLevel[i]);
                    online++;
                }
               else if(AdminLevel[i] == 0 && IsPlayerAdmin(i))
                {
            format(s,sizeof(s),"%s\n%s [RCON]", s, SPName(i));
                    online++;
                }

            }
}
        if(online == 0) SCM(p, -1, "[ ! ] Není online žádný Administrátor !");
        else  ShowPlayerDialog(p, 1000, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Admins", s, "Zavrit", "");
    return 1;
}

 

 

 

A pokud nezabere ani jedno z toho, chyba je u tebe :).

Link to comment
Share on other sites

  • 0

 

A nastavil jsi si ho pomocí /setalvl nebo /setlvl ?

 

Pokud to první, tak buď:

 

 

#include a_samp
#include zcmd
#include sscanf

#define p playerid
#define SCM SendClientMessage
new AdminLevel[MAX_PLAYERS];

SPName(p)
{
    new
        n[MAX_PLAYER_NAME+1];
    if(IsPlayerConnected(p) && !IsPlayerNPC(p))  GetPlayerName(p, n, MAX_PLAYER_NAME);
    return 1;
}

public
        OnPlayerConnect(p)

{
    AdminLevel[p] = 0; //Pro jistotu
    return 1;
}



command(setalvl, p, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(p)) SCM(p, -1, "[ ! ] Nejste RCON Administrátor ! Přihlašte se pomocí /rcon login [HESLO] !");
    new
        id,lvl,s[128];
    if(sscanf(params, "ui", id, lvl)) return SCM(p, -1, "[ ! ] Špatně zadaný příkaz: /setlvl [ID/Jméno hráče] [Level]");
    if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SCM(p, -1, "[ ! ] Hráč není připojený !");
    if(lvl < 0 || lvl > 5) SCM(p, -1, "[ ! ] Maximálně level 0-5 !");
    format(s,sizeof(s), "{FF0000}Administrátor %s nastavil hráči %s AdminLevel %i", SPName(p), SPName(id), lvl);
    SendClientMessageToAll(-1, s);
    AdminLevel[id] = lvl;
    return 1;
}

command(admins, p, params[])
{
    #pragma unused params
    new
        online = 0,s[1000];

    for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++)
    {
    if(IsPlayerConneted(i))
    {
        if(AdminLevel[i] > 0 && !IsPlayerAdmin(i))
                {
                    format(s,sizeof(s),"%s\n%s [Level:%i]", s, SPName(i), AdminLevel[i]);
                    online++;
        }
               else if(AdminLevel[i] > 0 && IsPlayerAdmin(i))
                {
            format(s,sizeof(s),"%s\n%s [Level:%i + RCON]", s, SPName(i), AdminLevel[i]);
                    online++;
                }
               else if(AdminLevel[i] == 0 && IsPlayerAdmin(i))
                {
            format(s,sizeof(s),"%s\n%s [RCON]", s, SPName(i));
                    online++;
                }

            }
    if(online == 0) SCM(p, -1, "[ ! ] Není online žádný Administrátor !");
}
    else  ShowPlayerDialog(p, 1000, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Admins", s, "Zavrit", "");
    return 1;
}

 

 

A nebo vidím ještě naději ve

 

#include a_samp
#include zcmd
#include sscanf

#define p playerid
#define SCM SendClientMessage
new AdminLevel[MAX_PLAYERS];

SPName(p)
{
    new
        n[MAX_PLAYER_NAME+1];
    if(IsPlayerConnected(p) && !IsPlayerNPC(p))  GetPlayerName(p, n, MAX_PLAYER_NAME);
    return 1;
}

public
        OnPlayerConnect(p)

{
    AdminLevel[p] = 0; //Pro jistotu
    return 1;
}



command(setalvl, p, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(p)) SCM(p, -1, "[ ! ] Nejste RCON Administrátor ! Přihlašte se pomocí /rcon login [HESLO] !");
    new
        id,lvl,s[128];
    if(sscanf(params, "ui", id, lvl)) return SCM(p, -1, "[ ! ] Špatně zadaný příkaz: /setlvl [ID/Jméno hráče] [Level]");
    if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SCM(p, -1, "[ ! ] Hráč není připojený !");
    if(lvl < 0 || lvl > 5) SCM(p, -1, "[ ! ] Maximálně level 0-5 !");
    format(s,sizeof(s), "{FF0000}Administrátor %s nastavil hráči %s AdminLevel %i", SPName(p), SPName(id), lvl);
    SendClientMessageToAll(-1, s);
    AdminLevel[id] = lvl;
    return 1;
}

command(admins, p, params[])
{
    #pragma unused params
    new
        online = 0,s[1000];

    for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++)
    {
    if(IsPlayerConneted(i))
    {
        if(AdminLevel[i] > 0 && !IsPlayerAdmin(i))
                {
                    format(s,sizeof(s),"%s\n%s [Level:%i]", s, SPName(i), AdminLevel[i]);
                    online++;
        }
               else if(AdminLevel[i] > 0 && IsPlayerAdmin(i))
                {
            format(s,sizeof(s),"%s\n%s [Level:%i + RCON]", s, SPName(i), AdminLevel[i]);
                    online++;
                }
               else if(AdminLevel[i] == 0 && IsPlayerAdmin(i))
                {
            format(s,sizeof(s),"%s\n%s [RCON]", s, SPName(i));
                    online++;
                }

            }
}
        if(online == 0) SCM(p, -1, "[ ! ] Není online žádný Administrátor !");
        else  ShowPlayerDialog(p, 1000, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Admins", s, "Zavrit", "");
    return 1;
}

 

 

A pokud nezabere ani jedno z toho, chyba je u tebe :).

 

Já si myslím že mu to stejnak nepůjde :d:)

Link to comment
Share on other sites

  • 0
SPName(p)
{
    new
        n[MAX_PLAYER_NAME+1];
    if(IsPlayerConnected(p) && !IsPlayerNPC(p))  GetPlayerName(p, n, MAX_PLAYER_NAME);
    return 1;
}

*return n;

Btw: MAX_PLAYER_NAME obsahuje '\0'.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

*return n;

 

No, stane se, když člověk spěchá no... :d

PS: Když tak proč autora :):

 

 

#include a_samp
#include zcmd
#include sscanf

#define p playerid
#define SCM SendClientMessage
new AdminLevel[MAX_PLAYERS];

SPName(p)
{
    new
        n[MAX_PLAYER_NAME+1];
    if(IsPlayerConnected(p) && !IsPlayerNPC(p))  GetPlayerName(p, n, sizeof(n));
    return n;
}

public
        OnPlayerConnect(p)

{
    AdminLevel[p] = 0; //Pro jistotu
    return 1;
}



command(setalvl, p, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(p)) SCM(p, -1, "[ ! ] Nejste RCON Administrátor ! Přihlašte se pomocí /rcon login [HESLO] !");
    new
        id,lvl,s[128];
    if(sscanf(params, "ui", id, lvl)) return SCM(p, -1, "[ ! ] Špatně zadaný příkaz: /setlvl [ID/Jméno hráče] [Level]");
    if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SCM(p, -1, "[ ! ] Hráč není připojený !");
    if(lvl < 0 || lvl > 5) SCM(p, -1, "[ ! ] Maximálně level 0-5 !");
    format(s,sizeof(s), "{FF0000}Administrátor %s nastavil hráči %s AdminLevel %i", SPName(p), SPName(id), lvl);
    SendClientMessageToAll(-1, s);
    AdminLevel[id] = lvl;
    return 1;
}

command(admins, p, params[])
{
    #pragma unused params
    new
        online = 0,s[1000];

    for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++)
    {
    if(IsPlayerConneted(i))
    {
        if(AdminLevel[i] > 0 && !IsPlayerAdmin(i))
                {
                    format(s,sizeof(s),"%s\n%s [Level:%i]", s, SPName(i), AdminLevel[i]);
                    online++;
        }
               else if(AdminLevel[i] > 0 && IsPlayerAdmin(i))
                {
            format(s,sizeof(s),"%s\n%s [Level:%i + RCON]", s, SPName(i), AdminLevel[i]);
                    online++;
                }
               else if(AdminLevel[i] == 0 && IsPlayerAdmin(i))
                {
            format(s,sizeof(s),"%s\n%s [RCON]", s, SPName(i));
                    online++;
                }

            }
    if(online == 0) SCM(p, -1, "[ ! ] Není online žádný Administrátor !");
}
    else  ShowPlayerDialog(p, 1000, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Admins", s, "Zavrit", "");
    return 1;
}

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...