Jump to content

Uživatel

Uživatel
  • Příspěvků

    149
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

0 Na nule
  1. Uživatel

    pomoc Errory

    Chyběly ti tam uvozovky v SendClientMessage na konci. Tady máš část po úpravě:
  2. Dobrý pokus. Ale ne ... co když bude mít těch cel třeba 10?. Nebo ještě víc. To mu i klidně 100 řádků zaberou jen podmínky. Jinak, ke kontrole, pokud je už v cele, nemusíš využívat boolen. Napadlo mě zajímavější řešení. Stačí využít jen cyklus : Trošku jsem to testla, a něco málo jde, ale pro jistotu to zkus .
  3. Záleží v jakém callbacku (publicu) to máš. A nastavovat život v minionech je nesmysl ... Co, když vybouchne ve vozidle. To okamžitě umře...
  4. Právě naopak. Pak nevědělo v jakém souboru to vlastně hledat ... GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(Udaje, "Penize"));A doporučuji nepracovat s dini. Je staré a pomalé .
  5. Ups... Menší chybička. Stane se ... Opraveno.
  6. To není bug, ale jen autor to prostě nepřidal ... Můžeš zkusit, pokud zadá hotovost rovno nule a nebo menší: if(strval(money) <= 0) return ShowPlayerDialog(playerid,Dialog_BankSet,DIALOG_STYLE_INPUT,"Banka","{ff0000}Špatně zadaná suma !{ffffff}\nZadaj sumu, ktorú chceš vložiť do banky:","Vložiť","Zrušiť");A k druhému skoro to samé: if(strval(money) <= 0) return ShowPlayerDialog(playerid,Dialog_BankGet,DIALOG_STYLE_INPUT,"Banka","{ff0000}Nemůžete vybrat nulovou nebo zápornou hodnotu !{ffffff}\nZadej částku kterou chceš vybrat z banky:","Vybrat","Cancel");
  7. Vracíš i 0? Aby to řeklo, že dialog nebyl nalezen v jiném FS/GM. Taky, pokud zakládáš stejně dlouhý string více krát, tak je to zbytečné, stačí 1. V příkazu je zbytečné zjišťovat, jestli je hráč online. Je jasné asi, že když zadá příkaz, tak je online. Všeobecně, pokud nevyužíváš parametry, je zbytečné (když máš) dcmd.
  8. Uživatel

    pomoc spam

    Proměnná? Měl by sis přečíst tuty: new promenna;V tvém případě, ty chceš asi vymazat něco takového: new acheat;
  9. false je nula. Ale ty chceš 1, takže true. A jak jsem říkala: Pokud ti to nepůjde, tak máš na serveru moc scriptů s dialogama, tudíž, tam máš více stejných dialogid.
  10. Uživatel

    pomoc Dialog...

    Menší oprava. To není "index" ale pole.
  11. Uživatel

    pomoc spam

    Jak bylo řečeno. Znamená to, že daná proměnná je sice tam, ale nějak ji nepoužíváš (třeba, že se se rovná deseti, nebo není nikde v podmínkách). Máš dvě možnosti: 1) Buď tu proměnnou vymazat. 2) a nebo přidat: #pragma unused acheat
  12. Dobře, uznávám. Stane se. Ale hlavní téma toho celého bylo, proč tam dávaš něco, čemu nerozumíš? Sice je hezké, že chceš pomoct, a tak píšeš, kde můžeš. Ale když nevíš, tak nevíš a nic nepíšeš. Určitě bude chtít zase někdo pomoct,tak tam můžeš napsat (i když já to bez urážky už nedoporučuji). Jinak, pard, za OT .
  13. Ano, protože teprve teď si to dal celé. Ale stejně jsi to použil špatně. Sice hezký, že jsis definoval FS, ale veškeré proměnné a definice, jsou až nad podmínkou, tudíž, ten filterscript bude vlastně znát jen callbacky (vidíš to snad sám ne? Zapoj logiku...) A co, když definovat nebude? Teď tam žádné #else nevidím...
  14. ...Jak říkám, když nevíš, co to je, tak to tam nedávej. Jelikož, jsi definovat sice FILTERSCRIPT, ale nepracuješ s jeho podmínkou správně, jelikož ti tam chybí #endif. Navíc, je to naprosto nepotřebná podmínka. Je to jen pro případ, kdyby uživatel na server přes rcon script nahrával, aby si to nespletl se gamemodem, což je stejně malá šance, že se stane.
  15. To ano. Ale jak vidím #pragma tabsize, tak automaticky by se dalo poznat, že autor asi moc rád netabuje. Tak jsem mu nabídla 2 alternativy .
×
×
  • Create New...