Jump to content

ostatní Prosím pomôžte rýchlo


Fr0st

Recommended Posts

Ahojte mám mobil Samsung galaxy ace a nainštaloval som si dnes hru s obchod play. Nainštalovala sa v poriadku ale keď som spustil hru telefon sa reštartoval a teraz nejde. Nieže nejde ale keď ho zapnem tak furt sa zobrazuje logo samsung a logo T-Mobile dookola. Prosím vás pomôžte mi. Ten telefón potrebujem. Vďaka.

Link to comment
Share on other sites

  • Globální moderátor

je to overená hra? mohla obsahovať vírus.... každopádne by si s tým mal ísť za technikom .. 

Link to comment
Share on other sites

Tak hádam na google play sú len overené hry.. Trebalo by celý systém preinštalovať ale neviem ako pretože sa nemôžem dostať do telefónu .. Prosím nejaké rady aby som nemusel ísť k technikovi. Mobil rýchlo potrebujem

Link to comment
Share on other sites

Tak hádam na google play sú len overené hry.. Trebalo by celý systém preinštalovať ale neviem ako pretože sa nemôžem dostať do telefónu .. Prosím nejaké rady aby som nemusel ísť k technikovi. Mobil rýchlo potrebujem

 

Zkus nahodit bios nebo jak se tomu nadává pomocí stisknutí pár tlačítek při spuštění a tam dej vymazat a vrátit do původního stavu.

Link to comment
Share on other sites

Myslim ze BIOS na androide neexistuje, kedze BIOS sa pouziva u PC, nie u mobilovych architektur.
*Musel som edit, lebo predtym to vyzeralo strasne :DD

Link to comment
Share on other sites

Myslim ze BIOS na androide neexistuje, kedze BIOS vymysleli u IBM a je domenou PC, nie ARM architektur ako na mobiloch.

 

Ale já to tak nemysle -_- Já myslel tu píčovinu před spuštěním :d :D Něco jako máš ve linuxech možnost opravovat kompl než se spustí system...

Link to comment
Share on other sites

  • Globální moderátor

Na google play a overené hry? :d si robíš srandu nie? je tam asi 1 000 000 hier z toho overených je možno 100 000 google play je čo sa týka tohto na tom najhoršie... 

Link to comment
Share on other sites