Do news:
new autosalon;
Do OnPlayerKeyStateChange:
if (newkeys & KEY_WALK){
if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,X,Y,Z))//XYZ-pickupu (předpokládám že už ho máš vytvořenej)
{
ShowPlayerDialog(playerid, ID, DIALOG_STYLE_LIST, "{FF0000}Autosalon","{FFFFFF}Infernus - {00FF00}Cena: 100.000$\n{FFFFFF}Elegy - {00FF00}Cena 100.000$\n{FFFFFF}ATD. - {00FF00}ATD: ATD.", "Ok", "Zavřít");
}
}
Do OnDialogResponse:
if(dialogid == ID)
{
if(response == 1)
{
if(listitem == 0)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 100000) return SendClientMessage(playerid, BARVA, "Nemáš dostatek financí!"); //když nemá love
{
GivePlayerMoney(playerid, -100000);
SendClientMessage(playerid, BARVA, "Koupil sis infernus za 100.000$");
autosalon = CreateVehicle(ID AUTA, X, Y, Z, BARVA1, BARVA2, 1000); //XYZ-Kam se auto spawne
PutPlayerInVehicle(playerid, autosalon,0); //Posadího do auta
}
}
if(listitem == 1)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 100000) return SendClientMessage(playerid, BARVA, "Nemáš dostatek financí!"); //když nemá love
{
GivePlayerMoney(playerid, -100000);
SendClientMessage(playerid, BARVA, "Koupil sis elegy za 100.000$");
autosalon = CreateVehicle(ID AUTA, X, Y, Z, BARVA1, BARVA2, 1000); //XYZ-Kam se auto spawne
PutPlayerInVehicle(playerid, autosalon,0); //Posadího do auta
}
}
ATD
}}
}
}
Snad je to Ok, pro rejpali domluvili sme se v chatu že chce vytvořit nové auto mimo salon.