Administrátor Ewwe 434 Odesláno: 14. Červen, 2013 Administrátor Share Odesláno: 14. Červen, 2013 Jak již z názvu jest patrno nejedná se o návod v přímém slova smyslu... Chci se s vámi podělit o řekněme tweak který jsem objevil při štourání v pawn dokumentaci.... Je dost možné že používáte předefinování id dialogů do "slov" příklad #define DIALOG_LOGIN (1) ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE........ Já narazil na jednodušší způsob který pro zkušenější scriptery nebude žádnou novinkou ale některým nováčků a podobně to podle mého pomoci může. enum { DIALOG_NONE, DIALOG_LOGIN, DIALOG_REGISTER } Pooužití je pak už shodné s předchozí alternativou. V čem je toto lepší než definice ? Enum přiděluje "definicím" čísla od 0 do 32574(MAx_DIALOG_ID) sám tudíž odpadájí problémy stím jestli jste si někde nedali stejné id dialogu enum { DIALOG_NONE,//ID 0 DIALOG_LOGIN,//ID 1 DIALOG_REGISTER// ID 2 } Pokud Vám to ulehčí práci s idčky dialogů jako mě pak budu jen rád Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albus Brambůrek 41 Odesláno: 14. Červen, 2013 Share Odesláno: 14. Červen, 2013 Hezké určitě využiji Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheKid 16 Odesláno: 14. Červen, 2013 Share Odesláno: 14. Červen, 2013 Naprosto nevýhodné číslovat dialogy od 0.Mnoho filterscriptu obsahuje dialogy s id 1,2,3,4 apod. , a proto je lepší si udělat nějaké specifické číslo od kterého začít. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrátor Ewwe 434 Odesláno: 14. Červen, 2013 Author Administrátor Share Odesláno: 14. Červen, 2013 Naprosto nevýhodné číslovat dialogy od 0.Mnoho filterscriptu obsahuje dialogy s id 1,2,3,4 apod. , a proto je lepší si udělat nějaké specifické číslo od kterého začít. Jistě nevýhodné je to pro ty kteří používají cizí scripty... Pro mě je to naopak výhodné protože cizí scripty nepoužívám Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulo* 32 Odesláno: 14. Červen, 2013 Share Odesláno: 14. Červen, 2013 nice takze ak som spravne pochopil tak ako si poukladam pod seba dialogy ono to samo zaradi ID dialogu ako si napisal takze enum { DIALOG_NONE,//ID 0 DIALOG_LOGIN,//ID 1 DIALOG_REGISTER// ID 2 atd 3 atd 4 ze } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrátor Ewwe 434 Odesláno: 14. Červen, 2013 Author Administrátor Share Odesláno: 14. Červen, 2013 Ano přesně tak Je ale nutné jak říkal superman mít kontrolu nad id dialogů v módu a filterscriptech Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulo* 32 Odesláno: 14. Červen, 2013 Share Odesláno: 14. Červen, 2013 (v mojom) pripade to neni nutne kedze nepouzivam FS a aj ked by ano tak mam pwn a si upravim ID-čka ne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrátor Ewwe 434 Odesláno: 14. Červen, 2013 Author Administrátor Share Odesláno: 14. Červen, 2013 Pokud máš kontrolu nad iD dialogů tak není problém Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mivčo 90 Odesláno: 14. Červen, 2013 Share Odesláno: 14. Červen, 2013 Pekná praca 10/10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrátor Ewwe 434 Odesláno: 14. Červen, 2013 Author Administrátor Share Odesláno: 14. Červen, 2013 I Qdialog je bezpráce no Tam se nehneš z id 1 Nejspíš přepíšu autora a zveřejním ho jako EDialog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulo* 32 Odesláno: 14. Červen, 2013 Share Odesláno: 14. Červen, 2013 Ewwe ak mam teda takto definovane dialogy.. no a ak je medzi nimi dialog ktory v mode pouzity nemam vobec nesekne sa to s tymi ID? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrátor Ewwe 434 Odesláno: 14. Červen, 2013 Author Administrátor Share Odesláno: 14. Červen, 2013 Nechápu ? Jako když v tom enumu máš třeba DIALOG_HAHA a nemáš ho využitý ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulo* 32 Odesláno: 15. Červen, 2013 Share Odesláno: 15. Červen, 2013 jo presne ewwe no tak sa to neako nepomiesa alebo nieco? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albus Brambůrek 41 Odesláno: 15. Červen, 2013 Share Odesláno: 15. Červen, 2013 A dávám tam třeba enum Dialog { DIALOG1, // Tu čárku ? mě to tak psalo errory DIALOG2 } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulo* 32 Odesláno: 15. Červen, 2013 Share Odesláno: 15. Červen, 2013 jasne to musis .. az na posledny dialog tam ciarku nedas a ziadne enum Dialog musis iba enum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrátor Ewwe 434 Odesláno: 15. Červen, 2013 Author Administrátor Share Odesláno: 15. Červen, 2013 Dnes mě ještě napadla taková věc.. Jak tu někdo psal že když má id dialogů treba v modu 0 až 521 a chce pridat FS kde bude používat další id a chce použít můj TIP lze to třeba i takto enum { DIALOG_1, DIALOG_2, DIALOG_100 = 100, DIALOG_101 } ID dialogů budou potom následovné 0 , 1 , 100 , 101 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ATomas 291 Odesláno: 18. Červen, 2013 Share Odesláno: 18. Červen, 2013 Typ dobry, rozhodne pawno upozorni. Ovem ja mam taky jeden optimalizovanejsi. Pokud pouzijes switch(dialogid) { case DIALOG1: case DIALOG2: } switch je x krat rychlejsi nez if a else if a hlavne pri kompilaci nahlasi, pokud se tam stejne cislo vyskytuje vicekrat. Potom muzes pouzivat define bez problemu Hlavne pokud si define dialogu pises na jedno misto a seradis podle cisel nemuze se stat ze se mines Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nawyus 2 Odesláno: 19. Červen, 2013 Share Odesláno: 19. Červen, 2013 Dobrý návod Ewwe ,určitě použiju Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now