Jump to content

[Hladám]Admina/Majitela...


Danny

Recommended Posts

Zdravím, hladám niakého dobrého človeka ktorý niečo plánuje pretože sa vela nudím a kúpalisko nerobím neláka ma to asi ani nebude tak som sa rozhodol pretože nemám peniaze z niekým založiť niaký project alebo portál niekdo kdo bi bol schopný zaplatiť counter strike 1.6 servery a niakú dobrú doménu .eu na všetkom bi som samozrejme spolupracoval programátor atd... counter strike 1.6 servery viem naprogramovať takže bi nebol problém mohol bi sa kúpiť niaký dedikáč a na tom bi išli všetky servery prosťe niaký CZ/SK Portál už ma nebaví stále čučieť do SA:MP a kukať sa jak sa tam admini na Realna Zeme 8 zabávajú s "dievčatamy ktoré hrajú SA:MP" svatby atd... je to decké a counter strike 1.6 vela báb nehrá no teda ani source tak na takomto projekte hrá to aj viacej ludí tak bi sa našla aj návštevnosť možno takých 32 ludí ;) na niakom servery aké servery by mohli biť?

Classic

Only Dust2

Only fy_snow

Zombie

Avatar Battle

Jail Break

Aim / AWP

Deathrun

Hide & Seek

GunGame

Funny Knife

Jump

H'n'S Easy Block

Prosťe portál to čomu bi sa dal nazvať portál nie niaký free web a pipni poriadny dedikáč ktorý utiahne plno serverov

Tak sa hlásťe

Podmienky

Mať counter strike 1.6

Nad 12 rokov

Vedieť hrať counter strike 1.6

Vedieť PHP aspon trocha alebo HTML niaký programovací jazyk

Vedieť narábať s counter strike 1.6 serverom...

Biť dlho aktívny

Komentáre typu "nikdo ti nato nepôjde" tu nebudú to je offtopic chcem sem len takých ludí ktorý sa toho naozaj chcú zúčasniť ja si už vyberem toho najlepšieho a ten bude hlavní admin a platitel serverov a majitel webu tak píšte... btw potom môže biť aj niaký nábor adminov takže

Link to comment
Share on other sites

Guest [BJ]boban88