Jump to content

_NosiK_

Uživatel
  • Příspěvků

    434
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

0 Na nule

About _NosiK_

  • Narozeniny 06/01/1998

Návštěvníci

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Player[Team] musíš nahradit vlastní proměnnou, která určuje, že je v daném týmu. Pokud máš proměnnou Team, tak musíš dát Team.
  2. _NosiK_

    pomoc DM help

    Si udělej příkaz na zjištění levelu IG, třeba se ti to nenačítá.. V té podmínce problém není. Nebo nemáš tam více podmínek se stejným textem?
  3. _NosiK_

    pomoc /var

    Nechápu význam, proč jí sem napíšeš celý kód.. Já jsem jí řekl, kde má chybu v přičítání napomenutí, pak tu napíše stejný kód akorát změněným sscanf a ty jí tu postneš celý kod.. Tím se opravdu nic nenaučí..
  4. Nevím,c o ti na tom nefinguje.. Mně funguje tak, jak má..
  5. To jsem teda vůbec nechopil :d Takto nějak? Jinak nevím enum E_OPRAVA { Parametr1, Paramert2, Parametr3, Paramert4, Parametr5, Paramert6 } new Float:oprava[][E_OPAVA] = { {0.0, 0.0, 0.0, -0.0, 0.0, 0.0}, {0.0, 0.0, 0.0, -0.0, 0.0, 0.0}, {0.0, 0.0, 0.0, -0.0, 0.0, 0.0}, {0.0, 0.0, 0.0, -0.0, 0.0, 0.0} };
  6. Mimo callback - například úplně na konec
  7. _NosiK_

    pomoc DM help

    Pokud využíváš tu proměnnou DM, tak ji přejmenuj (tu "mou"). A jak si jseš jistej, že ten level 4 máš?
  8. // vytvoření rampy GetPlayerFacingAngle(playerid, a); // Zjistí, kam se hráč dívá - následné nastavení rotace objektu GetPlayerPos(playerid, x, y, z); // Zjistí aktuální pozici hráče GetXYInFrontOfPlayer(playerid, x, y, 3.0); // Zjistí pozici před hráčem - nevím, jak to funguje, využívá to goniometrické funkce; není to mé CreateObject(13641, x, y, z, rx, ry, a); // Vytvoří objekt na pozici před hráčem - x a y byly upraveny funkcí GetXYInFrontOfPlayer // samotná fce GetXYInFrontOfPlayer GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance) //by Y_Less { new Float:a; GetPlayerPos(playerid, x, y, a); // zjištění pozice x, y a z jako a GetPlayerFacingAngle(playerid, a); // zjištění pohledu hráče if (GetPlayerVehicleID(playerid)) // pokud je ve vozidle { GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a); // zjištění pohledu vozidla } x += (distance * floatsin(-a, degrees)); // výpočet souřadnice x pomocí sinusu y += (distance * floatcos(-a, degrees)); // výpočet souřadnice y pomocí cosinusu } Snad to stačí
  9. // vytvoření rampy GetPlayerFacingAngle(playerid, a); GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetXYInFrontOfPlayer(playerid, x, y, 3.0); CreateObject(13641, x, y, z, rx, ry, a); //pokud se nemýlím, je to RZ pro nastavení směru (něco jako na vozidle) // fce GetXYInFrontOfPlayer GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance) //by Y_Less { new Float:a; GetPlayerPos(playerid, x, y, a); GetPlayerFacingAngle(playerid, a); if (GetPlayerVehicleID(playerid)) { GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a); } x += (distance * floatsin(-a, degrees)); y += (distance * floatcos(-a, degrees)); } Doufám, že to bude fungovat
  10. _NosiK_

    pomoc DM help

    Jeden způsob je přes proměnnou s polem, vhodná bude asi typu boolean .. new bool:DM[MAX_PLAYERS]; v příkazu musíš nastavit hráči proměnnou na true (ano): (...) // tělo příkazu DM[playerid] = true; (...) // tělo příkazu při odstupu z DM musíš naopak nastavit hodnotu na false! A pak následuje jen podmínka v příkazu: if(DM[playerid]) return SendClientMessage(playerid, -1, "* Již jsi v DM!"); // podmínka Podmínka: Pokud je proměnná DM (pole ID hráče) nastavená na true (nemusí být == true), příkaz se ukončí a vypíše se „* Již jsi v DM!“
  11. Musíš mít pro to pole s defaultní hodnotou (-nekonečno; 399> nebo <612; +nekonečno) při příkazu uděláš cyklus do max. hodnoty pole; podmínku, jestli je hodnota proměnné na té defaultní (např. 0), pokud ano, vykonáš příkaz a dáš break; Při smazání vozidel dáš opět cyklus s tou max. hodnotou pole a pokud ta proměnná nemá defaultní hodnotu (např. ta 0), smažeš vozidlo a nastavíš ji tu defaultní hodnotu. Tak, jak to máš, tak ti to fungovat nebude
  12. _NosiK_

    pomoc /var

    Přičítáš to do proměnné admina, nikoli varovaného hráče ;-)
  13. Použij CreateDynamic3DTextLabel CreateDynamic3DTextLabel(const text[], color, Float:x, Float:y, Float:z, Float:drawdistance, attachedplayer = INVALID_PLAYER_ID, attachedvehicle = INVALID_VEHICLE_ID, testlos = 0, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 100.0); globální proměnná Text3D:tWL[MAX_PLAYERS]; tWL[playerid] = CreateDynamic3DTextLabel("WantedLevel", -1, 0, 0, 0.25, 15.0, playerid); Pokud bys to chtěl smazat, použiješ DestroyDynamic3DTextLabel(tWL[playerid]);
  14. Zdravím, potřeboval bych udělat proměnnou, která bude sloužit pro objectid od 103 do 153 (nikoli od 0 do 153). Nikdy jsem to takhle nepotřeboval, takže nevím, jak na to. Zde je jádro příkazu: if(StavCmd >= 50 ) return SendClientMessage(...); ObjCmd[StavCmd] = CreateDynamicObject(id, X, Y, 2039.14160, 0.00000, 0.00000, 0.00000, 0, 1); SetTimerEx("ObjectStatus", 1000, false, "d", ObjCmd[StavCmd]); //1000 - just for now StatusCmd[ObjCmd[StavCmd]] = 0; StavCmd ++; Zde je public od SetTimerEx: public ObjectStatus(objectid) { if(StatusCmd[objectid] < 120) { StatusCmd[objectid] ++; SetTimerEx("ObjectStatus", 1000, false, "i", objectid); new Float:x, Float:y, Float:z; GetDynamicObjectPos(objectid, Float:x, Float:y, Float:z); SetDynamicObjectPos(objectid, x, y, z+0.01); } return 1; } Pokud je StavCmd na 0, objectid je 103. Pokud 1, objectid 104 ... A já chci vytvořit proměnnou, která bude pouze pro objekty ID 103 až 153 (153 - horní hranice objektů (50 vytvořených)) Za veškerou pomoc bych vám byl vděčný
  15. Zkoušel jsi to stáhnout znovu? Mně to funguje normálně.
×
×
  • Create New...