Jump to content

Zimbabwe

Uživatel
  • Příspěvků

    19
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

0 Na nule
  1. Zimbabwe

    pomoc DM help

    Protože mám složku ''Hráči'' a tam mám level 4 a admin příkazy mi taky jdou.
  2. Zimbabwe

    pomoc DM help

    Píše to errovy C:\Documents and Settings\Uživatel\Plocha\GP\filterscripts\slama.pwn(129) : warning 213: tag mismatch C:\Documents and Settings\Uživatel\Plocha\GP\filterscripts\slama.pwn(158) : warning 213: tag mismatch C:\Documents and Settings\Uživatel\Plocha\GP\filterscripts\slama.pwn(160) : warning 213: tag mismatch Nebude to dímdle ? enum DM_SYSTEM { State, } enum PLAYER_INFO { DM_Player } new DM[DM_SYSTEM]; jěstě se chci zeptat mám příkaz /dmcreate a chci aby to bylo jen pro adminy jenže když dám if(level[playerid] < 2) return SCM(playerid,ORANGE,"[ ! ] {FFFFFF}Nemáte oprávnění použít tento příkaz"); Tak mi to píše i když mám level 4
  3. Zimbabwe

    pomoc DM help

    Ahoj prosím poradí někdo kod, žek dyž hráč je připojený v DM a napíšepřikáz znova napíše se mu že už je připojený v DM.
  4. Ano takhle. Mám to takhle a nevím jak to udělat. // Created by justinnater // Version 1.0 #include <a_samp> #include <streamer> #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFFF #define QCMD:%1(%2) \ forward cmd_%1(%2); \ public cmd_%1(%2) new bagobjects[MAX_PLAYERS],bagmoney[MAX_PLAYERS]; new Float:bagpos[MAX_PLAYERS][3],Text3D:bagtext[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptExit() { for(new t=0; t<=MAX_PLAYERS; t++) if(bagmoney[t]>0) { DestroyDynamicObject(bagobjects[t]); DestroyDynamic3DTextLabel(bagtext[t]); bagmoney[t]=0,bagpos[t][0]=0.0,bagpos[t][1]=0.0,bagpos[t][2]=0.0; } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid) { if(bagmoney[playerid]!=0) { DestroyDynamicObject(bagobjects[playerid]); DestroyDynamic3DTextLabel(bagtext[playerid]); bagmoney[playerid]=0,bagpos[playerid][0]=0.0,bagpos[playerid][1]=0.0,bagpos[playerid][2]=0.0; } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { new money = GetPlayerMoney(playerid); if(money>0) { new string[128]; new randnumb = 0 + random(360); new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); SetPlayerScore(playerid,GetPlayerMoney(playerid)); bagobjects[playerid]=CreateDynamicObject(1212,x,y,z-0.5,0,0,randnumb); format(string,sizeof(string),"",PlayerName(playerid),money); bagtext[playerid] = CreateDynamic3DTextLabel(string, 0xFFFFFFFF,x,y,z-0.8, 30.0); bagpos[playerid][0]=x,bagpos[playerid][1]=y,bagpos[playerid][2]=z; bagmoney[playerid]=money; ResetPlayerMoney(playerid); return 1; } return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) return PreloadAnimLib(playerid,"BOMBER"); public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(IsPlayerDriver(playerid)) return 1; if(newkeys & KEY_WALK ) { for(new t=0; t<=MAX_PLAYERS; t++) if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3,bagpos[t][0],bagpos[t][1],bagpos[t][2])) { if(bagmoney[t]<1) return 1; GivePlayerMoney(playerid,bagmoney[t]); SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, "Sebral jsi peníze!"); DestroyDynamicObject(bagobjects[t]); DestroyDynamic3DTextLabel(bagtext[t]); ApplyAnimation(playerid, "BOMBER", "BOM_Plant", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); bagmoney[t]=0,bagpos[t][0]=0.0,bagpos[t][1]=0.0,bagpos[t][2]=0.0; return 1; } } return 1; } stock PlayerName(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); return name; } stock PreloadAnimLib(playerid, animlib[]) return ApplyAnimation(playerid,animlib,"NULL",0.0,0,0,0,0,0); stock IsPlayerDriver(playerid) //By Sacky { new playerstate; playerstate = GetPlayerState(playerid); if(playerstate == PLAYER_STATE_DRIVER) return 1; return 0; }
  5. No právě že ubere. Potřebuju udělat, že když zabiju já tebe tak tobě to veme nějakou desetinu peněz třeba máš 20k zabiju tě a buděš mit 5k. Když tě zabiju vypadne z tebe balíček s těmi tvými penězi a když já ho vemu dá mi to ty peníze.
  6. Já to mám, že když ho někdo zabije vypadne z něho balík a když dá hráč /pmoney veme ty peníze jak by to bylo ?
  7. Mám script že když mě někdo zabije nebo se zabiju vypanou ze mě všechny peníze. Neví někdo jak udělat že když se zabiju veme mi to jen část peněz ? Např mám u sebe 1200$ tak mi to veme např. 400. Díky za rady.
  8. Mám povolání např. Mechanik.Vytvořím si pickup a přidám k němu 3D label (stejné souřadnice) Jak udělám, aby ten 3d label byl o 1-2 řádky výš než ten pickup ? Prosím poradte.
  9. Okay dal jsem tam race cechpoint ''finish'' ale pořád nevím jak mám udělat že se mise po výstupu z vozidla zruší jen když jsem misi zapnul přes /mise
  10. Ale mě vše funguje já jen potřebuju, aby při opuštění vozidla PŘI MISI se mise vypla protože když mám např. /gps a vystoupím z auta tak se gps zruší.
  11. Co tam ty dvě závorky navíc na tom ovlivní ?
  12. Potřeboval bych poradit s takovou věcí. Udělal jsem si scipt, že když vysednu z auta zruší se mi mise ale nevím jak udělat aby se ten checkpoint zrušil jen např u mise Popelář kdej sou CPčka public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); SetPVarInt(playerid,"DelaSeMise",0); return 1; } QCMD:mise(playerid,params[]) { if(GetPVarInt(playerid,"DelaSeMise") == 1) return InfoB(playerid,"Mas rozdelanou misi",3); if(Job[playerid] == 21) { if(Job[playerid] == 21) { if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 408) return SCM(playerid,ORANZOVA,"Musíš být ve vozidle{ff0000} Trashmaster"); SetPVarInt(playerid,"DelaSeMise",1); SetPVarInt(playerid,"PostupVMisi",1); SetPlayerCheckpoint(playerid,1562.2322,1023.5142,10.8203,10); } Prosím o radu. Díky
  13. Ach to já neumím to jsem v pytli díky všem za pomoc tak se bude dělat mise kamionisty hold se všemi auty
  14. Atome nějaký bližší návod '¨deamx'' neznám.
  15. Když si dám new vozidlo = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)); Tak se mi to během setiny zkopčí do AMX a je z toho 0b co stím ?
×
×
  • Create New...