Jump to content

pe.vanasek

Uživatel
  • Příspěvků

    88
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

0 Na nule
  1. Zdravím všechny Šťastné a Veselé! Mám problém, v tomto kodu jak je ten cyklus, tak jede jenom jednou, potom se zastaví a píše divný věci........zjistil sem, že je to asi tím že čtu z databáze a současně tam hned zapisuju? Může to být tím? Jinak už nevim, díky za každou radu. new string[300]; mysql_query(1,"SELECT * FROM `vehicle registration`"); new rows, fields, fetch[15],Float:pos[4],modelid; cache_get_data(rows, fields, 1); printf( "rows: %d | fields: %d", rows, fields ); if(rows) { for(new i = 0; i<rows; i++) { cache_get_row(i, 1, fetch); GetVehiclePos(strval(fetch),pos[0],pos[1],pos[2]); GetVehicleZAngle(strval(fetch), pos[3]); modelid=GetVehicleModel(strval(fetch)); DestroyVehicle(strval(fetch)); printf("posx=%f, posy=%f, posz=%f, posa=%f, model=%d",pos[0],pos[1],pos[2],pos[3],modelid); format(string,sizeof(string),"INSERT INTO `vehicle registration help` (`PosX`, `PosY`,`PosZ`,`PosA`,`ModelID`) VALUES ('%f','%f','%f','%f','%d')",pos[0],pos[1],pos[2],pos[3],modelid); mysql_query(1,string); //Bez tohoto to jede normal.... a když zkusím zapisovat v jiný funkci/cyklusu tak to ide...
  2. Zddravím všechny štastné a veselé! Mám dotaz....pawnim už dost dlouho Ale stále narážím na jeden problém. Začal jsem používat MySQL, je výborná...ale. Například mám 2 skripty a k tomu Gamemod.....spusteny, a ted potřebuji načítat ze stejné databáze třeba i stejné udaje...naráz ve všech Scriptech. Pokud se ale v každém scriptu připojím zvlášt k databázy.......je z toho Error Pokud se připojim na jednom Scriptu....a na ostatnich jen načitam....je z toho taky Error Je to vůbec možné se připojit na včech Scriptech současně a číst data? Nebo budu muset vymýšlet nějaký fígl? Děkuji moc za jakoukoliv odpověď Už mě to jebe :D
  3. pe.vanasek

    pomoc Objekty-smazání

    Ahoj lidi dají se nějak smazat trvalé objekty v MTA, v MTA to jde......ale potom jak to zkonvertovat do Pawna aby se odstranili? , Jde to vůbec? Díky moc
  4. Tak už nic, měl jsem tam jednu chybičku
  5. Kámo nefaká mi to A takhle to určitě nemá být,, já sem deb*l stock IsVehicleOccupied(vehicleid) // Returns 1 if there is anyone in the vehicle { new i; foreach(Player,i) { if(IsPlayerInAnyVehicle(i)) { if(GetPlayerVehicleID(i)==vehicleid) { return 1; } else { return 0; } } } } dcmd_respawnvozidel(playerid, params[], vehicleid) { #pragma unused params new idhracuvev; idhracuvev=(IsVehicleOccupied(vehicleid)) for(new v; v <= pct; v++) { if(v==idhracuvev); { continue; } else { DestroyVehicle(respawn[v]); } pct = 0; } return 1; } Poradí pls někdo?
  6. Počkat ale jak mám ten stock použít do podmínky? , To jsem nikdy nedělal
  7. pe.vanasek

    pomoc Respawn

    Ahoj lidi vůbec nevím jak udělat aby se mi respawnovali jen ty vozidla, co v nich hráč nesedí , Už sem o tom přemýšlel asi dva dny a nic jsem nevymyslel Poradíte mi prosím? Vím že asi přes cyklus for to půjde Děkuju dcmd_respawnvozidel(playerid, params[]) { #pragma unused params if(admin[playerid] >= 1 || IsPlayerAdmin(playerid)) { for(new v; v <= pct; v++) { DestroyVehicle(respawn[v]); } pct = 0; SendClientMessage(playerid, 0x008000AA, "Respawnul si vozidla!"); }else{ SendClientMessage(playerid, 0x008000AA, "Nejsi admin!"); new novyhrac[50]; GetPlayerName(playerid, novyhrac, 50); format(novyhrac, 50, "Administrator %s respawnul vozidla", novyhrac); SendClientMessageToAll(0x008000AA,novyhrac); } return 1; } Budu rád za každou radu
  8. Kluci moc vám děkuju, teď jdu na nákup A potom se do toho dám :D Díky moc, nevím co bych bez vás dělal....
  9. ok, Dík ale muzes mi pls naznacit jak by si to spravil?
  10. Ahoj lidi mám problém s tachometrem, když vleze hráč do auta tak se zobrazí a když vyleze, tak se skryje To je funkční ale jenom hráči s ID 0 ukazuje rychlost, ale ostatním hráčům to ukazuje Rychlost:%, Prosím nevíte co s tím? Děkuju new PlayerText:tachometrtest[MAX_PLAYERS]; forward tachometr1(playerid); stock na rychlost.......není důležitý.... public tachometr1(playerid) { new string[50]; format(string,sizeof(string),"rychlost: %d",GetPlayerSpeed(playerid,true)); PlayerTextDrawSetString(playerid, tachometrtest[playerid], string); return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid,newstate,oldstate) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { tachometrtest[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 524.000000, 330.000000, "Rychlost:%"); PlayerTextDrawShow(playerid, tachometrtest[playerid]);//ZOBRAZENIE (TextDrawShowForPlayer) SetTimer("tachometr1",1,1); } if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { PlayerTextDrawHide(playerid, tachometrtest[playerid]);//ZMIZNUTIE (TextDrawHideForPlayer) } return 1; }
  11. pe.vanasek

    pomoc else

    Když nejsem ve vozidle tak se vytvoří.... Tak nic lidi, děkuju moc Už to funguje Bylo to tím 1)že tlačítko Fire lze vyvolat při chůzi ctrl a v autě se vyvolá L.alt 2)Jsem deb*l
  12. pe.vanasek

    pomoc else

    To nee To je objekt před auto.....rampa :D
  13. pe.vanasek

    pomoc else

    No ale když potřebuju todle.....tak mi to v autě objekt neudělá if(newkeys == KEY_FIRE) { if(rampa[playerid] == 1) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new Float:x,Float:y,Float:z,Float:a; GetPlayerFacingAngle(playerid,a); GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetXYInFrontOfPoint(x,y,a,3.0); CreateObject(1660, x, y, z, 0, 0, a+90); }else{ new Float:x,Float:y,Float:z,Float:a; new vozidlo; vozidlo = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleZAngle(vozidlo, a); GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetXYInFrontOfPoint(x,y,a,3.0); CreateObject(1660, x, y, z, 0, 0, a+90); } } }
×
×
  • Create New...