Jump to content

Trasa pomoci CP (jednodusi pouziti)


ATomas

Recommended Posts

cau lidi vsiml sem si jak par lidi kdyz delaji s CP jak otrocky vypisuji: kdyz vjede do prvniho zobrazis druhy kdyz do druheho tak treti atd..

mozna to zkusenejsi pawnery uz napadlo ale chci to ukazat novackum jak ti tuto praci usetrit

 

#define MAX_CHECKPOINTU_1 7//kolik CP vlastne mame celkem
#define START_1       1000//zacatecni hodnota promene
new ZavodniCP[MAX_PLAYERS];//promena podle ktere se to bude dosazovat

new Float:Strasa[MAX_CHECKPOINTU_1][3] = {//tady si dejte jak maji jit zasebou ty CP
{2325.3982,1452.7494,42.8203},
{2296.4807,1508.0104,42.8203},
{2307.4543,1393.3644,36.4219},
{2307.3921,1513.8057,30.0234},
{2307.2891,1392.9498,23.6250},
{2307.4380,1514.7413,17.2188},
{2306.6289,1384.1580,10.8203}
};

public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
   if(!strcmp(cmdtext,"/race",true))//tad to spustite
   {
	SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,Strasa[0][0],Strasa[0][1],Strasa[0][2],Strasa[1][0],Strasa[1][1],Strasa[1][2],10);//zobrazime prvni cp
	ZavodniCP[playerid] = START_1+1;
	return 1;
}
return 0;
}

 

public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
   if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    switch(ZavodniCP[playerid])
    {
        case START_1 ..  START_1+MAX_CHECKPOINTU_1-2://kdyz jezdi mezi cp a este to nejsou ty posledni
        {
            new CP = ZavodniCP[playerid] - START_1;
            SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,Strasa[CP][0],Strasa[CP][1],Strasa[CP][2],Strasa[CP+1][0],Strasa[CP+1][1],Strasa[CP+1][2],10);//zobraziem dalsi
               ZavodniCP[playerid] ++ ;//pristeme hodnotu rp odalsi
		}
		case MAX_CHECKPOINTU_1+START_1-1:
		{
		    new CP = ZavodniCP[playerid] - START_1;
        	SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,1,Strasa[CP][0],Strasa[CP][1],Strasa[CP][2],0,0,0,10);//zobrazime posledni
        	ZavodniCP[playerid] ++ ;
		}
		case START_1+MAX_CHECKPOINTU_1:
		{
		    DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid);//projel poslednim
		}
	}
}
return 1;
}

a misto toho aby jste si jak otroci definovaly kazdy cp tak si vlastne udelane seznam pozic a on ose to bude dosazovat samo

  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

Spíš by se hodil TuT kompletně na celej závod... pochopení funkce jak udělat např.:

 

Hráč A + B jsou na startu.

Start

Hráč A projel druhý CP, Hráčovy B zmizel druhý CP protože už ho někdo projel a zobrazil se mu 3.

Hráč A projel poslední CP a hráčovy B zmizeli všechny CP...

Link to comment
Share on other sites

Pomohli bi ste mi : :boss:

(33) : error 017: undefined symbol "MAX_PLAYERS_EX"
(33) : error 009: invalid array size (negative, zero or out of bounds)
(58) : error 017: undefined symbol "MAX_CHECKPOINTU_1"
(1759) : error 017: undefined symbol "MAX_CHECKPOINTU_1"
(1765) : error 017: undefined symbol "MAX_CHECKPOINTU_1"
(1767) : error 017: undefined symbol "MAX_CHECKPOINTU_1"
(1771) : error 017: undefined symbol "MAX_CHECKPOINTU_1"

Link to comment
Share on other sites

mas deifne max checkpoint?

iba toto :

#define MAX_CHCECKPOINTU_1 7

 

-- stř 17. bře 2010 20:05:35 --

 

PLS Neviete mi niekto pomôcť???

:d:d:d

 

-- stř 17. bře 2010 20:47:20 --

 

Pomohli bi ste mi : :boss:

(33) : error 017: undefined symbol "MAX_PLAYERS_EX"
(33) : error 009: invalid array size (negative, zero or out of bounds)
(58) : error 017: undefined symbol "MAX_CHECKPOINTU_1"
(1759) : error 017: undefined symbol "MAX_CHECKPOINTU_1"
(1765) : error 017: undefined symbol "MAX_CHECKPOINTU_1"
(1767) : error 017: undefined symbol "MAX_CHECKPOINTU_1"
(1771) : error 017: undefined symbol "MAX_CHECKPOINTU_1"

Vie mi niekto Pomôcť?

Link to comment
Share on other sites

 

cau lidi vsiml sem si jak par lidi kdyz delaji s CP jak otrocky vypisuji: kdyz vjede do prvniho zobrazis druhy kdyz do druheho tak treti atd..

mozna to zkusenejsi pawnery uz napadlo ale chci to ukazat novackum jak ti tuto praci usetrit

 

#define MAX_CHCECKPOINTU_1 7//kolik CP vlastne mame celkem
#define START_1       1000//zacatecni hodnota promene
new ZavodniCP[MAX_PLAYERS_EX];//promena podle ktere se to bude dosazovat

new Float:Strasa[MAX_CHECKPOINTU_1][3] = {//tady si dejte jak maji jit zasebou ty CP
{2325.3982,1452.7494,42.8203},
{2296.4807,1508.0104,42.8203},
{2307.4543,1393.3644,36.4219},
{2307.3921,1513.8057,30.0234},
{2307.2891,1392.9498,23.6250},
{2307.4380,1514.7413,17.2188},
{2306.6289,1384.1580,10.8203}
};

public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
   if(!strcmp(cmdtext,"/race",true))//tad to spustite
   {
	SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,Strasa[0][0],Strasa[0][1],Strasa[0][2],Strasa[1][0],Strasa[1][1],Strasa[1][2],10);//zobrazime prvni cp
	ZavodniCP[playerid] = START_1+1;
	return 1;
}
return 0;
}

 

public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
   if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    switch(ZavodniCP[playerid])
    {
        case START_1 ..  START_1+MAX_CHECKPOINTU_1-2://kdyz jezdi mezi cp a este to nejsou ty posledni
        {
            new CP = ZavodniCP[playerid] - 1000;
            SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,Strasa[CP][0],Strasa[CP][1],Strasa[CP][2],Strasa[CP+1][0],Strasa[CP+1][1],Strasa[CP+1][2],10);//zobraziem dalsi
               ZavodniCP[playerid] ++ ;//pristeme hodnotu rp odalsi
		}
		case MAX_CHECKPOINTU_1+START_1-1:
		{
		    new CP = ZavodniCP[playerid] - MAX_CHECKPOINTU_1;
        	SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,1,Strasa[CP][0],Strasa[CP][1],Strasa[CP][2],0,0,0,10);//zobrazime posledni
        	ZavodniCP[playerid] ++ ;
		}
		case START_1+MAX_CHECKPOINTU_1:
		{
		    DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid);//projel poslednim
		}
	}
}
return 1;
}

a misto toho aby jste si jak otroci definovaly kazdy cp tak si vlastne udelane seznam pozic a on ose to bude dosazovat samo

 

 

Zdravím...cp fungujou vyborně..diky..ale chci se zeptat na vysvetleni:

 

case START_1 ..  START_1+MAX_CHECKPOINTU_1-2:

case MAX_CHECKPOINTU_1+START_1-1:

case START_1+MAX_CHECKPOINTU_1:

 

:d nejak nechapu jak to funguje :d

 

diiky

Link to comment
Share on other sites

Pomohli bi ste mi : :boss:

(33) : error 017: undefined symbol "MAX_PLAYERS_EX"
(33) : error 009: invalid array size (negative, zero or out of bounds)
(58) : error 017: undefined symbol "MAX_CHECKPOINTU_1"
(1759) : error 017: undefined symbol "MAX_CHECKPOINTU_1"
(1765) : error 017: undefined symbol "MAX_CHECKPOINTU_1"
(1767) : error 017: undefined symbol "MAX_CHECKPOINTU_1"
(1771) : error 017: undefined symbol "MAX_CHECKPOINTU_1"

 

 

#define MAX_PLAYERS_EX 500
#define MAX_CHECKPOINTU_1 X // misto X si dej pocet kolik tech svich CP mas ... atomas se tam preklik napsal CHCECKPOINTU

Pak napis jak to dopadlo ;)

Link to comment
Share on other sites

Omfg co je toto za tut dělám na něm už hodinu a stejnak mám asi přes 30 eroru

hodnoceni 1/10

mnel sem tam jedine dve chybicky misto 1000 v prvnich cp sem zapomel dat START_1

a zapmel sem ze nepouzivate MAX_PLAYERS_EX

to ze si to neumis dat do pawna na spravne misto zato nemuze tut :)

 

Zdravím...cp fungujou vyborně..diky..ale chci se zeptat na vysvetleni:

 

case START_1 ..  START_1+MAX_CHECKPOINTU_1-2:

case MAX_CHECKPOINTU_1+START_1-1:

case START_1+MAX_CHECKPOINTU_1:

 

:d nejak nechapu jak to funguje :d

 

diiky

case START_1 ..  START_1+MAX_CHECKPOINTU_1-2:

toto je rozmezi START_1 =1000 az do 1000+kolik je tech cp a -2 jako minus cilovy cp a cilova reakce

proto tam je define aby jste si mohly udelat vice a prepsat jenom v jednom radku misto 1000 si muzes dat jakekoliv kladne cislo ale ne vic jak 2 mld potom je riziko ze ti to skoci do minusu

case MAX_CHECKPOINTU_1+START_1-1:

kdyz se ma zobrazit cilovy CP

case START_1+MAX_CHECKPOINTU_1:

a kdyz dokncil trat

Link to comment
Share on other sites

Je to good ale je tam chyba:

Jak máš nahoře:

#define MAX_CHCECKPOINTU_1 7

tak tam dát toto

#define MAX_CHECKPOINTU_1 7

 

HODNOCENÍ:8/10

je mas pravdu preklep ja define nepouzivam takze sem to ani netestoval tak proto maji ty errory ale vidi mse ze nato neprisly ze tam mam preklep :d

to je potom vydet kdy nekdo neco tupe kopiruje a nerozumi tomu :d

Link to comment
Share on other sites

Je to good ale je tam chyba:

Jak máš nahoře:

#define MAX_CHCECKPOINTU_1 7

tak tam dát toto

#define MAX_CHECKPOINTU_1 7

 

HODNOCENÍ:8/10

je mas pravdu preklep ja define nepouzivam takze sem to ani netestoval tak proto maji ty errory ale vidi mse ze nato neprisly ze tam mam preklep :d

to je potom vydet kdy nekdo neco tupe kopiruje a nerozumi tomu :d

 

Vsimly uz sem to tu psal an druhe strance :d

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...