fugasjunior 1 Odesláno: 16. Leden, 2010 Share Odesláno: 16. Leden, 2010 Takže rEf si přál tut na kouřové signály, že když zmáčknete Shift tak se na 2 minuty objeví kouř. Spoiler pro rEfa: Sry ale ten signál bude na zemi a ne v ruce Tak začnem: Verze 1 (dým se objeví na zemi) Nahoru mimo public: new kour[MAX_PLAYERS]; forward kour_stop(playerid); Do OnPlayerKeyStateChange if(newkeys == KEY_JUMP) // Pokud stiskne L.Shift { if(kour[playerid] == 0) //Aby nemohl vytvořit víc objektů { new Float:X,Float:Y,Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z); //Vezme hráčovu pozici kour[playerid] = CreateObject(2780, X+1,Y+1, Z, 0,0,0); //Vytvoří kouř s označením "kour" SetTimerEx("kour_stop", 60000*2, 0, "i", playerid); //Nastaví timer na 2 minuty } } Dolu mimo public: public kour_stop(playerid) { DestroyObject(kour[playerid]); //zničí kouř kour[playerid] = 0; return 1; } Verze 2 (hráč dýmovnici vyhodí do vzduchu) Nahoru mimo public: new kour[MAX_PLAYERS]; forward kour_stop(playerid); Do OnPlayerKeyStateChange if(newkeys == KEY_JUMP) // Pokud stiskne L.Shift { if(kour[playerid] == 0) //Aby nemohl vytvořit víc objektů { new Float:X,Float:Y,Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z); //Vezme hráčovu pozici kour[playerid] = CreateObject(2780, X,Y, Z+1, 0,0,0); //Vytvoří kouř s označením "kour" new Float:Xo,Float:Yo,Float:Zo GetObjectPos(kour[playerid], Yo,Xo,Zo); //Vezme pozici objektu potřebnou pro moveobject ApplyAnimation(playerid,"BASEBALL","Bat_2",4.1,0,1,1,1,1);//Přehraje hráči animaci (hledal jsem dlouho a jediná trochu vhodná mi přišla tato) MoveObject(kour[playerid],Xo, Yo+0.5, Zo+30, 10); //Pohne objektem nahoru, souřadnice si změňte dle potřreby SetTimerEx("kour_stop", 60000*2, 0, "i", playerid); //Nastaví timer na 2 minuty } } Do OnObjectMoved if(objectid == kour[playerid]) { new Float:Xo,Float:Yo,Float:Zo GetObjectPos(kour[playerid], Yo,Xo,Zo); //Vezme pozici objektu potřebnou pro moveobject MoveObject(kour[playerid],Xo, Yo, Zo-9, 3); //Pohne objektem zpátky dolu jako gravitace, ale objekt slétne jen kousek a ve vzduchu zůstane, souřadnice si změňte dle potřreby } Dolu mimo public: public kour_stop(playerid) { DestroyObject(kour[playerid]); //zničí kouř kour[playerid] = 0; return 1; } Hele nwm dělal jsem to na rychlo jestli nebude fungovat nebo hodí errory pište EDIT: Errory nehází, zítra otestuju v praxi EDIT2: Opraveno, aby hráč nemohl vytvořit více kouřů než jeden Link to comment Share on other sites More sharing options...
rEf 53 Odesláno: 16. Leden, 2010 Share Odesláno: 16. Leden, 2010 Předem dkj. Du to skusit hej a nešla by udělat animace že ho hodí? -- ned 17. led 2010 1:12:49 -- Funguje je bez erroru Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Frodo Odesláno: 17. Leden, 2010 Share Odesláno: 17. Leden, 2010 Ten objekt (větrák) se mi líbil... a jeste nazev objektu SMOKE_MACH XD Link to comment Share on other sites More sharing options...
fugasjunior 1 Odesláno: 17. Leden, 2010 Author Share Odesláno: 17. Leden, 2010 A vy ste tam ještě nepoznali chybu? Co když jich udělá víc? Teď to du opravit, vzpoměl jsem si na to včera v noci po tom, co sem vypnul počítač Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Frodo Odesláno: 17. Leden, 2010 Share Odesláno: 17. Leden, 2010 Víc jich asi neudělá xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
fugasjunior 1 Odesláno: 17. Leden, 2010 Author Share Odesláno: 17. Leden, 2010 Předem dkj. Du to skusit hej a nešla by udělat animace že ho hodí? -- ned 17. led 2010 1:12:49 -- Funguje je bez erroru Teoreticky by to šlo, jenže nevím na jakých souřadnicích se v dané animaci bude nacházet ruka.. EDIT: Přečet jsem si to blbě. Hele, sežeň mi animaci hodu a já ti to upravím Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON 1 Odesláno: 17. Leden, 2010 Share Odesláno: 17. Leden, 2010 Taky sem si říkal FUGAS že by k tomu šla udělat animace hodu granatu...a jakože by se mu to nějak zobrazilo v ruce Link to comment Share on other sites More sharing options...
fugasjunior 1 Odesláno: 17. Leden, 2010 Author Share Odesláno: 17. Leden, 2010 Granátu? Tos řekl brzo, protože už jsem použil animaci baseballky... Alespoň něco EDIT: Nyní je i druhá verze s vyhozením kouře do vzduchu Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON 1 Odesláno: 17. Leden, 2010 Share Odesláno: 17. Leden, 2010 Mno..už sem si do modu dal tu prvni..ale upravil sem si to aby to byl červeny kouř..jako (červena světlice..)... Edit: Fugas..myslim že ten granat by se k tomu hodil víc... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fugasjunior 1 Odesláno: 17. Leden, 2010 Author Share Odesláno: 17. Leden, 2010 Tak mi sežeň animaci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Frodo Odesláno: 17. Leden, 2010 Share Odesláno: 17. Leden, 2010 Tak mi sežeň animaci * WEAPON_start_throw * WEAPON_throw * WEAPON_throwu Link to comment Share on other sites More sharing options...
fugasjunior 1 Odesláno: 17. Leden, 2010 Author Share Odesláno: 17. Leden, 2010 Tak mi sežeň animaci * WEAPON_start_throw * WEAPON_throw * WEAPON_throwu Dej mi to pls do ApllyAnimation Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Frodo Odesláno: 17. Leden, 2010 Share Odesláno: 17. Leden, 2010 Seru na tebe, reinstaluju pocitac xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
rEf 53 Odesláno: 17. Leden, 2010 Share Odesláno: 17. Leden, 2010 Už jen toto E:\DOCUME~1\free\Plocha\KOPIE-~1.PWN(343) : error 017: undefined symbol "playerid" E:\DOCUME~1\free\Plocha\KOPIE-~1.PWN(346) : error 017: undefined symbol "playerid" E:\DOCUME~1\free\Plocha\KOPIE-~1.PWN(347) : error 017: undefined symbol "playerid" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 3 Errors. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 18. Leden, 2010 Share Odesláno: 18. Leden, 2010 ani ho neopravíte ... jak může mít v OnObjectMoved ( nebo jak to je ) playerid ... nechápu .... copak OnObjectMoved podporuje playerid ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fugasjunior 1 Odesláno: 18. Leden, 2010 Author Share Odesláno: 18. Leden, 2010 Avest-X":1gihm7q3]ani ho neopravíte ... jak může mít v OnObjectMoved ( nebo jak to je ) playerid ...nechápu .... copak OnObjectMoved podporuje playerid ? Sorry, to mě nenapadlo Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 18. Leden, 2010 Share Odesláno: 18. Leden, 2010 Mě to nevadí jen to řikam jim.. .. playerid šlo něják udělat i z cyklu for si myslim btw proč nejsi na ICQ ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fugasjunior 1 Odesláno: 18. Leden, 2010 Author Share Odesláno: 18. Leden, 2010 Avest-X":1li1vbrj]Mě to nevadí jen to řikam jim.. ..playerid šlo něják udělat i z cyklu for si myslim btw proč nejsi na ICQ ? Koukam na simpsnovi online a icq mi to zpomaluje Link to comment Share on other sites More sharing options...
PauleCz 0 Odesláno: 14. Duben, 2016 Share Odesláno: 14. Duben, 2016 šlo by nějak udělat aby nešel ten větrák vidět? děkuji Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scydo 397 Odesláno: 14. Duben, 2016 Share Odesláno: 14. Duben, 2016 šlo by nějak udělat aby nešel ten větrák vidět? děkuji Publikováno 17 leden 2010 - 01:09:28 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PauleCz 0 Odesláno: 14. Duben, 2016 Share Odesláno: 14. Duben, 2016 Publikováno 17 leden 2010 - 01:09:28 né tak ... čekal bych nějakou radu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukasz 336 Odesláno: 14. Duben, 2016 Share Odesláno: 14. Duben, 2016 (upraveno) A my ocekavame inteligentni prispevky a uzivatele... Najdi si id modelu nejakeho samotneho koure, nebo pretexturuj ten vetrak Edited 14. Duben, 2016 by Lukasz Link to comment Share on other sites More sharing options...
PauleCz 0 Odesláno: 14. Duben, 2016 Share Odesláno: 14. Duben, 2016 tak očekával bych spíš radu ... než nějaké tyhle " idiotské odpovědi " tak děkuju Link to comment Share on other sites More sharing options...
Globální moderátor Hip 191 Odesláno: 14. Duben, 2016 Globální moderátor Share Odesláno: 14. Duben, 2016 tak očekával bych spíš radu ... než nějaké tyhle " idiotské odpovědi " tak děkuju Na jednu stranu mají pravdu i oni. Jsi tu sice nový, ale to neznamená, že nebudeš dodržovat místní pravidla. Jestliže potřebuješ pomoct, tak si můžeš založit vlastní téma v sekci Pawno->Help, kde ti všichni rádi pomůžou. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts