Jump to content

[TUT-NA-PŘÁNÍ] Kouřový signál


Recommended Posts

Takže rEf si přál tut na kouřové signály, že když zmáčknete Shift tak se na 2 minuty objeví kouř.

 

Spoiler pro rEfa:

 

Sry ale ten signál bude na zemi a ne v ruce

 

 

Tak začnem:

 

Verze 1 (dým se objeví na zemi)

 

Nahoru mimo public:

new kour[MAX_PLAYERS]; 
forward kour_stop(playerid);

 

Do OnPlayerKeyStateChange

if(newkeys == KEY_JUMP) // Pokud stiskne L.Shift
{
if(kour[playerid] == 0) //Aby nemohl vytvořit víc objektů
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z); //Vezme hráčovu pozici
kour[playerid] = CreateObject(2780, X+1,Y+1, Z, 0,0,0); //Vytvoří kouř s označením "kour"
SetTimerEx("kour_stop", 60000*2, 0, "i", playerid); //Nastaví timer na 2 minuty
}
}

 

Dolu mimo public:

public kour_stop(playerid)
{
DestroyObject(kour[playerid]); //zničí kouř
kour[playerid] = 0;
return 1;
}

 

 

Verze 2 (hráč dýmovnici vyhodí do vzduchu)

 

Nahoru mimo public:

new kour[MAX_PLAYERS]; 
forward kour_stop(playerid);

 

Do OnPlayerKeyStateChange

if(newkeys == KEY_JUMP) // Pokud stiskne L.Shift
{
if(kour[playerid] == 0) //Aby nemohl vytvořit víc objektů
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z); //Vezme hráčovu pozici
kour[playerid] = CreateObject(2780, X,Y, Z+1, 0,0,0); //Vytvoří kouř s označením "kour"
new Float:Xo,Float:Yo,Float:Zo
GetObjectPos(kour[playerid], Yo,Xo,Zo); //Vezme pozici objektu potřebnou pro moveobject
ApplyAnimation(playerid,"BASEBALL","Bat_2",4.1,0,1,1,1,1);//Přehraje hráči animaci (hledal jsem dlouho a jediná trochu vhodná mi přišla tato)
MoveObject(kour[playerid],Xo, Yo+0.5, Zo+30, 10); //Pohne objektem nahoru, souřadnice si změňte dle potřreby
SetTimerEx("kour_stop", 60000*2, 0, "i", playerid); //Nastaví timer na 2 minuty
}
}

 

Do OnObjectMoved

if(objectid == kour[playerid])
{
new Float:Xo,Float:Yo,Float:Zo
GetObjectPos(kour[playerid], Yo,Xo,Zo); //Vezme pozici objektu potřebnou pro moveobject
MoveObject(kour[playerid],Xo, Yo, Zo-9, 3); //Pohne objektem zpátky dolu jako gravitace, ale objekt slétne jen kousek a ve vzduchu zůstane, souřadnice si změňte dle potřreby
}

 

Dolu mimo public:

public kour_stop(playerid)
{
DestroyObject(kour[playerid]); //zničí kouř
kour[playerid] = 0;
return 1;
}

 

 

Hele nwm dělal jsem to na rychlo jestli nebude fungovat nebo hodí errory pište

 

EDIT: Errory nehází, zítra otestuju v praxi

EDIT2: Opraveno, aby hráč nemohl vytvořit více kouřů než jeden

Link to comment
Share on other sites

Předem dkj. Du to skusit hej a nešla by udělat animace že ho hodí?

 

-- ned 17. led 2010 1:12:49 --

 

Funguje je bez erroru :)

Link to comment
Share on other sites

Předem dkj. Du to skusit hej a nešla by udělat animace že ho hodí?

 

-- ned 17. led 2010 1:12:49 --

 

Funguje je bez erroru :)

 

Teoreticky by to šlo, jenže nevím na jakých souřadnicích se v dané animaci bude nacházet ruka..

 

EDIT: Přečet jsem si to blbě. Hele, sežeň mi animaci hodu a já ti to upravím

Link to comment
Share on other sites

Taky sem si říkal FUGAS že by k tomu šla udělat animace hodu granatu...a jakože by se mu to nějak zobrazilo v ruce

Link to comment
Share on other sites

Mno..už sem si do modu dal tu prvni..ale upravil sem si to aby to byl červeny kouř..jako (červena světlice..)...

 

Edit: Fugas..myslim že ten granat by se k tomu hodil víc...

Link to comment
Share on other sites

Už jen toto :d

 

E:\DOCUME~1\free\Plocha\KOPIE-~1.PWN(343) : error 017: undefined symbol "playerid"

E:\DOCUME~1\free\Plocha\KOPIE-~1.PWN(346) : error 017: undefined symbol "playerid"

E:\DOCUME~1\free\Plocha\KOPIE-~1.PWN(347) : error 017: undefined symbol "playerid"

Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

 

3 Errors.

Link to comment
Share on other sites

Avest-X":1gihm7q3]ani ho neopravíte ... jak může mít v OnObjectMoved ( nebo jak to je ) playerid ...

nechápu .... copak OnObjectMoved podporuje playerid ?

 

Sorry, to mě nenapadlo

Link to comment
Share on other sites

Avest-X":1li1vbrj]Mě to nevadí :) jen to řikam jim.. ..

playerid šlo něják udělat i z cyklu for si myslim :)

btw proč nejsi na ICQ ?

Koukam na simpsnovi online a icq mi to zpomaluje

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

A my ocekavame inteligentni prispevky a uzivatele...

 

Najdi si id modelu nejakeho samotneho koure, nebo pretexturuj ten vetrak

Edited by Lukasz
Link to comment
Share on other sites

  • Globální moderátor

tak očekával bych spíš radu ... než nějaké tyhle " idiotské odpovědi "

tak děkuju

 

Na jednu stranu mají pravdu i oni.

 

Jsi tu sice nový, ale to neznamená, že nebudeš dodržovat místní pravidla.

Jestliže potřebuješ pomoct, tak si můžeš založit vlastní téma v sekci Pawno->Help, kde ti všichni rádi pomůžou.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...