ATomas 291 Odesláno: 8. Leden, 2010 Share Odesláno: 8. Leden, 2010 tak zrovna tady na wiki pisou uplnou blbost 1) OnPlayerKeyStateChange se nevyvolava po celou dobu drzeni klavesy ale jenom pri jejim stisknuti a pusteni 2) == funguje spravne a & nefunguje (ale spise u konbinaci dvou klaves) a logika rika vsechny promene se porovnavaly == proc by to tady mnelo byt jinak ? oba dva body sem osobne vyskousel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LuCkY Odesláno: 27. Únor, 2010 Share Odesláno: 27. Únor, 2010 a Když chci třeba udělat podmínku tak mám udělat: if job[playerid] = 1; ?? diky predem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PROst_nfs Odesláno: 6. Březen, 2010 Share Odesláno: 6. Březen, 2010 Neviete čo je toto vôbec som si nemislel že tam bude toto error 017: undefined symbol "IsPlayerInSphere" Neviete ako to mám opraviť? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest [TFC]M4r3k Odesláno: 6. Březen, 2010 Share Odesláno: 6. Březen, 2010 Nahoru IsPlayerInSphere(playerid,Float:x,Float:y,Float:z,radius) { if(GetPlayerDistanceToPointEx(playerid,x,y,z) < radius){ return 1; } return 0; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PROst_nfs Odesláno: 6. Březen, 2010 Share Odesláno: 6. Březen, 2010 neviem ako to mam tam dat proste mne dava tamten error v tom public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(newkeys == KEY_WALK){//L.ALT pro zaměstnání if(IsPlayerInSphere(playerid,234.7050,158.5215,1003.0234, 3) == 1){//když je v určitých souřadnicích, Doplnte si! if(job[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "[** ERROR **] Už si zamestnaní!"); job[playerid] = 1; // Zaněstná ho SetPlayerSkin(playerid, 267);//nastavi skin GivePlayerWeapon(playerid, 348,600);// damu zbran //ATD Zde si muzete doplnit třeba mu doplnit zdraví a tak } } return 1; } Iné chyby si tam nevšímaj "lol" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest [TFC]M4r3k Odesláno: 6. Březen, 2010 Share Odesláno: 6. Březen, 2010 nemáš nadeinovaný IsPlayerInSprehe takže nahoru do modu dej: IsPlayerInSphere(playerid,Float:x,Float:y,Float:z,radius) { if(GetPlayerDistanceToPointEx(playerid,x,y,z) < radius){ return 1; } return 0; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PROst_nfs Odesláno: 6. Březen, 2010 Share Odesláno: 6. Březen, 2010 Potom To to C:\Documents and Settings\spravca\Desktop\Všetko o gtaa\samp severr\gamemodes\CrazyCity.pwn(3) : error 017: undefined symbol "GetPlayerDistanceToPointEx" C:\Documents and Settings\spravca\Desktop\Všetko o gtaa\samp severr\gamemodes\CrazyCity.pwn(1) : warning 203: symbol is never used: "z" C:\Documents and Settings\spravca\Desktop\Všetko o gtaa\samp severr\gamemodes\CrazyCity.pwn(1) : warning 203: symbol is never used: "y" C:\Documents and Settings\spravca\Desktop\Všetko o gtaa\samp severr\gamemodes\CrazyCity.pwn(1) : warning 203: symbol is never used: "x" C:\Documents and Settings\spravca\Desktop\Všetko o gtaa\samp severr\gamemodes\CrazyCity.pwn(1) : warning 203: symbol is never used: "playerid" C:\Documents and Settings\spravca\Desktop\Všetko o gtaa\samp severr\gamemodes\CrazyCity.pwn(1323) : warning 209: function "OnPlayerKeyStateChange" should return a value C:\Documents and Settings\spravca\Desktop\Všetko o gtaa\samp severr\gamemodes\CrazyCity.pwn(1323) : error 010: invalid function or declaration Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Errors. "lol" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest [TFC]M4r3k Odesláno: 6. Březen, 2010 Share Odesláno: 6. Březen, 2010 úPromiň zapoměl sem.. dej si tam eště kamkoliv: forward IsPlayerInSphere(playerid,Float:x,Float:y,Float:z,radius); forward IsPlayerInSphere(playerid,Float:x,Float:y,Float:z,radius); forward GetPlayerDistanceToPointEx(playerid,Float:x,Float:y,Float:z); Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PROst_nfs Odesláno: 6. Březen, 2010 Share Odesláno: 6. Březen, 2010 No teraz už len To to C:\Documents and Settings\spravca\Desktop\Všetko o gtaa\samp severr\gamemodes\CrazyCity.pwn(3) : error 004: function "GetPlayerDistanceToPointEx" is not implemented Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. Čo mám s tím robit ???????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ATomas 291 Odesláno: 7. Březen, 2010 Share Odesláno: 7. Březen, 2010 #define IsPlayerInSphere(%0,%1,%2,%3,%4) IsPlayerInRangeOfPoint(%0,%4,%1,%2,%3) sem si udelal zlepsovak aby sem si z 02X nemusel prepisovat Link to comment Share on other sites More sharing options...
biohazard545 0 Odesláno: 7. Březen, 2010 Share Odesláno: 7. Březen, 2010 skvele... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PROst_nfs Odesláno: 7. Březen, 2010 Share Odesláno: 7. Březen, 2010 #define IsPlayerInSphere(%0,%1,%2,%3,%4) IsPlayerInRangeOfPoint(%0,%4,%1,%2,%3) sem si udelal zlepsovak aby sem si z 02X nemusel prepisovat Dík ATomas už mi zostalo len toto C:\Documents and Settings\spravca\Desktop\Všetko o gtaa\samp severr\gamemodes\CrazyCity.pwn(2560) : warning 203: symbol is never used: "IsPlayerInSphere" 1 Warning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 7. Březen, 2010 Share Odesláno: 7. Březen, 2010 prelož si to je to "symbol nikde nepoužitý " môžeš ho tam nechať Link to comment Share on other sites More sharing options...
RejW 0 Odesláno: 30. Březen, 2010 Share Odesláno: 30. Březen, 2010 Me to ubec nefunguje , haze mi to 25 chyb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis 0 Odesláno: 30. Březen, 2010 Share Odesláno: 30. Březen, 2010 Good tut .. 9/10.. proc 9? protoze sem to jeste neskousel xD ale vypada to byt bez chyb .. chválim Link to comment Share on other sites More sharing options...
MajkX 16 Odesláno: 27. Září, 2010 Share Odesláno: 27. Září, 2010 Mne tiez 1 error (81) error 004: function "GetPlayerDistanceToPointEx" is not implemented Riadok 81 : if(GetPlayerDistanceToPointEx(playerid,x,y,z) < radius){ ale ked priam ten ATomasov script tak mi to vyhodi 28 errorov Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lax. 28 Odesláno: 27. Září, 2010 Share Odesláno: 27. Září, 2010 Skus : forward GetPlayerDistanceToPointEx(playerid,Float:x,Float:y,Float:z); public GetPlayerDistanceToPointEx(playerid,Float:x,Float:y,Float:z) { new Float:x1,Float:y1,Float:z12,Float:tmpdis; GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z12); tmpdis = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x,x1)),2) +floatpower(floatabs(floatsub(y,y1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z,z12)),2)); return floatround(tmpdis); } Link to comment Share on other sites More sharing options...
MajkX 16 Odesláno: 27. Září, 2010 Share Odesláno: 27. Září, 2010 Dakujem ti uz to funguje dakujem vam za tento TuT -- pon 27. zář 2010 18:19:48 -- Dakujem ti uz to funguje dakujem vam za tento TuT Link to comment Share on other sites More sharing options...
CZskypr 0 Odesláno: 27. Září, 2010 Share Odesláno: 27. Září, 2010 mam tam eroro error 017: undefined symbol "IsPlayerInSphere" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest [BJ]boban88 Odesláno: 27. Září, 2010 Share Odesláno: 27. Září, 2010 #define IsPlayerInSphere(%0,%1,%2,%3,%4) IsPlayerInRangeOfPoint(%0,%4,%1,%2,%3) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rEf 53 Odesláno: 27. Září, 2010 Share Odesláno: 27. Září, 2010 Povolání přez klávesnici je na nic snadno se to bugne :thumbup: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frajtr 8 Odesláno: 27. Září, 2010 Share Odesláno: 27. Září, 2010 Povolání přez klávesnici je na nic snadno se to bugne :thumbup: jak jako ono staci dat if a masto Link to comment Share on other sites More sharing options...
NurofeN-Cz 0 Odesláno: 3. Říjen, 2010 Share Odesláno: 3. Říjen, 2010 A povolani oznacuje jen ta 1 nebo na horu prijde #define Z_NEZAMESTNANY 1 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 3. Říjen, 2010 Share Odesláno: 3. Říjen, 2010 čo tým chcel básnik povedať ? aka (wtf nechápem ťa xD) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NurofeN-Cz 0 Odesláno: 3. Říjen, 2010 Share Odesláno: 3. Říjen, 2010 Kdyz se pripoji, tak neco musim dat do onplayerconnect, napr: P_HUMAN ale to mu tam chybi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now